חברים יקרים לידיעתכם,
רכשתי עבור אמי מסך סמסונג 65 אינצ ru8000
ובשעה טובה ההובלה הגיעה ביום שני בבוקר עם המסך החדש כשהקרטון מרוח בחלקו בצואת יונים.
עד היום לאחר טלפונים חוזרים והבטחות שיחזרו אלינו (שלא התקיימו) מצד אלקטרוניקס פרו ואין אפילו תאריך להתקנה.
הקרטון סגור נמצא בסלון ואין מי שיתקין אותו,
גם באתר של אלק' פרו לא ניתן לקבוע מועד התקנה ומובטחת חזרה אחרי יום עסקים...זה לא קרה.
שלחתי מייל לסאני אתמול לגבי קבלן המשנה המהולל וגם הוא לא נענה.
מעניין מה היה קורה אם חלילה הייתי צריך שירות תיקונים או משהו.
ממליץ בקור...
סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
- MarkoVanTuches (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 164
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 18 פעמים
סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
נערך לאחרונה על ידי MarkoVanTuches ב 03/06/2020 23:06, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- Kondo10
- אחראי תחום סרטים וטלויזיה
- הודעות: 7525
- הצטרף: מאי 2018
- נתן תודות: 767 פעמים
- קיבל תודות: 1512 פעמים
שירות ידוע לשמצה מצד אלקטרוניקס פרו. מעבר לזה להם לא נותנים אף פעם מענה
גם שהם כבר מגיעים, לרוב אין להם שום הבנה איך להתמודד מול תקלה. ( קרה לי לצערי כמה וכמה פעמים שהזדקקתי לשירות שלהם)
גם אם אני מעניין להחליף את המסך שלי לסמסונג (מסך סוני) אני חושש שוב להיות תלוי בחברה הזו
שתודעת השירות שלהם מבישה.
גם שהם כבר מגיעים, לרוב אין להם שום הבנה איך להתמודד מול תקלה. ( קרה לי לצערי כמה וכמה פעמים שהזדקקתי לשירות שלהם)
גם אם אני מעניין להחליף את המסך שלי לסמסונג (מסך סוני) אני חושש שוב להיות תלוי בחברה הזו
שתודעת השירות שלהם מבישה.
הכאב לא מרפה, התקווה מתפוגגת, יש אולי אופטימיות, אך הצלקת תישאר לעד.
- MarkoVanTuches (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 164
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 18 פעמים
- MarkoVanTuches (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 164
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 18 פעמים
אל תבנה על ברימאג!IASDA כתב:מבאס. אישית החלטתי לפסול על הסף רכישה של טלויזית סמסונג בגלל הסיפורים וזה משאיר פחות או יותר רק את סוני בתמונה כשזה מגיע ל-LED איכותית. מקווה שברימאג סבירים....
נתחיל מזה שתנסה לתפוס את השירות שלהם בטלפון.
יש לי מוצר חשמלי שישפאר מייבאים והם נותני השירות.
לצורך העניין תנור,
שהיו בעיות והיו כאלו לא היה עם מי לדבר
לא עם ישפאר ולא ברימאג.
ככה שזה לא משנה מי היבואן,
כולם ברמת שירות אפסים!
כל מה שנותר זה לעבור את השנה הראשונה בשלום
ואחר כך שילכו קיביני......
צריך? מפעיל את הביטוח מוצרי חשמל.
