מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



אמזון שלחו קופסת מוצר ללא המוצר - ולא לוקחים אחריות


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 449
מספר הודעות: 4341

 #31  נשלח: ג' 29/10/2019 21:25

Evil-u

לא נכון להגדיר את זה "אני לא מרוצה", כאילו סתם שיניתי את דעתי אחרי קניה. הם פרקטית לא שלחו את מה שקניתי, ונדרש ממני הרבה מאוד התעסקות כדי לתקן את המצב.

הייתי מסכם את מה שקרה כאן כשיטה שלישית, "האמזונית":
"קנית, החברה פישלה פעמיים בתהליך האספקה, ובסוף שלחה קופסא ריקה? ימבה עצבים ועבודה, ובסוף תקבל רק החזר ותאבד את המבצע."
(אלא אם תתעקש ותנסה דרכים יוצאות דופן, ואז תתקרב להחזר שיאפשר לקנות מחדש.)

lasik

קניתי בזמן המבצע. המוצר לא סופק לי בסוף. לא "החזרתי מסיבה כלשהי" אלא רציתי את מה שקניתי.

בכל מקרה, רק עדכנתי מה קרה בעקבות הצעת eyalgro. זה די סוף הסיפור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht