לאחרונה רכשתי מסך oled 65 מדגם C8.
התקשרתי לח.י לצורך הארכת האחריות והופעתי מהמחיר הנדרש על ידם 1,490 ש"ח ל-3 שנות אחריות נוספות.
לטעמי לא כלכליי לחלוטין. כנראה שהם נןתנים את ההצעה על מנת לצאת חובה.
(בהנחה ששווי המסך בעוד 3 שנים יהיה 5,000 ש"ח הביטוח מגלם פרמיית סיכון של 10%).
ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!
·amitbak כתב:חבל על הכסף,גם ככה האחריות
שלהם שווה לכלום,במקרה ותהיה לך תקלה
הם ימצאו משהו שלא קשור לאחריות.
במחיר שהציעו לך קונים היום מסך 50 אינץ חדש....
אתה מדבר מניסיון? כי הניסיון האישי שלי הוא טרי ושונה לחלוטין משלך.
על גבי ה-C7 שלי הופיעה צריבה אחרי שנה וחצי בערך, ובהסתמך על תמונות של הצריבה ששלחתי לשירות של ח.י בווטאספ קיבלתי תוך 5 ימים C8 חדשה מהניילון ללא תוספת עלות. בלי ויכוחים ובלי טירטורים.
הלוואי ורמת השירות של ח.י היתה הסטנדרט בארץ.
מה גם שלהשוות LCD גנרי 50" של מותג מדבקה ל-OLED חדשה זה לא בדיוק תפוחים לתפוחים.
אני הייתי מכניס לשיקול גם לקנות בחנות מתמחה שתוכל לעזור להפעיל לחץ על היבואן, שבמקרה הזה אין מה לעשות שהרמה בארץ נמוכה.
עדיין ח.י. הם הטופ של השירות שניתן למצוא בארץ...
הכל יחסי... הם לא עושים לך חיים קלים, אבל הם בסדר.
זה לא שהלקוח הישראלי הוא איזה משהו שווה לספר עליו... בסוף היבואנים הם גם ישראלים ומתאימים עצמם לסוג הלקוחות הממוצע.
אנחנו פה בפורום, לא חושב שמייצגים את רוב הלקחות/ רוכשים הישראלי.
לפי מה שראיתי בפורום היבואן של lg בארה״ב לא מספק כלל אחריות לצריבה, זה נחשב שימוש לקוי אצלם. ובכלל יש רק שנה אחריות ולא שלוש.
יש פה דיון אחר על נוא האחריות של oled מלפני כמה ימים, מציע לך לקרוא.
עדיין ח.י. הם הטופ של השירות שניתן למצוא בארץ...
הכל יחסי... הם לא עושים לך חיים קלים, אבל הם בסדר.
זה לא שהלקוח הישראלי הוא איזה משהו שווה לספר עליו... בסוף היבואנים הם גם ישראלים ומתאימים עצמם לסוג הלקוחות הממוצע.
אנחנו פה בפורום, לא חושב שמייצגים את רוב הלקחות/ רוכשים הישראלי.
לפי מה שראיתי בפורום היבואן של lg בארה״ב לא מספק כלל אחריות לצריבה, זה נחשב שימוש לקוי אצלם. ובכלל יש רק שנה אחריות ולא שלוש.
יש פה דיון אחר על נוא האחריות של oled מלפני כמה ימים, מציע לך לקרוא.
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@shlomis1zzz
·
סביר? כן.
בטוח? לא.
יש לי סאונדבר שמת פתאום, והוא אצלי קצת פחות מ-3 שנים. אז כמעט 3 שנים הוא עבד מצויין, עד שהוא שהפסיק לעבוד.
אז רכישת אחריות מורחבת זה עניין סובייקטיבי. זה כמו לרכוש ביטוח. המכשיר עלה באיזור ה-10K כשהיה חדש, והרחבת האחריות ל-3 שנים נוספות, עולה לך בערך 15-20% מערך המוצר.
אני חושב שאם אתה לא מתכוון להחליף טלוויזיה לאחר 3 שנים, אז הרחבת אחריות זה משהו שבהחלט אפשר לשקול.
אם אתה מחליף מסך כל שנתיים-שלוש, אז כמובן שאין שום טעם להרחיב אחריות.
אם הרחבת אחריות ל-3 שנים, ואחרי 5 שנים פתאום המסך מת מסיבה כלשהי. סביר להניח שיחליפו לך למסך חדש.
זה אומר שתקבל מוצר הרבה יותר חדש ועכדני ללא עלות או שתוכל לשדרג במחיר הרבה יותר נמוך.
מצד שני, אם המוצר החזיק 6 שנים, אז זרקת לפח 1,500 ש"ח. בדיוק כמו ביטוח.
אם יש לך רכב, אתה משלם ביטוח. אם לא גנבו לך את האוטו, ולא קרה לו שום דבר בשנה מסויימת, זרקת לפח X שקלים.
אבל היה לך ראש שקט, שבמקרה וכן היה קורה משהו לרכב, אתה יודע שיש לך ביטוח ואתה מכוסה.
·
סביר? כן.
בטוח? לא.
יש לי סאונדבר שמת פתאום, והוא אצלי קצת פחות מ-3 שנים. אז כמעט 3 שנים הוא עבד מצויין, עד שהוא שהפסיק לעבוד.
אז רכישת אחריות מורחבת זה עניין סובייקטיבי. זה כמו לרכוש ביטוח. המכשיר עלה באיזור ה-10K כשהיה חדש, והרחבת האחריות ל-3 שנים נוספות, עולה לך בערך 15-20% מערך המוצר.
אני חושב שאם אתה לא מתכוון להחליף טלוויזיה לאחר 3 שנים, אז הרחבת אחריות זה משהו שבהחלט אפשר לשקול.
אם אתה מחליף מסך כל שנתיים-שלוש, אז כמובן שאין שום טעם להרחיב אחריות.
אם הרחבת אחריות ל-3 שנים, ואחרי 5 שנים פתאום המסך מת מסיבה כלשהי. סביר להניח שיחליפו לך למסך חדש.
זה אומר שתקבל מוצר הרבה יותר חדש ועכדני ללא עלות או שתוכל לשדרג במחיר הרבה יותר נמוך.
מצד שני, אם המוצר החזיק 6 שנים, אז זרקת לפח 1,500 ש"ח. בדיוק כמו ביטוח.
אם יש לך רכב, אתה משלם ביטוח. אם לא גנבו לך את האוטו, ולא קרה לו שום דבר בשנה מסויימת, זרקת לפח X שקלים.
אבל היה לך ראש שקט, שבמקרה וכן היה קורה משהו לרכב, אתה יודע שיש לך ביטוח ואתה מכוסה.
·wegabi כתב:·......
אתה מדבר מניסיון? כי הניסיון האישי שלי הוא טרי ושונה לחלוטין משלך.
על גבי ה-C7 שלי הופיעה צריבה אחרי שנה וחצי בערך, ובהסתמך על תמונות של הצריבה ששלחתי לשירות של ח.י בווטאספ קיבלתי תוך 5 ימים C8 חדשה מהניילון ללא תוספת עלות. בלי ויכוחים ובלי טירטורים.
הלוואי ורמת השירות של ח.י היתה הסטנדרט בארץ.
מה גם שלהשוות LCD גנרי 50" של מותג מדבקה ל-OLED חדשה זה לא בדיוק תפוחים לתפוחים....
לכל חברה יש לקוחות שיטענו לטובת השירות ולרעת השירות.
זה שחברה (סמסונג/LG/סוני) מחליפה לך לדגם חדש יותר - זה לפעמים עקב כך שאין להם דגן כזה יותר במלאי ואפשרות התיקון היא בעייתית (היום כמעט ולא מתקנים מסכים עם בעיות קשות - אלא פשוט מחליפים לדגם שקיים כרגע)
ישנם מקרים בהם החברה אכן נותנת שירות טוב ללקוח ומחליפה מסך בלי הרבה "כאב ראש".
זה לדעתי יתרון מאוד גדול - ואני תמיד אמליץ על חברה עם שירות ואחריות טובים - רק אז , כשמתגלה בעיה
אתה יודע ממי קנית והאם היה כדאי ...
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
Re: ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!
·uv2u כתב:(בהנחה ששווי המסך בעוד 3 שנים יהיה 5,000 ש"ח הביטוח מגלם פרמיית סיכון של 10%)....
בהנחה ששווי מסך חדש יהיה 5000 או שווי המסך המשומש שלך? כי אם אתה מדבר על שלך אז המשפט לא נכון. זה לא ביטוח מקיף של רכב. אתה לא מקבל מחירון. אתה מקבל במרבית המקרים מסך חדש. לכן אם עוד 4 שנים תקבל 65C12 חדשה אז מין הסתם 1500 זה מחיר מעולה. הכל שאלה של הסתברות... ואם חי יודעים את העבודה אז הם כמובן גובים על האחריות יותר ממה שזה עולה להם בפועל אבל עדין - מי ששם 1500 ומקבל מסך חדש אחי 4-5 שנים מרוויח בגדול.
- uv2u (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 787
- הצטרף: ספטמבר 2005
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
Re: ח.י מבקשים 1,490 ש"ח להארכת אחריות?!
@Alon_Solo
·
אף מבטח לא מתחייב לתת לך מסך חדש. כמו שציינת, זו חברה עסקית שיכולה לבחור באם לתקן את המסך הקיים, לתת במקומו שווה ערך (כגון מסך מחודש) או להציע שדרוג בתשלום.
בסופו של דבר מדובר בהארכת אחריות ולא בתכנית שדרוג/עסקת ליסינג.
·
אף מבטח לא מתחייב לתת לך מסך חדש. כמו שציינת, זו חברה עסקית שיכולה לבחור באם לתקן את המסך הקיים, לתת במקומו שווה ערך (כגון מסך מחודש) או להציע שדרוג בתשלום.
בסופו של דבר מדובר בהארכת אחריות ולא בתכנית שדרוג/עסקת ליסינג.