מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
ניבה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #1  נשלח: ג' 26/06/2018 19:10
תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו

שלום לכולם,
מבקשת את עצתכם:
לפני כשבוע הגיעו לביתי 2 מתקינים של אלקטרוניקס פרו, להתקין MU9000 שנרכשה באולסייל. מיד לאחר ההעמדה על הקיר, לא הצליחו לחבר את הטלוויזיה ל - ONE CONNECT, ניסו להחליף את התיבה, וכן את הכבל, ולא הצליחו. המתקין אמר לי במפורש במקום: הטלוויזיה תקולה, את תקבלי חדשה, אולי אפילו עוד מחר. פתח קריאה לחברה והלך, משאיר לי את הטלוויזיה התקולה על הקיר.
מאז כשבוע, אני עוברת מולם מסכת ייסורים. הם אינם מוכנים להחליף, והתעקשו על כך שיגיע טכנאי הביתה לנסות לחבר שוב את הטלוויזיה או לתקן אותה. אמרתי מפורשות - אני לא מוכנה לתיקון. שילמתי על טלוויזיה חדשה וברצוני טלוויזיה תקינה לחלוטין. לאחר שהבנתי שהפרוצדורה הינה שטכנאי נוסף יגיע הביתה, הגיע היום טכנאי שכמובן גם הוא לא הצליח לחבר את הטלוויזיה ואמר שיש אפשרות לתיקון, שאמרתי שכמובן אינני מעוניינת בו.
כעת אני שוב ניצבת מול אלקטרוניקס פרו. אני כבר שבוע בעשרות שיחות מולם, מקבלת כל פעם גרסה אחרת.
אולסייל מאוד נחמדים אבל בפועל - לא עוזרים כלל מול אלקטרוניקס פרו. רושמים את פניותיי ומבטיחים לטפל אבל בינתיים לא עשו כלום. אני כבר שבוע ללא טלוויזיה. כלומר היא שם על הקיר, מרשימה וכבויה.
מהן האפשרויות שלי כרגע?
האם זה כל כך מוגזם לצפות שיחליפו לי את הטלוויזיה בחדשה? מדוע שאסכים לתיקון טלוויזיה חדשה שלא נעשה בה שימוש אף דקה?
תודה מראש
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
גיל37 (גיל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2011
הבעות תודה: 300
מספר הודעות: 2870

 #2  נשלח: ג' 26/06/2018 20:12

פני אל החנות ממנה רכשת את הטלוויזיה,
חנות טובה שרוצה לשמור על קהל הלקוחות תתערב לטובתך ותעזור מול היבואן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1278

 #3  נשלח: ג' 26/06/2018 20:14

התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ניבה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #4  נשלח: ג' 26/06/2018 21:03

תודה, אפנה מחר ואבקש לבטל את העסקה.
מה האפשרויות שלי לגבי טלוויזיה חדשה? להזמין חדשה מחנות אחרת ולקוות הפעם לטוב? לרדת בכלל מרכישה של סמסונג?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
superbizho
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 25, 2014
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 424

 #5  נשלח: ג' 26/06/2018 23:11

לא בטוח שיהיה לך עוד מקום אחר לקנות מיבוא רשמי, יש מצב שנגר כל המלאי כבר
_________________
NAS: Custom made 10TB WD RED
TV: Samsung mu9000 65
Sound 5.1: Denon AVR x1400H + SVS Prime
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mpc9
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 14, 2013
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 131

 #6  נשלח: ג' 26/06/2018 23:33

se1 כתב:
התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.


·רק אתקן אותך במשהו אחד היא גם לא תשלם 100 ש״ח כי היא מחזירה מוצר עקב תקלה ולא בגלל שהיא רוצה לבטל עסקה כי המוצר לא לשביעות רצונה

ועכשיו לעניין: בתקווה שיש לך אישור בדף על ביקור טכנאי או הקלטה עם השירות שאומרים במפורש שיש תקלה (במידה ולא זה הזמן להקליט) הייתי פונה לאולסייל ודורש ביטול עסקה במידה והם ידרשו 100 ש״ח לביטול העסקה החוק עומד לטובתך ופשוט תציגי להם את המסמך או את ההקלטה שהמוצר תקול ורוצים לתקן לך אותו הם מחוייבים לבטל את העסקה מבלי לגבות סכום כסף על ביטול העסקה או להתערב ולדבר עם היבואן שיחליף לך את המסך
בהצלחה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1288

 #7  נשלח: ד' 27/06/2018 9:54

לא יאומן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ניבה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #8  נשלח: ד' 27/06/2018 11:16

עדכון מהבוקר: לאחר שבוע של טרטורים, 2 טכנאים שהגיעו וכשלו בהתקנת הטלוויזיה, סמליין הסכימו הבוקר להחלפה אבל טוענים בתוקף שכבר אין את הדגם הזה במלאי. מוכנים לספק רק את ה nu9000. בשום פנים ואופן לא הסכמתי. איך לא אמרו זאת כל הזמן הזה...
העסקה בוטלה מול אולסייל. מי יפצה אותי על הקדיחה בקיר, החורים שאצטרך למלא והחזרת הטלווויזיה הקודמת, לא ברור.
האם אתם חושבים שניתן יהיה לאתר דגם כזה ביבוא רשמי היכן שהוא?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ניבה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #9  נשלח: ד' 27/06/2018 11:33

ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheGuru
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 61

 #10  נשלח: ד' 27/06/2018 12:31

ביזיון.
בלי קשר לאולסייל, סמסונג סמליין\אלקטרוניקס פרו...
פשוט ביזיון של שירות בארץ.

הייתי מנסה לקחת את הNU8000 בתוספת החזר תשלום חלקי (או שהיא יותר יקרה איכשהו?)
בעיקרון היא דגם חדש של 2018 ואמורה להיות טובה בעלת כמה יתרונות על הMU9000 (היו פה כבר כמה דיונים בנושא)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 961
מספר הודעות: 13082

 #11  נשלח: ד' 27/06/2018 12:40

ניבה כתב:
@ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה.
·

אל תשללי את האופציה הזו...היא נשמעת לא רעה כמו שאת חושבת.
יש אפילו מס' דברים שה NU8000 טובה יותר.
אם אלו דברים שחשובים לך...אז האופציה הזו עדיפה.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-mu...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ניבה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #12  נשלח: ד' 27/06/2018 12:58

אולסייל הציעו לי את ה nu8000 באותו המחיר שעלתה ה mu9000. קראתי את הסקירה וראיתי שבצפייה בסדרות, הדגם החדש קיבל ציון נמוך יותר. שם עיקר השימוש שלנו. הציון הכללי נראה דומה
השאלה האם לקבל החלטה מהירה על דגם חדש שאין עליו ביקורות משמעותיות או שאני יכלה להיות שקטה לגבי זה שמדובר באיכות דומה
עבור ה mu9000 ביצעתי סקר שוק מאוד מקיף עד שנחה דעתי שמדובר בקנייה טובה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 961
מספר הודעות: 13082

 #13  נשלח: ד' 27/06/2018 13:05

צודקת לגבי החוסר ניסיון עם NU . חדש מידי בשביל לדעת.
באופן כללי יש שידרוג משמעותי לטובה בסדרות 2018 למול 2017 בסמסונג....
בייחוד בדגמים הגבוהים ( Q ) שכבר נבחנו לעומק בכמה וכמה אתרים מקצועיים.
אבל לא בטוח שניתן להסיק מזה משהו לגבי דגמי הבייניים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1582
מספר הודעות: 13350

 #14  נשלח: ד' 27/06/2018 13:22

ה-NU8000 דומה ל-MU9000 ביכולתיה, בחלק מהדברים היא טובה יותר.
אבל היא מתמודדת משמעותית פחות טוב עם השתקפויות, ובגלל זה הציון שלה בסדרות נמוך יותר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ניבה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #15  נשלח: ד' 27/06/2018 15:51

TheCoolest
·תוכל בבקשה להסביר לי קצת יותר למה הכוונה בהשתקפויות? יש לנו סלון מאוד מואר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht