*עדכון* בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית? *עדכון*

פורום מסכי OLED בחסות LG
avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

@sagico
יכול להעלות תמונה ?

אגב, ה-C6 היא לא הסדרה הראשונה...
לפניה הייתה סדרת EG910 (שיש לי אחת כזו בחדר שינה קעורה שהייתה בסלון עד שהוחלפה ב-77C9). ולפניה הייתה את סדרת 939.
כך שמדובר בסדרה שלישית לפחות (אני לא סגור שהיה עוד משהו לפני כי לא בדקתי ובכל מקרה המחירים של מה שהיה לפני היו בשמים).
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

sagico כתב:@keyser
·
מני אתה מנסה להצטייר ככזה טוב אבל אתה לא. ממש לא. אז אני אפרט.
אני פניתי אליכם במרץ בזמן התפרצות הקורונה ולא היה ניתן להשיגם. השארתי שתי בקשות לחזרה.
לא חזרתם. השארתי פנייה באתר. חזרתם וביקשתם תמונות, שלחתי ואז שוב המתנה ולא חזרתם.
בשיחת צ’אט באתר אמרתם לראשונה שיש בעיה באחריות.
שלחתי פנייה אליך, חזרה מדינת מהשירות דיברה עם אחי ונפנפה אותו סליחה על המילה, ואמרה אין מה לעשות.
לא חשבה לא הקשיבה לא בדקה לא הציעה. כלום כלום כלום.
פניתי לחברה רויטל חזרה אליי, ביקשה שאשלח את הפניות מהאתר כי לא מופיע אצלכם פניות מתחילת אפריל. שלחתי.
המתנתי ואחרי שבוע של שקט שאלתי אם היא קיבלה את המייל, אמרה שכן ולהעבירה אליך את הטיפול, ושאמתין.
עבר קצת יותר מחודש לכלום. פניתי אליה ושאלתי מה קורה עם זה, לא קיבלתי תשובה.
אחרי שבוע התקשרתי למוקד לשאול מה קורה עם זה, נציגה אמרה שתבקש מרויטל לחזור אלי. היא לא חזרה.
שלחתי מייל וקיבלתי תשובה שיחזרו אלי ואז התקשרה למחרת מדינת, והציעה שבמקום ה c6 הקעורה שלי אקבל b7 משומש ללא אחריות ואוסיף 1500 שח, או שאקבל b9 ואוסיף 4000 שח.
אז אולי בעינך זה מכובד ואולי בעיניי עדת התומכים הנלהבים שלך כאן גם. בעיניי חזירי ומגעיל.
B7 עולה בחנות היום לא רחוק ממה שהצעתם אז אל תספר לי על 33 אחוז.
ולסחוב את כל הטיפול כמו שעשיתם זה גם לא מכובד.
ולא לדייק ולומר שפנינו לגורמים בחברה זה גם לא מכובד.
פנינו אליך ולרויטל זהו.
ובסופו של יום עזוב אחריות. מסך לא נקנה למשך שלוש שנים.
אתה יודע טוב מאד שסדרה 6 הייתה בעייתית
אתה יודע טוב מאד שעלותו לצרכן הייתה כפולה ממחיר התחלתי היום למסך אולד.
אני אמרתי לאורך כל הדרך שהשארנו הודעות במוקד לחזרה, זה נאמר גם לרויטל.
היום מדברים הרבה על צריבות, פעם לא דיברו. עם היינו יודעים שקנינו מוצר בעייתי היינו מרחיבים אחריות.
הרי שילמנו 10000 שח ועוד 1600 שח לזרוע וכבל, אז עוד 1000 שח לא היו משנים. רק שלא ידענו.
אתה ורויטל צריכים להתבייש.
רויטל נשמעה אחרת לגמרי כשעבדה ביורו קום וגם השירות שקיבלתי לפלזמה פנסוניק היה עולם אחר.
אגב, גם בטלויזיה הנוספת שלי שבאחריות אגב נתתם שירות רע עד עזרה שקיבלתי מבחוץ.
אז אולי עם הסוני אהנה יותר כי סוני אמינה יותר מ lg ואהנה ממנה לשנים רבות עם ראש שקט ולא עם lg בעייתי שמצריך את השירות שלכם.
אני הפכתי משגריר טוב לשגריר רע של lg ושל ח. י.
וגם לך ולרויטל יש יד בכך.
...
תראה, אני לא אוהב התנצחויות כאלה מעל דפי הפורום, לדעתי לא הכי מכבד, אבל אגיב בעיקר כדי שהעובדות (לפחות כפי שאני מכיר אותן) תהיינה על השולחן.
אני לא מנסה להצטייר ככזה טוב, להיפך, עצם הדיון איתך כאן מעל דפי הפורום שם אותי במקום הכי לא פוליטיקלי קורקט.

