שלום. בעקבות בעיות באינטרנט, החליפו לי אתמול נתב הוט בוקס של הוט (תשתית הוטנט). יש לי מצלמות של פרוויזן. נתתי להם את 91, 6037 כמו שהמתקין אמר אבל זה לא הסדר (אני לא רואה דרך האפליקציה בטלפון. יש לי ip קבוע). המתקין טוען שצריך לפתוח הגדרות ב dvr של המצלמות (מה שמצריך מבחינתו הגעה ומבחינתי כמה מאות שקלים..).
האם ניתן לסדר את זה לבד? אנסה להוסיף בתגובות עוד 2 תמונות ואם יש צורך במשהו אחר, אשמח לכיוון. לא הכי מבינה בזה
תודה
שיבוש בפורטים של מצלמות לאחר החלפת ראוטר
שיבוש בפורטים של מצלמות לאחר החלפת ראוטר
נערך לאחרונה על ידי מיכלשחר ב 13/08/2020 15:08, נערך פעם 1 בסך הכל.
נכנסת לממשק הווב של הנתב ב http://192.168.1.1 ובודקת את הגדרות ה-NAT.מיכלשחר כתב:@Batnun
·איך אני בודקת אותן?...
Batnun
.