היי חברה,
אני אנסה לפשט את זה כמה שיותר כי אני בעצמי כבר התסבכתי עם מה להזמין.
אני מחפש סטאפ שיוכל להזרים לאוזניות ורמקולים מוגברים דרך שני מקורות: מחשב ופטיפון.
חשבתי על זה:
מגברMAGNI
ממיר Modi
מפצל RCA שלהם SYS
מחשב>>USB>>ממיר>>RCA>>מגבר(עם אופציה לחיבור אוזניות מקדימה)>>RCA>>למפצל(למפצל 2 כניסות 1.המגבר 2.הפטיפון) למפצל יציאה אחת(1.רמקולים מוגברים).
תמונה של הסיבוך הזה:
המפצל נכנס לכניסת הPREamp
של המגבר מפני שכל תפקידו זה להעביר את הסאונד לרמקול ופטיפון מוגברים כבר
אני האמת כבר די הרבה זמן על זה ושברתי את השכל, ואני רוצה להיות בטוח שהכל יעבוד לי כמו שצריך.
צרפתי קישור למוצרים, אם תכלו להעיף מבט ולאשר שאכן זה יעבוד זה ממש ממש יעזור לי. אני די חושש להזמין ציוד בסכום הזה במיוחד שאני די חדש בתחום
המון המון תודה!!!
מתכוון לשדרג לסט אפ של Schiit צריך את העזרה שלכם
מתכוון לשדרג לסט אפ של Schiit צריך את העזרה שלכם
נערך לאחרונה על ידי ilay47 ב 10/09/2019 18:31, נערך פעם 1 בסך הכל.
רק תיקון קטן דבר ראשון, המגבר נקרא Magni והממיר נקרא Modi.
יש לך בעיה שם, כי למאגני אין כניסת פריאמפ, רק יציאת פריאמפ. אתה יכול להוציא מהמגני סאונד לאוזניות מקדימה או לרמקולים מוגברים (ישירות או דרך המפצל) מאחורה, אבל אתה לא יכול להוציא את המפצל גם למאגני וגם לרמקולים המוגברים בו זמנית.
או שלא לגמרי הבנתי נכון את הדיאגרמה, כי אין חצים שאומרים מה נכנס למה....
בעצם אני מבין שאתה רוצה שיהיה לך שני מקורות - מחשב ופטיפון, ושהם יוכלו להשמיע דרך שני אמצעי השמעה - רמקולים ואוזניות.
אתה צריך אם כך לחבר ככה:
המחשב מחובר עם USB למודי->מודי מוציא RCA למפצל, שנכנס באינפוט 1.
הפטיפון מחובר עם RCA למפצל, שנכנס באינפוט 2 (הערה-לפטיפון צריך להיות מגבר פונו פנימי, או שהוא צריך לעבור קודם דרך מגבר פונו לפני שהוא מגיע למפצל)
המפצל מוציא RCA מהoutput שלו לכניסת input של המאגני. הווליום של המפצל תמיד על הכי גבוה (זה בעצם עוקף את הפוטנציומטר שלו, כלומר הוא אף פעם לא שולט בסאונד).
המאגני מוציא RCA מהoutput שלו אל הרמקולים המוגברים, ומתפקד כפרה-אמפ. אתה משתמש בווליום של המאגני כדי לשלוט ברמקולים. כשמחברים אוזניות, הוא משמיע רק את האוזניות ומשתיק את הרמקולים, והווליום שלו שולט על האוזניות.
עם החיבור הזה, כדי להשמיע מהמחשב, אתה שם את המפצל על אינפוט 2. כדי להשמיע מהפטיפון, אתה שם אתה מפצל על אינפוט 1. כדי לשמוע ברמקולים, אתה מנתק אוזניות. כדי לשמוע באוזניות, אתה מחבר אוזניות.
ושאלה - באיזה רמקולים מוגברים אתה משתמש? צריך לוודא שיש להם בכלל כניסת RCA, לא לכולם יש.
יש לך בעיה שם, כי למאגני אין כניסת פריאמפ, רק יציאת פריאמפ. אתה יכול להוציא מהמגני סאונד לאוזניות מקדימה או לרמקולים מוגברים (ישירות או דרך המפצל) מאחורה, אבל אתה לא יכול להוציא את המפצל גם למאגני וגם לרמקולים המוגברים בו זמנית.
