צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
eyal_in (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #1 

אני עוקב מזה זמן רב אחר הפורום והאתר ובעקבות המלצות של חברים רבים כאן רכשתי לפני שנה וחצי מסך
Oled C7Y בגודל 55 אינץ' כולל אחריות מורחבת ל 6 שנים וזרוע. לאחר פרק זמן אף רכשתי את את מקרן הקול
SJ9 , ז"א , אמון מוחלט במוצרי LG ובשירות של ח.י..

בזמן האחרון (לאחר שימוש רגיל וסביר עם הקפדה על הזזת מסך ורענון פיקסלים) החלו להופיע כתמים וצריבות משמעותיות שמפריעות בצפייה היום יומית, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת (בוצע ריענון פיקסלים מספר רב של פעמים, ללא הצלחה) . הוזמן טכנאי לאתמול (נקבעה הגעה על ידי המוקד בין 13:00-17:00 והגיע ב - 19:00) שראה את הצריבות ומיד (ללא בדיקה נוספת) רצה להחליף בטלוויזיה מחודשת. סירבתי להצעה הלא ראויה ומחכה לפתרון ראוי ללקוח שהרחיב אחריות ל - 6 שנים ..

כמו כן, הופתעתי לגלות שלתושבי הפריפריה (צפון) ניתן לתאם שני ימי הגעה בלבד בשבוע, לא פלא שהטכנאי היה עמוס ביותר והגיע בשבע בערב ..

אאדכן את חברי הפורום בהתקדמות הטיפול.. מקווה לדווח על המשך האמון ב - ח.י :)
הצריבות במסך..
 הצריבות במסך..

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הצריבה הכי בולטת ובוטה שנראתה כאן EVER.
בטח המסך מפיץ חום כמו תנור?

eyal_in (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #3 

gal-cohen כתב:הצריבה הכי בולטת ובוטה שנראתה כאן EVER.
בטח המסך מפיץ חום כמו תנור?
...
המסך מפיץ חום, אך נראה בתחום הסביר, קשה לי להשוות..

dingodog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 110
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

האמת מפחיד. צריבה כזו לא ראיתי.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #5 

eyal_in כתב: סירבתי להצעה הלא ראויה ומחכה לפתרון ראוי ללקוח שהרחיב אחריות ל - 6 שנים ..
...
·

תקופת האחריות לא אמורה לשחק פה תפקיד, אלא רק התוכן של תעודת האחריות. אם בתעודה אין החרגה לסוג כזה של תקלות זה אומר שהם מחיובים לטפל בה. וזה אומר החלפת פאנל (לא בטוח שזו בכלל אופצייה) או החלפה למסך חדש, לא מחודש, וכל זה בתוך תקופה של שבועיים אם אני זוכר נכון. טוב שהדפת את ניסון שיטת המצליח החאפרי הטיפוסי של יבואן ישראלי בזה שסירבת לקבל מסך מחודש, עם מספיק לחץ ונחישות מצדך אני די בטוח שתוכל לקבל מסך חדש.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #6 

@evgenetic
·
לא הבנתי איפה כתוב שהם מחוייבים להחליף לך דווקא למסך חדש? מחוייבים לספק לך מוצר תקין, בעל מאפיינים דומים\זהים או יותר טובים. זה שאנשים מתעקשים על חדש ומקבלים, לא אומר שום דבר על מה שרשום בכתב האחריות.
חוץ מזה, האחריות הרשמית לא מכסה צריבות, ח.י. מחליפים מתוך רצון טוב וככל הנראה ע"מ לשמר לקוחות להעלות את תודעת השירות.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@TheCoolest

לפחות בשנת האחריות הראשונה הם מחוייבים לפי חוק לתקן בחלקים חדשים ומקוריים או להחליף מחדש.
מעבר לשנה הראשונה הם יכולים להחליט על תנאי אחריות אחרים, אבל הם צריכים להדגיש ברחל ביתם הקטנה שלא מדובר באחריות מלאה ל-X שנים, אלא באחריות לשנה + אחריות מוגבלת לתקופה נוספת או משהו בסגנון הזה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #8 

@Nemesis
·
מעניין, אם לא אשכח אולי אבדוק מה רשום אצלי בכתב האחריות.
עד כמה שזכור לי ח.י. מדברים על אחריות מלאה ל-3 (או 6) שנים, כך שאם מה שאתה אומר נכון, אז אכן הם חייבים להחליף למסך חדש ולא משומש.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

גם לי יש LG OLED מדגם C7 (אני בקושי צופה בה ... אין זמן) אבל אם תהיה לי בעיית צריבה ב-TV ויביאו לי מסך שלא אהיה מרוצה ממנו - מן הסתם
גם אני באותו יום מוחק את LG ומפסיק להמליץ עליהם (ותאמין לי שאני מביא להם לא מעט לקוחות)

לפותח השרשור - נשמח לעדכון ..

shay_p
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 127
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

היתה לי בעיה שונה, אבל שגם דרשה החלפת מסך.
יש לי כבר יותר משנה את הטלוויזיה, כבר החלפתי אחת לפני ואכן הביאו לי הפעם מחודשת.
לא סרבתי, קיבלתי ובינתיים אין שום בעיה עם מה שיש לי.
תהיה בעיה ? אחליף עוד פעם.
אני לא אומר לך מה לעשות, כמובן , והרבה ינהגו ונוהגים כמוך, אבל לא הייתי חושש מדי מהחלפה למחודשת, או לא מקורית מקופסא.
סרטי HDR עדיין נראים מרהיבים :}

Alonnd
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #11 

@eyal_in
·

תמה נסגר בסוף עם ח.י? אשמח לדעת
אני בבעיה דומה

eyal_in (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #12 

@Alonnd
·
הטלוויזיה הוחלפה לחדשה , C-8 . לאחר דין ודברים קצר ח.י התעשתו והבינו שזה הדבר הנכון לעשות
כדי להמשיך ולזכות באמון הלקוח.

LynxIL
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #13 

אשמח לעזרה ודעות,
אני ניצב באותה בעיה כמו של @eyal_in, יש לי B6, עם צריבה חמורה מאוד, אולי אפילו יותר משלך,

[imgur]rpkgspp[/imgur]

התקשרתי אליהם השבוע ואמרו שישלחו אליי טכנאי ליום רביעי הקרוב,
ממש לפני שעה התקשרה אליי נציגה של ח.י. והסבירה לי שיגיע טכנאי לאמת את הבעיה ויחליפו לי מסך לאותו דגם, נשמע שהם רוצים להביא לי מסך מחודש,
אבל עכשיו היא הוסיפה ואמרה שאני יכול לשלם 900 שקל ולקבל את הדגם החדש C8,
והכי מטריף אותי שהם אומרים לי שאני לא אקבל תוספת לאחריות, אפילו אם אקבל טלויזיה חדשה,
אוסיף ואומר שזה כבר פעם שנייה שהטלויזיה הזו נדפקה לי, לפני כחצי שנה הלוח אם שלה נדפק והיא פשוט לא עבדה, שלחו טכנאי שהחליף את הלוח אם
ועכשיו יש את הצריבה,

אשמח לדעת ממך @eyal_in, אתה שילמת על השידרוג? או שהם פשוט נתנו לך את זה בחינם?
ואשמח בכלל לעצות מכולם לגבי מה לעשות במצב הזה..

תודה מראש

gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1513
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 88 פעמים

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #14 

LynxIL כתב:,

[imgur]rpkgspp[/imgur]

...
·חברים נראה לי צריך לשנות את שם הפורום ל"פורום צריבות OLED בחסות LG" ואני אומר את זה בצער... :(

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

Re: צריבות במסך LG C7Y ושירות ח.י

נושא שלא נקרא #15 

LynxIL כתב:אשמח לעזרה ודעות,
אני ניצב באותה בעיה כמו של @eyal_in, יש לי B6, עם צריבה חמורה מאוד, אולי אפילו יותר משלך,

[imgur]rpkgspp[/imgur]

התקשרתי אליהם השבוע ואמרו שישלחו אליי טכנאי ליום רביעי הקרוב,
ממש לפני שעה התקשרה אליי נציגה של ח.י. והסבירה לי שיגיע טכנאי לאמת את הבעיה ויחליפו לי מסך לאותו דגם, נשמע שהם רוצים להביא לי מסך מחודש,
אבל עכשיו היא הוסיפה ואמרה שאני יכול לשלם 900 שקל ולקבל את הדגם החדש C8,
והכי מטריף אותי שהם אומרים לי שאני לא אקבל תוספת לאחריות, אפילו אם אקבל טלויזיה חדשה,
אוסיף ואומר שזה כבר פעם שנייה שהטלויזיה הזו נדפקה לי, לפני כחצי שנה הלוח אם שלה נדפק והיא פשוט לא עבדה, שלחו טכנאי שהחליף את הלוח אם
ועכשיו יש את הצריבה,

אשמח לדעת ממך @eyal_in, אתה שילמת על השידרוג? או שהם פשוט נתנו לך את זה בחינם?
ואשמח בכלל לעצות מכולם לגבי מה לעשות במצב הזה..

תודה מראש
...
·
כמה שנות אחריות נשארו לך ??
בסופו של דבר - בעיית הצריבות החמורה שיש למסכים של LG (ויש לא מעט מסכים ותלונות כאלה) תפגע רק בהם.

900 ש"ח עבור שדרוג מסדרת B6 ל- C8 נשמע לי הוגן - אבל ברור שהם צריכים לתת לך אחריות מחדש -3 שנים אלא אם נשארו לך יותר עקב הרחבת האחריות .

אם הם מחליפים לך ללא תוספת תשלום אז האחריות צריכה להמשיך כרגיל.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”