מה רציתי כולה? לסגור חשבון?
תחילת ההרפתקה היא בעמדה הממוחשבת החדשה והמרשימה שהעמיד בנק דיסקונט לשירות הלקוח....
אופציית סגירת חשבון לא קיימת שם.
רק אופציית "אחר".
לאחר שלחצת "אחר" אתה מקבל פתק עם מספר שאין לו שום קשר למספרך בתור..
בחירת אופצית "אחר" רושמת על הפתק שאתה צריך ללכת לסגן המנהל.
מספרים ליד המשרד שלו לא ראיתי.
בגלל היכרות מעמיקה עם תודעת השירות "הנהדרת" בארץ שאלתי עובדת בנק שהסתובבה שם...
החזירה אותי למכשיר המופלא לחצה 4545 ושירות כללי.
מסתבר שלא הייתי צריך ללכת לסגן המנהל.
מאושר עם כרטיס לתור אני מגיע לעמדות.
זכר לאיזשוהו מספר תור שמופיע על המסך לא קיים. לאף אחד לא היה מושג מה מקומו בתור...
החלטתי לא להתייאש וראיתי שעל הפתק רשומה גם שעת הוצאת הפתק.
שאלתי כל אחד מה השעה אצלו בפתק ולפי זה סידרנו את מקומנו בתור.
כמובן 4 עמדות רק 2 עובדות ואחת תפוסה עם זוג שכנראה ממשכן את החיים שלו כבר איזה שעה.
כעבור שעה הגעתי לרגע המיוחל וישבתי מול הפקידה.
אז ככה:בחשבון היה לי יתרת חובה של 26 שקלים..אמרתי אין בעיה נשלם וביקשתי לראות את פרוט החשבון שהפקידה הוציאה.
אה היא אומרת אתה לא יכול זה עולה 5.90 שקלים לראות את הפירוט שהרגע היא הדפיסה
אה היא אומרת, יש לך הוראת קבע גם שיורדת מהחשבון זה 22 שקלים לבטל.נו מילא...
אה היא אומרת בשביל להפקיד את הכסף לסגירת החשבון אתה צריך לשלם גם עוד 2 שקל עמלת הפקדה.
ובכלל מסתבר שהחשבון נסגר סופית רק אחרי חודש. ואני שואל למה?
פקידה: כי זה בגלל המחשב זה הזמן שלוקח לו....
טוב אני הייטקיסט ועובד מול בסיס נתונים כל הזמן. המקסימום שפעולת עדכון מאגר המידע אפילו על מחשב עגלתי ביותר היא לא יותר מ 3 דקות!
לאחר שסיימנו היא שולחת אותי לטלרית שאומרת לי להמתין בסבלנות.
אחרי 5 דקות הטלרית(עמדה ריקה) קוראת לי והיא אומרת לי כמה היא אמרה לך לשלם?
אלוהים מה אני אמור לזכור? את לא יכולה לבדוק? כמובן שלא!
חזרתי לפקידה והיא אמרה לי 55 שקלים.
שהגעתי לטלרית שמתי לב שבמסמך סגירת החשבון לא חתמה הפקידה איפה שהייתה אמורה לחתום.
שוב בגלל היכרותי עם השרות הישראלי ישר הלכתי אליה וביקשתי שתחתום.
נהדר!! שעה וחצי! פחות 55 שקל (יתרת החובה בחשבון הייתה 26 שקלים!)
המון עצבים וזלזול מוחלט בלקוחות.
מה אני אגיד לכם אני שמח שיצאתי מהבנק הזה.
חשבתי לחלוק איתכם ותגידו לי מה דעתכם.
עצבים בבנק דיסקונט
- bitton71
- חבר ותיק
- הודעות: 1118
- הצטרף: דצמבר 2004
- שם מלא: דודי ביטון
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 6 פעמים
הבנקים בישראל זו דוגמא קלאסית לסקטור במשק שכביכול קיימת בו תחרות,
אבל הלכה למעשה אין.
העמלות דומות להפליא וגם מתייקרות תמיד במועד דומה, וכך גם הריבית על הפיקדונות השונים.
בעצם כשאני חושב על זה עכשיו, אין ספק שיש בין הבנקים תחרות עזה על מי יתן
את השירות המזעזע ביותר אצל הטלרים בסניפים.
לא יפתיע אותי אם בסוף כל יום מנהלי הסניפים מתקשרים אחד לשני ,ומנפנפים ב"הישגים",
- אצלי חיכו בתור בבוקר לפחות 45 דקות , איך אצלך ?
- שעה, שעה ורבע, אצלי שירות זה שירות...
אבל הלכה למעשה אין.
העמלות דומות להפליא וגם מתייקרות תמיד במועד דומה, וכך גם הריבית על הפיקדונות השונים.
בעצם כשאני חושב על זה עכשיו, אין ספק שיש בין הבנקים תחרות עזה על מי יתן
את השירות המזעזע ביותר אצל הטלרים בסניפים.
לא יפתיע אותי אם בסוף כל יום מנהלי הסניפים מתקשרים אחד לשני ,ומנפנפים ב"הישגים",
- אצלי חיכו בתור בבוקר לפחות 45 דקות , איך אצלך ?
- שעה, שעה ורבע, אצלי שירות זה שירות...
we learned more from a three minute record
than we ever learned in school
than we ever learned in school
- MetalliJoe
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: אוקטובר 2006
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
צודק, הלכתי רחוק מדי, אבל אני חושב שזה היה יכול להיות שווה להם מבחינה כלכלית.moco כתב:ועל סמך מה אתה קובע עובדה מוזרה זו?Nissim כתב:זה כלום לעומת מה שעשו היום בבנק הפועלים, פשוט הפילו את המחשבים בכוונה ע"מ למנוע משיכות....
לא שמעת על תקלות טכניות?
גם אם מישהו מספיק עבריין שם לעשות דבר כזה, הוא צריך להיות ממש מטומטם כדי לחשוב שהוא יכול לעשות זאת למשך שבועות. יום אחד חסר משמעות....
אגב, היום זה נמשך.
איך?Nissim כתב:צודק, הלכתי רחוק מדי, אבל אני חושב שזה היה יכול להיות שווה להם מבחינה כלכלית.moco כתב:ועל סמך מה אתה קובע עובדה מוזרה זו?Nissim כתב:זה כלום לעומת מה שעשו היום בבנק הפועלים, פשוט הפילו את המחשבים בכוונה ע"מ למנוע משיכות....
לא שמעת על תקלות טכניות?
גם אם מישהו מספיק עבריין שם לעשות דבר כזה, הוא צריך להיות ממש מטומטם כדי לחשוב שהוא יכול לעשות זאת למשך שבועות. יום אחד חסר משמעות....
אגב, היום זה נמשך....
אני רק רואה פה פגיעה בבנק.
משה
- MetalliJoe
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: אוקטובר 2006
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
מאיפה אתם מביאים את תיאוריות הקונספירציה הללו?MetalliJoe כתב:איפה אתה רואה פגיעה בבנק? הוא כולא כסף שלך אצלו!
נ.ב. לפעמים עדיף שבנק יעשה את זה, מאשר הוא יתמוטט בגלל שכולם מושכים את הכסף שלהם....
זה הזוי, והיה בעל משמעות רק אם אפשר היה לעשות זאת למשך חודשים.
זה פשוט הפוך, דבר כזה יכול לגרום לאנשים למשוך את הכסף.
יש פה נזק תדמיתי אדיר לבנק שיגרום להם להפסד לקוחות. למרות שהצרכן הישראלי הממוצע מגלה נאמנות עיוורת לבנק שלו, לא כולם כאלה ובעיקר הם יפסידו פותחי חשבונות חדשים.
יש פה אירוניה גדולה, כי בנק הפועלים תמיד השויץ (ובצדק, עד עכשיו) במערכת שירותי האינטרנט המתקדמת ביותר. אני מכיר הרבה אנשים שהעדיפו לנהל ני"ע דרך שם ולשלם עמלות גבוהות יותר ממקום אחר בגלל השירות הזה.
משה
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
כל הבנקים אותו הדבר.
אני בבנק מזרחי, הזמנתי פנקס צ'קים וביקשתי מהסניף שלי שישלח אותו לסניף בנתניה. אמרו שיקח 2-3 ימים מקסימום, בשיא תמימותי הגעתי ש ב ו ע אחרי ההזמנה לסניף בנתניה וכמובן שלא הגיע. שבוע אחרי שוב אותו סיפור, וזה אחרי שכל פעם שאני מגיע הם מאלצים אותי לחכות בתור (לא - חס וחלילה שיבדקו אם הגיע לפני שאני מחכה 45 דקות בתור, את מי מעניין הזמן שלי שבוזבז סתם? ובדיקה בטלפון אתם אומרים? נראה אתכם מגיעים למי שצריך - בייחוד כיום שאין כבר מספרים ישירם לסניפים אלא רק "מרכז מידע" כללי). אחרי 2 ביקורים בסניף ושעה וחצי מזמני רק בהמתנה בתור, מה אומרת לי הפקידה? "למה את לא מדפיס את זה במכונה למעלה וזהו?"...
רציתי להרוג מישהו באותה שניה... אם אפשר להדפיס את זה במכונה מיידית, למה לתת לי הזמין בטלפון? למה לא להגיד לי את זה בפעם הראשונה שהפנקס לא הגיע? מדהים.
אני בבנק מזרחי, הזמנתי פנקס צ'קים וביקשתי מהסניף שלי שישלח אותו לסניף בנתניה. אמרו שיקח 2-3 ימים מקסימום, בשיא תמימותי הגעתי ש ב ו ע אחרי ההזמנה לסניף בנתניה וכמובן שלא הגיע. שבוע אחרי שוב אותו סיפור, וזה אחרי שכל פעם שאני מגיע הם מאלצים אותי לחכות בתור (לא - חס וחלילה שיבדקו אם הגיע לפני שאני מחכה 45 דקות בתור, את מי מעניין הזמן שלי שבוזבז סתם? ובדיקה בטלפון אתם אומרים? נראה אתכם מגיעים למי שצריך - בייחוד כיום שאין כבר מספרים ישירם לסניפים אלא רק "מרכז מידע" כללי). אחרי 2 ביקורים בסניף ושעה וחצי מזמני רק בהמתנה בתור, מה אומרת לי הפקידה? "למה את לא מדפיס את זה במכונה למעלה וזהו?"...
רציתי להרוג מישהו באותה שניה... אם אפשר להדפיס את זה במכונה מיידית, למה לתת לי הזמין בטלפון? למה לא להגיד לי את זה בפעם הראשונה שהפנקס לא הגיע? מדהים.
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 24/11/2008 13:29, נערך פעם 1 בסך הכל.