1. באג היא לא נציגה ולא רשמית ולא בטיח. הם פשוט מייבאים XBOX מחו"ל. אין שום קשר בין מיקרוסופט לבין באג.
2. כמו שאני מבין את זה, אם בתוך השנה הזו יש לך בעיית טבעות אז אתה מקבל כאילו שנתיים נוספות של אחריות.
בקיצור, הייתי לוקח את זה לעו"ד ובודק את רמת החוקיות של זה. אין ספק שזה לא תקין כי גם אחרי השנה הבסיסית הם צריכים לתת לך איזה שהוא פיתרון (בתשלום כי זה לא באחריות) ולא לשלוח אותך למיקרוסופט העולמית.
:כותרת: בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Malcontent
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3585
- הצטרף: פברואר 2008
- נתן תודות: 49 פעמים
- קיבל תודות: 79 פעמים
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
אני מקווה מאוד עבור באג ,שאחרי כל המהפיכה שהם עשו לעצמם והציגו עצמם כרלבנטים בשוק (אני ממש מתכוון לזה) הם ישכילו להחליף לך קונסולה. חברים ? התחייבתם ? תעמדו במלה שלכם !
אני יכול להגיד מהצד שלי שבמגזר העסקי יצא לי שאנשי מכירות התחייבו לדברים שאללה יודע מאיפה הם הביאו את זה, למרות כסף שיצא מכיס החברה ביצענו.
לא מדובר כאן בהרבה כסף, שישלחו את המכשיר לחו"ל ויחזירו אותו, הם רוצים לצאת גדולים ? שיחליפו בכלל. זו דעתי.
אגב - לא רכשתי את האקס בוקס מהסיבה של כשל חומרתי בקה מידה שהוא לא הגיוני, הוא אחלה מכשיר שבעולם, אבל מפחיד אותי לחשוב מה אני אעשה אם וכאשר יהיה לי כשל חומרה איתו.
דווח - תפנה אותם לפורום, אני בטוח שהם ישמחו לפידבק "חיובי" כזה.
אני יכול להגיד מהצד שלי שבמגזר העסקי יצא לי שאנשי מכירות התחייבו לדברים שאללה יודע מאיפה הם הביאו את זה, למרות כסף שיצא מכיס החברה ביצענו.
לא מדובר כאן בהרבה כסף, שישלחו את המכשיר לחו"ל ויחזירו אותו, הם רוצים לצאת גדולים ? שיחליפו בכלל. זו דעתי.
אגב - לא רכשתי את האקס בוקס מהסיבה של כשל חומרתי בקה מידה שהוא לא הגיוני, הוא אחלה מכשיר שבעולם, אבל מפחיד אותי לחשוב מה אני אעשה אם וכאשר יהיה לי כשל חומרה איתו.
דווח - תפנה אותם לפורום, אני בטוח שהם ישמחו לפידבק "חיובי" כזה.
Vocare Ad Regnum
Re: חשבתם שרק עם ישפאר יש בעיות ? - "כנסו כנסו" לק
לעניות דעתי-זהו מכתב פנימי(אימייל) והם יכולים לטעון שאין לו תוקף מישפטיdizingof כתב:כמובן דרשתי זאת בכתב וקיבלתי מכתב המיועד לכל הסניפים , ראו בעצמכם :
[imgbig]http://i37.tinypic.com/343pu7p.jpg[/imgbig]
)...
- dizingof (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2518
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 36 פעמים
- קיבל תודות: 81 פעמים
Re: חשבתם שרק עם ישפאר יש בעיות ? - "כנסו כנסו" לק
זה לא אימייל - זה מסמך פיזי שנמסר לי ביד עם החשבונית ועם חותמת של באג עזריאלי ...yosifon כתב:לעניות דעתי-זהו מכתב פנימי(אימייל) והם יכולים לטעון שאין לו תוקף מישפטיdizingof כתב:כמובן דרשתי זאת בכתב וקיבלתי מכתב המיועד לכל הסניפים , ראו בעצמכם :
[imgbig]http://i37.tinypic.com/343pu7p.jpg[/imgbig]
)......
