אייפון 3GS או נוקיה N97?

כל מה שנוגע לפלטפורמות הניידות של אפל - אייפון, אייפוד, שעון אפל
benler
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

Pavelz כתב:
amitvv כתב:אני מצטער להודיע לכם אנשים
אך קהילת המפתחים של האייפון לא תיהיה לשום פלאפון בזמן הקרוב
החוויה שיש מהאייפון לא תינתן משום פלאפון אחר
גם פאלפון עם 80GB RAm ומעבד 20 ליבות לא עובר את האייפון
כי האייפון זה עולם אין סופי ומספר האנשים ששמים את האייפון במגרה
הוא אפסי לעומת מספר האנשים ששמים את הנוקיה במגירה
...
כמה שטויות בפוסט אחד.
בעוד שנתיים האנדרואיד יעקוף את האייפון בסיבוב. כבר היום מכשירים שנותנים פייט יפה לאייפון ומבחינת אנדרואיד זו רק ההתחלה. יש גם לא מעט מפתחים שנמאס להם מההוראות הדרקוניות של אפל ומעדיפים לעבור לפתח עם המערכת הפעלה של גוגל. אם אפל לא יזיזו את התחת שלהם וישנו כמה דברים מאוד מציקים בקונספט שלהם הם יעברו ממגמת עליה למגמת ירידה. ע"ע מוטרולה לפני 3,4 שנים וסוני אריקסון בשנים האחרונות.
שאננות וחוסר גמישות זאת תכונה שמפילה חברות סלולר כמו כלום.
...
זה לא כל כך פשוט.
כבר יש דיווחים באינטרנט על מפתחי איפון שעברו לאנדרואיד ועכשיו הם חוזרים לפתח לאייפון.
מסתבר שיישומי אנדרואיד לא רצים באופן זהה על מכשירים שונים וזה כאב ראש לא נורמאלי למפתחים.
ההבדל בין אפל לדוגמאות שנתת זה השילוב שבין האפסטור ואייטונס סטור לאייפון/אייפוד שלא התקיים אצל המתחרים.
מי שכבר שילם על יישומים ועל שירים לא יזדרז לעבור למתחרה.

בן

amitvv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 304
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

benler כתב:
Pavelz כתב:
amitvv כתב:אני מצטער להודיע לכם אנשים
אך קהילת המפתחים של האייפון לא תיהיה לשום פלאפון בזמן הקרוב
החוויה שיש מהאייפון לא תינתן משום פלאפון אחר
גם פאלפון עם 80GB RAm ומעבד 20 ליבות לא עובר את האייפון
כי האייפון זה עולם אין סופי ומספר האנשים ששמים את האייפון במגרה
הוא אפסי לעומת מספר האנשים ששמים את הנוקיה במגירה
...
כמה שטויות בפוסט אחד.
בעוד שנתיים האנדרואיד יעקוף את האייפון בסיבוב. כבר היום מכשירים שנותנים פייט יפה לאייפון ומבחינת אנדרואיד זו רק ההתחלה. יש גם לא מעט מפתחים שנמאס להם מההוראות הדרקוניות של אפל ומעדיפים לעבור לפתח עם המערכת הפעלה של גוגל. אם אפל לא יזיזו את התחת שלהם וישנו כמה דברים מאוד מציקים בקונספט שלהם הם יעברו ממגמת עליה למגמת ירידה. ע"ע מוטרולה לפני 3,4 שנים וסוני אריקסון בשנים האחרונות.
שאננות וחוסר גמישות זאת תכונה שמפילה חברות סלולר כמו כלום.
...
זה לא כל כך פשוט.
כבר יש דיווחים באינטרנט על מפתחי איפון שעברו לאנדרואיד ועכשיו הם חוזרים לפתח לאייפון.
מסתבר שיישומי אנדרואיד לא רצים באופן זהה על מכשירים שונים וזה כאב ראש לא נורמאלי למפתחים.
ההבדל בין אפל לדוגמאות שנתת זה השילוב שבין האפסטור ואייטונס סטור לאייפון/אייפוד שלא התקיים אצל המתחרים.
מי שכבר שילם על יישומים ועל שירים לא יזדרז לעבור למתחרה.

