מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



הנושא המדאיג של הרחבת האחריות במסכי LG


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #1  נשלח: ג' 05/12/2017 7:47
הנושא המדאיג של הרחבת האחריות במסכי LG

אני מתפלא שהנושא טרם זכה לתגובה רצינית, גם אם אינה רשמית.
רבים מכם קנו במיטב כספם מסך LG נוצץ.
כל אחד מכם קיבל תמחור אחר להרחבת האחריות, ואף אחד גם לא יודע על איזו אחריות מורחבת הוא חתום.
ונשאלת השאלה - האם זה אמור להתנהל כמו שוק? או בשיטת המצליח?
כאחד שבביתו רק מסכי LG, ושם עיניו על מסך OLED בקרוב, אני מעלה זאת לדיון ומקווה לדיון פורה ותשובות.
תזכורת קלה:
https://www.hometheater.co.il/vt289275.html
(1) הבעות תודה: תלתל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
SHAYSNAKE
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2017
מספר הודעות: 12

 #2  נשלח: ג' 05/12/2017 9:09
הרחבת אחריות

לצערי התופעה הזאת קיימת בכל הענפים.

גם כאשר אתה מעוניין לרכוש מכונת כביסה, מייבש - מנסים לדחוף לך את האחריות המורחבת ל 7 שנים בסכום של כחצי מעלות המכשיר.

זו תופעה פסולה אשר גורמת לאי נעימות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #3  נשלח: ג' 05/12/2017 9:15
Re: הרחבת אחריות

SHAYSNAKE

זה לא המקרה.
כי זה תלוי מי נותן לך את השירות, ובדרך כלל מדובר ב:
1. מחיר אחיד.
2. קבלת עותק של ההסכם לפני חתימה.
3. יש לך מספיק זמן לחשוב, לעיין, ובסופו של דבר, להחליט.

במקרה של ח.י
אין לך זמן סביר להחליט, המחיר אינו אחיד, ואינך מקבל עותק של ההסכם לבדיקה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8299

 #4  נשלח: ג' 05/12/2017 9:59

לדעתי השאלות/הערות שהועלו הן לגמרי לגיטימיות ובמקום,
רק מה שלא ממש ברור לי זה איך הגעתם למסקנה שהמחירים לא אחדים? מהשרשור המקביל שפורסם בהקשר הזה נראה שפשוט כל אחד שם קנה מסך אחר וכל אחד גם רכש מתקן תליה והתקנה שונים. אחד קנה 55B7 אחר בכלל רכש 65 אינץ' עם זרוע מפרקית ושלישי רכש בכלל 65C7.
אז לפחות תעשו קצת סדר ויישור קו כדי לראות מהם הפערים. לפני שנתיים כאשר רכשתי את ה 55EC939Y עשיתי גם הרחבת אחריות ב 1400₪ ולפי מיטב זכרוני זה גם מה ששילם כל אחד אחר שרכש את המסך באותה התקופה.

לגבי תנאי ההרחבה עצמה, אני אמנם לא קשור בשום צורה לח.י, אבל למיטב הבנתי ההרחבה הזו אמורה להיות זהה בנתאים שלה לתנאים של האחריות המקורית. ותנאי האחריות המקורית מפורטים בתעודת האחריות.

אבל זה רק חצי הסנט שלי ואיך שאני מבין את הדברים.
עוקב אחרי השרשור לעדכונים.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #5  נשלח: ג' 05/12/2017 10:33

כאמור, נדרשות הבהרות:
1. האם ניתן לבצע הרחבת אחריות בתקופת זמן סבירה לשני הצדדים, כמה שעות, ימים או שבוע וכן הלאה.
2. מה הם תנאי האחריות המורחבת, והיכן ניתן לראות פרטים שלה?
3. מחיר מחירון של הרחבת האחריות, האם קיים? מהו?

על ה B65
yfital - 2800
לעומת
המלך - 3000
לעומת
mreizik - 2600

על ה B55
jayush - 1500
dk_1 - 1500
לעומת
shayze - 1600

וזה ככה ב"שלוף", ואני לא מדבר בכלל על דגמים אחרים עם הצעות הרחבה אחרות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idanh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2011
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 337

 #6  נשלח: ג' 05/12/2017 10:59

יש אחריות 3 שנים VIP זה מספיק.... כל שנה שהטלוויזיה תשרוד מעבר - מבחינתי בונוס - נעביר להורים ונקנה חדש.
גם שהטכנולוגיה כל 3-5 שנים קופצת פתאום..

לא רואה צורך להרחיב את האחריות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 243
מספר הודעות: 7424

 #7  נשלח: ג' 05/12/2017 11:11

על UH850Y בגודל 65 אינטש ביקשו לפני חמישה חודשים 1800 ש"ח. זה כלל זרוע מתכווננת.
_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 702

 #8  נשלח: ג' 05/12/2017 12:46

על כול מוצר שנמכר (וגם הרחבת אחריות היא מוצר) ניתן להתמקח
גם על המסך עצמו אני בטוח שלא כולם שילמו את אותו מחיר
למה זה קשור למצליח ולה צריך להיות מחירון קבוע?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #9  נשלח: ג' 05/12/2017 12:48

אם מישהו מכיר פורום צרכנות, או סוג של קשר אל אחת מתוכניות הצרכנות השונות במדיה וברשתות, אשמח לעדכון, בדיון או בהודעה פרטית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 715
מספר הודעות: 6638

 #10  נשלח: ג' 05/12/2017 20:21

גל, מבחינה עסקית וגם מעשית, האחריות המורחבת פשוט לא משתלמת. בטח כשאתה משלם סכום כל כך גדול (ועוד בלי לדעת על מה).
הרי אתה מבין שעוד 5 שנים נניח, לא יהיה להם B7 במלאי ואתה תקבל איזה מסך "שווה ערך" לפי שיקול של ח.י. במקרה הטוב, אם הטכנאי "יאשר" לך שיש לך תקלה במסגרת האחריות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Jayush
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2007
מספר הודעות: 112

 #11  נשלח: ג' 05/12/2017 20:26

למען הסדר הטוב מודה שאני לא זוכר אם זה 1,500 או 1,599 (ואז זה מתיישב עם 1,600). באמת שאין לי מושג בשלב הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #12  נשלח: ג' 05/12/2017 20:38

BUGY כתב:
גל, מבחינה עסקית וגם מעשית, האחריות המורחבת פשוט לא משתלמת. בטח כשאתה משלם סכום כל כך גדול (ועוד בלי לדעת על מה).
הרי אתה מבין שעוד 5 שנים נניח, לא יהיה להם B7 במלאי ואתה תקבל איזה מסך "שווה ערך" לפי שיקול של ח.י. במקרה הטוב, אם הטכנאי "יאשר" לך שיש לך תקלה במסגרת האחריות.


מסכים איתך, ויש כמובן אחרים שחושבים כמוך.
מפריעה לי כל ההתנהלות הזו.
זו התנהלות צרכנית לא תקינה, ונוצר עוול לאחרים שכן זקוקים/מעוניינים בשירות הזה.
שחר, חברינו, שממש עוד מעט מקבל את המסך שלו, פשוט לא יודע מה יוצע לו, וכמו האחרים, יציעו לו במסגרת זמן לחוצה מאוד.
לומר לך שאני אישית ארצה לעשות הרחבת אחריות?
לא בטוח בכלל.
אבל בהחלט יהיה לי קל יותר להחליט אם זה יוגש לי בצורה יותר מסודרת (וכבר עשיתי הרחבות בעבר על מסכי LG, בשיטה המדוברת..)
אני מרים את הכפפה בכל מקרה, בין אם זה יסייע לי בעתיד ובטח ובטח לאחרים.
לא אתן לדיון הזה לדעוך מבלי לעדכן, בינתיים תרגישו חופשי לשתף גם ולדון בנושא.
אני מרבה להמליץ על מסכי LG, אבל אני גם רוצה להכיר את ה COMPLETE PACKAGE בשביל להמשיך לעשות זאת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #13  נשלח: ג' 05/12/2017 20:41

יש לנו תשובה, שמתי לב כעת.
מני - ראשית תודה רבה על ההתייחסות, אני אעלה את זה לכאן ואעדכן!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 15197

 #14  נשלח: ג' 05/12/2017 20:43

gal-cohen כתב:
יש לנו תשובה, שמתי לב כעת.
מני - ראשית תודה רבה על ההתייחסות, אני אעלה את זה לכאן ואעדכן!


בשמחה
(2) הבעות תודה: gal-cohen , HyeDeals
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 918
מספר הודעות: 5650

 #15  נשלח: ג' 05/12/2017 20:45

להלן התשובה שהתקבלה בנושא, אשר נרשמה בדיון נוסף, אני מצטט את מני:

ראשית, לגבי תלונות על מחיר שונה - נכון להיום בישראל, כשהולכים לקנות מוצר חשמל ברשת מוצרי חשמל, המחיר משתנה מלקוח ללקוח. גם בשירותים השונים שאנחנו צורכים בחברות השונות (כבלים, ביטוח, אינטרנט וכו'), המחירים אינם אחידים. בסוף יש מחיר שהחברה קובעת, ויש גבולות גיזרה שניתן להתנהל בתוכן.

מצד שני,
כיוון שאני מסכים עם חלק גדול מהדברים שנאמרו כאן, ואני (ביחד עם עוד הרבה אנשים טובים כאן) דוחפים שקבוצת ח.י. תתנהל אחרת מהמקובל בישראל, אנחנו מאתמול חופרים את הנושא, בין לבין כל הנושאים הלוגיסטיים איתם אנחנו מתמודדים בימים אלה.

החלטנו לעדכן למחיר אחיד במסכי ה OLED (כרגע תמחרנו רק את דגמי 55B7Y, 65B7Y שהם מייצרים את רוב העבודה כעת), והוא המחיר לכל הלקוחות עד ה-31/12/2017 . לשאר הדגמים נגיע בהמשך. עדיין לא הוחלט לכמה המחיר יעלה בסוף דצמבר, אבל הוא יעלה.

* ל- 55B7Y , מחיר הרחבת אחריות ל-3 שנים נוספות יהיה 1,590 ש"ח.
* ל- 65B7Y , מחיר הרחבת אחריות ל-3 שנים נוספות יהיה 2,390 ש"ח .

שאלות שבטח יישאלו, והתשובות שבטח אענה:
- המחיר הינו אך ורק להרחבת האחריות. מי שלוקח גם זרוע והתקנה, ו/או כבל HDMI, זה בתוספת נפרדת.
- תעודת האחריות ל-3 שנים הנוספות הינה בדיוק כמו תעודת האחריות ל-3 שנים הראשונות.
- מי שלא רכש מהמתקין את הרחבת האחריות והיה מעוניין לחשוב על כך, מוזמן עד ה- 31/12/17 לרכוש את הרחבת האחריות.
- חברי פורום שרכשו את הדגמים הנ"ל והרחיבו אחריות אך שילמו סכום גבוה יותר, מוזמנים לפנות אלי בפרטי בצירוף מספר טלפון ומספר חשבונית, והם יזוכו בהפרש (שימו לב שהמחיר הוא להרחבת אחריות בלבד, מתקן זרוע שהותקן זה עניין נפרד).

אני מקווה שעניתי על רוב הדברים.


מני, זה יותר ממשביע רצון, זה הוגן, ואני מקווה שזה ימשיך הלאה גם לסדרות החדשות.
אני בטוח שזה רק יתרום עוד יותר ויחזק עוד יותר את התחושות החיוביות על השרות המעולה.
(5) הבעות תודה: HyeDeals , sigamore , jacko-il , תלתל , איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht