מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



זה השירות של אמזון?


עמוד 1 מתוך 6
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
azs
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2019
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 12

 #1  נשלח: שבת 21/12/2019 23:09
זה השירות של אמזון?

הזמנתי מחשב נייד זול באמזון עם הקופון של בנק הפועלים, החבילה הגיעה ולהפתעתי במקום מחשב נח בשלווה בחבילה קודן דלת אלקטרוני משוכלל (עולה כמו המחשב...) הייתי רגוע הרי אמזון ידועים בשירות שלהם פניתי לשירות לקוחות והם ביקשו שאמתין 3 ימי עסקים לבירור העניין. המתנתי ופניתי שוב לאחר 4 ימים והם ביקשו שאמתין שוב 24 שעות המתנתי וכעת הם טוענים שמאחר והמוצר נמסר הם לא יכולים לזכות אותי עד שאגיש תלונה למשטרה !!!! מה זאת אומרת? מישהו יודע מה אני אמור לעשות?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
azs
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2019
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 12

 #2  נשלח: שבת 21/12/2019 23:42

מצורף התכתובת האחרונה (תתעלמו מהשגיאות....)

אתה מחובר כעת ל-Rowena מ-Amazon.com?tag=h0dab-20&
Rowena:Hello, my name is Rowena. I'm here to help you today.
אותיrder number
Rowena:May I know your concern?
אותי:I ordered a laptop and got a door lock
Rowena:I'm very sorry for what happened but let me check on this.
אותי:I contacted you on Thursday saying you will receive a reply within 24 hours
Rowena:I do apologized for the trouble this has cause you.
Will you be bale to return the said item to us?
able
אותי:And what will I get?
Rowena:A refund ...
אותי:What about my laptop?
I bought the laptop with a $ 50 coupon
Rowena:If you´d like to after the refund ..you can place the order for the laptop...
אותי:No, I'm losing my coupon, that's your mistake
Rowena:What I can tell is please look for the same item form other seller....
You can be discounted at the same time if item is also on sale...
OK...then let me check here....
Thanks for waiting...on checking here ...I need to connect you over to the appropriate team to handle your concern....
Shall I procedd now?
proceed
אותי:Yes thank you
Rowena:Thanks for being the best part of Amazon...have a good one!
נציג שירות לקוחות יעמוד לרשותך בעוד רגע.
אתה מחובר כעת ל-Shivraj מ-Amazon.com?tag=h0dab-20&
Shivraj:Hello, my name is Shivraj. Please give me a moment to review the previous correspondence.
אותי:Hey
Shivraj:Can you let me know the issue you have faced with this order?
I don't mean to rush you, but we've been idle for 1 minute. I want to make sure our chat's still connected. If you aren't able to respond in 1 minute, this chat will close.
אותי:I ordered a laptop and got a door lock, I don't want a refund because I bought the laptop with a $ 50 coupon and I don't want to lose it
I want a laptop
Shivraj:Allow me few minutes and I will get back to you with resolution.
אותי:Okay
I'm waiting here
Shivraj:I'm sorry to hear that you haven’t received your order I can see that you have contacted us before with the issue and we have started a investigation on the order and We have fully investigated the issue and found out that the order was delivered to you and the location of the driver at the time of delivery was correct too.
Based on the results of our investigation, we won’t be able to provide a replacement/refund for this order at this time. We advise you to contact the carrier as well as your local authorities if necessary in order to pursue this matter further. If the issue isn't resolved after contacting local law enforcement and the carrier, please contact us with the police report number and the name of the police department where the report was filed. Without the police report, we're unable to take further action.
Amazon.com?tag=h0dab-20& is not able to resolve shipping problems after delivery, as outlined online in our Conditions of Use, noted under 'Risk of Loss' which states: "All items purchased from Amazon.com?tag=h0dab-20& are made pursuant to a shipment contract". This means that the risk of loss and title for such items pass to you upon our delivery to the carrier.
Is there anything else apart from this I can assist you with?
אותי:I did not understand anything
I received the package from Amazon. The package was completely closed, the problem is that within the package was another product. This is the problem not the food of the shipping company!
Shivraj:You will have to file a police report for the same.
אותי:That's not the problem Amazon's not the shipping company!
Shivraj:Amazon.com?tag=h0dab-20& is not able to resolve shipping problems after delivery, as outlined online in our Conditions of Use, noted under 'Risk of Loss' which states: "All items purchased from Amazon.com?tag=h0dab-20& are made pursuant to a shipment contract". This means that the risk of loss and title for such items pass to you upon our delivery to the carrier.