והם לא מתכחשים לו. הם טוענים שהבנתי לקוייה והתיקון הוא באחריותי לא אחריותם
oferlaor כתב:
לא מבין איך הבנת זאת כשרשום בראש המסמך:2. כמו שאני מבין את זה, אם בתוך השנה הזו יש לך בעיית טבעות אז אתה מקבל כאילו שנתיים נוספות של אחריות....
"לקוח אשר נתקל בתופעת טבעת המוות לאחר שפגה השנת אחריות שלו , יהיה זכאי ל-3 שנות אחריות
(ז"א שהוא יהיה זכאי לשנתיים נוספות באחריות)"
הפרשנות היא במקור - לכל הדיעות שלא תהיינה שום אי הבנות בנושא.
אה כן , באחריות של מי?? כל בר דעת מבין שזהו כתב אחריות של רשת באג ולא של היצרן חברת מיקרוסופט.
לטעון שהם התכוונו בעצם.. שזו אחריותה של מיקרוסופט העולמית לתיקון ולשלוח אותי הלקוח ששילם להם ..
להתרוצץ בעצמו , מול היצרן, זה ביזיון אם לא חוסר תום לב משווע (בלשון המעטה) בזמן ביצוע העיסקה.
טוב, בהצלחה עם זה. אני חייב להסכים פה עם הובר - אני באמת לא מבין איך קנית מוצר עם אחוזי תקלה כ"כ גבוהים?! כנראה מתוך תמימות או טעות בהבנה שבאג הם הנציגים הרשמיים ושיתנו לך גב במקרה של תקלה... אגב, אני לא הבנתי אם הם גרמו לך לחשוב כך.
ובלי קשר, אני הייתי ממש קרוב לקנות את הבוקס אבל בסופו של דבר - אחוז התקלות הגבוה היה אחד הדברים העיקריים ששלח אותי אל זרועותיה של סוני. גם אם היו מציעים לי את האחריות המורחבת לא הייתי קונה - איך אפשר לשחק וליהנות כשעננה כזו רובצת מעל הראש?
אני ממש מקווה שהכל יסתדר לך בסוף ולשאר אני אומר בפה מלא - אל תקנו חתול אחרי שהוציאו לכם אותו מהשק, הראו לכם שהוא חולה, והחזירו אותו לשק בחזרה. כאב הראש לא שווה את זה.
ובלי קשר, אני הייתי ממש קרוב לקנות את הבוקס אבל בסופו של דבר - אחוז התקלות הגבוה היה אחד הדברים העיקריים ששלח אותי אל זרועותיה של סוני. גם אם היו מציעים לי את האחריות המורחבת לא הייתי קונה - איך אפשר לשחק וליהנות כשעננה כזו רובצת מעל הראש?
אני ממש מקווה שהכל יסתדר לך בסוף ולשאר אני אומר בפה מלא - אל תקנו חתול אחרי שהוציאו לכם אותו מהשק, הראו לכם שהוא חולה, והחזירו אותו לשק בחזרה. כאב הראש לא שווה את זה.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- shiki
- חבר ותיק
- הודעות: 1920
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 257 פעמים
- קיבל תודות: 184 פעמים
אני ממש לא מסכים איתכם.gorelshv כתב:טוב, בהצלחה עם זה. אני חייב להסכים פה עם הובר - אני באמת לא מבין איך קנית מוצר עם אחוזי תקלה כ"כ גבוהים?! כנראה מתוך תמימות או טעות בהבנה שבאג הם הנציגים הרשמיים ושיתנו לך גב במקרה של תקלה... אגב, אני לא הבנתי אם הם גרמו לך לחשוב כך.
....
הבנאדם קנה מוצר עם אחריות מלאה ובנוסף קיבל הבטחה בכתב ובעל פה לגבי ROD שהעניין יטופל במקרה תקלה.
האמת היא שבאג ממש מפתיעים בהתנערות שלהם מאחריות שהם התחייבו לתת.
אני באופן אישי אוהב (או שצריך לומר אהבתי) לרכוש שם מוצרים וביודעין לשלם יותר כסף ממה שמציע השוק רק בגלל "הראש השקט לאחר הקנייה".
אני חייב לומר שוב לבאג -
לגבי "למה קנית מכשיר כזה" וגו' אני לא חושב שזה תופס כרגע.
הבחור בחר XBOX360. מותר לו.
אם הווי שלך מתקלקלת וצריך ללכת ליבואן האפור, זה לא משנה שהאחוזי קלקול שלה הם מינוריים. באותו רגע הם 100% ואם החנות עושה לך קונצים זה לא "מגיע לך" כי קנית מוצר כזה או אחר.
כמו dizingof ככה גם כל אותם מיליונים שקנו וממשיכים לקנות את ה- 360.
אם כבר, העובדה ש-MS הצליחה למכור כ"כ הרבה מכשירים למרות התקלה הידועה הזו מספרת שכנראה משהו הצליח להם עם המכשיר הזה (לא נכנס למה עדיף זה לא קשור) או שמליונים של גיימרים ומפתחי משחקים הם טיפשים.
Dizingof הלך לקנות מכשיר לא כצרכן טיפש אלא כצרכן חכם שבדק ובירר ומצא שהמכשיר שהוא רוצה לקנות נמצא בדרגת סיכון גבוהה ועל כן בירר את התייחסות החנות לנושא וקיבל תשובה שנראתה מספקת במעמד הקנייה.
באג מכריזה בכל פרסום שהיא מספקת שנה אחריות על ה- XBOX (כסוחרת). בדף המוצר מצויין: אחריות: שנה אחריות על ידי באג. והם נתנו לו מסמך רשמי שבו נכתב שבמקרה X האחריות הזו תורחב לשנתיים נוספות אם ההרחבה משנה את תנאי האחריות זה היה צריך להיות כתוב או שאסור היה לתת את זה ללקוח.
זה לא קשור לעובדה שבאג היא יבואן לא רשמי. אם אתה קונה מוצר שאין לו יבואן רשמי בארץ (ולא חסר כאלו) האחריות הא של הסוחר.
ממה שנאמר פה משתמע שבעיני חלק מהאנשים פה לבאג מותר להגיד מה שהם רוצים בלי להתחייב מכיוון שהם לא היבואן הרשמי.
דיזנגוף לא הלך לאיזו חנות בכרמל, הוא בחר ביודעין בחנות מבוססת שגובה מחיר גבוה יותר ומתרצת אותו בשירות טוב יותר.
******************************************************************
דיזינגוף:כמו שאני קורא את הטקסט:
מחלקת המכירות מונחה שלקוח של חברת באג, אשר קנה את המוצר XBOX360 אשר מכוסה באחריות בת שנה, ונתקל בתופעת טבעת המוות לאחר תום השנה (ורק בתופעה זו כפי שהיא מוגדרת בטקסט) יהיה זכאי להמשך תנאי האחריות של באג לתקופה נוספת של שנתיים - סך הכל שלוש שנות אחריות.
עכשיו, אתה צריך למצוא את כתב האחריות ולפשפש במה שכתוב שם ולוודא אם מוזכרת שם חובתך לשלוח אותך לספק בחו"ל על חשבונך.
אם אין בעיות:
תוציא מכתב רשום לבאג. בקש את התייחסותם. תהיה מנומס.
גש למועצה לצרכנות:
http://www.consumers.org.il/
יש שם קישור לטופס תלונה בקשת ייעוץ
תכתוב להם בצורה מנומסת - תחשוב שאתה מדבר עם חברה בחו"ל, צרף את המסמכים המתאימים (אחריות, מכתב של אורית) ואת תגובת החברה - עדיף שיהיה לך אותה בכתב.
האם יש בתעודת האחריות את הפרטים של Microsoft?
מתוך האתר:
אין בתעודת האחריות פרטים של היצרן או היבואן (או היבואן פשט את הרגל). על מי חלה החובה לתקן את המוצר?
האחריות חלה על בית העסק שמכר את המוצר.
במוצרים שמחירם מעל 400 ₪ שהתקלקלו ואין אפשרות לאתר את היצרן/יבואן (למשל במקרה של סגירת העסק שלו) יחולו, בדרך כלל, על בית העסק שמכר את המוצר כל החיובים שחלים על היצרן/יבואן. במקרה זה, על המוכר לתקן תוך שלושה שבועות מהיום בו הוא נקרא לבצע את התיקון או שנמסר לו המוצר לתיקון.
בהצלחה.
הבחור בחר XBOX360. מותר לו.
אם הווי שלך מתקלקלת וצריך ללכת ליבואן האפור, זה לא משנה שהאחוזי קלקול שלה הם מינוריים. באותו רגע הם 100% ואם החנות עושה לך קונצים זה לא "מגיע לך" כי קנית מוצר כזה או אחר.
כמו dizingof ככה גם כל אותם מיליונים שקנו וממשיכים לקנות את ה- 360.
אם כבר, העובדה ש-MS הצליחה למכור כ"כ הרבה מכשירים למרות התקלה הידועה הזו מספרת שכנראה משהו הצליח להם עם המכשיר הזה (לא נכנס למה עדיף זה לא קשור) או שמליונים של גיימרים ומפתחי משחקים הם טיפשים.
Dizingof הלך לקנות מכשיר לא כצרכן טיפש אלא כצרכן חכם שבדק ובירר ומצא שהמכשיר שהוא רוצה לקנות נמצא בדרגת סיכון גבוהה ועל כן בירר את התייחסות החנות לנושא וקיבל תשובה שנראתה מספקת במעמד הקנייה.
באג מכריזה בכל פרסום שהיא מספקת שנה אחריות על ה- XBOX (כסוחרת). בדף המוצר מצויין: אחריות: שנה אחריות על ידי באג. והם נתנו לו מסמך רשמי שבו נכתב שבמקרה X האחריות הזו תורחב לשנתיים נוספות אם ההרחבה משנה את תנאי האחריות זה היה צריך להיות כתוב או שאסור היה לתת את זה ללקוח.
זה לא קשור לעובדה שבאג היא יבואן לא רשמי. אם אתה קונה מוצר שאין לו יבואן רשמי בארץ (ולא חסר כאלו) האחריות הא של הסוחר.
ממה שנאמר פה משתמע שבעיני חלק מהאנשים פה לבאג מותר להגיד מה שהם רוצים בלי להתחייב מכיוון שהם לא היבואן הרשמי.
דיזנגוף לא הלך לאיזו חנות בכרמל, הוא בחר ביודעין בחנות מבוססת שגובה מחיר גבוה יותר ומתרצת אותו בשירות טוב יותר.
******************************************************************
דיזינגוף:כמו שאני קורא את הטקסט:
מחלקת המכירות מונחה שלקוח של חברת באג, אשר קנה את המוצר XBOX360 אשר מכוסה באחריות בת שנה, ונתקל בתופעת טבעת המוות לאחר תום השנה (ורק בתופעה זו כפי שהיא מוגדרת בטקסט) יהיה זכאי להמשך תנאי האחריות של באג לתקופה נוספת של שנתיים - סך הכל שלוש שנות אחריות.
עכשיו, אתה צריך למצוא את כתב האחריות ולפשפש במה שכתוב שם ולוודא אם מוזכרת שם חובתך לשלוח אותך לספק בחו"ל על חשבונך.
אם אין בעיות:
תוציא מכתב רשום לבאג. בקש את התייחסותם. תהיה מנומס.
גש למועצה לצרכנות:
http://www.consumers.org.il/
יש שם קישור לטופס תלונה בקשת ייעוץ
תכתוב להם בצורה מנומסת - תחשוב שאתה מדבר עם חברה בחו"ל, צרף את המסמכים המתאימים (אחריות, מכתב של אורית) ואת תגובת החברה - עדיף שיהיה לך אותה בכתב.
האם יש בתעודת האחריות את הפרטים של Microsoft?
מתוך האתר:
אין בתעודת האחריות פרטים של היצרן או היבואן (או היבואן פשט את הרגל). על מי חלה החובה לתקן את המוצר?
האחריות חלה על בית העסק שמכר את המוצר.
במוצרים שמחירם מעל 400 ₪ שהתקלקלו ואין אפשרות לאתר את היצרן/יבואן (למשל במקרה של סגירת העסק שלו) יחולו, בדרך כלל, על בית העסק שמכר את המוצר כל החיובים שחלים על היצרן/יבואן. במקרה זה, על המוכר לתקן תוך שלושה שבועות מהיום בו הוא נקרא לבצע את התיקון או שנמסר לו המוצר לתיקון.
בהצלחה.
לפי איך שאני מבין את זה, הרחבת האחריות במקרה של RROD ל-3 שנים היא החלטה של מיקרוסופט כתוצאה מהפרסום השלילי שהקונסולה קיבלה.
באג, מבחינתם, פשוט נתנו לדיזינגוף דף המפרט את התחייבותה של מיקרוסופט לתקן את הקונסולה במקרה כזה במקומות בהן הקונסולה נתמכת באופן רשמי ע"י מיקרוסופט. מכיוון שבארץ אין מי שתומך בקונסולה באופן רשמי כל מה שנותר לבאג לעשות הוא להפנות את דיזינגוף שישלח את הקונסולה לתיקון במקום כזה. מבחינתם, האחריות תקיפה. איך הקונסולה תגיע לשם - זה משהו שדיזינגוף יצטרך לשבור איתו את הראש מבחינתם. ואני מאמין שכך הוא המקרה אם התקלה קורית גם במהלך השנה הראשונה. לפי דעתי זו פשוט בושה וחרפה שחברה מתנהגת ככה, אך הציטוט שהביא sierra לא תופס במקרה הזה שכן את היצרן ניתן לאתר - מיקרוסופט העולמית ולה יש את הנהלים שלה. מה שכן צריך לברר, על מי מוטלת אחריות האיסוף והשילוח של המוצר. לגבי כל אותם המיליונים - הם פשוט גרים במקומות כאלה שבמקרה והקונסולה שלך קיבלה את הטבעת, כל מה שנותר לך לעשות הוא ללכת לחנות, להשאיר את המכשיר המקולקל ובהרבה מקרים לקחת אחד אחר במקום ולחזור הביתה שמח וטוב לב. ישראל, אפעס, היא לא אחד המקומות האלה...
באג, מבחינתם, פשוט נתנו לדיזינגוף דף המפרט את התחייבותה של מיקרוסופט לתקן את הקונסולה במקרה כזה במקומות בהן הקונסולה נתמכת באופן רשמי ע"י מיקרוסופט. מכיוון שבארץ אין מי שתומך בקונסולה באופן רשמי כל מה שנותר לבאג לעשות הוא להפנות את דיזינגוף שישלח את הקונסולה לתיקון במקום כזה. מבחינתם, האחריות תקיפה. איך הקונסולה תגיע לשם - זה משהו שדיזינגוף יצטרך לשבור איתו את הראש מבחינתם. ואני מאמין שכך הוא המקרה אם התקלה קורית גם במהלך השנה הראשונה. לפי דעתי זו פשוט בושה וחרפה שחברה מתנהגת ככה, אך הציטוט שהביא sierra לא תופס במקרה הזה שכן את היצרן ניתן לאתר - מיקרוסופט העולמית ולה יש את הנהלים שלה. מה שכן צריך לברר, על מי מוטלת אחריות האיסוף והשילוח של המוצר. לגבי כל אותם המיליונים - הם פשוט גרים במקומות כאלה שבמקרה והקונסולה שלך קיבלה את הטבעת, כל מה שנותר לך לעשות הוא ללכת לחנות, להשאיר את המכשיר המקולקל ובהרבה מקרים לקחת אחד אחר במקום ולחזור הביתה שמח וטוב לב. ישראל, אפעס, היא לא אחד המקומות האלה...
Goreshlv:
יש מי שתומך בקונסולה הזו באופן רשמי: באג כיבואן. בגלל זה הם כותבים באתר "אחריות לשנה ע"י באג"
אני רוצה להבין משהו - לפי דברייך המכתב של אורית היה סתם "עדכון לח'ברה"?
"הי אנשים, והנה עדכון חדשות מהעולם - מיקרוסופט האריכה את האחריות ל-RROD" ?
זו לא הצורה שבה זה מנוסח. אל תשכח - זה מייל פנימי של החברה לא ללקוחות.
השם של MS לא מוזכר כמי שאליה מועברת האחריות של באג (הרי אין ויכוח בשנה הראשונה באג מספקת את האחריות) אלה יותר כהגדרת סוג התקלה.
דבר שני: הכוונה בציטוט היא לא שאתה צריך להפוך כל אבן ורק אם היצרן נעלם אז הסוחר אחראי למוצר. הכוונה היא שבכתב האחריות (והמייל הוא הרחבה (עקומה) של האחריות) צריך להיות כתוב בצורה ברורה מי מספק ומה. אם זה לא כתוב, אז הסוחר אחראי - מכאן גם הבקשה שלי לדיזינגוף יסתכל טוב בכתב האחריות הרשמי.
אני אשוב שנייה לנינטנדו - האם האחריות למוצרים של נינטנדו בארץ ניתנת ע"י הסוחר או על ידי נינטנדו העולמית? הרי גם כאן היצרן ידוע.
יתרה מכך - האחריות של המורחבת של MS לקונסולות בצורה הזו ניתנת לכל לקוח - גם זה שקנה בשוק הכרמל. גם הוא יוכל לשלוח את הקונסולה לחו"ל.
אני מסכים שבאג היו יכולים וצריכים לכתוב בצורה יותר ברורה אבל הצרכן נהנה כאן מתום לב ולדעתי יש פה הצדקה מלאה לציפייה שבאג יטפלו בנושא.
יש מי שתומך בקונסולה הזו באופן רשמי: באג כיבואן. בגלל זה הם כותבים באתר "אחריות לשנה ע"י באג"
אני רוצה להבין משהו - לפי דברייך המכתב של אורית היה סתם "עדכון לח'ברה"?
"הי אנשים, והנה עדכון חדשות מהעולם - מיקרוסופט האריכה את האחריות ל-RROD" ?
זו לא הצורה שבה זה מנוסח. אל תשכח - זה מייל פנימי של החברה לא ללקוחות.
השם של MS לא מוזכר כמי שאליה מועברת האחריות של באג (הרי אין ויכוח בשנה הראשונה באג מספקת את האחריות) אלה יותר כהגדרת סוג התקלה.
דבר שני: הכוונה בציטוט היא לא שאתה צריך להפוך כל אבן ורק אם היצרן נעלם אז הסוחר אחראי למוצר. הכוונה היא שבכתב האחריות (והמייל הוא הרחבה (עקומה) של האחריות) צריך להיות כתוב בצורה ברורה מי מספק ומה. אם זה לא כתוב, אז הסוחר אחראי - מכאן גם הבקשה שלי לדיזינגוף יסתכל טוב בכתב האחריות הרשמי.
אני אשוב שנייה לנינטנדו - האם האחריות למוצרים של נינטנדו בארץ ניתנת ע"י הסוחר או על ידי נינטנדו העולמית? הרי גם כאן היצרן ידוע.
יתרה מכך - האחריות של המורחבת של MS לקונסולות בצורה הזו ניתנת לכל לקוח - גם זה שקנה בשוק הכרמל. גם הוא יוכל לשלוח את הקונסולה לחו"ל.
אני מסכים שבאג היו יכולים וצריכים לכתוב בצורה יותר ברורה אבל הצרכן נהנה כאן מתום לב ולדעתי יש פה הצדקה מלאה לציפייה שבאג יטפלו בנושא.
אני יכול לומר לך שאחרי שקניתי את הנגן IAOUDIO L7 בבאג , והייתי צריך עזרה להבין אם הנגן תקול או שיש לי בעיה , וזה שבוע בלבד אחרי הקניה , אף אחד לא שם עלי ז**ן . אני מבחינתי לפחות הבנתי שבאג היא אחת החנויות עם השירות הכי גרוע שישPavelz כתב:ואני תמיד חשבתי שבאג זאת רשת שמוכרת במחירים מוגזמים ואנשים משלמים רק כי יודעים שבמקרה הצורך הם יקבלו תמיכה מהם.
תודה על העדכון, אני לעולם לא אקנה בבאג
הרי רק בשביל השם הטוב שלהם הם היו צריכים לשלוח לתיקון את הקונסולה, כמה כבר כסף הם היו מוציאים עליך? האם זה שווה את הסיכון בפגיעה במוניטין?...