מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360


עמוד 4 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #46  נשלח: שבת 10/10/2009 16:21

חיים כתב:
שאלת תם דיזינגוף

אם אחרי דין ודברים איתם ולא הצלחת איתם
יש אפשרות לתקן במעבדה מקצועית?

כי לפי מה שאתה מסביר(תאמת גם אני לא ידעתי מה זה טבעות המוות)
זה לא משהוא שאי אפשר לתקן
וגם אחרי התיקון זה בעיה בזמן עבודת המכשיר לקרר אותו יותר טוב?


עוד לא הגעתי לדין ודברים איתם , רק שלחתי אימייל לשירות עם פירוט האירוע ודרישה לתקן את הקונסולה.
אני רוצה לקוות שבגלל סוכות לא קיבלתי מענה עדיין ..

כן אפשר לתקן במעבדה פרטית במקרה הגרוע ואז לתבוע.

uris,
כבר אתה מוותר בשבילי? בכזו קלות?
שילמתי 3000 שח... וקיבלתי התחייבות ל3 שנים אחריות ..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6785

 #47  נשלח: שבת 10/10/2009 16:45

אם יש לך כח כל הכבוד אאחל לך כמובן בהצלחה!
אני מוצא את עצמי הרבה פעמים נכנע בסיטואציות כאלו ....משלם..ועובר הלאה , האנרגיות , הויכוחים , טלפונים , פקסים , מיילים , המתנה ....ניתוקים . התעלמות , הרמת קול וכו' לא טובים לבריאות.

כמובן שיש מקרים שאין ברירה ואז אתה נלחם עד הסוף (עלות גבוהה או אם אין אלטרנטיבה) לי אישית זה לוקח יותר מידי אנרגיות.

_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #48  נשלח: שבת 10/10/2009 19:07

ברור שזה לפעמים המון אנרגיות.. אולי בגלל זה "שיטת מצליח" התבססה חזק במדינה שלנו.
בוא נארוז מזוודות וזהו , האחרון שיוצא שיכבה את האור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ביג-בוס
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 08, 2009
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 25

 #49  נשלח: שבת 10/10/2009 22:34
חבר יקר תקשיב... ותקשיב טוב....

לעניות דעתי... אסור לך בשום פנים ואופן לוותר להם-אתה צודק בטענותיך.. וזה שהם מנפנפים אותך אז תנפנף להם תביעה יפה וערוכה היטב- בפנים!!! אחי.. שילמת במיטב כספך במוצר- הם נתנו אחריות שיעמדו מאחורי זה-ואסור שהם יתנו לך להתייאש -ע"מ שתרד מהם. צדקתך חייבת לצאת לאור!!! אני מעודדד אותך... ותדווח לנו מה קורה...
(1) הבעות תודה: dizingof
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
utsur
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2004
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #50  נשלח: א' 11/10/2009 11:12
לדיזינגוף משתתף בצערך

ואכן ההתנהגות של באג מחפירה לדעת, אך אני חייב לציין שמבחינה משפטית אתה בבעיה קשה.

דבר הראשון האי מייל נפתח ב: "מייקרוסופט הכריזה..." ואחר כך אין שום התייחסות לכך שבעקבות הכרזת מייקרוסופט באג שינתה את מדיניות האחריות שלה. (אם מחר מייקרוסופט העולמית תכריז על הרחבת אחריות לכל החיים או משחק מתנה לכל רוכש XBOX על עוגמת הנפש וכו' וכו' זה לא מחייב את היבואן המקומי לעשות גם כן, ואף יכול לגרום לו לפשיטת רגל)

והכי חשוב, המייל הזה לא מיועד אליך אלה למוכרים בחנות כהודעה לגבי מצב המוצר ולהודיע להם שבמידה ולקוחות שואלים מייקרוסופט עשתה כך וכך, ואתה קיבלת ממנו העתק חתום.אורית שחתומה על המייל, גם אם היא בעלת סמכות בחברה לא מחייבת את החברה בכלום, מאחר והיא לא פנתה אליך במכתב אלה למוכרים בחנות. זו לא תעודת אחריות בכל מקרה ואיך שלא תסתכל על זה. אם המייל נכתב בעקבות מייל פניה שלך(או כל פניה בנושא ברת הוכחה בבית משפט) שמור עליו. אם המייל מיועד ספציפית אליך או ספציפית לגבי פניה שלך אתה יכול לטעון להטעיה. אבל כל דבר אחר כולל דין ודברים מול מוכר בחנות נתון לפרשנות ובדר"כ בתי המשפט מעדיפים את הפרשנות הכתובה והיא כמו שאמרתי לרעתך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2636
מספר הודעות: 44532

 #51  נשלח: א' 11/10/2009 12:25

dizingof כתב:
תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו .


להובר יש חיים פרטיים (משפחה וילדים, עבודה וכו) והוא לא יכול להיות פה 24/7, בטח שלא בשישבת.

העברתי את המקרה שלך לבחור שאני מכיר בבאג שקשור לחוג העליון, הוא מברר מה אפשר לעשות אבל אני אישית לא התחייבתי אף פעם שזה יתן מענה במאת האחוזים - הבחור סה"כ עושה לי טובה והוא לא מקובעי המדיניות של הסניפים ואני לא יכול לדרוש ממנו שום דבר, רק לבקש שיבדוק מה וזה בבדיקה.

ד"א - הבחורה שחתומה על המייל שששיתפת היא אחת מאנשי הרכש של הרשת.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2636
מספר הודעות: 44532

 #52  נשלח: א' 11/10/2009 12:27

Pavelz כתב:
dizingof כתב:
תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו .

הוא בכנס השנתי של PS3 Fanboys


לא נמאס מהבדיחה העבשה והתפלה הזו? אם זה ה"שכר" שלי על ההשקעה פה בפורום אני אבין את הרמז ואפסיק לשתף מידע על ה PS3 (משהו ציפה שאני אשתף מידע על קונסולה שאין לי?).

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20219

 #53  נשלח: א' 11/10/2009 12:34

Huber,

מה זאת אומרת חיים פרטיים?
אתה מתקיים בשני עולמות בו זמנית?

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2636
מספר הודעות: 44532

 #54  נשלח: א' 11/10/2009 12:37

לא ראית אף פעם SUPERMAN?

HUBER הוא הקלארק קנט שלי


_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20219

 #55  נשלח: א' 11/10/2009 12:39

קצת בעייתי להיות סופרמן בעידן הזה
אין תאי טלפון ציבורי

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MetalliJoe
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2006
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 3764

 #56  נשלח: א' 11/10/2009 13:28

אני חושב שהמקרה הזה צריך להירשם בשרשור ההוא "אנשים שצריך לירות בהם", או איך שלא קוראים לו. לא ראיתי ביזיון כזה מזמן. שחור על גבי לבן היא רושמת בצורה הכי ברורה בעולם שבאג אחראים לתקלה למשך שלוש שנים, ופתאום הדברים לא מספיק מובנים, ואולי היא בכלל התכוונה למיקרוסופט!
_________________
Silence speaks louder than words
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #57  נשלח: א' 11/10/2009 17:14

אני חוזר שוב זה לא מייל שנשלח אליי , במעמד הרכישה המוכר הגיש לי את זה כמסמך וטען שזו התחייבות
לשנתיים נוספות על בעיית טבעות המוות - כששילמתי הוא שם חותמת על המסמך הזה של "באג עזריאלי".

אני קורא כמוכם ואני צבר ולהבנתי לא ראיתי שום רמז שאני הלקוח צריך להתנהל מול מיקרוסופט העולמית ולא היבואן באג.

ממתי על מייל פנימי מודפס שמים חותמת של החנות ומגישים ללקוח עם חשבונית ?.. אגב אין לי תעודת אחריות אחרת - זה התבטא בחשבונית ובמסמך הזה.


HUBER,
תודה על כל מאמץ בכיוון.
אני מניח שגם לי אפשר לקרוא FANBOY רכשתי את הקונסולה רק בשביל HALO3 ב HD ..
אין יותר פאן-בוי מזה



לצערי דיברתי עם מיקרוסופט הרגע ומספר ה"אירוע" שלי SRX1112652457ID לא קיים יותר...
הנציגה ביקשה מספר טלפון ונעלמה לכמה דקות ארוכות ואז אמרה "זה משהו שקשור באקסבוקס לא? אבל אמרו לך שזה לא בטיפולינו אלא מיקרוסופט העולמית"

עניתי שקולגה שלה ביקש ךפני שבוע את החשבונית ומסמך האחריות ואמר שיעביר הלאה לגורם בכיר ויחזור אליי
אז היא שלפה "הוא יחזור אליך היום או מחר"...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20219

 #58  נשלח: א' 11/10/2009 17:19

פשוט בושה ההתנהלות של באג ושל מיקרוסופט



לא שעד היום רכשתי שם הראבה
אבל אני מתרחק מבאג מהיום והלאה

בכלל,
אני חייב לומר שעסקים קטנים (כל עוד הם שורדים) נותנים שרות הרבה יותר טוב
ולוקחים על עצמם את ההתעסקות מול היבואנים.

רכשתי לבן שלי נינטדו DS לפני שנה ומשהו בפיראט האדום
אחרי שנה וקצת היתה תקלה בקריאת כרטיס
ניגשתי לפיראט האדום, החליפו במקום, בלי ויכוחים ובלי תרוצים
אפילו לא ביקשו לראות חשבונית ותעודת אחריות
שלא לדבר על זה שהם היו זולים בזמנו ב20 אחוז מול טויס אר אס

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2636
מספר הודעות: 44532

 #59  נשלח: ב' 12/10/2009 9:21

sam22 כתב:
פשוט בושה ההתנהלות של באג ושל מיקרוסופט





SAM - למיקרוסופט (בניגוד לבאג) אי אפשר לבוא בטענות, הם לא משווקים את המכשיר רישמית בישראל. כל מכשיר שנרכש בארץ מגיע ביבוא אפור ולא רישמי ולא הסכמתם. אם כבר לבוא אליהם בטענה שהם מלכתחילה לא מביאים אותו מסודר, לא בטענה שהם לא מוכנים לעזור במימוש אחריות על מוצר שמובא לארת מתחת לאפם.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2636
מספר הודעות: 44532

 #60  נשלח: ב' 12/10/2009 9:24

dizingof כתב:


HUBER,
תודה על כל מאמץ בכיוון.
אני מניח שגם לי אפשר לקרוא FANBOY רכשתי את הקונסולה רק בשביל HALO3 ב HD ..
אין יותר פאן-בוי מזה



אני לא קורה לאף אחד פאנבוי סתם כך, ברגע שתתקל במישהו שראוי לכינוי הזה (ואני יכול להפנות אותך לכמה פורומים פה בארץ שיגרמו לך להבין במלואה את משמעות המילה) תבין למה לא זורקים את המילה הזו בכזו קלות

לגבי הבחור שעובד בבאג - הוא אתמול נתן לי להבין שמהצד שלו הוא ניסה הכל ונתקל בחומה, אני במקומך כרגע הייתי יורד ממיקרוסופט ומהניסיון לפנות לשכל הישר של באג ומתחיל לחפש ייעוץ משפטי בפורומים המתאימים. אני אישית בסיטואציה כזו הייתי ניגש לבית דין לתביעות קטנות רק בשביל העיקרון.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht