מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בזק בינלאומי נהפכו לסיוט


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
מתן_בזק_בינלאומי
עובד טלפוניה/אינטרנט
עובד טלפוניה/אינטרנט

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2009
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 192

 #16  נשלח: ג' 10/09/2019 15:27
Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

מיכאל25 כתב:
@מתן_בזק_בינלאומי
·
שלחתי פרטים אני מחכה כבר שעה ולא חוזרים אלי

אני מנסה להתקשר אליכם שוב ואני מקבל הודעה שזמן ההמתנה עלול להיות ארוך מהרגיל

עצוב לי שבתור חברה מפורסמת שאתם בוחרים לעבור על חוק 6 הדקות שקבע משרד התקשורת
https://www.gov.il/he/departments/news/14032019?fb...


·
היי,

לא קיבלנו אימייל ממך.

שלחת ל: [email protected]?

מתן, בזק בינלאומי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
גיל37 (גיל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2011
הבעות תודה: 300
מספר הודעות: 2842

 #17  נשלח: ג' 10/09/2019 22:35
Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

מתן_בזק_בינלאומי

למה להתאמץ על טרול ? רוב הסיכויים שהוא בכלל לא מנוי של בזק בינלאומי.
(3) הבעות תודה: shmizan , Guyagil , guy9322
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מיכאל25
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2019
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 79

 #18  נשלח: ד' 11/09/2019 0:29
Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט

מתן_בזק_בינלאומי כתב:



ציטוט:
...


·
היי,

לא קיבלנו אימייל ממך.

שלחת ל: [email protected]?

מתן, בזק בינלאומי


·
שלחתי לשם, אבל אני לא אשם שכנראה שבזמן משלוח ההודעה שלי שהייתה תקלה בשרת הדואר שלכם.

בכל אופן אני מעדיף להמשיך את השיחה הזאת באתר אינטרנט אחר ששם זה המקום להתווכח עד כמה אתם בזק בינלאומי, פועלים בהתאם לחוק הגנת הצרכן.


נערך בפעם אחרונה על-ידי מיכאל25 בתאריך ד' 11/09/2019 15:30, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Guyagil
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2018
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 227

 #19  נשלח: ד' 11/09/2019 10:01

מיכאל25 כתב:

ציטוט:
...


·
אני עשיתי ניסוי, באותו הזמן שהייתה לי בעיה באינטרנט,
אני ניסיתי להתקשר למחלקת תמיכה טכנית של פרטנר לראות תוך כמה זמן עונים לי, ושם ענו לי תוך 3 דקות, ואמרתי להם שאני התקשרתי אליהם רק לצורך בדיקה, כי בבזק בינלאומי אני מחכה הרבה יותר זמן עד שבתמיכה הטכנית עונים לי אז הבינו אותי.


·שטויות . אני עברתי מפרטנר לבזק בינלאומי כי הספק של פרטנר על הפנים. חיכיתי אצל פרטנר חצי שעה על הקו (לפני מספר ימים) כשהייתי צריך מהם משהו .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
muataz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 13, 2010
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 435

 #20  נשלח: ד' 11/09/2019 11:09

Guyagil כתב:

ציטוט:
...


·שטויות . אני עברתי מפרטנר לבזק בינלאומי כי הספק של פרטנר על הפנים. חיכיתי אצל פרטנר חצי שעה על הקו (לפני מספר ימים) כשהייתי צריך מהם משהו .

אין פה אחידות בשירות בשום חברה. על כל אחד שיגיד לך שחברה X נותנת שירות מעולה, תמצא מישהו עם חוויה הפוכה.
כמו כן יש פערים עצומים בין מכירות לשירות.
האם זה עזר לך עם הבעיה בשילד?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Guyagil
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2018
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 227

 #21  נשלח: ד' 11/09/2019 11:13

muataz
·
לצערי בשילד ספיציפית לא . כנראה יש בעיה בשרת שלהם באנווידיה. אך מבחינת בדיקת מהירות הלטנסי ירד משמעותית מ 80-90 פינג ל60 פינג.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מיכאל25
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2019
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 79

 #22  נשלח: ד' 11/09/2019 15:17

בבזק בינלאומי המשיכו לשקר אותי אמרו לי שלפי החוק מותר תוך 6 דקות להפנות אותי להמתנה של 3 שעות,
ממש לא כמו שכתוב בחוק המלא החדש.
תמצית 2.ב
"האפשרות שתיקון החוק מותיר בידי העוסק להפנות את הצרכן להשארת הודעה במקום המשך המתנה למענה נותרת לבחירת הצרכן, ולא נכפית עליו. כך שאם צרכן בחר שלא להשאיר הודעה קיימת חובה לתת לו מענה תוך שש דקות."

https://www.gov.il/he/Departments/news/cpfta_hadas...

נמאס לי מהמשחק הזה של בזק בינלאומי, אני מתלונן עליהם ברשות להגנת הצרכן.
https://www.gov.il/he/Departments/General/cpfta_fi...

זה נכון שהחוק נותן להם באישור שר מתאים חריגה ממענה אנושי של 6 דקות, אבל לא בצורה מלאה,
אבל במקרה הזה לא הוכיחו לי בבזק בינלאומי שיש להם אישור כזה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי מיכאל25 בתאריך שבת 14/09/2019 12:59, נערך בסך הכל 5 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
גיל37 (גיל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2011
הבעות תודה: 300
מספר הודעות: 2842

 #23  נשלח: ד' 11/09/2019 15:43

מיכאל25 כתב:


בבזק בינלאומי המשיכו לשקר אותי אמרו לי שלפי החוק מותר תוך 6 דקות להפנות אותי להמתנה של 3 שעות,
ממש לא כמו שכתוב בחוק המלא החדש.

אתה מסתכן בתביעת דיבה

נמאס לי מהמשחק הזה של בזק בינלאומי, אני מתלונן עליהם ברשות להגנת הצרכן.

בהצלחה ואולי עכשיו נזכה לקצת שקט בפורום.


·
(1) הבעות תודה: Damit1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מיכאל25
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2019
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 79

 #24  נשלח: ד' 11/09/2019 16:13

גיל37 כתב:




ציטוט:
...


·


·
השיחות שלהם מוקלטות, וזו הוכחה שהם אמרו לי את זה.

ואם צריך אין לי בעיה שיבדקו אותי כדי להוכיח שבמקרה הזה אני אומר אמת כולל שזה עניין ציבורי.
קשה לי להאמין שישלחו אותי לבדיקה, כי אני גם הקלטתי את השיחה הזאת, בדרך כלל שאני בא להתלונן אז אני מקליט את השיחה כדי שלא יגידו שאני משקר בתלונה, ובתחילת השיחה הנציג שירות אמר לי את השם שלו ואת השם צוות שלו.

ואני אכתוב בצורה יותר ברורה, במי שלא הבין מה זה הפניה להמתנה,

הם אמרו לי שלפי החוק החדש שאם מתקשרים אליהם אז שמותר להם במקום לענות לי תוך 6 דקות, שבמקום זה, מותר להם לעשות אפשרות בקשה שהלקוח מבקש שהם יחזרו אליו, ושהם יחזרו אליו תוך 3 שעות אל הלקוח. אז זה אומר שזו הפניה להמתנה של 3 שעות, במקום 6 דקות עד שאני מקבל מהם מענה אנושי, שזה נגד החוק.

זה נכון שלפי החוק מותר לקבל אישור שלא לפעול בצורה הזאת, אז במקרה כזה כדי שלא יתלוננו על זה, אז אומרים שיש אישור לפעול בנושא הזה בצורה אחרת, והם לא אמרו לי שבנושא הזה שיש להם אישור לפעול בצורה אחרת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
OhadG (אוהד)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 121
מספר הודעות: 1150

 #25  נשלח: ד' 11/09/2019 22:14

גיל37
·

נזכה לשקט בפורום כשהטרול יעזוב, או שהתרופות יתחילו לפעול.
(1) הבעות תודה: Damit1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
גיל37 (גיל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2011
הבעות תודה: 300
מספר הודעות: 2842

 #26  נשלח: ד' 11/09/2019 23:01

OhadG
·
הטרול עוזב (או מועזב) אבל יש לו בארסנל מסתבר שפע של ניקים חדשים והוא חוזר וחוזר וחוזר..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
OhadG (אוהד)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 121
מספר הודעות: 1150

 #27  נשלח: ה' 12/09/2019 16:29

גיל37
·

לפחות הוא הפסיק לאיים עלי בפייסבוק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Batnun
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005

מיקום: London
הבעות תודה: 296
מספר הודעות: 2657

 #28  נשלח: ה' 12/09/2019 17:24

רמקולים, עזוב אותנו באמא שלך.


Batnun

.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht