יש כאן יועצים בשקל תשעים שלא מודעים לחוק.
לידיעתך, אתה לא צריך טובות מאף נציג.
זכותך לבטל עיסקה ולהחזיר את המוצר באריזתו המקורית בפרק זמן של עד שבועיים.
חובת הספק לקבל את המוצר בחזרה ולהחזיר לך את כספך בניקוי סכום סימלי (יש מקסימום שאני לא זוכר כרגע אבל זה באמת זניח).
אם לא מוכנים לקבל את המסך חזרה פניה קצרה לעמותה להגנת הצרכן יסדיר את הנושא בקלות.
לאחי הייתה בעיה דומה (רכש דרך last price) וגם ממנו התעלמו ולא רצו להחזיר את הכסף כי הוא כבר פתח את האריזה והשתמש במסך.
הפנתי אותו לעמותה, הם שלחו מכתב רישמי לחברה ובתוך יום חזרו אליו מהחנות ושאלו אותו איך הוא רוצה לקבל את הכסף חזרה, בצ׳ק או לכרטיס האשרי.
עדכון - XF9005 65 סוני חדשה- תקלה vertical ban - טכנאי הגיע אישר החלפה
- NivToledano (פותח השרשור)
- חבר פעיל
- הודעות: 84
- הצטרף: ספטמבר 2014
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
עדכון - הגיע טכנאי מאלקטרוניקס פרו לביתי כמו שנקבע היה מאוד אדיב ומקצועי -הוא יצר איתי קשר כבר לפני יומיים ראה את התקלה - אבחן אותה וראה שיש אמת בפי
דווח על כך למנהל שלו - יעדכן מתי יצרו עימי קשר להחלפת המוצר במוצר חדש
בנתיים אני מרוצה מהשירות של אלקטרוניקס פרו - הגיעו בזמן - מערך השירות שלהם בסדר גמור .
יעדכן אותכם בהמשך הטיפול שיגיע.
דווח על כך למנהל שלו - יעדכן מתי יצרו עימי קשר להחלפת המוצר במוצר חדש
בנתיים אני מרוצה מהשירות של אלקטרוניקס פרו - הגיעו בזמן - מערך השירות שלהם בסדר גמור .
יעדכן אותכם בהמשך הטיפול שיגיע.
·לפי החוק, מכיוון שהמסך נקנה באינטרנט הלקוח יכול להחזירו בטווח של שבועיים גם אם סתם בא לו.ahersko כתב:אני חושב שאתה מתלהם בלי ביסוס.
גם אם 'בכיר בהגנת הצרכן' אמר לך... אז אמר.
הויכוח הוא האם המכשיר תקין או לא נתון לפרשנות ואם הטכנאי יקבע שזה טבעו של המכשיר והכל תקין אתה יכול לארוז מה שתרצה ולשלוח לאן שתרצה וזה לא יעזור לך...
אתה גם חוקית לא יכול לבטל כלום בחיובי כרטיסי האשראי שלך וחברת כרטיסי האשראי היא לא צד בעניין ולא תבטל שום חיוב.
אז קודם כל תרגיע!
אח"כ באמת מאחל לך שהטכנאי יקבע שהמסך לא תקין, אחרת הדרך היחידה שעומדת בפניך היא בית משפט....
ה ״שאלה״ היחידה היא אם ישלם דמי ביטול (100 שקל) או לא. (במקרה של תקלה אין צורך לשלם גם דמי ביטול)
דיון בנושא
- NivToledano (פותח השרשור)
- חבר פעיל
- הודעות: 84
- הצטרף: ספטמבר 2014
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
טוב עדכון אחרון - התקשרו אלי מישפאר - הציעו לי לקבל טלויזיה חדשה אותו דגם או לשדרג לאולד במחיר מיוחד בעקבות המקרה שקרה
לאחר כמה התיעצויות העדפתי לשדרג לאולד של סוני - תוך כדי שהבטיחו לי שנושא הצריבה באולד בסוני כן מכוסה באחריות עם פועלים לפי הוראות היצרן.
כמו כן סיכמתי איתם שמתקינים תטלויזיה החדשה הטכנאי לא עוזבאותי עד שאני עושה את כל ההבדיקות על מנת שאהיה מרוצה
לאחר כמה התיעצויות העדפתי לשדרג לאולד של סוני - תוך כדי שהבטיחו לי שנושא הצריבה באולד בסוני כן מכוסה באחריות עם פועלים לפי הוראות היצרן.
כמו כן סיכמתי איתם שמתקינים תטלויזיה החדשה הטכנאי לא עוזבאותי עד שאני עושה את כל ההבדיקות על מנת שאהיה מרוצה
- NivToledano (פותח השרשור)
- חבר פעיל
- הודעות: 84
- הצטרף: ספטמבר 2014
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
מה שאני עשיתי שקיבלתי מסך חדש - זה הרצתי שתי בדיקות מיוטיוב בסיסיות ביותר - 2 הסרטונים בני 50 שניות כל אחד שיתנו לך חיווי מהיר .
1 ] שבודקת vertical banding - תרשמי ביוטיוב - Test for vertical banding and dirty screen effect
[ אם הסרטון הזה הראתי לטכנאי של אלקטרוניקס פרו את הבעיה - קו בהיר באמצע המסך בתנועה מהירה ]
2] תוכנה שבודקת בעיות בפיקסלים של הטלויזיה - פיקסל תקוע - פיקסל פגום וכדו
,תרשמי בחיפוש ביוטיוב - 4K UHD Full HD LCD LED TV Dead Pixel
1 ] שבודקת vertical banding - תרשמי ביוטיוב - Test for vertical banding and dirty screen effect
[ אם הסרטון הזה הראתי לטכנאי של אלקטרוניקס פרו את הבעיה - קו בהיר באמצע המסך בתנועה מהירה ]
2] תוכנה שבודקת בעיות בפיקסלים של הטלויזיה - פיקסל תקוע - פיקסל פגום וכדו
,תרשמי בחיפוש ביוטיוב - 4K UHD Full HD LCD LED TV Dead Pixel
·תודה.NivToledano כתב:מה שאני עשיתי שקיבלתי מסך חדש - זה הרצתי שתי בדיקות מיוטיוב בסיסיות ביותר - 2 הסרטונים בני 50 שניות כל אחד שיתנו לך חיווי מהיר .
1 ] שבודקת vertical banding - תרשמי ביוטיוב - Test for vertical banding and dirty screen effect
[ אם הסרטון הזה הראתי לטכנאי של אלקטרוניקס פרו את הבעיה - קו בהיר באמצע המסך בתנועה מהירה ]
2] תוכנה שבודקת בעיות בפיקסלים של הטלויזיה - פיקסל תקוע - פיקסל פגום וכדו
,תרשמי בחיפוש ביוטיוב - 4K UHD Full HD LCD LED TV Dead Pixel...
איך מזהים אם יש תקלהבסרטונים האלו?
- NivToledano (פותח השרשור)
- חבר פעיל
- הודעות: 84
- הצטרף: ספטמבר 2014
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
בבדיקה הראשונה תראה שאין קו בהיר לאורך הטלויזיה לי היה בצד השמאלי של הפנל - תראה שהסרטון רץ חלק ואיו קו שקוטע אותו
קשה לצלם את זה - אבל אם היה לך אתה תרגיש .
בסרטון השני - זה פשוט בודק שאין פיקסלים תקועים שרופים .- הסרטון מריץ תמונות בצבע אחיד כדי לראות אם יש בעיה של פיקסלים במסך
נ.ב רשמתי תוכנה אבל התכוונתי לסרטון - להריץ ביוטיוב את המילות חיפוש ותראה תסרטונים.
קשה לצלם את זה - אבל אם היה לך אתה תרגיש .
בסרטון השני - זה פשוט בודק שאין פיקסלים תקועים שרופים .- הסרטון מריץ תמונות בצבע אחיד כדי לראות אם יש בעיה של פיקסלים במסך
נ.ב רשמתי תוכנה אבל התכוונתי לסרטון - להריץ ביוטיוב את המילות חיפוש ותראה תסרטונים.
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים