עיריית אשקלון מנגישה את שרות המוקד העירוני

עיריית אשקלון משיקה שירות תמיכה בווידאו. באמצעות השירות החדש יוכלו התושבים, ובפרט האוכלוסייה המבוגרת, לקבל סיוע זריז ויעיל.


כחלק מתכנית שיפור השרות לאזרחים, שמוביל אגף מערכות מידע וחדשנות בעיריית אשקלון, הוטמע שירות תמיכה בווידאו בסיוע חברת "קרביין". מערכת זו יעילה במיוחד בעת מתן תמיכה לאוכלוסיות מבוגרות ולבעלי מוגבלויות בכך שהיא מספקת תצפית חזותית נוחה ומהירה.היתרון במתן שירותי תמיכה בווידאו היא היכולת של המוקדן לאריך מרחוק את פרטי הפנייה ואף לפתור אותה ללא צורך בהמתנה להגעת נציג פרונטלי.

איך השירות פועל?
עם קבלת שיחה במוקד העירוני 106 מטלפון חכם, בסמכותו של המוקדן להפעיל שיקול דעת באם לקיים שיחת וידאו עם התושב. במידה והחליט לבצע שיחה וידאו, המוקד ישלח לתושב קישור באמצעות מסרון או הוואטסאפ ובעת לחיצתו יביא לתחילת שיחה מצולמת ללא צורך באפליקציה, דבר שיקל בהכרח על אזרחים ותיקים.

עיריית אשקלון מנגישה את שרות המוקד העירוני

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "אנחנו לוקחים את השירות לתושב כמה צעדים קדימה כחלק מהמדיניות הבלתי מתפשרת שלנו בתחום. במהלך תקופה ייחודית זו למדנו את החשיבות במתן מענה יעיל, מקצועי ומהיר גם מרחוק ואנו ממשיכים לפעול לרווחת התושבים ולעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המשפרות את היכולת שלנו לסייע להם גם מרחוק".

רועי דונסקוי, מנהל המכירות של קרביין בישראל ואירופה: "חברת קרביין מאוד גאה על שיתוף הפעולה עם עיריית אשקלון. הידיעה שלתושבי העיר תהיה גישה לטכנולוגיות מתקדמות דוגמת וידיאו וצ'אט מיידיים בעת יצירת קשר עם מוקד 106 תשפר באופן משמעותי את הדרכים בהן העיר תוכל לספק תמיכה בפרק זמן סביר. אנו מברכים את העיר שתהפוך לאחת הראשונות בארץ המבצעת שימוש בטכנולוגיה זו".

לדיון בנושא: עיריית אשקלון מנגישה את שרות המוקד העירוני


22:00
  /  
30.05.2020
  
מאת: צבי וורובל

1