מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



עזרה ממבינים בנושא שריקות מנוע מהמערכת


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב
מחבר הודעה
yarivda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2005
מספר הודעות: 18

 #1  נשלח: ה' 23/02/2006 10:11
עזרה ממבינים בנושא שריקות מנוע מהמערכת

שלום למי שמבין,

לאחרונה חיברתי למזדה 3 שלי מגבר, סאב ורמקולים נוספים.
את המגבר חיברתי בעזרת ממיר מ-high input ל-low input שיושב על הרמקולים האחוריים (להזכירכם למי שיודע או לא במזדה 3 יש מערכת אינטגרלית מהמפעל).
את פריסת הכבלים למגבר העברתי כך שהמתח למגבר עובר בצד אחד של הרכב והכבלים של האודיו עוברים בצד השני.
למרות הכל מדי פעם לא באופן קבוע אני מקבל שריקות מהרמקולים שהתדר שלהם משתנה עפ"י לחיצה על הגז.
כשמכבים את המנוע השריקה נעלמת.
ניסיתי פילטרים למיניהם, חיבור אדמה לשלדת הרכב ועוד ללא הצלחה.
אודה לרעיון אחר לפתירת הסוגייה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
עופר_צפריר
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 27, 2005
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 4890

 #2  נשלח: שבת 25/02/2006 3:27

נתקלתי בעבר בתופעה הזו,באחד המערכות שהרכבתי ברכב שלי.
אני זוכר שניסיתי כל מיני פילטרים,אך זה לא עזר...
מי שפתר לי את זה היה רדיו מונטנה - תפנה עליו,אולי הוא יוכל לפתור לך את הבעיה.


עופר.


================================
פרופיל | שלח הודעה | חפש
peter
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 13, 2005

מיקום: מרכז
מספר הודעות: 331

 #3  נשלח: ב' 27/02/2006 14:15

זו בעיה נפוצה במזדות. לפי מה שאני יודעה זה קשור איכשהו לקשר חלש בין אלטרנטור למצבר. הרעש הזה זה צליל של שינוי מתח במצבר. החלפה למצבר חדש אמורה לפתור את זה.
_________________
I will never be free
I shall never be released
From the chains that bind me
That torture and blind me
And keep me from peace
פרופיל | שלח הודעה | חפש
raziraz
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2006
מספר הודעות: 82

 #4  נשלח: ג' 07/03/2006 12:16

שלום רב.


מהיכן נלקח כבל המתח למגבר ומאיפה נלקחה האדמה ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yarivda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2005
מספר הודעות: 18

 #5  נשלח: ג' 07/03/2006 13:59
שלום ל-RAZIRAZ

המתח נלקח מהמצבר דרך פיוז כמובן של מגבר.
האדמה נלקחה מגוף הרכב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
raziraz
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2006
מספר הודעות: 82

 #6  נשלח: ד' 08/03/2006 9:31

שלום.

מאחר ואינני רוצה שתשתמש במנחיתים למיניהם (מאחר והם פוגמים באיכות, למרות כל מה שאומרים) הייתי מנסה להעביר את האדמה למקום אחר ואז לבדוק שוב.

בהצלחה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
druk
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2006
מספר הודעות: 13

 #7  נשלח: ד' 05/04/2006 0:07
כמה פתרונות...

1- תנסה לחזק את המינוס של המכשיר המקורי,ברכבי המזדה (אני לא בטוח לגבי המכשיר המקורי)המינוס
למכשיר נלקח מהאנטנה(נתקלתי בלא מעט בעיות כאלה) ומה שצריך לעשות זה להוסיף מינוס נוסף מהמכשיר,
באחד הברגים של המכשיר לפח של הרכב,שים לב שהבורג שמתחבר לפח לא יהיה סתם בורג קודח(בורג פחחים)
אלא לפתוח איזה שהוא בורג מקורי שמרותח לרכב שמחזיק אייזה שהוא ממסר או רכזת פיוזים ולהוסיף שייבא משוננת
בין הפח לנעל כבל של המינוס שמגיע מהמכשיר ואת האלמנט ואז לחזק חזרה.

2- כבל מתח המינוס מהמגבר אל גוף הרכב חייב להיות יותר עבה מכבל הפלוס שמועבר אל המצבר.
וכמובן כבל המינוס מחובר עם בורג מקורי לא בורג פחחים והכי חשוב לא בורג שחור שמחליד,אלא ניקל בלבד,
מניסיוני הכי טוב הוא לפתוח בורג של החגורה שמתחבר לשילדה מתחת למושב האחורי ולסגור אותו עם שייבה
משוננת(ממליץ לתת לאיש מקצוע לבצע את פתיחת בורג החגורה)

3- לנסות כבל RCA פרובזורי מהמנחית סאונד אל המגבר ולבדוק. אם הבעייה נפתרה להחליף את הכבל ליותר איכותי.
ואם עדיין לא מצליח אשמח לעזור לך גם בפרטי או טלפונית
פרופיל | שלח הודעה | חפש
habib
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2006

מיקום: צפון
מספר הודעות: 188

 #8  נשלח: ה' 13/04/2006 6:39

שים לב כל מה שנאמר עד עכשיו היה נכון אבל קח בקיצור מאיש בתחום הרכב
לא צינת שנת יצור של הרכב כי אם מדובר ברכב ישן יחסית ליפניות יש נטיית מפלי מתח
בקשר למתח ולארקה אל תתפשר משוך שני כבלים עווים מהמצבר בלבד ולא משום מקום אחר כי אחד הטעויות שמושכים כבל מינוס מתוך הרכב {מתחת לחגורה} לדוגמה היא שאתה מושך אז את הארקה הזו מהשלדה -ואם השלדה במנוע לא מחוברת טוב עם המצבר אז לא עשית כלום לכן לכל חבורי המערכת משוך מהמצבר אל תתפשר
תגיד לי שמעת אותם רעשים לפני ההתקנה ברדיו לפעמים ?
מותקן אצלך ברכב נייד עם דיבורית ? אם כן הוא משתיק את המערכת בזמן קבלת שיחה ?
אל תחליף כרגע מצבר -תבדוק מה מצב הטעינה מהאלטירנאטור כי הבעיה שלהם לרוב בכבל המתח שבין אלטרנאטור מצבר


נערך בפעם אחרונה על-ידי habib בתאריך ה' 13/04/2006 21:27, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
raziraz
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2006
מספר הודעות: 82

 #9  נשלח: ה' 13/04/2006 19:10

ניסית לסדר את האדמה ?

אם כן אז תחליף את המנחית לאחר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yarivda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2005
מספר הודעות: 18

 #10  נשלח: א' 16/04/2006 13:37
תודה למגיבים ולהלן התשובות

1. יש לי שני כבלים ישירות למצבר מתח ואדמה כאשר כבל האדמה עבה יותר.
2. הפריסה של הכבלים היא מתח ואדמה מצד אחד של הרכב ואודיו מהצד השני.3
3. המזדה בת שנה בלבד.
4. יש לי דיבורית עם השתקה לרדיו- אבל מה הקשר?
5. השריקות מהמנוע מופיעות גם כשהרדיו כבוי -זאת בגלל שהמגבר מופעל ע"י חיבור למצת ההתנעה-הרדיו לא מוציא REMOTE למגבר.
6. יש את הנושא של ה-LOC Line Output Converter האם בו יכולה להיות הבעייה? אם כן על מה איזה אתם ממליצים?
7. מה לגבי כבל RCA למגבר- האם להשתמש בכבל הסטנדרטי שמוכרים בכל ערכה או להחליף למשהו איכותי יותר.

תודה לכולם ומועדים לשמחה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
habib
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2006

מיקום: צפון
מספר הודעות: 188

 #11  נשלח: א' 16/04/2006 17:28

יופי אם הבנתי אותך נכון אתה שומע את השריקות גם שכל המערכת מכובה רדיו וגם ודיסק.
תנסה שני דברים בחינם {אתה ממהר לשלם על כבלים שרוב הסיכוי לא יעזרו}
1.תנסה לנתק את חבור המגבר ממתג ההצתה ותנסה לחבר אותו למצבר -לא במצב קבוע אלא בזמן הדלקת המערכת {או בלי}זה אומר שתדליק את הרדיו ואז תגע ב+של המצבר ובוא נראה מה עם השריקות שהיו
2.תבדוק עם מי שהתקין את ניתוק הרדיו בזמן קבלת שיחה :
א:אם עשה שתשמע את המתקשר דרך הרמקולים של הרכב אן דרך הרמקול הפשוט של הדיבורית
ב:אם הוא השתמש ביציאה של ההשתקה ברדיו או שהוא הוסיף עוד יחידה שעוזרת בהשתקה -אם כן שינסה לנתק את מערכת ההשתקה ושתגיע למצב שהשמע יוצא מהרדיו הישר למגבר ולרמקולים-ולא אליהם דרך ממסר השתקה עלוב

_________________
when you got nothing -you got nothing to lose
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yarivda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2005
מספר הודעות: 18

 #12  נשלח: ג' 18/04/2006 12:00
עדכון אחרון

טוב, אז עשיתי לפי עצת חביב ולהלן המסקנות:
1. גם בניתוק ה-REMOTE וחיבור למצבר נשמעו השריקות.
2. ה-MUTE ל הטלפון מחובר אצלי לרדיו ישירות ל-MUTE של טלפון סלולרי כך שאין שום רכיב בדרך ולכן אין צורך יותר להתעכב בנושא זה.

אולם בדקתי דבר אחר לגמרי וכאן יש תוצאות, בניתוק חיבור המצבר למגבר וחיבור המגבר רק לניסוי דרך ה-REMOTE נעלמו הרעשים לגמרי.
עכשיו אשמח לפתרונות.
הרעש מגיע כנראה בחיבור הישיר למתח המצבר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
habib
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2006

מיקום: צפון
מספר הודעות: 188

 #13  נשלח: ג' 18/04/2006 13:53

יופי שאנחנו מתקדמים אבל אני לא מבין מה זה REMOTE שאתה מציין האם הכוונה מתג ההתצתה ?תעדכן אותי
_________________
when you got nothing -you got nothing to lose
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yarivda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2005
מספר הודעות: 18

 #14  נשלח: ג' 18/04/2006 19:38
הכוונה למתג ההצתה כמובן

כמובן שהכוונה למתג ההצתה, משם לקחתי את ה-REMOTE למגבר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
habib
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2006

מיקום: צפון
מספר הודעות: 188

 #15  נשלח: ג' 18/04/2006 22:25

אז אם זה כך אז מה הבעיה לחבר את המגבר באופן קבוע דרך מתג ההצתה .
יש מצב שאתה שומע במערכת בלי סוויטש פתוח ?
אני תן כצת זמן לבדוק עוד כמה דברים בדרך שלי

_________________
when you got nothing -you got nothing to lose
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht