הhe4xx עכשיו ב130 דולר

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על אוזניות, מגברי אוזניות ומה שבינהם.
JDx (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 328
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

הhe4xx עכשיו ב130 דולר

נושא שלא נקרא #1 

לדעתי האוזניות הטובות ביותר בטווח המחירים הזה (והרבה מעל).

חוץ מעניין הפאדים והכבל שצריך לתחזק ולהחליף מידי פעם, אני עדיין משתמש בשלי מחוץ לבית..

https://drop.com/buy/massdrop-x-hifiman ... rer=KGZJ3G

SoundMix
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הן דומות מאוד ל-he400i?
אני עדיין חושב שפחות שווה כי האוזניות כנראה לא נוחות בגלל הקשת וגם לא עמידות לאורך זמן..

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

עם משלוח זה 510ש"ח (בטח יגיעו אחרי חודשיים)
הורידו את המחיר בכמעט חצי. עלו נראה לי כמו ה HD6XX איזה 800ש"ח
פשוט נדיר למצוא פלאנריות חדשות במחיר הזה.
ושמעתי שרמת הסאונד שווה את זה.

אני בכל מקרה הפסקתי להשקיע באזניות.
מעניין כמה אפשר לדרוש עבור זוג משומש, אם זה המצב של החדש... (הייתי קונה אותם גם אם לא הייתי רוצה, אם היו נותנים לי אותם ב 200ש"ח D= )

Rodness
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 651
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 113 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

legopart כתב:עם משלוח זה 510ש"ח (בטח יגיעו אחרי חודשיים)
הורידו את המחיר בכמעט חצי. עלו נראה לי כמו ה HD6XX איזה 800ש"ח
פשוט נדיר למצוא פלאנריות חדשות במחיר הזה.
ושמעתי שרמת הסאונד שווה את זה.

אני בכל מקרה הפסקתי להשקיע באזניות.
מעניין כמה אפשר לדרוש עבור זוג משומש, אם זה המצב של החדש... (הייתי קונה אותם גם אם לא הייתי רוצה, אם היו נותנים לי אותם ב 200ש"ח D= )
...
ב-200 ש"ח הייתי קונה אותם גם עם קשת שבורה ובלי רפידות:lol:

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אני כמעט שכבר לא משתמש ב HE4XX שלי. בכללי החוויה שלי איתם הייתה בסימן של עליות ומורדות שכדאי למי שמתעניין בהן לשים לב לפני שיקפוץ על העגלה.

קודם כל, אלו אוזניות פלאנריות וכמו רבות מסוגן הן די בררניות בנוגע להגברה. מי שחושב (בטעות) של HD600/650/6XX יש דרישות הגברה חריגות כנראה שמעולם לא התנסה באוזניות פלאנריות או שהתרגל לצליל רזה וחסר מעוף - כי זה בדיוק מה שהוא ייקבל עם כל הגברה שאינה מסוגלת לתת ל HE4XX בעיטה בתחת.

עם הגברה טובה הן נפתחות כמו שצריך ומתחילים להרגיש איתם את הדינאמיות המאפיינת אוזניות פלאנריות. ברם, תחושת הבמה שהן מייצרות היא לא מי יודע מה ואני אישית לא מצאתי שהן מעניקות תחושת עומק טובה יותר מה HD600/650/6XX שאגב, גם הן לא מצטיינות במיוחד בתחום הזה.

הבעיה העיקרית שלי איתן זה שהן פחות נוחות עבורי מה HD600/650/6XX. אני מסוגל להירדם תוך שמיעת מוזיקה עם ה HD6XX שבסלון, אבל לא עם ה HE4XX.

לסיכום הנושא עבורי, אני חושב שהן באמת שוות את המחיר שלהן אבל (ושוב זה לדעתי) תהייה צפויה אכזבה למי שחושב שהמעבר ל HE4XX מאוזניה כמו ה HD600/650/6XX יהווה קפיצת מדרגה כי לכל היותר זה מעבר רוחבי.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

פלאפי
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 372
הצטרף: יולי 2018
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מסכים ולא מסכים. אני מסכים ששוות את המחיר ולעומת HD58X זה בעיקר עניין של העדפה ואין יותר או פחות איכותי ביניהם. הם גם מצריכות מגבר טוב כי על אף שהעכבה לא גבוהה, כמו רוב אוזניה פלאנארית הן לא מאוד רגישות. אני חושב שמכל האוזניות שהיו לי את אלו שמעתי על הפוזיציה הכי גבוהה במגבר.

אני כן בדעה שמבחינת soundstage הן יותר פתוחות מ58X, ולי אישית הן היו יותר נוחות. האוזניות של סנהייזר לוחצות יותר מדי מבחינתי, למרות שהקשת יושבת יותר טוב. הקשת של ה4XX קשה יותר והוספתי קצת ספוג איפה שהיא פוגשת את הראש.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

יש אנשים שפשוט לוקחים את הסיכון ומחברים את הפלנאריות לחיבור מגבר הרמקולים.
אני אשכרה לא יודע עד כמה הסיכון שווה את זה, כי מגבר אזניות טוב כן מריץ כל אזנייה
לא מבין את השיטה, לא מבין אנשים 8O

פלאפי
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 372
הצטרף: יולי 2018
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

זה ממש מוגזם... אלא אם זה Hifiman HE-6 שבאמת צריכות וואטים שלמים של כוח כדי להגיע לווליום שמיע.

boren
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3777
הצטרף: דצמבר 2009
שם מלא: אורן
נתן תודות: 286 פעמים
קיבל תודות: 493 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

Catskinner כתב:הבעיה העיקרית שלי איתן זה שהן פחות נוחות עבורי מה HD600/650/6XX. אני מסוגל להירדם תוך שמיעת מוזיקה עם ה HD6XX שבסלון, אבל לא עם ה HE4XX.
...
איךה-HE4XX בהשוואה ל-HD6XX מבחינת גודל ועומק הפתח הפנימי של הפאדים ומבחינת גודל הקשת?

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

בגדול, הקשת של ה HE4XX מתאימה לראשים רחבים יותר מזו של ה HD600/650/6XX כך שיש פחות לחץ צידי אבל מבנה הקשת גורם לנקודות לחץ על החלק העליון של הראש. אישית אני מוצא את מבנה הקשת של סנהייזר הרבה יותר נוח.

מבנה הכיפות וצורת הכריות שונה לחלוטין. זה שב HE4XX הוא מעגל בקוטר פנימי של קרוב ל 5.5 ס"מ בעוד שב HD600 מדובר במבנה סגלגל באורך של כ 6 ס"מ על 4.5 בקירוב. לדעתי בשני המקרים הכיפות נוחות ולא לוחצות ויש לי אוזניים די גדולות.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

שלח תגובה

חזור אל “אוזניות ומגברי אוזניות”