לאשתי יש פריים שנעשה לרגל BF2019 והיא גם קיבלה קופון 5 פאונד הנחה מאמזון UK.
עשיתי סל בחשבון שלי. ראיתי שהכל נשלח לארץ - גם באתר המוצר וגם אני יכול להשלים את ההזמנה.
שלחתי לינקים למוצרים לאשתי כדי לרכוש עם הפריים והפלא ופלא - פתאום כתוב שהם לא נשלחים לישראל בעמוד המוצר וגם לא ניתן להמשיך בתשלום. המוכר הוא אמזון והשולח הוא אמזון (אלו גם היו תנאי הקופון).
למישהו יש מושג איך ולמה זה קורה ואיך אפשר לעקוף את זה?
יש מספר לא קטן של מוצרים שבגלל תקנות של כל מיני משרדים פה בארץ לא ניתן לשלוח לארץ ע"י אמאזון.
לפעמים אמאזון גם מחמירים על התקנות כדי לא להסתבך עם משלוחים שנתקעים אז זה לא תמיד עובד לפי חוקיות קבועה.
כשאתה אומר שנשלח לארץ, שמת את המוצר בסל והתקדמת עד לפני אישור עסקה ?
יכול להיות שצד ג' הציע את המוצר במחיר זול יותר ובעמוד המוצר הוחלפה רכישה מאמזון לרוכש צד ג'?
@Borderline1
·צו מנקודת הנחה שאני לא עשיתי שום טעות או שום בלבול.
סל זהה של 4 פריטים זהים עם מחיר זהה ומשלוח זהה. ניסיתי עם לינק וניסיתי למצוא אותו ישירות והתוצאה זהה:
בלי פריים בחשבון שלי - נשלח
עם פריים בחשבון של אשתי - 3/4 פתאום לא נשלחים
זה ברמה שפתאום בעמוד המוצר כתוב שלא נשלח. לפני לוג-אין נשלח לישראל. אחרי כבר לא.
בסוף פניתי לאמזון. אחרי דין ודברים שהסתיימו בזה שהצלחתי לשכנע אותם שיש בעיה, אישרו לי להזמין מהחשבון שלי ללא פריים. ביקשתי פיצוי על ההפרש אבל פשוט אמרו לי שהמשלוח יהיה חינם וגם שינו לי בעצמם למהיר...