אותי:I did not understand!
Amazon sent me a different product than I ordered!
That's an Amazon mistake
Shivraj:You will have to get police report for further order actions.
The following information is needed in the police report:
- The related order number
- Your current contact information
- Police Department Name:
- Police Department Phone Number
- Filing officers name:
- Case ID of Report:
-URL of the Online Report:
The police report must meet the following guidelines in order to be considered valid:
-PDF scans of police reports are NOT acceptable
-Emailed copies of Police reports are NOT acceptable.
-URL's to police reports are acceptable.
-We're able to accept a valid police report number. The customer will also need to provide the name of the police department where the report was filed.
-The police report must be completed and not in any pending or incomplete stages.
Please email us at [email protected]?tag=h0dab-20& with a physical copy of the police report attached to the email.
אותי:I do not understand you
police?
Why?
The package was not stolen it was replaced!
Shivraj:I have told you to file the report as you have received the wrong product.
אותי:If I am a Amazon refrigerator and I get a dog. Should I go to the police? Everything is fine?
If I order from Amazon a fridge and I get a dog. Should I go to the police? Everything is fine?
Shivraj:We won't be able to take any order actions until you get back to us with police report.
Is there anything else I can assist you with today?
אותי:A report from the police? What?
I've had the package week already
18/5000
What will I tell the cop?
Shivraj:I have already told you the same.
The following information is needed in the police report:
- The related order number
- Your current contact information
- Police Department Name:
- Police Department Phone Number
- Filing officers name:
- Case ID of Report:
-URL of the Online Report:
The police report must meet the following guidelines in order to be considered valid:
-PDF scans of police reports are NOT acceptable
-Emailed copies of Police reports are NOT acceptable.
-URL's to police reports are acceptable.
-We're able to accept a valid police report number. The customer will also need to provide the name of the police department where the report was filed.
-The police report must be completed and not in any pending or incomplete stages.
Please email us at [email protected]?tag=h0dab-20& with a physical copy of the police report attached to the email.
I don't mean to rush you, but we've been idle for 1 minute. I want to make sure our chat's still connected. If you aren't able to respond in 1 minute, this chat will close.
אותי:I think there was a misunderstanding,
Amazon made a mistake !!!
I ordered a laptop!
Amazon sent me a door lock!
The lock was in a closed package, and the package had my details!
My name, my address.
Obviously?
Amazon mistake!
No one stole !!
The lock goes up like a computer!
Shivraj:No Asher.
I have already given you the resolution.
אותי:I do not understand you
Maybe move me to another representative!
?
Shivraj:Everyone will help you with the same resolution as all share the same tools and resources.
אותי:Maybe someone could explain to me
And don't repeat the same words
Shivraj:They will tell you to get the police report.
I insist you to get a police report.
אותי:Maybe explain to me. Why?
Shivraj:I have already explained to you.
The status has delivered and as this was discovered after the product getting delivered, you will have to get a police report.
This was also states in my note twice and this is third time.
אותי:You didn't explain
How does such a mistake happen?
And why did the first representative say I could get a refund?
Shivraj:I've reviewed our previous correspondence with you, and I'm very sorry about the incorrect information you received.
אותי:This is my first Amazon purchase
And I'm really disappointed with your service
Shivraj:This is the only resolution available.
אותי:Ok
I really don't like it
I'll see what to do
Shivraj:
It was pleasure assisting you.
Thank you for contacting Amazon.
We truly appreciate you for being in our family.
Have a good day.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4404

 #3  נשלח: א' 22/12/2019 0:28

הוזכר משהו כזה בעבר. מוזר, אבל הרושם הוא שהם משתמשים במשטרה כדרך לסנן אנשים, שלא יפנו סתם.

נסה. במקרה הגרוע ביותר תהיה לך שיחה משעשעת עם שוטר. סיפור ה-URL לדו"ח לא הגיוני, אין לי מושג מה לעשות עם זה אם יתעקשו. אבל אולי משתמע שמספיק לאמזון מספר תלונה, והם יתקשרו לתחנה לברר? לפחות שהמשטרה תהיה שימושית למשהו. אולי Aviv943 יוכל לספר עוד מה קרה במקרה של החבר שקיבל במפתיע קופסא עם גרביים.

אפשרות אחרת, אמרת שזה מוצר יקר. אולי אפשר למכור הלאה?

ספר אם יהיו התפתחויות.

אגב, זה מתחבר למסקנה מהדיון לעיל: צריך לצלם בוידאו רציף ומפורט את קופסת המשלוח לפני הפתיחה, את הפתיחה שלה, ואת פתיחת קופסת המוצר עצמו. במיוחד במוצרים יקרים.

אגב2, אם רוצים תיעוד שיחה רשמי מהם, צריך לבקש מפורשות. הם שינו לאחרונה את מערכת הצ'ט ויצירת הקשר (עדיין מופיעה לפעמים הגרסה הישנה). היה אפשר לקבל אוטומטית אימייל עם השיחה, עכשיו כבר לא.

azs כתב:
הזמנתי מחשב נייד זול באמזון עם הקופון של בנק הפועלים

זה יותר ממה שאני הצלחתי. אצלי אמזון פישלו במשהו שקשור להנחה הזו, שגרם לזה שלא הייתי יכול להשתמש בה + איבדתי מבצע Cyber Monday. לא הצלחתי להגיע לנציג שירות שמבין מספיק או בעל סמכות מספיק כדי לתקן.
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 81
מספר הודעות: 648

 #4  נשלח: א' 22/12/2019 1:06

יש אלפי משתמשים ביום שמנסים לרמות את אמזון ודיווחי סרק שקבלו מוצר לא נכון, ולכן הם מנסים לסנן מקרים כאלו. לא נראה לי שמשטרת ישראל תוכל לעזור לך או למצוא שוטר דובר אנגלית או שיודע לאיית אמזון, אז תשכח מהכיוון הזה. תנסה להפעיל את חברת האשראי ולשלוח להם את ההתכתבות איתם ולבקש ביטל עסקה חד צדדי. זה כמובן יסיים את החשבון שלך הנוכחי עם אמזון, אבל תוכל לפתוח חדש עם מייל וכרטיס אשראי חלופי.

אגב להעביר לנציג אחר זה can you refer me ולא move me...

בהצלחה
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 1050

 #5  נשלח: א' 22/12/2019 2:26

עזוב את הצאט. שלח להם אימייל.
רשום את כל הפרטים בצורה ברורה ולא מתלהמת ותעדכן.
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46658

 #6  נשלח: א' 22/12/2019 15:20

azs - אני מניח שלרובנו אין את הזמן לשבת ולקרוא את כל ההכתבויות שלך עם אמזון, אבל מרפרוף קל אני כן רואה שביקשו ממך להחזיר את המוצר (מנסיון שלי זה יהיה על חשבונם) ולקבל זיכוי.
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4404

 #7  נשלח: א' 22/12/2019 15:59

ההפך. הנה סיכום:

אמרו שלא רוצים להחליף או לתת החזר:
ציטוט:

We have fully investigated the issue ... the order was delivered to you ... we won't be able to provide a replacement/refund ...


שאין להם אחריות מהרגע שהתקבל, או אפילו מהרגע שהם שלחו (זה חידוש, לא? ):
ציטוט:

Amazon ... not able to resolve shipping problems after delivery, as outlined online in our Conditions of Use ... This means that the risk of loss ... pass to you upon our delivery to the carrier


אבל הם אולי יעשו משהו אם יתלונן לחברת המשלוחים (?) ולמשטרה:
ציטוט:
contact the carrier as well as your local authorities ... If the issue isn't resolved after ... contact us with the police report number and the name of the police department ...


אחרי תלונה במשטרה, חובה לתת לאמזון קישור אונליין (?) לדו"ח משטרה, או אולי מספיק מספר תלונה:
ציטוט:

The police report must meet the following guidelines in order to be considered valid:
-PDF scans of police reports are NOT acceptable
-Emailed copies of Police reports are NOT acceptable.
-URL's to police reports are acceptable.
-We're able to accept a valid police report number. The customer will also need to provide the name of the police department where the report was filed.


Gad007 כתב:
לא נראה לי שמשטרת ישראל תוכל לעזור לך או למצוא שוטר דובר אנגלית או שיודע לאיית אמזון, אז תשכח מהכיוון הזה. תנסה להפעיל את חברת האשראי ולשלוח להם את ההתכתבות איתם ולבקש ביטל עסקה חד צדדי.

נראה לי שהמשטרה תספיק. אמזון כבר מבינים עברית, או שבכלל לא יתעמקו בדו"ח תלונה כי הם רק רוצים לסנן אנשים שלא עושים את התהליך.

