אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

נושא שלא נקרא #16 

Leemam כתב:אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.
...
מעיין87 כתב:לא מבינה את התלונה, בא טכנאי להתקין מסך וכך עשה, בתור חברה בקהילת סמסונג אני מאוד מרוצה המכשירים שלהם ומהשירות שלהם, המסכים שלהם שלהם מהמתקדמים בעולם.
...
·

אמנם לא פתחתי כאן בפורום חשבון רק היום, אבל גם אני חושב ש...

סמסמונג™ היא מהחברות המובילות בעולם, והמסכים החדשים הכוללים את טכנולוגיית ה-®BestX הם פריצת דרך בתחום שמסעירה את השוק! שמעתי שבסקר שנערך ע"י מיטב המומחים, נקבע ש-99.7% מהלקוחות מרוצים יותר מכל יצרן אחר. צריך גם לא לשכוח שסמסונג™ מצטיינת באחריות חברתית וקהילתית, וקיבלה את מדליית Socio Prize זו השנה הרביעית ברציפות! הייתי סקפטי בהתחלה, אבל אחרי שניסיתי, זרקתי את כל המוצרים שהיו לי מכל חברת אלקטרוניקה אחרת. ואני לא אומר זאת רק כי אני [s]עובד בחברה לא יוצלחת ליחסי ציבור אינטרנטיים[/s], אה... חבר בקהילת סמסונג™. ראיתי שחושבים כך גם כל המשפחה והחברים!

(קשה לי להחליט מה פחות סביר: שההודעות האלה באמת ממישהו שמקבל תשלום, או שמישהו טרח להצטרף לפורום רק כדי לטרל את סמסונג או היבואן?)

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

נושא שלא נקרא #17 

@jtk
·
:lol: :lol:
גדול!! הוצאת לי את המילים מהפה!!
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

BarDar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 489
הצטרף: ינואר 2015
מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

טוב נראה לי שמיצינו את השרשור המיותר הזה
למדנו שסמסונג חברה *** ומעולה, וכדאי לזרוק את כל המוצרים של החברות המתחרות ולקנות רק סמסונג כדי שיהיה על מה להתלונן.

והכי חשוב- למדנו שמי שבא לתלות טלויזיה בחינם לא יבצע פעולות נוספות בחינם.

מבחינתי אפשר לנעול
אין שום סיבה שלא ללחוץ על "תודה"
תודה :)

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

אני כן הייתי מצפה באופן כללי ששירות עבור מוצרים שעולים אלפי שקלים יהיה טוב ויכלול הדרכה, הסבר ועזרה בפעולות התקנה והפעלה של המוצר.
מנסיוני בארץ זה הרבה פעמים לא קורה, אלא מנסים למכור לך אביזרים שונים כגון מסנן אבנית, מגן ברקים, כבלים וכו'.

לכן אני בכלל כבר לא מצפה לשירות מעבר ומנמיך את הציפיות למינימום.
חבל שזה כך, אולי במדינות אחרות זה מתנהל אחרת.

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

אני רק יכול להסכים שבאופן כללי החוויה הזאת שאתה בתמימותך מאמין לפרסומים של יבואן רשמי עם שירות / גב / אבא ואמא / you name it וברגע שאתה מרים טלפון ומקיש על תמיכה טכנית (ולא מכירות) אתה פתאום מנותב לחברת ״מעניין לי את הישבן״ (שם בדוי) משאירה טעם רע.

hipoo
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2090
הצטרף: אוקטובר 2008
שם מלא: hipoo
מיקום: ניגריה
נתן תודות: 570 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

מעיין87 כתב:לא מבינה את התלונה, בא טכנאי להתקין מסך וכך עשה, בתור חברה בקהילת סמסונג אני מאוד מרוצה המכשירים שלהם ומהשירות שלהם, המסכים שלהם שלהם מהמתקדמים בעולם.
...
·זאת נשמעת כמו תגובה של ספק הטלויזיה שנרשם/ה לפורום רק בשביל להגיב ככה :(
* עובדה ידועה היא, שהאנשים שהכי רוצים לשלוט על אנשים הם, מעצם העניין, הכי פחות מתאימים לעשות זאת.

כל אחד שמסוגל להגיע לכך שיתמנה לנשיא, אסור בשום אופן להרשות לו לקבל את התפקיד.

BARBIE
טרול
טרול
הודעות: 858
הצטרף: יולי 2018
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 135 פעמים

Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין

נושא שלא נקרא #22 

Leemam כתב:@רמיניו
·
אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.

·
...
·

מה זה קהילת סמסונג? אתה בטוח שאתה לא חבר בקהילת ה LG או אולי ה LGBT?

כאללו שקוף שאתה נציג של סמליין. אז אוךי במקום להתחזות ללקוח, תנסה פעם אחת לרכוש מסך סמסונג בתור לקוח ואז תבקש לקבל שירות מחברת הפח אלקטרוניקס פרו שסמליין עושה בה שימוש...

avirivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2019
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #23 

לא כולם מרוצים מסמסונג או מהיבואן.
לי הייתה טלוויזיה QLED שפעלה היטב במשך 8 חודשים
לאחר 8 חודשים הופיע כתם קטן בקצה העליון של המסך ובכל נגיעה קלה באצבע הכתם התפשט על כל המסך.
אף אחד לא נגע במסך, יום לפני היא פעלה היטב ולמחרת הופיע הכתם.
לטענת הטכנאי: "שבר פנימי".
לטענת החברה: על שבר אין אחריות.
לטענתנו: אף אחד לא היה ולא נגע במסך, הוא נמצא באותו מקום מוגן (ראו תמונה) במשך 8 חודשים.
בקיצור, הפסדנו אלפי שקלים.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

זה שבר ברור אחי.

avirivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2019
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #25 

ראה כתבות בפורום זה לגבי "שבר פנימי":
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... c&start=15

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”