ענקיות המוזיקה הזרות פיצחו את סודות הקהל הישראלי והותירו את המתחרות המקומיות עם הפיצ'רים המיושנים הרחק מאחור - עד שאלה החליטו לסגור את פעילותן ■ לפי הערכות, לספוטיפיי יש כיום כמעט מיליון משתמשים בישראל: מאזין ישראלי ממוצע משתמש באפליקציה כשעתיים וחצי ביום
בתחילה, בחברות הסלולר ניסו לשכנע כי ההצעות שלהן יהיו עדיפות על האפליקציות הזרות. לטענתן הן כבר קרובות לצרכנים והכירו אותם, והציעו אפליקציות שמתמקדות לחלוטין במוזיקה ישראלית, עם ממשק בעברית ועם דגש רב על טעם מוזיקלי מקומי. בפועל, קרה בדיוק ההיפך. הקהל הישראלי זרם לאפליקציות הזרות. בראש ובראשונה ספוטיפיי, שמאז השקתה בישראל זכתה להצלחה ולפופולריות יוצאת דופן. כיום, לפי הערכה של גורם בענף המבוססת על נתוני TGI האחרונים, לספוטיפיי יש כמעט מיליון משתמשים בישראל (רובם משתמשים חינמיים), ובפער גדול מאוד על כל שאר שירותי המוזיקה, הזרים והמקומיים.
https://www.themarker.com/technation/.premium-1.8889621
נכנעו לספוטיפיי: פלאפון וסלקום סוגרות את אפליקציות המוזיקה שלהן
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 895 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
זה לא סיפור מורכב במיוחד, צריך לא להיות חזיר בתמחור, לדאוג לאפליקציה מתקדמת ללא באגים, ומבחר מגוון של מוסיקה.ענקיות המוזיקה הזרות פיצחו את סודות הקהל הישראלי...
פעם נוספת שחברות הישראליות שלנו מפספסות בענק.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44361
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4723 פעמים