לגבי כמות האנשים שפניתם אליהם- זה לא רק אתה, אלא גורמים נוספים ממשפחתך, אולי לא ידעת על כך שהם פנו, אבל בסופו של דבר ריבוי הפניות עשה נזק כי דברים נפלו בין הכיסאות. בהזדמנות תבוא לכוס קפה, אראה לך את כמות המיילים שיש לי במייל בנושא שלך ממגוון רחב של אנשים שונים, תבין כמה בלאגן היה כאן עם זה.

לגבי הפתרון שהוצע לך, למיטב הבנתי הוצע לך B7 או B8 מחודשת בתוספת 1,500 ש"ח.
אף ביקשתי מהחבר'ה להפוך את כל העולם כדי למצוא B8 במצב הכי טוב מתוך אלה שיש לנו, במידה ותחליט לחבק את הפתרון שלנו.

אם שאלת לגבי ה-33% (ותוך כדי כתיבת שורות אלה, ומבדיקה במערכת שלנו, אני מבין שטעיתי וההשתתפות שלנו גבוהה יותר באחוזים, אבל לא משנה):
1. אתה יודע כמה עולה לנו לשלוח אליך צוות של נהג+ מתקין עם המסך שתקבל, שיתקינו לך את המסך שאתה מקבל, יפרקו ויארזו את המסך שלך, יחזירו אותו לבדיקת מעבדה, ואז ככל הנראה לזרוק אותו?
2. אתה יודע באיזו עלות רכשנו מהיצרן לפני שנה וחצי/ שנתיים את המסך שאתה הולך לקבל עכשיו? אנחנו רוכשים אותו כחדש במחיר חדש, ולא מגובים באחריות יצרן על המסך שאתה מחזיר.

בנוסף - למיטב זכרוני (או יותר נכון ידיעתי) גם בתקופת סדרה 6 מכרנו הרחבות אחריות דרך המתקינים.
אפשר לומר בוודאות אפילו (ולראות זאת בפורום) שבתקופה ההיא המתקינים שלנו ביצעו את המכירה אפילו ביותר אגרסיביות מאשר היום (ואני גאה בצוותי ההתקנות על הדרך והשיפור שעברנו מאז בעולמות האלה).

אני לא רואה לנכון להתבייש במקרה הזה.
אנחנו מאוד משתדלים ומזיעים כדי לתת שירות אישי וטוב. אנחנו מאוד משתדלים לספק פתרונות הוגנים ככל האפשר, ואני ישן טוב בלילה גם עם הפתרון שסיפקנו לך בסופו של יום.
לא תמיד אנחנו מצליחים לרצות את כולם, לצערי.
ביום שנצליח לרצות את כולם, נבין שכנראה אנחנו בסכנה קיומית מבחינה כלכלית.

בכל מקרה אני מקווה שבמגעים הבאים שלנו איתך, אם יהיו כאלה, נצליח לתקן במשהו את הרושם שנותר אצלך.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

@keyser
·
מני,
ערך מסך מסדרה b משומשת מלפני שנתיים או שלוש רחוק מאד מעלותו מזה שרכשת אותו מהיצרן. הוא מוצר משומש ישן ותמחרת אותו ככזה.
ריבוי הפניות היה כי בפנייה הראשונה שהיית מכותב לה לא פעלת. ואחכ הייתה פנייה נוספת לרויטל. פעם אחת נרשם שמי כגיא בטעות, זה רק אני ואחי כפיר. וכפיר קיבל שיחה אחת באפריל ואמרתי לו מאז להפנות אלי.
לגבי מכירה של הרחבת אחריות, הלוואי והייתה כזו מוצעת אגרסיבית או לא. כי היינו לוקחים מייד , פשוט לא הוצע.
אמרת שכל מקרה לגופו, והאמת שעם הצריבות הרבות וכולנו עוד להמשיך ולהשתמש במסך אבל עם פס באמצע המסך שהתחיל כעת נגמר הסיפור.
עכשיו עזוב רגע אחריות. שנה אחריות. הפלזמה פנסוניק עובדת. הלד סוני עובד הלד סמסונג עובד ה Lg תקולה אחרי שלוש שנים נקודה.
והכי יקרה. לא הוכיחה את עצמה וזהו. להזכירך זו הסדרה הראשונה שנמכרה בעולם.
אז זו בושה ליצרן בראש ובראשונה.
יכולתם להבין לפחות שהיו כשלים גם בעובדה שלא הוצע ולא ידענו על אפשרות הרחבת אחריות ולתת לנו אותה גם עכשיו. זה חריג , זה מלפנים שורת הדין, זה שירות יוצא דופן.
לא קרה, והמסך היקר יזרק לפח אחרי שלוש שנים, בושה ליצרן LG, זה מקומם וגם בכם זה צריך לגעת.
ואומר עוד משהו, ההבדל בין אחריות אחרת ששם מראש לא מצפים להרבה, ופה כן היתה ציפייה שלא התממשה.
אני חשבתי לתומי שהיצרן יתן איזה גב בגלל שזה c6 ומאז כולנו יותר חכמים מאשר ידענו אז.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

@sagico
אבל חברים יקרים, אי אפשר לבכות על חלב שנשפך של חוכמת הבדיעבד.
סגרנו כבר שזו לא סדרה ראשונה.
סגרנו שככל שאני מבין הפנייה נעשתה לאחר תום 3 שנים.
ואפשר לסגור שכל "ההתנצחות הזו" (במרכאות כפולות ומכופלות), לא תורמת ולא מקדמת אף אחד לשום מקום כי כל אחד בדעתו הוא.
ומכאן, זה משחק סכום אפס.
כולם מפסידים.
ואם מישהו לא יוותר טיפה, אזיי כח אחד עדיין יצא בתחושת תסכול.
האחד מזה שיש לו מסך מקולקל.
השני מזה שלא עמד בציפיות הלקוח למתן שירות לשביעות רצונו ככל שאפשר (ולא משנה אם הלקוח צודק או לא כרגע).
מציע שמי מכם ירים טלפון אחד לשני ובכל זאת תנסו איכשהו לגשר על הפער הציפיות.
אני יותר ממשוכנע שזה פתיר.
צריך רק רצון קל ומשם זורמים הלאה.

** לא אכפת לי שדחפתי את האף הפעם למקומות לא לי.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

תלתל
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 562
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 260 פעמים
קיבל תודות: 129 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

SAGICO

ליבי ליבי איתך . זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו.

עם כל כעסך ותסכולך מציע שתקבל את הזמנתו של מני ,להגיע למשרדו ולנסות להגיע עימו ואו נציג היבואן לעמק השווה שאולי ירצה אותך.
עדיפה שיחה בארבע עיניים בין בני תרבות מצחצוח החרבות מעל כל במה אפשרית.

