מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרות מזעזע KSP


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 593

 #1  נשלח: ב' 06/04/2020 12:26
שרות מזעזע KSP

שלום

האם למשהו יש פיתרון לאיך ניתן להשיג אותם פשוט לא יאומן שזה השרות בארץ...
אסביר בקצרה: בתחילת שבוע שעבר בצעתי שני הזמנות נפרדות (אני יודע טעות שלי שלא אחדתי אותם) על שניהם שלמתי הזמנה עם שליח כי זה האפשרות היחידה בימנו - שליח תוך 5 ימי עסקים מיותר לציין שהזמן חלף אתמול. מאז לא ניתן להשיג את KSP, נעשתה פניה דרך האתר מלפני שבוע ולא חזרו אלי וכל ניסיון טלפוני מוביל לניתוק הקו ללא מענה כלל בשל עומס.

אשמח לאיזו שהיא הארה החבילה היא לילדים וחבל שיתכאזבו לפני החג.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 352
מספר הודעות: 4272

 #2  נשלח: ב' 06/04/2020 12:32

כל העניין ה "לפני החג" לדעתי יוצר הרבה בעיות,
לדעתי האנושות צריכה להתרגל ולא להיות כמו עדר ולרוץ לחנויות בגלל החגים, פשוט מיותר ויכול לחסוך עמסים.
בתקופה האחרונה, 5 ימים יכולים להפוך גם לחודש בלי בעיה.

תנסה להשאיר להם מייל,
יש טלפון באתר.

_________________
"איפה עוד תהיה לנו את ההזדמנות להציל את האנושות בכך שלא נצא מהבית ולא נעשה כלום כל היום" #Stayathome .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
(G) (YRV)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2014
הבעות תודה: 178
מספר הודעות: 2079

 #3  נשלח: ב' 06/04/2020 12:40

נסה לפנות דרך הדף שלהם בפייסבוק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elad8 (Elad A)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2006
הבעות תודה: 433
מספר הודעות: 6164

 #4  נשלח: ב' 06/04/2020 12:48

legopart כתב:
כל העניין ה "לפני החג" לדעתי יוצר הרבה בעיות,
לדעתי האנושות צריכה להתרגל ולא להיות כמו עדר ולרוץ לחנויות בגלל החגים, פשוט מיותר ויכול לחסוך עמסים.
בתקופה האחרונה, 5 ימים יכולים להפוך גם לחודש בלי בעיה.

תנסה להשאיר להם מייל,
יש טלפון באתר.


פותח השרשור עשה הזמנה לפני שבוע שזה קצת יותר מ"לפני החג" ול-KSP יש את המוניטין הזה לא מאתמול. אתה לא תאמין כמה אנשים עושים הזמנות אתמול והיום וכותבים דחוף!!! אני צריך את זה לחג.

_________________
אלעד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
guyezra
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2005
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 32906

 #5  נשלח: ב' 06/04/2020 12:55

אני דיברתי עם השירות שלהם אחרי המתנה על הקו, ביצעתי הזמנה וקיבלתי באותו היום
אולי עניין של מזל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
esloan
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2005

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 196
מספר הודעות: 2708

 #6  נשלח: ב' 06/04/2020 13:22

מנסיון איתם, הדבר היחידי שעזר היה לכתוב את החוויה השלילית בפייסבוק שלהם. מיד חזרה אלי נציגה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 593

 #7  נשלח: ב' 06/04/2020 14:00

legopart
·

רשמתי בהודעה שניסיתי להתקשר אך לא הועיל, את המייל אני לא מוצא אשמח עם תוכל לשלוח לי.

Elad8
.

דחוף זה לא הנושא ההזמנה בוצע לפני שבוע בידיעה שזמן אספקה הינו עד 5 ימים (ושולם כסף עבור זה במיוחד) אז מה הקשר לדחוף? יש פה התחיבות שהספק לא עומד באה, ואני מבין את המצב אך אם הספק לא יכול לעמוד בה שלא יגבה כסף נוסף עבורה...

@(G)
.

לצערי אין לי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 280
מספר הודעות: 2556

 #8  נשלח: ב' 06/04/2020 14:55

אפשר לנהוג קצת יותר בסבלנות בתקופה הזאת שכל המשק מושבת... לא חייב לרוץ בפורומים ולרשום הודעות עם כותרת קיצונית כזאת.
מספיק קשה לעסקים היום.

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
(1) הבעות תודה: avihuli
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1087
מספר הודעות: 7373

 #9  נשלח: ב' 06/04/2020 15:29

לפני שבועיים, ולפני כשבוע הזמנתי 2 הזמנות.
הראשונה הגיעה יום לאחר ההזמנה.
השניה הגיעה באותו היום.

"לא יאומן שזה השירות בארץ"
נראה שבסה"כ השירות מצויין, יחסית לזמנים בהם אנו נמצאים.
נראה שהיתה בעיה נקודתית עם ההזמנה שלך, וצריך סבלנות עד שיענו לך.

עם כל המגבלות החדשות על מספר העובדים המצומצם מאוד שניתן להעסיק,
מאוד צפוי שיהיו קשיים במענה טלפוני (מספר שנשים שמאיישים את המשרד), ובזמני אספקה (מספר האנשים העובדים בטיפול בהזמנות)

קשה מאוד לבוא בטענות לעסק שמנסה להמשיך ולהתקיים, למרות המצב, גם כשיש בעיות נקודתיות.
בהחלט אפשר, כשתשיג אותם, לבקש שלא יגבו דמי משלוח, כי לא סיפקו בזמן
(1) הבעות תודה: avihuli
פרופיל | שלח הודעה | חפש
niko (Eitan nakash)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2004

מיקום: פתח-תקוה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 4233

 #10  נשלח: ב' 06/04/2020 15:30

מניסיון השירות שלהם זוועה/לא קיים ואני מדבר מלפני עידן הקורונה.....
אם חס וחלילה אין לי ברירה, אני רוכש רק מהחנויות שלהם, אין מצב שמזמין מהם משהו.

_________________
FRONT: paradigm S8v2 signature
Reciver: Anthem mrx 720
SUB: SVS sb3000
Projector: Sony vpl55es
Rear: Atlantic Technology 4200sr
Nvidia Shield
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 593

 #11  נשלח: ב' 06/04/2020 15:39

vivi
·
אז לפי מה שאני מבין ממך בגלל המצב זה לגיטימי לא לעמוד בהתחייבויות ולא לתת מענה?
אין לא שום בעיה עם מועדי אספקה ארוכים תקרא מה כתבתי הבעיה שלא נותנים מענהכלל! ואני אפילו לא מצפה למענה מידי אלה לאיזשהו מענה, כלל לא ניתן לקבל שרות המענה הטלפוני מתנתק מיד והודעות ששלחתי לא מתקבלות תגובה שבוע...

לכלום המצב קשה וזה ברור וחלק ממניעה של הדרדרות המצב הכלכלי הוא להמשיך לעשות עסקאות אשר נותנות דרבון ותמריץ לחברות/ספקים
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 593

 #12  נשלח: ב' 06/04/2020 15:41

Amir64
·

אמיר שוב אני אומר אין לי תלונות על זמני אספקה ארוכים יש לי בעיה עם אי זמינות ללקוחות....
האם יש לך במקרה איש קשר/מייל אני אשמח לקבלו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 280
מספר הודעות: 2556

 #13  נשלח: ב' 06/04/2020 16:05

shaylev80
תראה, הדבר הראשון שחותכים במצב כזה זה שירות לקוחות, אני עובד מול יצרנים בארה"ב ואין מענה בשירות לקוחות כבר שבועיים בערך.
אף אחד לא התכונן למצב קיצון, ואנחנו נמצאים במצב כזה.
קצת יותר סבלנות לפני שרצים ברחבי הרשת להכפיש את העסקים שלנו שלצערי חלק גדול מהם יקרוס את המשבר.

נתנו לך כאן פתרון, פייסבוק, אתה לא יכול להתעקש ליצור קשר בדרך שאתה רגיל [טלפון? אימייל?] נסה ליצור קשר דרך פייסבוק אחר או שתפתח אחד... וגם שם, נדרשת סבלנות...

בהצלחה

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
(1) הבעות תודה: avihuli
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 2665

 #14  נשלח: ב' 06/04/2020 16:16

גם אני חוויתי הזמנות ״תקועות״ ולא מעודכנות שלא נשלחו.
שיחה לשירות הלקוחות שיפרה קדמה את ההזמנה, אבל אני לא רואה שהיא מתקדמת לעברי באופן ממשי.

KSP צריכה לתגבר את כח האדם כרגע, לא לקצץ.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 984
מספר הודעות: 7107

 #15  נשלח: ב' 06/04/2020 16:17

הי, גם אני רוצה להסביר בקצרה, כי זה לא המקרה הראשון שנפתח פה בנושא ולבטח לא האחרון.
ולא מתייחס נקודתית למקרה המתואר לעיל אלא לאלטרנטיבה שהיא שלא יהיה ניתן להזמין אף מאתרים בארץ.
אז מה עדיף ???

הרי אתרי האינטרנט הישראלים שעדיין "פתוחים להזמנות און ליין", עובדים במתכונת מאוד מצומצמת מבחינת כוח האדם "התומך" בהזמנה לאחר המכירה קרי, שירות הלקוחות.
וזאת עקב הקושי להעמיד את כוח האדם הנדרש עקב מגבלות 15-30 אחוז מועסקים שהחוק מתיר.
כך שמצד אחד כמות המכירות עולות אבל כמות הנציגים שעובדת יורדת לכן העומס עליהם גדל ומן הסתם כך גם זמני ההמתנה.

מציע שנמשיך לפרגן למי שעדיין עובד. זה שאתה (והשאר) צודקים לחלוטין לגבי אי העמידה בלוחות הזמנים למשלוח וכן לזמינות השירות - לא יעזור.
לבטח שלא בתקופה כזו שנדרשת סולידריות, אחווה, הבנה, הכלה וכדו'...
השינוי מתחיל בנו.. !!
אמזון לא שולחים, איביי ועלי אקספרס זה לעוד חודשיים שלושה לפחות כנראה.
אז נותר רק את האתרים שבארץ.
עם כל הצדק שלנו, בואו ננסה להיות חכמים ולמנף את המצב כך שהשוק אחרי המשבר יוכל להתרומם.

תשאירו הודעה (פעם אחת מספיק) יחזרו אליכם.
כך קרה לי על חיוב שגוי שקיבלתי על נסיעה בכביש 6 החדש על רכב שנמכר לפני מספר חודשים.
לא היה ניתן להשיג בשום צורה את שירות הלקוחות, שלחתי להם מייל עם כל הפרטים וכן אישור העברת בעלות.
אחרי למעלה משבועיים וחצי קיבלתי מייל שכולל חשבונית זיכוי על אותה נסיעה. בלי שום הסבר, פנייה אישית של תודה שפנית, אנחנו מתנצלים ועוד.
פשוט חשבונית זיכוי. רצו רק לתקתק את הטיפול.

הזמנה של מוצר חשמלי שביצעתי באחד מאתרי הסחר הגדולים בארץ עם התחייבות למשלוח ליום העוקב למחרת, הגיעה אחרי שבוע.
בסקר ששלחו לי על שביעות רצוני מחברת UPS מילאתי הכל 5 כוכבים, למרות שאיחרו חבל על הזמן. אבל זה מובן לאור כל הטרפת והמצב ההזוי שאנחנו נמצאים בו.
עוד 2 הזמנות און ליין של בגדים ונעליים שביצעתי בסופ"ש האחרון שבדר"כ לוקח 3-5 ימי עסקים גג, תוזמנו לצפי משלוח אי שם לקראת סוף אפריל.
מבאס ? מאוד.
אבל אין אלטרנטיבה אחרת. אז תודה גם על זה והעיקר שכולם יהיו בריאים.
כל השאר הבל הבלים.. !! גם אם זה מאוד מעצבן אותנו ובצדק.

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
(1) הבעות תודה: DrorAuberman
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht