Morel octave 6 limited edition רצפתיים - עדכון בעמוד 2

כל מה שקשור לאודיו בסטריאו, פטיפונים, נגני CD, קדם מגברים, מגברי כח, כבלים וכמובן רמקולים - רכיבים עד 3000$ בלבד.
Sourc3 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1299
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

שמעתי את הפוקאל, לפני שקניתי את הls50.
לא התחברתי (גם לרצפתיים מסדרת aria )
נשמעים טוב..אבל הצליל שלהם די התיש אותי מהר ועוד כל מיני דברים שהפריעו לי.
בקשר לבמה טובה יותר מls50, אני לא מסכים.
זה לא ירגיש כמו upgrade, אלא side grade אם לא downgrade.

Nir547
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 719
הצטרף: ינואר 2005
שם מלא: nir547
מיקום: השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 77 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

@Sourc3
·עניין של טעם אישי ולכן אין מנוס מלטייל בחנויות.

Sourc3 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1299
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

טוב,אז מאז הפוסט טיילתי בכל מיני מקומות בתקופה האחרונה עם זוג ls50.
גם אצל אנשים פרטיים.

גם בתקציב של כמעט עד פי 3 ממחיר עלות של הקף (בשביל הסקרנות).

אז ככה - הקף פשוט נתנו בראש בכמעט כל אספקט, הרמקול הזה פשוט מדהים אותי

בחלק מהחללים שמעו בצורה פשוט יוצאת דופן, ברמה אחרת ממה שיש אצלי בבית.

אתמול החלטתי לעשות מעשה-
המרחק של הרמקולים היו 30 ס״מ מהקיר, הרחקתי בעוד 30.
כיילתי מחדש פעלתי לפי המלצות לאינטגרציה עם הסאב של אנשים עם ls50.

לבינתיים - מרגיש כאילו גיליתי מחדש את הרמקולים האלה.
הבס כל כך הדוק עם הסאבוופר שזה מטורף בעיניי.
אי אפשר לדעת אם זה מהרמקול או סאב, אבל נשמע כל כך נכון!

ואני גם כרגע רק עם denon avr x1300w!
אני באמת חושב שהצעד הבא לשדרוג זה באמצעות רסיבר שיודע לתת כיול הרבה יותר מתקדם (למען האמת, לא יודע אם בכלל משהו יכול להשתפר).

בקיצור -
למרות שמאוד נהנתי מהמחשבה על שדרוג, בינתיים לא מרגיש שחסר לי משהו.


שמעתי אתמול מוזיקה מ10 בערב כמעט עד 0130 בלילה. תענוג.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

אם הכל טוב אז תשקיע את הזמן והכסף שנחסך ברכישת מוזיקה נוספת.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

@Sourc3
כ"כ מבין את מה שאתה אומר לגבי הרמקולים... 8)

ואני רק סתם חשבתי לתומי שאנחנו נראה אותך מתחדש עם זוג SB2000 בלבן...
#רקאומרשזהיכוללבואבולעלהסטשלך
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

Sourc3 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1299
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

באמת שיש לי קראש רציני על PB200 - בטוח ש-SB2000 לא יספק אותי, עשיתי השוואות ביניהם מלא בפיוצ'ר.
אם הייתי משדרג..הייתי הולך על מינימום SB3000.
שנה הבאה אעבור דירה, נראה איך יהיה שם.

freerider
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1730
הצטרף: אוגוסט 2009
מיקום: לא בישראל
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 186 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

Sourc3 כתב:
ואני גם כרגע רק עם denon avr x1300w!
אני באמת חושב שהצעד הבא לשדרוג זה באמצעות רסיבר שיודע לתת כיול הרבה יותר מתקדם (למען האמת, לא יודע אם בכלל משהו יכול להשתפר).

...
·לדעתי צוואר הבקבוק במערכת שלך הוא הרסיבר, ולא בגלל מערכת הכיול שלו אלא ההגברה שמובנת בו שהיא בינונית מינוס.
You pay peanuts, you get monkeys

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אצלי מערכת הכיול Audissey של דנון פשוט שאבה החוצה את כל הכיף והחיים ממוזיקה דו ערוצית. במשך קרוב ל 12 שנה הקשבתי למוזיקה בפינת העבודה וכשכבר הייתי בסלון הקפדתי תמיד להשתמש ב Direct. לדעתי האשם העיקרי היה מיקרופון הכיול שהיה פשוט בדיחה וכוייל ישירות לסקאלת העצבים שלי.

בסוף נשבר לי וקניתי אינטגרייטד שאיתו חייתי באושר עד לאחרונה.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

freerider
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1730
הצטרף: אוגוסט 2009
מיקום: לא בישראל
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 186 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

Catskinner כתב:
בסוף נשבר לי וקניתי אינטגרייטד שאיתו חייתי באושר עד לאחרונה.
...
·....ולשם הייתי ממליץ לפותח השירשור לכוון :wink:
You pay peanuts, you get monkeys

Sourc3 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1299
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

אני בהתלבטויות מה כדאי לקנות.
אם אני קונה אינטגרייטד, גם אם יש לו ht bypass, זה בעייתי.
כיוון ואין לי pre out, זה יחייב אותי גם לשדרג את הרסיבר, למרות שבקולנוע הגעתי לתוצאה טובה איתו..

וגם אם אקנה אינטגרייטד איכותי -
מי מבטיח שאיכות הסאונד תשתפר?
אני לא שומע בעוצמות גבוהות, ככה שעוצמה זה לא מה שחסר לי.
מה יוכל לתרום לי אינטגרייטד? סתם לדוגמה, כמו m6si.

כי רסיבר מתקדם נניח יוכל לתת לי כיול מתקדם יותר.

קלוד -
הכיול אמור לסייע ולתקן בעיות אקוסטיות במידה ויש, למה שלא להשתמש בו?
דווקא עם אודיסי הצלחתי להגיע לתוצאות מעולות, ואם אני שומע במצב direct הכל הרבה יותר laid back.
במצב stereo הimaging משתפר והבס הרבה יותר הדוק.



אני כיום מאזין למוזיקה עם ספוטיפיי/flac מהמחשב דרך נבידיה שילד ו-plex.

freerider
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1730
הצטרף: אוגוסט 2009
מיקום: לא בישראל
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 186 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

Sourc3 כתב: וגם אם אקנה אינטגרייטד איכותי -
מי מבטיח שאיכות הסאונד תשתפר?
אני לא שומע בעוצמות גבוהות, ככה שעוצמה זה לא מה שחסר לי.
מה יוכל לתרום לי אינטגרייטד? סתם לדוגמה, כמו m6si.
...
·אין כל קשר לעוצמת השמע שבה אתה מאזין למוסיקה לבין מה שמגבר אינטגרייטד יכול לתרום לצליל שיוצא מהרמקולים שלך בהשוואה לרסיבר הנוכחי שלך.
אף אחד לא מבטיח לך שום דבר, ואם מישהו מבטיח לך אל תאמין לו:D רק האוזניים שלך יעזרו לך להחליט.
אגב גם מגברים זולים יותר מה-MUSICAL FIDELITY הספציפי שציינת יכולים לשפר את הצליל שה-LS50 יכול להפיק.

בקשר למערכת הכיול שעליה אתה בעצם מבסס את הצליל שהמערכת שלך מפיקה מהרמקולים היא מערכת כיול המכילה פרמטרים מוגדרים מראש שבעזרת המיקרופון ומעגל מובנהDSP היא מנסה לכייל את הצליל המופק מהרמקולים למה שהוגדר בה כמצב אופטימלי ע"י היצרן ולאו דווקא אחד כזה שיתאים לטעמך, כאשר אתה משנה את הפרמטרים לאחר הכיול אתה בעצם משנה את המצב "האופטימלי" שהוגדר ע"י היצרן מראש במערכת הכיול ומתאים את הצליל לטעמך.
אני מחזיק בגישה המינימליסטית בכל הקשור בהאזנה למוסיקה בסטריאו שהיא, אם משהו לא נשמע לי טוב במערכת שהרכבתי לעצמי אז משהו בשרשרת הרכיבים לא "מתאים" לאוזן שלי.
You pay peanuts, you get monkeys

freerider
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1730
הצטרף: אוגוסט 2009
מיקום: לא בישראל
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 186 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

Sourc3 כתב:
כי רסיבר מתקדם נניח יוכל לתת לי כיול מתקדם יותר.
...
·כיול מתקדם לא רלוונטי מהסיבה שגם ככה את משנה אותו באופן ידני:wink:
You pay peanuts, you get monkeys

Sourc3 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1299
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

@freerider
·
הבנתי אותך, אני מסכים אז.
אז בהיבט הזה, הסיבה היחידה שכדאי לי לשדרג רסיבר הוא כדי שיהיה לי חיבור PRE OUT ואז אוכל לחבר אינטגרייטד?
(במידה ואני רוצה להנות משני העולמות )

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

@Sourc3
אהלן, תעבור על השרשור כאן: https://www.hometheater.co.il/vt337177.html
קצת ארוך, אבל יכול לתת לך כיוון...
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

freerider
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1730
הצטרף: אוגוסט 2009
מיקום: לא בישראל
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 186 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

Sourc3 כתב: אז בהיבט הזה, הסיבה היחידה שכדאי לי לשדרג רסיבר הוא כדי שיהיה לי חיבור PRE OUT ואז אוכל לחבר אינטגרייטד?
(במידה ואני רוצה להנות משני העולמות )
...
·אכן.
מהם מקורות השמע שלך?
אולי תוכל לנצל את יציאת ה-PRE OUT של ZONE 2 ברסיבר הנוכחי שלך למטרה הזו למרות שאני אישית מצאתי שברוב הרסיברים ק"ב דרגת ה-PRE היא גם לא מציאה.
You pay peanuts, you get monkeys

שלח תגובה

חזור אל “אודיו דו-ערוצי (סטריאו)”