בהצלחה

ליאור

shiki
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

@avihuli
·
מסכים לחלוטין עם כל מה שכתבת.
אני משוכנע שהפתרון קיים וכל מה שצריך שהפשרה תהיה דו צדדית כל אחד בדרכו שלו ולשביעות רצון שני הצדדים.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

@avihuli
·
https://drive.google.com/file/d/17WGbjj ... -4fas/view

זה מלפני חצי שנה, היינו מושכים ככה, אבל עכשיו יש פס קבוע לרוחב המסך אז נגמר הסיפור.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

@sagico
וואי, זוועה.
אני חייב לעשות לך טיזינג מתריס כזה (אבל בחברות כמובן) ושאף אחד לא שומע ושיישאר בינינו.
תבקש הצעה לשדרוג גודל המסך ואל תתעקש על החלפה שלו בגודל הנוכחי שלך.
זה בטוח ייצא לך זול יותר מאשר לרכוש מסך חדש של חברה אחרת בגודל סטנדרטי של היום.
ואם אתה יכול להרשות לעצמך 77, אז לך על זה.
החוויה מדהימה !!
אני משוכנע לחלוטין שנהנית מאוד!! מהמסך טרם התגלו התקלות. לא צריך להסביר למי שיש אולד, איך רואים בהשוואה לטכנולוגיות אחרות.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

@avihuli
·
לפחות גרמת לי לחייך,
אני חשבתי על טיזינג זדוני של להעלות ליוטיוב את הזריקה של המסך לפח,
זה יכול להיות שומר מסך במשרדי החברה של סמסונג ...

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

@sagico
מה פתאום לפח. השתגעת ?!

אחרי שאתה ומני תסתדרו בינכם ותעשו סולחה עם בופה קל, ח.י. יקחו את המסך שלך ישמישו אותו וימכרו אותו כחדש ללקוח פראייר אחר שלא שם לב שתקעו לו אולד מהעשור הקודם.
אתה חייב להשאיר פה פתח קל לתיאוריות הקונספירציות שרצות פה עליהם.

בכל מקרה, שמחתי לגרום לך לחייך.
ואפילו עוד יותר אשמח אם בסוף הדברים יסתדרו ומעז ייצא מתוק, או שמהלימון עשיתם לימונדה.

לל"ט. שן טוב הלילה.
רק שנהיה בריאים...
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

יש עדכון לגבי הלימונדה, אם בכלל?

DrHD
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 36
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית?

נושא שלא נקרא #42 

shik כתב:היי..

כמו שרשמתי בנושא השרשור: אני אשמח אם יש פה מישהו שקשור ל-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה שנקלעתי אליה.


בסוף חודש מרץ רכשתי מסך lg oled b9 55 דרך האתר של מחסני חשמל, והמסך סופק ע"י ח.י.

לאחר תקופה של בערך שבועיים עקב חוסר שביעות רצון מהמסך הנ"ל, התקשרתי לשירות הלקוחות של ח.י. על מנת לברר על אפשרות של החזרת המסך.

נאמר לי במפורש שאין דבר כזה להחזיר מסך, אלא אם ישנה תקלה במסך וטכנאי החליט שצריך החלפה.

היום גיליתי שהייתי זכאי להחזרת המסך עד 60 יום ביטול מלא ללא אותיות קטנות!

אז כמובן שהיום כבר חלפו 60 יום.
אבל אני נשארתי עם מסך שאני לא מרוצה ממנו ונמנעה ממני הזכות להחזיר אותו.

אני אשמח על כל עזרה שמישהו יכול להציע על מנת לפתור את הנושא.

בברכה,
שי.
...
יש לך הוכחה שהיה ניתן להחזיר תוך 60 יום בתקופה המדוברת? בכל זאת אתה מדבר על קנייה לפני חצי שנה

לדעתי אתה לא יודע בכלל אם היה ניתן או לא ניתן ומסתמך על זה שכרגע יש את העניין הזה של ה60 יום החזרה.

היית צריך לפנות גם לחנות שקנית ממנה וגם לח.י כדי לכסות את כל האופציות ולא רק לגורם אחד.


לדעתי אתה צריך להוכיח שאכן פנית לח.י שבועיים אחרי הקנייה ואכן אמרו לך שלא ואז חובת ההוכחה עליהם שלא היה את העניין של ה60 יום עם מחסני חשמל בתקופה המדוברת, ושמם של מחסני חשמל לא הוזכר באתר שלהם בהתחייבות להחזיר מסך תוך 60 יום.


אם לא היה להם את ההסכם עם מחסני חשמל בתקופה המדוברת הם לא חייבים לך מאום, אם אכן היה את ההסכם הזה והטעו אותך במידע הם חייבים לך הכל.

DrHD
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 36
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #43 

sagico כתב:@keyser
·
מני אתה מנסה להצטייר ככזה טוב אבל אתה לא. ממש לא. אז אני אפרט.
אני פניתי אליכם במרץ בזמן התפרצות הקורונה ולא היה ניתן להשיגם. השארתי שתי בקשות לחזרה.
לא חזרתם. השארתי פנייה באתר. חזרתם וביקשתם תמונות, שלחתי ואז שוב המתנה ולא חזרתם.
בשיחת צ’אט באתר אמרתם לראשונה שיש בעיה באחריות.
שלחתי פנייה אליך, חזרה מדינת מהשירות דיברה עם אחי ונפנפה אותו סליחה על המילה, ואמרה אין מה לעשות.
לא חשבה לא הקשיבה לא בדקה לא הציעה. כלום כלום כלום.
פניתי לחברה רויטל חזרה אליי, ביקשה שאשלח את הפניות מהאתר כי לא מופיע אצלכם פניות מתחילת אפריל. שלחתי.
המתנתי ואחרי שבוע של שקט שאלתי אם היא קיבלה את המייל, אמרה שכן ולהעבירה אליך את הטיפול, ושאמתין.
עבר קצת יותר מחודש לכלום. פניתי אליה ושאלתי מה קורה עם זה, לא קיבלתי תשובה.
אחרי שבוע התקשרתי למוקד לשאול מה קורה עם זה, נציגה אמרה שתבקש מרויטל לחזור אלי. היא לא חזרה.
שלחתי מייל וקיבלתי תשובה שיחזרו אלי ואז התקשרה למחרת מדינת, והציעה שבמקום ה c6 הקעורה שלי אקבל b7 משומש ללא אחריות ואוסיף 1500 שח, או שאקבל b9 ואוסיף 4000 שח.
אז אולי בעינך זה מכובד ואולי בעיניי עדת התומכים הנלהבים שלך כאן גם. בעיניי חזירי ומגעיל.
B7 עולה בחנות היום לא רחוק ממה שהצעתם אז אל תספר לי על 33 אחוז.
ולסחוב את כל הטיפול כמו שעשיתם זה גם לא מכובד.
ולא לדייק ולומר שפנינו לגורמים בחברה זה גם לא מכובד.
פנינו אליך ולרויטל זהו.
ובסופו של יום עזוב אחריות. מסך לא נקנה למשך שלוש שנים.
אתה יודע טוב מאד שסדרה 6 הייתה בעייתית
אתה יודע טוב מאד שעלותו לצרכן הייתה כפולה ממחיר התחלתי היום למסך אולד.
אני אמרתי לאורך כל הדרך שהשארנו הודעות במוקד לחזרה, זה נאמר גם לרויטל.
היום מדברים הרבה על צריבות, פעם לא דיברו. עם היינו יודעים שקנינו מוצר בעייתי היינו מרחיבים אחריות.
הרי שילמנו 10000 שח ועוד 1600 שח לזרוע וכבל, אז עוד 1000 שח לא היו משנים. רק שלא ידענו.
אתה ורויטל צריכים להתבייש.
רויטל נשמעה אחרת לגמרי כשעבדה ביורו קום וגם השירות שקיבלתי לפלזמה פנסוניק היה עולם אחר.
אגב, גם בטלויזיה הנוספת שלי שבאחריות אגב נתתם שירות רע עד עזרה שקיבלתי מבחוץ.
אז אולי עם הסוני אהנה יותר כי סוני אמינה יותר מ lg ואהנה ממנה לשנים רבות עם ראש שקט ולא עם lg בעייתי שמצריך את השירות שלכם.
אני הפכתי משגריר טוב לשגריר רע של lg ושל ח. י.
וגם לך ולרויטל יש יד בכך.
...
למה נזכרת לחדש אחריות בדקה ה90? היה לך 3 שנים להרחיב אחריות שבתקופה הנ"ל אתה בטוח כבר ידעת על עניין הצריבות ובכל זאת רצית לחכות ממניעים כאלה ואחרים שאתה לא חושף כאן לעניינות דעתי. אתה לא יכול להאשים את ח.י שהמסך התקלקל לאחר שנגמרה האחריות...

מה גם שבעיקרון על הנייר ח.י לא מתחייבים לצריבה בכלל באחריות שלהם. בעיקרון הם כן מחליפים לכולם אבל בתקופת האחריות.

shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: בתור פורום בחסות lg, האם יש פה מישהו מ-ח.י. שיכול לעזור בסיטואציה בעייתית?

נושא שלא נקרא #44 

DrHD כתב:
...הנושא כרגע בטיפול.
אעדכן את הפוסט ברגע שהטיפול יגיע לסיומו.
...
יש לך הוכחה שהיה ניתן להחזיר תוך 60 יום בתקופה המדוברת? בכל זאת אתה מדבר על קנייה לפני חצי שנה

לדעתי אתה לא יודע בכלל אם היה ניתן או לא ניתן ומסתמך על זה שכרגע יש את העניין הזה של ה60 יום החזרה.

היית צריך לפנות גם לחנות שקנית ממנה וגם לח.י כדי לכסות את כל האופציות ולא רק לגורם אחד.


לדעתי אתה צריך להוכיח שאכן פנית לח.י שבועיים אחרי הקנייה ואכן אמרו לך שלא ואז חובת ההוכחה עליהם שלא היה את העניין של ה60 יום עם מחסני חשמל בתקופה המדוברת, ושמם של מחסני חשמל לא הוזכר באתר שלהם בהתחייבות להחזיר מסך תוך 60 יום.


אם לא היה להם את ההסכם עם מחסני חשמל בתקופה המדוברת הם לא חייבים לך מאום, אם אכן היה את ההסכם הזה והטעו אותך במידע הם חייבים לך הכל.
...
·

shik (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

*עדכון*

בעקבות השרשורש והדיון הפורה בנושא, פנה אליי מני (keyser) מ-ח.י. והציע לנסות לעזור לי עם הבעיה.
לקח בערך שבועיים עד שהגיעו לאסוף את המסך.
ולקח עוד שבועיים שבהם מחסני חשמל לא בדיוק ידעו להגיד לי איפה הדברים עומדים.
יש לציין שמני היה איתי בקשר לכל אורך התקופה.
בסופו של דבר ראיתי שקיבלתי תשלום ראשון מתוך שישה של החזר מלא על המסך.

אני רוצה להודות למני, שסביר להניח שבלעדיו הבעיה לא הייתה נפתרת ועל כך שהיה איתי בקשר לאורך התקופה.
ואני בעיקר רוצה להודות לפורום ולחברים שעזרו להעלות את הנושא לדיון, בלי זה לא הייתי מצליח ליצור את הקשר עם מני.

סוף טוב הכל טוב.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”