מבצע טלויזיה בהפתעה של LG - כל מי שקנה כאן קיבל כבר טלפון מה הוא "זכה" ?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

מבצע טלויזיה בהפתעה של LG - כל מי שקנה כאן קיבל כבר טלפון מה הוא "זכה" ?

נושא שלא נקרא #1 

אני קניתי דקות לפני סוף המבצע כלומר במוצאי שבת האחרון דקות לפני חצות הלילה מהאתר של KSP.
קיבלתי מייל עם מספר הזמנה אבל לא חיוב באשראי.

היום יום חמישי ולא קיבלתי אפילו טלפון איזה דגם קיבלתי בהפתעה.

זה הגיוני שטרם קיבלתי שיחת טלפון עד כה?

מישהו איתי בסירה הזאת?

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הקניה ב ksp זה לא סגירת עסקה
זה רק "טופס בקשה להזמנה".
לכן לא ראית חיוב באשראי.
אתה עדיין במצב המתנה...

רק כשהם יתקשרו אליך, או יאשרו אותה תהיה עסקה. ויחייבו לך את האשראי.
אם לא קיבלת הודעת ביטול מהם תתקשר אליהם

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

@b2k
·
מה זה טופס לבקשת הזמנה? זה לא אמור להיות שישר מבצעים רכישה?
זה רק אצל KSP ככה או אצל כולם?

yoav4x4
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 2609
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יואב בן חורין
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 133 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

רק אצל KSP...
הם נוראים הקטע הזה...
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

מתוך ההתקנון של ksp שאף אחד לא קרא...
עד שהם נתקלו בביטול הזמנה...למרות שהזמינו...

הזמנה באמצעות האינטרנט : ניתן להזמין מוצרים באמצעות אתר האינטרנט של החברה על ידי מילוי טופס בקשה להזמנה (לאחר הוספת המוצר לסל הקניות שבאתר). לאחר בדיקת ההזמנה על ידי נציג מכירות תשלח אליך הודעה ו/או מייל המאשרים את קיום ההזמנה. במקרים בהם יעלה הצורך, יצור נציג המכירות קשר טלפונית. ההזמנה תקפה רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום. עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה.

https://ksp.co.il/?takanon

yoav4x4
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 2609
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יואב בן חורין
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 133 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מכיר את הסיפור הזה…
אני קונה מידי פעם באתר כל מיני מוצרי מיחשוב לעסק (מסכים, מקלדות וכד').
הסיפור של ההזמנות באתר הזוי. לוקח מלא זמן ונוסף לזה עובדים עם בר שליחויות, שהם עוד מכה של חברה…
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

קניתי 2 דברים ב-KSP השבוע, בשניהם הסיפור מוזר

נושא שלא נקרא #7 

@yoav4x4

קניתי 2 דברים ב-KSP השבוע, בשניהם הסיפור מוזר:·
באחד כאמור זה הטלויזיה שאוטוטו בחצות יעבור שבוע בלי שבכלל יצרו איתי קשר!

מוצר שני שקניתי זה מוצר שהיה כתוב שהוא במחיר X עד סוף היום של אותו יום (יום שני האחרון, סוף חגיגות הבלאק פריידי).. הכיתוב הזה של התחייבות על המחיר הזה הופיע שעות רבות, לדעתי כמה ימים. ראיתי את המחיר הזה והכיתוב התחייבות בפעם אחרונה ביום שני בסביבות 1 בצהריים, יצאתי לאכול, חזרתי כדי לבצע את הקניה, הופ, המחיר פתאום נעלם והמחיר החדש גבוה ב-25 ש"ח בלי זכר לכיתוב של התחייבות למחיר הקודם עד לסוף היום.

התקשרתי אליהם, להבין איזה מן שקיפות זאת, מקצועיות, אחריות, שהם מציגים כאלה דברים באתר ושסומכים על מה שהם מתחייבים ופתאום 'לא היו דברים מעולם'. אמרו לי שאין להם מה לעשות עם הטענה שלי ואם אני רוצה שאפנה לשירות לקוחות במייל, אולי שם יוכלו לעזור וגם זה בספק (WTF?!)..
שלחתי מייל, ושם התחילו להתווכח איתי שאני אביא הוכחה שזה מה שראיתי... אמרתי להם שאני לא מתכוון לשחק את המשחק הדבילי הזה של הוכחות ובטח שלא בשביל 25 שקל ושאם הם באמת רוצים הוכחה אז הם יכולים לבדוק בהיסטוריית מחירים אצלהם ברשומות.. הרי הם צריכים לדעת יותר טוב ממני. גם אמרתי שאני לא מבין איך הם בכלל מתווכחים עם לקוח על 25 שקל שרק ביומיים האחרונים הזמין מהם בסכום מעל 4200 שקל..
אחרי יומיים שלושה חזרו אליי שהם לא רואים אצלהם ברשומות ההיסטוריות כזה מחיר כמו זה שהצגתי ושאני מוזמן להביא הוכחה. :O

לך תבנה מדינה...

qsub00
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 954
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 78 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

תמיד שומר צילום מסך אם יש ענין במוצר, תמיד הצלחתי לקבל את מה שרציתי...

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@qsub00
·
זה בדיוק גודל האבסורד, צריך להתחנן אל החנות שתרויח ותקנה ממנה במקום הפוך..

qsub00
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 954
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 78 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

hummiz כתב:@qsub00
·
זה בדיוק גודל האבסורד, צריך להתחנן אל החנות שתרויח ותקנה ממנה במקום הפוך..
...

לא מתחנן, בית-דין לתביעות קטנות, אח"כ הם מתחננים...
וכן, לוקח לי הרבה זמן לשכוח ולחזור לקנות אצלם, אם בכלל!
·

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

qsub00 כתב:
...
...

לא מתחנן, בית-דין לתביעות קטנות, אח"כ הם מתחננים...
וכן, לוקח לי הרבה זמן לשכוח ולחזור לקנות אצלם, אם בכלל!
·
...
KSP·עשו לי קטע מסריח לפני משהו כמו 15 שנה בחנות שהייתה אז בשפיים על איזה מכשיר שקניתי וקלטתי את הקטע רק כשהגתי הביתה.כשפניתי אליהם בנושא קיבלתי מכתב הביתה מעו"ד שאם אני אעיז לפרסם את הסיפור הם יתבעו אותי וכל מיני סיפורים.. הייתי אז צעיר ונבהלתי אבל לא קניתי אצלם יותר מאז כמדומני.
חשבתי משו שם השתנה ב15 שנים.. :O

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”