בן
...
דבריך נכונים ואני מדבר אלייך כמפתח OBJ C
אין תוכנת פיתוח כזאת נוחה כמו שיש לאייפון
חוץ מהdebug המעצבן הפיתוח כיף וכל שנייה אני נהנה
עם ניצול כל היכולות של ה3gs אפשר ליצור תוכנות מדהימות שלא ניתן ליצור בפאלפונים אחרים
אהה ויש שמועה שהמפתח של הפייסבוק שעזב את אפל מעדכן את התוכנה שלו שבוע הבא
:lol: האייפון הוא עולם אין סופי לעומת הDroid שהוא iphone killer תורן

jaksirak
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1375
הצטרף: יוני 2008
שם מלא: קובי כהן
מיקום: קדימה-צורן
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

amitvv כתב:
jaksirak כתב:
Pavelz כתב:
amitvv כתב:אני מצטער להודיע לכם אנשים
אך קהילת המפתחים של האייפון לא תיהיה לשום פלאפון בזמן הקרוב
החוויה שיש מהאייפון לא תינתן משום פלאפון אחר
גם פאלפון עם 80GB RAm ומעבד 20 ליבות לא עובר את האייפון
כי האייפון זה עולם אין סופי ומספר האנשים ששמים את האייפון במגרה
הוא אפסי לעומת מספר האנשים ששמים את הנוקיה במגירה
...
כמה שטויות בפוסט אחד.
בעוד שנתיים האנדרואיד יעקוף את האייפון בסיבוב. כבר היום מכשירים שנותנים פייט יפה לאייפון ומבחינת אנדרואיד זו רק ההתחלה. יש גם לא מעט מפתחים שנמאס להם מההוראות הדרקוניות של אפל ומעדיפים לעבור לפתח עם המערכת הפעלה של גוגל. אם אפל לא יזיזו את התחת שלהם וישנו כמה דברים מאוד מציקים בקונספט שלהם הם יעברו ממגמת עליה למגמת ירידה. ע"ע מוטרולה לפני 3,4 שנים וסוני אריקסון בשנים האחרונות.
שאננות וחוסר גמישות זאת תכונה שמפילה חברות סלולר כמו כלום.
...
למה עוד שנתיים?
גילוי נאות: אין לי אייפון, אבל שיחקתי והשתמשתי בו המון (מטעם עבודתי).



רק בשבוע שעבר נפגשתי עם חברה סלולרית גדולה בקנדה, שם כידוע לרוב יש RIM או אייפון. נפגשתי עם כמה חברה שתפקידם בין הייתר בחברה ההיא - היא לבדוק מכשירים חדשים.
והנה מה שהם אמרו לי: הם נהנים יותר מהמערכת החדשה של גוגל (אנרואיד 2, אני חושב הם קראו לזה) מאשר אייפון החדש. הם לגמרי בטוחים שתוך זמן קצר גוגל יעקפו את אייפון, אלא אם אייפון תצא במשהו מאוד מפתיע...

זהו, רק רציתי לשתף אתכם בזה.
...
ישנם 10 מפתחים אשר עזבו את אפל לעומת 100 שהצתרפו שאלו עזבו
לאנדרואיד כמה משחקים יש? אולי 1000
וגם הם מוזנחים
עם כל הכבוד למערכת הפעלה המגניבה של גוגל
האייפון עובר אותו בהרבה
ואני זוכר שכבר שנתיים כל יום יש iphone killer תורן
אך היום ישנו פלאפון שעולה על האייפון?? לא...
ותוכלו לראות תוצאות בתרשים המכירות החצי שנתי של אפל
...
האמנם? האם בדקת כבר מכשיר עם אנרואיד 2? להבנתי זה מכשיר אשר עוד לא יצא public או רק יצא לא מזמן והיכולות שלו ממש מדהימות. אם אני לא טועה את המכשיר הספציפי שראיתי שבוע שעבר היה סמסונג, כזה עם מקלדת נשלפת (כמו של N97), אחלה מכשיר.
בברכה קובי כהן

amitvv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 304
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

jaksirak כתב:
amitvv כתב:
jaksirak כתב:
Pavelz כתב:
amitvv כתב:אני מצטער להודיע לכם אנשים
אך קהילת המפתחים של האייפון לא תיהיה לשום פלאפון בזמן הקרוב
החוויה שיש מהאייפון לא תינתן משום פלאפון אחר
גם פאלפון עם 80GB RAm ומעבד 20 ליבות לא עובר את האייפון
כי האייפון זה עולם אין סופי ומספר האנשים ששמים את האייפון במגרה
הוא אפסי לעומת מספר האנשים ששמים את הנוקיה במגירה
...
כמה שטויות בפוסט אחד.
בעוד שנתיים האנדרואיד יעקוף את האייפון בסיבוב. כבר היום מכשירים שנותנים פייט יפה לאייפון ומבחינת אנדרואיד זו רק ההתחלה. יש גם לא מעט מפתחים שנמאס להם מההוראות הדרקוניות של אפל ומעדיפים לעבור לפתח עם המערכת הפעלה של גוגל. אם אפל לא יזיזו את התחת שלהם וישנו כמה דברים מאוד מציקים בקונספט שלהם הם יעברו ממגמת עליה למגמת ירידה. ע"ע מוטרולה לפני 3,4 שנים וסוני אריקסון בשנים האחרונות.
שאננות וחוסר גמישות זאת תכונה שמפילה חברות סלולר כמו כלום.
...
למה עוד שנתיים?
גילוי נאות: אין לי אייפון, אבל שיחקתי והשתמשתי בו המון (מטעם עבודתי).



רק בשבוע שעבר נפגשתי עם חברה סלולרית גדולה בקנדה, שם כידוע לרוב יש RIM או אייפון. נפגשתי עם כמה חברה שתפקידם בין הייתר בחברה ההיא - היא לבדוק מכשירים חדשים.
והנה מה שהם אמרו לי: הם נהנים יותר מהמערכת החדשה של גוגל (אנרואיד 2, אני חושב הם קראו לזה) מאשר אייפון החדש. הם לגמרי בטוחים שתוך זמן קצר גוגל יעקפו את אייפון, אלא אם אייפון תצא במשהו מאוד מפתיע...

זהו, רק רציתי לשתף אתכם בזה.
...
ישנם 10 מפתחים אשר עזבו את אפל לעומת 100 שהצתרפו שאלו עזבו
לאנדרואיד כמה משחקים יש? אולי 1000
וגם הם מוזנחים
עם כל הכבוד למערכת הפעלה המגניבה של גוגל
האייפון עובר אותו בהרבה
ואני זוכר שכבר שנתיים כל יום יש iphone killer תורן
אך היום ישנו פלאפון שעולה על האייפון?? לא...
ותוכלו לראות תוצאות בתרשים המכירות החצי שנתי של אפל
...
האמנם? האם בדקת כבר מכשיר עם אנרואיד 2? להבנתי זה מכשיר אשר עוד לא יצא public או רק יצא לא מזמן והיכולות שלו ממש מדהימות. אם אני לא טועה את המכשיר הספציפי שראיתי שבוע שעבר היה סמסונג, כזה עם מקלדת נשלפת (כמו של N97), אחלה מכשיר.
...
לא יצא לי להתעסק עם האנדרואיד 2 רק עם הישן
יכול להיות שהמכשיר אחלה אך סמוך עליי ידידי חווית השימוש שלך עדיין לא תיהיה כחווית השימוש שלך באייפון
אני אומר לך כמפתח וכמוריד עבודות של מפתחים אחרים
האייפון נותן חוויה מדהימה לשני סוגי המשתמשים
מה שהאנדרואיד כרגע לא נותן
ניתן לראות זאת גם מהקבוצות של האקרים
כל האקר גאון בפני עצמו והוא כל פעם מחדש מצליח להוציא מהמכשיר סוד חדש
אם זה בלוטוס' מלא, MMS או כל דבר אחר שאפל לא מרשה
שוב אני אחזור על אותו משפט: "האייפון הוא עולם אין סופי, השאר הם IPHONE KILLER תורנים והם מתחלפים כל שבוע"

mta194
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1286
הצטרף: ספטמבר 2008
שם מלא: שי שלוס
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

אני לא מסכים לגבי האנדרואיד.
יצא לי לשחק עם ה-DRUID והוא פשוט מדהים.
אין ספק שהאייפון מכשיר מעולה, נראה מצוין ויש לו חנות תוכנות (אפסטור) ענקית עם תוכנות מצוינות.
אבל יש לו גם חסרונות (חברה עם שירות לקוחות בעייתי, יחס רע למפתחים, חוסר גמישות וכו').

