שרות מזעזע KSP

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

Nissim כתב:KSP צריכה לתגבר את כח האדם כרגע, לא לקצץ.
...
KSP לא יכולה לתגבר את כח האדם, כי אסור לה...
·

איתי_הגיתי
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6031
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

תסע לשם לקחת.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

Amir64 כתב:
...
...
KSP לא יכולה לתגבר את כח האדם, כי אסור לה...
·
...
בדיוק. לא היא ולא אף עסק אחר.
אולי נבקש מהם שיעברו על החוק ?
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

shaylev80

רוצה להסב את תשומת ליבך שלא עשית עיסקה.
מילאת טופס בקשה להזמנה...

אם הם לא אישרו את ההזמנה... באמייל או SMS ...או בדף ההזמנה באתר...
אתה בכלל לא תקבל אותה בקרוב...כי היא עדיין לא קיימת.

קרא את התקנון שלהם

מתוך התקנון שלהם סעיף 14:
https://ksp.co.il/?takanon

14. "הזמנה באמצעות האינטרנט : ניתן להזמין מוצרים באמצעות אתר האינטרנט של החברה על ידי מילוי טופס בקשה להזמנה (לאחר הוספת המוצר לסל הקניות שבאתר). לאחר בדיקת ההזמנה על ידי נציג מכירות תשלח אליך הודעה ו/או מייל המאשרים את קיום ההזמנה. במקרים בהם יעלה הצורך, יצור נציג המכירות קשר טלפונית. ההזמנה תקפה רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום. עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה."

shaylev80 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 727
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

@b2k
·

לא שזה קריטי לדיון אבל אתה מסיק מסקנה שגויה....
כרטיס האשראי כבר חויב בתחילת שבוע שעבר... ושוב זאת לא מהות האם חויב או לא אלה העדר שרות...

shaylev80 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 727
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

דרך אגב, סתם כהערה כללית
נכון שלא לכל העסקים זה ניתן אבל היות והמצב קיצוני, הוא מצריך פתרונות יצירתיים אני לא רואה סיבה למה חברות שיש להם שירות לקוחות לא מעבירות את כל העבודה הביתה - למחשב הביתי/מחשב נייד יש הרבה מאוד פתרנות ולהגיד שיש צמצום זה לא רק שלא תורם ללקוחות זה גם לא תורם לעובדים עצמם...

סתם נקודה למחשב בלבד ולא כביקורת

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

shaylev80 כתב:@b2k
·

לא שזה קריטי לדיון אבל אתה מסיק מסקנה שגויה....
כרטיס האשראי כבר חויב בתחילת שבוע שעבר... ושוב זאת לא מהות האם חויב או לא אלה העדר שרות...
...
·

אם חוייב אז העסקה אושרה. :arrow:
אני לא מסיק שום מסקנה.

הפנתי את תשומת ליבך כי לא כתוב בהודעה הראשונה שחוייבת.
ksp מתנהגת באופן שונה מאתרים אחרים.
לוקחים את הכרטיס מורידים מסגרת אשראי אבל עד שלא מאשרים ועד שלא יורד כסף אין עסקה.
יש טופס בקשה להזמנה. וזהו.

צייניתי את זה כי יש כאן אחרים שקוראים ולא מכירים את הנושא הזה באתר KSP (ואני חושב שגם אתה לא הכרת).
חושבים שאם שמו כרטיס אשראי באתר KSP הם סגרו עיסקה...והימים נספרים מהרגע הזה...ולא כך הדבר.

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2673
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 125 פעמים
קיבל תודות: 54 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

avihuli כתב:
...
...
בדיוק. לא היא ולא אף עסק אחר.
אולי נבקש מהם שיעברו על החוק ?
...
נראה לי שיש עוד אופציות:
להוסיף אנשי שירות מהבית, להגביר את מערך השליחויות, לא לאפשר הזמנות נוספות.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

shaylev80 כתב:דרך אגב, סתם כהערה כללית
נכון שלא לכל העסקים זה ניתן אבל היות והמצב קיצוני, הוא מצריך פתרונות יצירתיים אני לא רואה סיבה למה חברות שיש להם שירות לקוחות לא מעבירות את כל העבודה הביתה - למחשב הביתי/מחשב נייד יש הרבה מאוד פתרנות ולהגיד שיש צמצום זה לא רק שלא תורם ללקוחות זה גם לא תורם לעובדים עצמם...

סתם נקודה למחשב בלבד ולא כביקורת
...
לא בכל מקום אפשר לעבוד מרחוק.
לא יודע אם המוקד של KSP נמצא אצלם ובאחריותם, או שהם מקבלים שירות מחברת מוקדנים כל שהיא.
בכל מקרה, מערכת שירות לקוחות היא מערכת סגורה שעובדת ברשת מחשוב החברה המתחזקת את המוקד.
מערכת כזו לא מתוכננת למוד של עבודה מרחוק.
לצורך עבודה מהבית לא מספיק שיהיה מחשב לעובד.
צריך שתהיה מערכת VPN במקום העבודה, המאפשרת התחברות למערכת ה- call center שבשימוש.
למתקשרים בטלפון, צריך לנתב את מערכת הטלפון כך שאיכשהוא צלצול טלפון יגיע לבית העובד, ולא למוקד.
ואיך בכלל מנתבים שיחות ממערכת כזו, קו מרובה שלוחות, לטלפונים של מוקדנים בבית?
call canter לא מתוכנן לצורת עבודה כזו, וגם אם יתחילו בתכנון מיידי של מערכת המאפשרת גישה מהבית, זה לא מהיום למחר.

לתגובות בפייסבוק, אולי עובד מהבית יכול לענות, אבל עדיין הוא לא יהיה מחובר למערכת הלוגיסטית, כדי שיוכל לתת לך תשובה מושכלת.
הוא יוכל להגיד לך "רשמתי, נעביר את תלונתך למי שאמור לטפל בהזמנה שלך."

ag43
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

למען האמת לכל מערכת CALLCENTER עדכנית יש פתרון לעבודה מהבית.
לצערי בחברה שלי לא וזה יוצר הרבה כאב ראש.

mrzo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

אנחנו במדינת חוק אם בגלל סיבה כל שהיא כמו חגים לדוגמא הם לא יכולים לעמוד בעומס שיציינו זאת במפורש ובאותיות גדולות ויתחיבו על מספפר ימים שהם כן מסוגלים לעמוד בהם אחרת שיספגו תביעות על הטעיה מכובנת

tomer953
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5295
הצטרף: מרץ 2010
שם מלא: tomer953
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 1452 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

אני מאוכזב מהם קשות (אבל ממש לא מופתע).

הזמנתי לפני חודש (לפני שהתחיל הבלאגן), כיסא גיימינג מעל 1300 ש"ח והוספתי משלוח עד הבית,
שהגיע הכיסא והרכבתי אותו, גיליתי מהר מאוד שהבוכנה שלו תקולה (שוקעת מכל משקל),
דיברתי איתם ועם אנשים שאני מכיר ב KSP והם לא כל כך ידעו מה לעשות, רצו שאני אביא את הכיסא עם הקרטון ויחליפו לי
(מבאס כי אין לי באמת איך לקחת את הכיסא הענקי הזה והקרטון לסניף, וגם אצטרך שוב להרכיב מאפס כיסא חדש)

מצרף את השתלשלות האירועים, תשפטו לבד
[imgur-album]rvuqgUY[/imgur-album]

diniska
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 65
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

מי שחושב שרמת השרות קשורה למצב טועה. מניסיון של מספר הזמנות לא הסתדרו עם העומס לפני התפרצות הקורונה מבחינת עומס קבוע בסניפים שברור שנגרם מכמות מועטה מדי של כוח אדם ביחס לכמות ההזמנות. בנוסף קבלת שרות דרך המוקד הטלפוני לא הייתה קלה אף פעם. לטעמי אם רמת השרות תשתפר הם אופציה ראויה שמאפשרת לעיתים למצא מבצעים לא רעים בעיקר כשאין שילוח חינם או בכלל מאמזון.

shaylev80 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 727
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

@diniska
·
מסכים לחלוטין גם כהיה להם מספיק זמן להערך כגון מבצעי Black Friday הם לא עשו זאת הזמנתי מוצר עם איסוף מהחנות וחרי שבוע שלא היתה תגובה , בכל זאת הייתי סבלני בגלל הblack Friday , הם כלל לא טיפלו בבקשה שלי.

off
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1315
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

גם אני עשיתי באתר KSP הזמנה וחכיתי רק כדי לקבל מייל שהמוצר אזל מהמלאי אחרי כמה ימים.
אבל אני חושב שבתקופה כזאת צריך להימנע מהביקורות הרצחניות הנהוגות כאן כלפי כל חברה ישראלית.
אפשר להעריך חברות שעדיין עובדות בכוח אדם מאד מצומצם ומנסות לסייע ללקוחות שזקוקים בדחיפות למוצרים.
אחרי המגיפה נשוב לקטר. יהיה הרבה זמן.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”