האם כל חברות הביטוח משויכות למוקד נזקי צנרת אחד שמשותף לכולם?

הודעות מערכת, והודעות שאינן קשורות לאף פורום אחר.
bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

האם כל חברות הביטוח משויכות למוקד נזקי צנרת אחד שמשותף לכולם?

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב,
למיטב ידיעתי, בעבר חברות הביטוח שוייכו למוקד נזקי צנרת אחד- "קבוצת שחר".
שמעתי שכעת המצב שונה, וכל חברת ביטוח עובדת מול מוקד נזקי צנרת אחר.
האם אכן כך הדבר?
במידה והתשובה חיובית, אשמח להמלצות, בהתבסס כמובן על ניסיון אישי מוצלח.

אני מבוטח כבר מספר שנים דרך חברת "הכשרה".
מוקד נזקי הצנרת שלהם נקרא "אב הבית", אך אני ממש לא מרוצה מהשירות שקיבלתי מהם.
בקרוב הפוליסה שלי מסתיימת, לכן עליי לקבל החלטה אם להמשיך איתם, או לנסות חברה אחרת...

תודה.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

טוב, מאחר שאין תגובות, אז אולי נשאל זאת בצורה קצת אחרת:

האם מישהו יכול להמליץ על חברת ביטוח טובה, בהסתמך על ניסיון אישי מוצלח?
אני משלם לחברת הביטוח כבר מספר שנים, ולמזלי עדיין לא נאלצתי להתמודד עם סיטואציה בה צריך להפעיל את הביטוח.
לכן למעשה לא יצא לי להעמיד למבחן את טיב השירות, להוציא את עניין נזקי הצנרת, שכאמור רחוק מלהיות משביע רצון...

AssafLots
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 609
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

בנוגע לאפשרויות שלך בנושא נזקי צנרת:
1. יש חברות שעובדות עם שחר נזקי צנרת - לא להתקרב, אני חוזר, לא להתקרב. ואם יש לך ספק - אל תתקרב!!!!!
2. יש חברות שעובדות עם פמי פרימיום, אין לי נסיון איתם אבל ממה ששמעתי הם בסדר
3. יש חברות שעובדות עם מה שנקרא "שרברב בהסדר" זאת רשימה של בעלי מקצוע שממנה אתה יכול לבחור
4. אתה יכול לציין בפוליסה שאתה מעוניין להביא בעל מקצוע מטעמך, מטבע הדברים זאת האפשרות הכי טובה אך גם הכי יקרה...

בכל מקרה תזכור - לא שחר נזקי צנרת (מניסיון).

ואם הביטוח זה לטובת משכנתא, אז אל תעשה בבנק כי הם לא יכולים לתת פוליסה על צד ג'.

הוראות אלו נכתבו בדם ועצבים.

gilg7
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3584
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 552 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

Re: האם כל חברות הביטוח משויכות למוקד נזקי צנרת אחד שמשותף לכולם?

נושא שלא נקרא #4 

bariko כתב:שלום רב,
למיטב ידיעתי, בעבר חברות הביטוח שוייכו למוקד נזקי צנרת אחד- "קבוצת שחר".
שמעתי שכעת המצב שונה, וכל חברת ביטוח עובדת מול מוקד נזקי צנרת אחר.
האם אכן כך הדבר?
במידה והתשובה חיובית, אשמח להמלצות, בהתבסס כמובן על ניסיון אישי מוצלח.

אני מבוטח כבר מספר שנים דרך חברת "הכשרה".
מוקד נזקי הצנרת שלהם נקרא "אב הבית", אך אני ממש לא מרוצה מהשירות שקיבלתי מהם.
בקרוב הפוליסה שלי מסתיימת, לכן עליי לקבל החלטה אם להמשיך איתם, או לנסות חברה אחרת...

תודה.
...
שלום,
בדירה שלי יש צנרת ממתכת ולכן כל 2-3 שנים אני מפעיל ביטוח על נזילה (עד שיום אחד יימאס לי ואחליף את כל הצנרת אבל זה פרויקט גדול).
אתחיל מחברת הביטוח: ביטוח ישיר. ב 12 שנים אחרונות פניתי אליהם לפחות 5-6 פעמים ותמיד עמדו בהתחייבות.
לגבי ספק השרותים: בהתחלה השחר ואח"כ (לגרסתם בגלל תלונות רבות, אי אפשר לדעת את הסיבה האמיתית): פמי פרימיום. לי אישית אין תלונות גדולות על פמי אבל הם לא שולחים את מיטב בעלי המקצוע, בלשון המעטה.

אבל הכל השתנה מ 2018: הם אמרו שיותר אי אפשר לבטח דרך ספק שלהם ומעכשיו התביעה תיעשה מול קבלות של בעל מקצוע שהמבוטח מזמין.
עצם הפסקת עבודה של ביטוח ישיר עם ספק משלהם כתוצאה מתלונות מעיד על בעיה. כנראה היה לי מזל.

מתוך היכרות עם הבית שלי, שילמתי תוספת על הקטנת השתתפות עצמית ל 830 ש"ח (במקום 500 ש"ח שהיה עם פמי פרימיום) וכעבור 3 חודשים הייתה לי נזילה שהתיקון + צביעה להשבת המצב לקדמותו עלו למעלה מ 7,000 ש"ח.
קיבלתי את הכסף מהביטוח בהפחתת השתתפות עצמית.

עד כאן הכל טוב אבל אליה וקוץ בה:
תביעה כספית של חברת הביטוח תגדיל משמעותית את הפרמיה בחידוש הפוליסה.
כשמפעילים את פמי פרימיום הם לא התייחסו לזה כתביעה ברישומים שלהם (טעות שפעלה לטובתי).
גיל

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לפני כשנה הזמנתי את חברת שחר
זה היה ממש ימים ספורים לפני תום הביטוח שאחריו עברתי ל-"שרברבים בהסדר"
למעט זה שהאינסטלטור ניסה שיטת מצליח כדי לגבות מאשתי 500₪ עבור "סולם גבהים" אין לי תלונות על השירות או איכות התיקון

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

תודה רבה על התגובות.
לא בדיוק הבנתי- האם חברת "ביטוח ישיר" מאפשרת למבוטח לבחור בעצמו את בעל המקצוע, ואז משלמת החזר בהתאם לחשבונית? (בניכוי השתתפות עצמית כמובן).
האם יש עוד חברות כאלה?

מבחינתי זהו ההסדר הטוב ביותר.
אני מכיר אינסטלטור שעובד אצלנו כבר שנים.
הוא הגון וגם מעולה מבחינה מקצועית.
לצערי חברת הביטוח חייבה אותי לפנות אך ורק אל מוקד הצנרת הבלעדי שמשויך להם.
לאחר שנמאס לי מהסחבת, חוסר האכפתיות וחוסר המקצועיות של האנשים שנשלחו אליי- הזמנתי באופן פרטי את הבחור שאני מכיר.
כמובן שלא אקבל שום החזר מהכסף ששילמתי לו....

gilg7
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3584
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 552 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

bariko כתב:תודה רבה על התגובות.
לא בדיוק הבנתי- האם חברת "ביטוח ישיר" מאפשרת למבוטח לבחור בעצמו את בעל המקצוע, ואז משלמת החזר בהתאם לחשבונית? (בניכוי השתתפות עצמית כמובן).
האם יש עוד חברות כאלה?

מבחינתי זהו ההסדר הטוב ביותר.
אני מכיר אינסטלטור שעובד אצלנו כבר שנים.
הוא הגון וגם מעולה מבחינה מקצועית.
לצערי חברת הביטוח חייבה אותי לפנות אך ורק אל מוקד הצנרת הבלעדי שמשויך להם.
לאחר שנמאס לי מהסחבת, חוסר האכפתיות וחוסר המקצועיות של האנשים שנשלחו אליי- הזמנתי באופן פרטי את הבחור שאני מכיר.
כמובן שלא אקבל שום החזר מהכסף ששילמתי לו....
...
בדיוק. הם למעשה עברו למודל הזה בלבד.

בנזילה האחרונה שכתבתי עליה הזמנתי אינסטלטור דרך מידרג וצבע שאני מכיר.
שניהם היו צריכים לכתוב לי על דף נייר תיאור קצר של הבעיה ומהות התיקון אבל הם מתורגלים בנושא כי הרבה מבקשים את זה בשביל הביטוח.
כמו כן, צילמתי מהטלפון תמונות של לפני ואחרי התיקון.
מעלים את כל הנתונים לאתר של חברת הביטוח ואז שמאי שלהם עובר על הנתונים ואם המחיר סביר, מאשר את התביעה.

הייתרון ברור: המבוטח בוחר בעצמו בעלי מקצוע.
למשל, לאיתור נזילה: אינסטלטור של פמי פרימיום יחצוב בקירות וברצפות בלי אלוהים רק בשביל לאתר את הנקודה כי הוא רוצה לגמור וללכת.
אינסטלטור מקצוען יביא איתו ציוד טרמי לאיתור נזילות וגם גלאי מתכות (במקרה של צנרת ממתכת).
צבע שמזמינים באופן פרטי ויש איתו קשר ארוך טווח עושה עבודה טובה יותר ולא מתחשבן על קטנות.

חסרונות: 1. מעט יותר בירוקרטיה 2. השתתפות עצמית גבוהה יותר משמעותית 3. בעלי המקצוע חייבים לעבוד עם קבלה לפי החוק (דבר שמשפיע על המחיר, אבל זה כבר לא בעיה של המבוטח) 4. בתיק המבוטח נרשמת תביעה כספית וזה ישפיע על הפרמיה הבאה.
גיל

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

תודה רבה גיל.
כאמור בקרוב תסתיים תקופת הפוליסה שלי בחברת "הכשרה", ואני בהחלט מתכוון לפנות אל "ביטוח ישיר" ולברר את כל הפרטים הנחוצים.

לא אלאה אתכם כאן בהשתלשלות המקרה עם אנשי המקצוע שנשלחו אליי מטעם מוקד נזקי הצנרת.
פשוט קטסטרופה...

שלח תגובה

חזור אל “כללי”