או שלא לגמרי הבנתי נכון את הדיאגרמה, כי אין חצים שאומרים מה נכנס למה....
בעצם אני מבין שאתה רוצה שיהיה לך שני מקורות - מחשב ופטיפון, ושהם יוכלו להשמיע דרך שני אמצעי השמעה - רמקולים ואוזניות.
אתה צריך אם כך לחבר ככה:
המחשב מחובר עם USB למודי->מודי מוציא RCA למפצל, שנכנס באינפוט 1.
הפטיפון מחובר עם RCA למפצל, שנכנס באינפוט 2 (הערה-לפטיפון צריך להיות מגבר פונו פנימי, או שהוא צריך לעבור קודם דרך מגבר פונו לפני שהוא מגיע למפצל)
המפצל מוציא RCA מהoutput שלו לכניסת input של המאגני. הווליום של המפצל תמיד על הכי גבוה (זה בעצם עוקף את הפוטנציומטר שלו, כלומר הוא אף פעם לא שולט בסאונד).
המאגני מוציא RCA מהoutput שלו אל הרמקולים המוגברים, ומתפקד כפרה-אמפ. אתה משתמש בווליום של המאגני כדי לשלוט ברמקולים. כשמחברים אוזניות, הוא משמיע רק את האוזניות ומשתיק את הרמקולים, והווליום שלו שולט על האוזניות.
עם החיבור הזה, כדי להשמיע מהמחשב, אתה שם את המפצל על אינפוט 2. כדי להשמיע מהפטיפון, אתה שם אתה מפצל על אינפוט 1. כדי לשמוע ברמקולים, אתה מנתק אוזניות. כדי לשמוע באוזניות, אתה מחבר אוזניות.
ושאלה - באיזה רמקולים מוגברים אתה משתמש? צריך לוודא שיש להם בכלל כניסת RCA, לא לכולם יש.
·פלאפי כתב:רק תיקון קטן דבר ראשון, המגבר נקרא Magni והממיר נקרא Modi.
יש לך בעיה שם, כי למאגני אין כניסת פריאמפ, רק יציאת פריאמפ. אתה יכול להוציא מהמגני סאונד לאוזניות מקדימה או לרמקולים מוגברים (ישירות או דרך המפצל) מאחורה, אבל אתה לא יכול להוציא את המפצל גם למאגני וגם לרמקולים המוגברים בו זמנית.
או שלא לגמרי הבנתי נכון את הדיאגרמה, כי אין חצים שאומרים מה נכנס למה....
בעצם אני מבין שאתה רוצה שיהיה לך שני מקורות - מחשב ופטיפון, ושהם יוכלו להשמיע דרך שני אמצעי השמעה - רמקולים ואוזניות.
אתה צריך אם כך לחבר ככה:
המחשב מחובר עם USB למודי->מודי מוציא RCA למפצל, שנכנס באינפוט 1.
הפטיפון מחובר עם RCA למפצל, שנכנס באינפוט 2 (הערה-לפטיפון צריך להיות מגבר פונו פנימי, או שהוא צריך לעבור קודם דרך מגבר פונו לפני שהוא מגיע למפצל)
המפצל מוציא RCA מהoutput שלו לכניסת input של המאגני. הווליום של המפצל תמיד על הכי גבוה (זה בעצם עוקף את הפוטנציומטר שלו, כלומר הוא אף פעם לא שולט בסאונד).
המאגני מוציא RCA מהoutput שלו אל הרמקולים המוגברים, ומתפקד כפרה-אמפ. אתה משתמש בווליום של המאגני כדי לשלוט ברמקולים. כשמחברים אוזניות, הוא משמיע רק את האוזניות ומשתיק את הרמקולים, והווליום שלו שולט על האוזניות.
עם החיבור הזה, כדי להשמיע מהמחשב, אתה שם את המפצל על אינפוט 2. כדי להשמיע מהפטיפון, אתה שם אתה מפצל על אינפוט 1. כדי לשמוע ברמקולים, אתה מנתק אוזניות. כדי לשמוע באוזניות, אתה מחבר אוזניות.
ושאלה - באיזה רמקולים מוגברים אתה משתמש? צריך לוודא שיש להם בכלל כניסת RCA, לא לכולם יש....