נראה לי שחברות אשראי לא ממהרות לבטל עסקות אם משהו, לא משנה מה, סופק. וזה פתח לבעיה עתידית מול אמזון.


נערך בפעם אחרונה על-ידי jtk בתאריך א' 22/12/2019 16:24, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46658

 #8  נשלח: א' 22/12/2019 16:24

שוב, לפי תחילת השיחה כן הציעו REFUND. בבקשה:


אותי:I ordered a laptop and got a door lock
Rowena:I'm very sorry for what happened but let me check on this.
אותי:I contacted you on Thursday saying you will receive a reply within 24 hours
Rowena:I do apologized for the trouble this has cause you.
Will you be bale to return the said item to us?
able
אותי:And what will I get?
Rowena:A refund

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46658

 #9  נשלח: א' 22/12/2019 16:25

Shasoosh כתב:
עזוב את הצאט. שלח להם אימייל.
רשום את כל הפרטים בצורה ברורה ולא מתלהמת ותעדכן.
·

מצטרף להמלצה. הרבה פעמים לחברה שעונים על המייל יש יכולות שאין לנציגים בצ'ט. פנה אליהם ועדכן מה ענו לך.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
psibeast
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 159
מספר הודעות: 1916

 #10  נשלח: א' 22/12/2019 16:32

מאוד מטריד השרשור הזה. ממתי אמזון מתנערת מאחריות למוצר לא נכון שנשלח ושולחת לקוחות להתלונן במשטרה?
אני לא מבין איזו תלונה הוא אמור להגיש. נגד מי? נגד אמזון ששלחו לו פריט לא נכון?
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4404

 #11  נשלח: א' 22/12/2019 16:33

Huber כתב:
שוב, לפי תחילת השיחה כן הציעו REFUND


לדעתי הנציג הראשון ענה תשובה שטחית בלי לבדוק את פרטי הסיפור. רק השני התעמק קצת, בדק היסטוריה, ונתן תשובה מדויקת יותר. מה גם שהשיחה איתו היתה ארוכה הרבה יותר.

מהניסיון שלי איתם, בסוף, לא תמיד אפשר לסמוך על דברי נציגים רכים. אני חושב שהתשובה המחמירה, המאוחרת יותר באותה שיחה, היא העמדה האמיתית. אם כי אולי אפשר לשנות אותה, אחרי עוד וויכוח.

psibeast כתב:
ממתי אמזון מתנערת מאחריות למוצר לא נכון שנשלח ושולחת לקוחות להתלונן במשטרה?

אם לא קראת בעבר, תראה את הסיפור שלי מלפני כמה חודשים, שיש בו הקבלות מסוימות.


נערך בפעם אחרונה על-ידי jtk בתאריך א' 22/12/2019 16:40, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: azs
פרופיל | שלח הודעה | חפש
azs
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2019
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 12

 #12  נשלח: א' 22/12/2019 16:39

Huber כתב:
שוב, לפי תחילת השיחה כן הציעו REFUND. בבקשה:


אותי:I ordered a laptop and got a door lock
Rowena:I'm very sorry for what happened but let me check on this.
אותי:I contacted you on Thursday saying you will receive a reply within 24 hours
Rowena:I do apologized for the trouble this has cause you.
Will you be bale to return the said item to us?
able
אותי:And what will I get?
Rowena:A refund

זה היה בהתחלה הנציג השני כבר לא הסכים וטען שהראשון טעה

And why did the first representative say I could get a refund?
Shivraj:I've reviewed our previous correspondence with you, and I'm very sorry about the incorrect information you received.

·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
azs
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2019
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 12

 #13  נשלח: א' 22/12/2019 16:40

לאיזה מייל לשלוח
דרך האתר או לכתובת מייל או ששתיהם אותו דבר?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 100
מספר הודעות: 1312

 #14  נשלח: א' 22/12/2019 16:42

הציעו לך פתרון על ההתחלה ורק חפרת על הקופון של ה-50$.

שלח להם את המוצר חזרה בחייך.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Evil-u בתאריך א' 22/12/2019 19:17, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46658

 #15  נשלח: א' 22/12/2019 16:57

Evil-u כתב:
הציעו לך פתרון על ההתחלה ורק חפרת על הקופון של ה-50$.

שלך להם את המוצר חזרה בחייך.
·

בדיוק. נתנו לך פתרון על ההתחלה, החלטת לנסות להשיג כמה שיותר, ומשם זה הסתבך. בוא לא נהיה תמימים.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht