אני מניח שמישהו כבר כתב את זה ככה שאני לא מחדש
ספק הכח שקיבלתי מאמזון ארה"ב הוא ישראלי כשר למהדרין
מיוצר ע"י FSP והיבואן הוא פרודקטק מרחוב בר אילן 12 נתניה
המתאם אמנם אמריקאי אבל כל האינפורמציה בעברית
@mrraz111
מצער לשמוע
בדקת את הסוללות לפני ששלחת אותו בחזרה ? היה פה מקרה של חבר (מוסיקאי אם אני לא טועה) שקיבל מכשיר עם סוללות חלשות. אני מניח שאם השלט נלחץ בצורה מסויימת בתוך אריזת הנגן, יש סיכוי לתרחיש מעין זה.
@sigamore
·
יש לי סוללות נוספות CR2032. החלפתי ולא היתה שום תגובה
הוא גם לא היה חלש אלא מת לחלוטין
בסה"כ חבל מאחר וזה עדיין לא קרה לי, תמיד כל מה שקיבלתי פעל מצוין
עלה לי לשלוח את החבילה 61 ש"ח ואמזון מזכים אותי ב-20$
הם פתחו לי הזמנה תחליפית במשלוח מהיר
מעדכן לגבי בעיות השלט הידועות -
אחרי שנמאס לי לגמרי ושום דבר לא עבד (כולל אתחול מלא של המכשיר), עליתי לפני כשבוע מול התמיכה של Nvidia בצ'אט באתר.
הנציג שלהם ביקש ממני לעשות פעולות שנשמעו לי כמו וודו לא יעיל:
1. להכנס להגדרות > apps ושם למחוק data של אפליקציית ה-Shield accessories
2. לאתחל את המכשיר
3. אחרי שהמכשיר עולה, ללחוץ בו זמנית על כפתור הבית + חזרה למשך 50 שניות
אין לי מושג איך זה הגיוני, אבל הבעיה די נפתרה. למעט נקודה אחת שבה השלט לא מגיב היטב, כמעט בכל זווית או מיקום אחר בסלון השלט מגיב כמצופה. כאמור זה היה לפני שבוע ועד כה התקלות לא חזרו.