למאגני בIN יכנס הDAC בתור מקור, ובאאוט שלו (שהוא פרי אמפ) יכנס המפצל, ודרך המפצל אחליט מה מתנגן בזמן שהאוזניות לא מחוברת רמקולים או פטיפון <<<<<<תגיד לי עכשיו אם אני טועה או לא.
אני מתקשה להבין את הפתרון שלך למעלה. חחחח זה ככ מסובך אני אף פעם לא התעסקתי עם זה ככה.
(לפטיפון יש קדם מגבר פנימי) רמקולים AudioEngine 5+ יש RCA בוודאות.
בסופו של דבר המטרה היא כזאת, שהDAC ישפיע בנוסף על הרמקולים המוגברים שלי. הפתרון שלך מעביר את האות של הDAC לרמקולים המוגברים?
יש טעות לוגית בתכנון שלך, כי פטיפון לא מוציא סאונד. הפטיפון הוא מקור כמו שהDAC הוא מקור, ולכן צריך לחבר אותו לאמצעי השמעה, כגון רמקולים או אוזניות. וכמובן שזה צריך לעבור דרך מגבר קודם.
כן, הפתרון שלי נותן לך 4 מצבים אפשריים למערכת:
1. מקור - מחשב, אמצעי השמעה - רמקולים.
2. מקור - מחשב, אמצעי השמעה - אוזניות.
3. מקור - פטיפון, אמצעי השמעה - רמקולים.
4. מקור - פטיפון, אמצעי השמעה - אוזניות.
זה ארבעת המצבים האפשריים, אני לא רואה מה עוד צריך מעבר. הנה תרשים:
כן, הפתרון שלי נותן לך 4 מצבים אפשריים למערכת:
1. מקור - מחשב, אמצעי השמעה - רמקולים.
2. מקור - מחשב, אמצעי השמעה - אוזניות.
3. מקור - פטיפון, אמצעי השמעה - רמקולים.
4. מקור - פטיפון, אמצעי השמעה - אוזניות.
זה ארבעת המצבים האפשריים, אני לא רואה מה עוד צריך מעבר. הנה תרשים:
·פלאפי כתב:יש טעות לוגית בתכנון שלך, כי פטיפון לא מוציא סאונד. הפטיפון הוא מקור כמו שהDAC הוא מקור, ולכן צריך לחבר אותו לאמצעי השמעה, כגון רמקולים או אוזניות. וכמובן שזה צריך לעבור דרך מגבר קודם.
כן, הפתרון שלי נותן לך 4 מצבים אפשריים למערכת:
1. מקור - מחשב, אמצעי השמעה - רמקולים.
2. מקור - מחשב, אמצעי השמעה - אוזניות.
3. מקור - פטיפון, אמצעי השמעה - רמקולים.
4. מקור - פטיפון, אמצעי השמעה - אוזניות.
זה ארבעת המצבים האפשריים, אני לא רואה מה עוד צריך מעבר. הנה תרשים:...
אוקיי, אני לא ידוע אם זה קשור אבל הפטיפון שלי מוגבר כבר, לכן אין שום קשר בינו לבין העובדה שהמגבר הוא החלק האחרון בתכנון נכון?
זה מה שהבנתי שצריך להיות:
https://dl3.pushbulletusercontent.com/Q ... G_5523.JPG
קישור לתמונה
בתכנון הראשון שלי התכוונתי בעזרת המפצל אני אוכל לבחור מה יגיע לרמקולים.
הפטיפון ישירות לרמקולים או ממיר>מגבר> רמקולים
יש לך את זה בפחות רזולוציה?
כן זה נראה לי נכון ממה שהצלחתי לראות.
אוקי עוד כמה הבהרות -
1. מה הכוונה הפטיפון מוגבר? יש לו רמקולים משלו? אם תגיד איזה פטיפון זה יעזור.
2. אני רואה שלרמקולים יש כבר כפתור ווליום, כך שאתה בתכלס לא באמת צריך פרה אמפ בשבילם. מצד שני יכול להיות שיהיה מועיל שיש אופציה לשנות את מתח הכניסה כדי אולי לשפר את הSNR. אבל לא סביר שזה באמת יועיל. צריך גם קצת חפור בspecs להבין אם המאגני והרמקולים האלה מתאימים אחד לשני מבחינת מתחים על הRCA. ומצד שלישי זה אומר שעד שהסיגנל מגיע אל הדרייברים, הוא יעבור דרך שלושה פוטנציומטרים (אחד בSYS, אחד בMAGNI, ואחד בילט אין ברמקול). זה לא אידיאלי במיוחד.
עריכה: אה ושכחתי לציין שאם אתה מזמין ישירות מהאתר של schiit, תעשה הכל בהזמנה אחת, ואל תשתמש בFedex. פדקס זה קקה, תתרחק מהם כמו מאש.
כן זה נראה לי נכון ממה שהצלחתי לראות.
אוקי עוד כמה הבהרות -
1. מה הכוונה הפטיפון מוגבר? יש לו רמקולים משלו? אם תגיד איזה פטיפון זה יעזור.
2. אני רואה שלרמקולים יש כבר כפתור ווליום, כך שאתה בתכלס לא באמת צריך פרה אמפ בשבילם. מצד שני יכול להיות שיהיה מועיל שיש אופציה לשנות את מתח הכניסה כדי אולי לשפר את הSNR. אבל לא סביר שזה באמת יועיל. צריך גם קצת חפור בspecs להבין אם המאגני והרמקולים האלה מתאימים אחד לשני מבחינת מתחים על הRCA. ומצד שלישי זה אומר שעד שהסיגנל מגיע אל הדרייברים, הוא יעבור דרך שלושה פוטנציומטרים (אחד בSYS, אחד בMAGNI, ואחד בילט אין ברמקול). זה לא אידיאלי במיוחד.
עריכה: אה ושכחתי לציין שאם אתה מזמין ישירות מהאתר של schiit, תעשה הכל בהזמנה אחת, ואל תשתמש בFedex. פדקס זה קקה, תתרחק מהם כמו מאש.
·הוספתי קישור לתמונה באיכות טובהפלאפי כתב:יש לך את זה בפחות רזולוציה?
כן זה נראה לי נכון ממה שהצלחתי לראות.
אוקי עוד כמה הבהרות -
1. מה הכוונה הפטיפון מוגבר? יש לו רמקולים משלו? אם תגיד איזה פטיפון זה יעזור.
2. אני רואה שלרמקולים יש כבר כפתור ווליום, כך שאתה בתכלס לא באמת צריך פרה אמפ בשבילם. מצד שני יכול להיות שיהיה מועיל שיש אופציה לשנות את מתח הכניסה כדי אולי לשפר את הSNR. אבל לא סביר שזה באמת יועיל. צריך גם קצת חפור בspecs להבין אם המאגני והרמקולים האלה מתאימים אחד לשני מבחינת מתחים על הRCA. ומצד שלישי זה אומר שעד שהסיגנל מגיע אל הדרייברים, הוא יעבור דרך שלושה פוטנציומטרים (אחד בSYS, אחד בMAGNI, ואחד בילט אין ברמקול). זה לא אידיאלי במיוחד.
עריכה: אה ושכחתי לציין שאם אתה מזמין ישירות מהאתר של schiit, תעשה הכל בהזמנה אחת, ואל תשתמש בFedex. פדקס זה קקה, תתרחק מהם כמו מאש....
1.לפטיפון ProJect Essential III Phono אין רמקולים משלו, יש לו קדם מגבר מובנה יוצאים ממנו RCA לרמקולים או וואטאבר.
2.אז כנראה שלא הבנתי נכון את הרעיון של הפרה אמפ(הבנתי שזה פשוט תחנת מעבר לציוד שהוא מוגבר כבר) אני בסהכ התכוונתי שהממיר יגיע אל הרמקולים, לא חשוב לי המגבר, כי הרמקול מוגבר כבר.
אני רוצה רק שהאוזניות שלי יהיו מוגברות. בגלל שלDAC לבד אין הגברה ואין כניסה לאוזניות.
כתוב כזה דבר על המאגני בכל מקרה:
Magni 3 includes preamp outputs. This means you can connect it to your desktop powered monitors for a complete system
אלו האפשריות משלוח שיש לי:
USPS Uninsured International $26.22
FedEx International Economy $41.79
FedEx International Priority $49.05
USPS Priority International $50.59
USPS Priority Express International $72.38
אל תתייחס למחירים בחרתי סתם מוצר, תוכל לספר לי למה אתה ממליץ לא ללכת עם FedEx?
-------------
עריכה: זה הSNR של הרמוקלים SNR
>95dB (typical A-weighted
זה הSNR של המגבר
Greater than 108db, unweighted, referenced to 1V RMS
תראה זה לא ממש אומר לי כלום....
- ChesterYonany
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 446
- הצטרף: מאי 2015
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
- ChesterYonany
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 446
- הצטרף: מאי 2015
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
בדיוק מה ש-ChesterYonany אמר. הזמנתי את הModi מהאתר שלהם באמצעות פדקס כי זה היה האופציה הזולה יותר. כשהמשלוח הגיע גם השליח עצמו עשה לי בעיות עם השעות מסירה, וגם אחר כך היו כל מיני עמלות מומצאות שהייתי צריך לשלם בנוסף על המע"מ 17%. ותהיה בטוח שזה יעבור דרך המכס כי הם גובים ממך עמלה על לשחרר את זה מהמכס (בנוסף על ה40$ דמי משלוח!). במצטבר העמלות שלהם עלו לי כמו הDAC עצמו. לא חוזר על הטעות הזאת שוב לעולם.
@ilay47
·
אני רואה שלפטיפון הזה יש מתג להחליף בין line out ל-phono out. זה אכן אומר שיש לו מגבר פונו פנימי, וגם אומר שאם תרצה בעתיד לשדרג למגבר פונו חיצוני ולעקוף את הפנימי עם המתג אתה גם תוכל. בקיצור, אתה מסודר.
התפקיד של פרה אמפ זה בגדול להחליף בין כניסות ויציאות שונות, ולשלוט על הווליום. לרמקולים המוגברים שלך יש בעצם שלב פרה אמפ מובנה, שזה הידית ווליום. עקרונית אתה יכול לחבר אותם ישירות לדאק או לפטיפון ולא יהיה בעיה.
אבל הפתרון שמצאת להחליף בין שני מקורות ולשלוח לאוזניות או לרמקולים הוא גם סבבה לגמרי, ונראה לי יצא די זול בסופו של יום (לפחות ביחס לכל מיני פרה אמפים אודיופילים שממלאים את אותה פונקציה אבל עולים פי עשר יותר).
לגבי מה שאמרתי על הSNR, לא באמת חשוב. אם אתה באמת רוצה לדעת, אז יש רמות שונות של סיגנל line, ולא תמיד יציאת RCA של רכיב אחד תואמת כניסת RCA של רכיב שני. ב99% מהמקרים אני לא חושב שתהיה בעיה. ואם אתה מחבר והכל עובד ונשמע טוב ואתה לא שומע היס חזק כשיש שקט או דיסטורשן מוגזם כשזה על ווליום גבוה, אז זה אומר שהכל בסדר.
@ilay47
·
אני רואה שלפטיפון הזה יש מתג להחליף בין line out ל-phono out. זה אכן אומר שיש לו מגבר פונו פנימי, וגם אומר שאם תרצה בעתיד לשדרג למגבר פונו חיצוני ולעקוף את הפנימי עם המתג אתה גם תוכל. בקיצור, אתה מסודר.
התפקיד של פרה אמפ זה בגדול להחליף בין כניסות ויציאות שונות, ולשלוט על הווליום. לרמקולים המוגברים שלך יש בעצם שלב פרה אמפ מובנה, שזה הידית ווליום. עקרונית אתה יכול לחבר אותם ישירות לדאק או לפטיפון ולא יהיה בעיה.
אבל הפתרון שמצאת להחליף בין שני מקורות ולשלוח לאוזניות או לרמקולים הוא גם סבבה לגמרי, ונראה לי יצא די זול בסופו של יום (לפחות ביחס לכל מיני פרה אמפים אודיופילים שממלאים את אותה פונקציה אבל עולים פי עשר יותר).
לגבי מה שאמרתי על הSNR, לא באמת חשוב. אם אתה באמת רוצה לדעת, אז יש רמות שונות של סיגנל line, ולא תמיד יציאת RCA של רכיב אחד תואמת כניסת RCA של רכיב שני. ב99% מהמקרים אני לא חושב שתהיה בעיה. ואם אתה מחבר והכל עובד ונשמע טוב ואתה לא שומע היס חזק כשיש שקט או דיסטורשן מוגזם כשזה על ווליום גבוה, אז זה אומר שהכל בסדר.