סתם לשם ההשוואה - מצד אחד יש קצת יותר ממיליון משתמשי אייפון 3GS בארה"ב.
מצד שני בחצי שנה האחרונה נמכרו יותר מ-700K מכשירים מבוססי אנדרואיד. ברבעון הראשון של 2010 אמורים להיות 18-20 מכשירים מבוססי אנדרואיד.

שום דבר לא ודאי וכל אחד יעשה מה שמתאים לו יותר אבל קביעה אבסולוטית שהאייפון הוא הכי טוב וכל השאר סתם חיקויים היא מוקדמת למדי במקרה הטוב.

amitvv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 304
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

איני קובע שהאייפון הוא הכי טוב
אני אומר שדבר ראשון נתוני המכירות יותר טובים בהרבה מהאנדרואיד (אם תחשיב את זה שיש לפחות 10 מכשירים עם המערכת)
ודבר שני האייפון קילר כפי שאני רואה את זה לא קרוב בנתיים
ודבר שלישי לאפל יש מאות אפליקציות לאשר בכל יום ותנאים נוקשים
זאת אפל וזה היחודייות שלה. ועדיין יש אלפי מפתחים שמפתחים אפליקציות נהדרות לאייפון

jaksirak
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1375
הצטרף: יוני 2008
שם מלא: קובי כהן
מיקום: קדימה-צורן
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

mta194 כתב:אני לא מסכים לגבי האנדרואיד.
יצא לי לשחק עם ה-DRUID והוא פשוט מדהים.
אין ספק שהאייפון מכשיר מעולה, נראה מצוין ויש לו חנות תוכנות (אפסטור) ענקית עם תוכנות מצוינות.
אבל יש לו גם חסרונות (חברה עם שירות לקוחות בעייתי, יחס רע למפתחים, חוסר גמישות וכו').

סתם לשם ההשוואה - מצד אחד יש קצת יותר ממיליון משתמשי אייפון 3GS בארה"ב.
מצד שני בחצי שנה האחרונה נמכרו יותר מ-700K מכשירים מבוססי אנדרואיד. ברבעון הראשון של 2010 אמורים להיות 18-20 מכשירים מבוססי אנדרואיד.

שום דבר לא ודאי וכל אחד יעשה מה שמתאים לו יותר אבל קביעה אבסולוטית שהאייפון הוא הכי טוב וכל השאר סתם חיקויים היא מוקדמת למדי במקרה הטוב.
...
זה קצת מזכיר את ההשוואות מלפני שנתיים בין my space ל - facebook.
אז my space שלטה ללא עוררין בשוק רשתות החברתיות (קרי אייפון היום) ו facebook רק החלה את דרכה... והיום?

לא שאני אוהד גדול של גוגל אבל אחרי השקת - chrom (הרבה יותר טוב מ IE) ובקרוב chrom OS וה- wave ואנדרואיד...
חברה, הם הולכים וגדלים. ולדעתי... יגדלו עוד המון

אין לי אייפון ולא יתנגד לקבל אחד, אבל כן מדגדג לי לראות לאן יוביל מערכות גוגל השונות בפלטפורמות השונות.
בברכה קובי כהן

amitvv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 304
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

לmyspace לעולם לא הייתה הצלחה כמו הפייסבוק
הפייסבוק הציע חידושים ופשטות שימוש שלא היו בMS
האייפון הוא אולי כמו הפייסבוק
והמייספייס הוא כמו הפלאפונים שהיו עד עכשיו
בקשר למערכת הפעלה
מערכת מבוססת לינוקס תוכל להגיע דיי רחוק
את ה7 היא לא תחליף כי האפשרויות שלה מוגבלות (שוב נכנס עניין האפליקציות)
ואת המק היא לא תחליף כי היא מיועדת לתחומים שלה
אני כבר הכנתי עוד מחיצה בmac pro שלי למערכת החדשה של גוגל
כי מעניין אותי לראות את החידושים שגוגל הכניסה לתוך המערכת שלהם (האמת גם אם הייתה יוצאת מערכת הפעלה טלטאביז הייתי מוריד,
כי יש לי דחף לנסות הכל :P )
אבל דווקא בתחום המחשוב יש תקווה לגוגל
בתחום הסלולאר כמו שאני רואה את זה היום, אין סיכוי לנצח את האייפון.

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

kalinium כתב:אמנם אני ראשון שהגיב בעד האייפון,
אבל בהחלט שיחקתי עם אנדרויד וזאת מערכת הפעלה מצוינת.
לא אהבתי את המגע של הגלקסי, לכן נשארתי עם אייפון, אבל אם אתה כמוני עבד של גוגל (דואר, יומן, משימות וקורא חדשות)
ללא ספק האנדרויד הוא אופציה ראויה.

נזכרתי בעוד מינוס רציני של האייפון. ה-GPS שלו חלש מאוד, גם מהבחינה של לקבל מיקום, וגם להשאר יציב.
...
לא שמעתי על הבעיה הזאת.. ועשו אצלנו בדיקות ניווט מאוד קפדניות וארוכות של המכשיר הזה..
Need more cowbell

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

האייפון הבא ימכור כמה שהוא ימכור והוא בוודאות ימכור כמות מטורפת, אבל הוא יצטרך להתמודד עם כ 20 מכשירי אנדרואיד בשוק. אז אולי זה יקרה ב 2010 אבל ב 2011 האנדרואיד יעקוף אותו בסיבוב. הדבר היחיד שיכול לקלקל את החגיגה של גוגל זה Maemo של נוקיה או WinMo7. שתי האופציות לא נורא סבירות אם כי אם מייקרוסופט יעשו את מעשה ה ZuneHD ב WinMo7 אז צפוי להיות מאבק מעניין.
Need more cowbell

mta194
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1286
הצטרף: ספטמבר 2008
שם מלא: שי שלוס
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

Pavelz כתב:האייפון הבא ימכור כמה שהוא ימכור והוא בוודאות ימכור כמות מטורפת, אבל הוא יצטרך להתמודד עם כ 20 מכשירי אנדרואיד בשוק. אז אולי זה יקרה ב 2010 אבל ב 2011 האנדרואיד יעקוף אותו בסיבוב. הדבר היחיד שיכול לקלקל את החגיגה של גוגל זה Maemo של נוקיה או WinMo7. שתי האופציות לא נורא סבירות אם כי אם מייקרוסופט יעשו את מעשה ה ZuneHD ב WinMo7 אז צפוי להיות מאבק מעניין.
...
אני מסכים איתך פרט לדבר אחד - הדבר היחיד שיכול לקלקל לאנדרואיד את החגיגה זה הוא בעצמו.
אם הם לא יצליחו לעשות סטנדרטזציה ולאכוף אותה - הגוגל מרקט יאבד את החשיבות שלו ולמפתחים לא יהיה שווה לפתח תוכנות ל-20 מכשירים שונים.

gorelshv
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1243
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

חוץ מהממשק, הדבר שתרם הכי הרבה להצלחה של האייפון היא שהוא מכשיר בפני עצמו!
כלומר, לא תראו את iphone OS על מכשירים אחרים. למפתחים זה הכי קל - יש לי קונפיגורציה אחת ובהתאם אליה אני מתכנת.
ב-WinMo, למשל, אדם כותב תוכנה - עכשיו צריך לכתוב פורט לרזולוציה של QVGA, WVGA,VGA,WQVGA ולא יודע למה עוד!
זה מתיש! וזה בגלל שהמערכת נפוצה בכל כך הרבה סוגים של מכשירים, שפשוט קשה להגיע לכולם. אותו דבר קורה גם עם אנדרואיד...
לכן, עשתה מיקרוסופט בחכמה וקבעה סטנדרט הרבה יותר "מגביל" מבחינת המפרט שמכשיר צריך לתמוך בו כדי שיאושר להפצה עם WM7:

WM7 Chassis 1 Specification

Core requirements:
Processor: ARM v6+, L2 Cache, VFP, Open GL ES 2.0 graphics HW (QCOM 8k, Nvidia “Tegra” AP15/16* and TI 3430 all meet spec)
Memory: 256MB+ DRAM, 1G+ Flash (at least 512MB fast flash – 5MB/s unbuffered read @4K block size)
Display: WVGA (800×480) or FWVGA (854×480) 3.5” or greater diagonal
Touch: Multi-touch required
Battery: Sufficient to meet Days of Use LTK requirements.
Controls: Start, Back, Send and End are required (soft controls allowed as long as they are always present).

Peripherals:
Camera: 3MP+, flash optional, 2nd camera optional (VGA resolution sufficient)
GPS: aGPS required
Sensors required: Light Sensor, Compass (3 axis, 5 degrees, 100 Hz sample rate), Accelerometer (3 axis, 2mg resolution, 100 Hz sample rate)
USB: High speed required, 20 MB/s transfer rate.
BlueTooth: BT2.1 required, must run MSFT BT stack, CSR BlueCore6 or later recommended.
Wi-Fi: 802.11B/G required, must run MSFT Native Wi-Fi stack, Atheros 6002 or Broadcomm 4325 recommended.
Connectors: Micro USB and 3.5mm Audio required.

Options:
FM tuner: If tuner HW is present it will be detected and supported by the Media application.
Haptics
SD Card (Micro SD recommended)
DPAD, qwerty or 12/20 key keyboards all optional

מפרט מרשים, ללא ספק, שיוביל לאחידות רבה יותר בין המכשירים.

מיקרוסופט בוחרת שלא לייצר מכשיר משל עצמה אך הכריזה שהיא עובדת בשיתוף עם מספר יצרניות על המכשירים שלהן
והזכירה ביניהן את ACER ו- HTC.
נכון להיום, המכשיר (המשווק) היחיד שתומך במפרט בצורה מלאה הוא ה-HD2 של HTC.

הערה: הפוסט הזה נכתב לפני שקראתי את הפוסט הקודם - שמח לראות שעוד מישהו שותף לדיעה שלי (Y)

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: pavel
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

mta194 כתב:
Pavelz כתב:האייפון הבא ימכור כמה שהוא ימכור והוא בוודאות ימכור כמות מטורפת, אבל הוא יצטרך להתמודד עם כ 20 מכשירי אנדרואיד בשוק. אז אולי זה יקרה ב 2010 אבל ב 2011 האנדרואיד יעקוף אותו בסיבוב. הדבר היחיד שיכול לקלקל את החגיגה של גוגל זה Maemo של נוקיה או WinMo7. שתי האופציות לא נורא סבירות אם כי אם מייקרוסופט יעשו את מעשה ה ZuneHD ב WinMo7 אז צפוי להיות מאבק מעניין.
...
אני מסכים איתך פרט לדבר אחד - הדבר היחיד שיכול לקלקל לאנדרואיד את החגיגה זה הוא בעצמו.
אם הם לא יצליחו לעשות סטנדרטזציה ולאכוף אותה - הגוגל מרקט יאבד את החשיבות שלו ולמפתחים לא יהיה שווה לפתח תוכנות ל-20 מכשירים שונים.
...
אתה צודק, אכן יישומים שקורסים על מכשיר אחד ועובדים על מכשיר אחר.
אין סיווג בחנות האנדרואיד וזהו מתכון לבעיות.
Need more cowbell

Gili_Regev
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 5111
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: גילי
מיקום: לפלנד
נתן תודות: 343 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

kalinium כתב: נזכרתי בעוד מינוס רציני של האייפון. ה-GPS שלו חלש מאוד, גם מהבחינה של לקבל מיקום, וגם להשאר יציב.
...
אני חייב לציין שאני עובד עם Ituran GPS (עם ה-3G, ולא 3GS), וזה עובד ללא דופי.
אין בעיה של יציבות,אין בעיה לקבל מיקום,ונראה שהיא משתמשת במשאבי המערכת באופן מאוד יעיל,שכן הסוללה לא ״נטחנת״, כפי שקרה לי עם אפליקציות ניווט אחרות על גבי ה- 3G.בקיצור,GPS לכל דבר ועניין.

kalinium
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1297
הצטרף: פברואר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 61 פעמים
קיבל תודות: 59 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

Pavelz, Giliboy,

http://www.hometheater.co.il/vt99546.%D ... 7%9F-3g3gs

התופעה הזאת של סימון כאילו אני בכביש "ליד" קורית לי לפחות פעם בנסיעה. שלא לדבר על פניות, שלוקח לו איזה חצה דקה להתאפס על עצמו מחדש. מה שהופך את משימת הניווט בעיר עם הרבה רחובות ופניות לכמעט בלתי אפשרית. (אייפון 3G)
ואני עם זרוע וואקום מהשמשה הקדמית.

שלח תגובה

חזור אל “אפל - iPhone / iPad”