Re: סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
@MarkoVanTuches
· אתה חושב שאנחנו לא יודעים ? אחי זה פורום של אנשים שמבינים ... 🤑🙄
· אתה חושב שאנחנו לא יודעים ? אחי זה פורום של אנשים שמבינים ... 🤑🙄
Re: סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
·לגבי הצואה לא תקין אבל קח בחשבון שיכול להיות שהמסך הגיעה מהמלאי של החנות ולא מהיבואן ויכול להיות שהיו שם עוד חברות של מסכים שיגיעו באותה צורה , לא יודע מאיפה קנית אבל כנראה שימים יגידו , לגבי זה שהם לא עונים , בתקופה האחרונה התקשרתי אליהם דיי הרבה ואכן לוקח להם הרבה זמן לענות אם בכלל , בבוקר זה השעות הכי טובות , בכל מקרה שהשארתי את הטלפון שלי הם חזרו , אולי מזל , קח בחשבון שהמסך יישאר עוד זמן בקופסא כי בתקופה שאני התקנתי את המסך לקח להם שבועיים עד שטכנאי הגיע להתקנה , אז שיהיה לך בהצלחהMarkoVanTuches כתב:חברים יקרים לידיעתכם,
רכשתי עבור אמי מסך סמסונג 65 אינצ ru8000
ובשעה טובה ההובלה הגיעה ביום שני בבוקר עם המסך החדש כשהקרטון מרוח בחלקו בצואת יונים.
עד היום לאחר טלפונים חוזרים והבטחות שיחזרו אלינו (שלא התקיימו) מצד אלקטרוניקס פרו ואין אפילו תאריך להתקנה.
הקרטון סגור נמצא בסלון ואין מי שיתקין אותו,
גם באתר של אלק' פרו לא ניתן לקבוע מועד התקנה ומובטחת חזרה אחרי יום עסקים...זה לא קרה.
שלחתי מייל לסאני אתמול לגבי קבלן המשנה המהולל וגם הוא לא נענה.
מעניין מה היה קורה אם חלילה הייתי צריך שירות תיקונים או משהו.
ממליץ בקור......
נערך לאחרונה על ידי dudis ב 04/06/2020 7:51, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
·MarkoVanTuches כתב:חברים יקרים לידיעתכם,
רכשתי עבור אמי מסך סמסונג 65 אינצ ru8000
ובשעה טובה ההובלה הגיעה ביום שני בבוקר עם המסך החדש כשהקרטון מרוח בחלקו בצואת יונים.
עד היום לאחר טלפונים חוזרים והבטחות שיחזרו אלינו (שלא התקיימו) מצד אלקטרוניקס פרו ואין אפילו תאריך להתקנה.
הקרטון סגור נמצא בסלון ואין מי שיתקין אותו,
גם באתר של אלק' פרו לא ניתן לקבוע מועד התקנה ומובטחת חזרה אחרי יום עסקים...זה לא קרה.
שלחתי מייל לסאני אתמול לגבי קבלן המשנה המהולל וגם הוא לא נענה.
מעניין מה היה קורה אם חלילה הייתי צריך שירות תיקונים או משהו.
ממליץ בקור......
על מה בדיוק את מלין?
אתה חבר ותיק מעל שנתים באתר עם 135 הודעות...
לא ידעת? או שחשבת שלך זה לא יקרה?
- MarkoVanTuches (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 164
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 18 פעמים
Re: סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
@ahersko
צודק🤦‍♂️
חשבתי שאני מיוחד (אמא אמרה לי) 😁
צודק🤦‍♂️
חשבתי שאני מיוחד (אמא אמרה לי) 😁
Re: סמליין את אלקטרוניקס פרו - לידיעתכם
@ahersko
·
הוא בסך הכול חשב שהוא קונה את הטלוויזיה המתאימה ביותר עבורו במחיר טוב.
פותר השרשור לא עשה שום דבר לא סביר.
מה שקורה זה שיש כאן נותן שירות עבור מותג מוצלח במיוחד, המנצל את זה שאיכות המותג מספיקה על מנת להביא את הלקוחות כדי לתת שירות גרוע.
·
הוא בסך הכול חשב שהוא קונה את הטלוויזיה המתאימה ביותר עבורו במחיר טוב.
פותר השרשור לא עשה שום דבר לא סביר.
מה שקורה זה שיש כאן נותן שירות עבור מותג מוצלח במיוחד, המנצל את זה שאיכות המותג מספיקה על מנת להביא את הלקוחות כדי לתת שירות גרוע.