מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חשוב לדעת !!! בעייה שגיליתי הערב במקרן - Sony HW55ES


עמוד 2 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > וידאו > מקרנים
מחבר הודעה
ride (יניב דיין)
אחראי תחום מקרנים
אחראי תחום מקרנים


הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2004

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 403
מספר הודעות: 6149

 #16  נשלח: ו' 18/04/2014 16:22

עדיין אין לי ניסיון עם 4K. שווה לבדוק את החדשים של JVC, אולי הם יספקו אותך
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #17  נשלח: ו' 18/04/2014 16:40

ride כתב:
עדיין אין לי ניסיון עם 4K. שווה לבדוק את החדשים של JVC, אולי הם יספקו אותך


הבנתי שאין להם משווק רשמי בארץ, או שמא אני טועה ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ishaked
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2004

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1217

 #18  נשלח: ו' 18/04/2014 16:50
או שלא הבנתי או שאתה טועה

במשחק של הlens shift לא רק המכלול הפנימי זז אלא גם העדשה.
בתמונה ניתן לראות שכל התושבת של העדשה זזה לפי הכיוון שעשיתי והיא יושבת נמוך מהמרכז.




בכל מקרה אני לא מכיר את התופעה אצלי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Balance
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2008
הבעות תודה: 82
מספר הודעות: 2265

 #19  נשלח: ו' 18/04/2014 17:04

eyalgro כתב:
ציטוט:
...


הבנתי שאין להם משווק רשמי בארץ, או שמא אני טועה ?


יש להם משווק, ס.ג.
הוא מקרן סופר דופר.
ערך לכסף הייתי שוקל ברצינות אפסון 9200
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #20  נשלח: ו' 18/04/2014 17:44
Re: או שלא הבנתי או שאתה טועה

ishaked כתב:
במשחק של הlens shift לא רק המכלול הפנימי זז אלא גם העדשה.
בתמונה ניתן לראות שכל התושבת של העדשה זזה לפי הכיוון שעשיתי והיא יושבת נמוך מהמרכז.




בכל מקרה אני לא מכיר את התופעה אצלי.


אכן... ראיתי שכל התושבת זזה, גם ציינתי שהגורם המשמעותי לבעיית הפוקוס הוא הזום ולא השיפט, אבל אם תעמוד מול
המקרן ותשחק עם השיפט תראה על קצה העדשה איך השתקפות התמונה עולה או יורדת לכיוון קצוות העדשה, מה שאומר שאולי התושבת עם העדשה זזה אבל מקרן התמונה עצמו נשאר סטטי, זה לא משנה, בשורה התחתונה הם לא זזים יחדיו, אלא רק אחד מהם. בשיפט גדול, יחד עם הזום הבעייתי אצלי, זה מחריף עוד יותר את בעיית אחידות הפוקוס...
(הצילומים שהעליתי הם כמעט ללא שיפט בכלל, עם שיפט גדול המצב גרוע עוד יותר !)

אם אפשר לשאול, מה מרחק המקרן מהמסך ואיזה גודל מסך ?
או במילים אחרות, מה מצב הזום בסוני שלך ? סגור, פתוח או באמצע ? הבעיה קיימת באיזור האמצעי, במינימום או במקסימום זום היא אינה קיימת...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #21  נשלח: ו' 18/04/2014 17:46

Balance כתב:
ציטוט:
...


יש להם משווק, ס.ג.
הוא מקרן סופר דופר.
ערך לכסף הייתי שוקל ברצינות אפסון 9200


ואם אני מגדיל את התקציב ?

יש JVC שנמכר בארץ והיית ממליץ עליו ?

האם יש הצדקה ל- 4k גם מבחינת תכנים של FullHD ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ishaked
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2004

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1217

 #22  נשלח: ו' 18/04/2014 17:55

המרחק אצלי כ3.3 מטר על מסך 106"
המקרן הוא 30

_________________
יש ללמוד מטעויות של אחרים, אנחנו לא חיים מספיק זמן בשביל לטעות כל כך הרבה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #23  נשלח: ו' 18/04/2014 18:10

ishaked כתב:
המרחק אצלי כ3.3 מטר על מסך 106"
המקרן הוא 30


יכול להיות שהבעיה לא קיימת בדגם ה- 30, הכל תלוי בסוני והאם הם משנים את העדשות בין
הדגמים האלה... אני בספק... ואתקיל אותם בשאלה הזו...

הזום אצלך פתוח עד הסוף, בדקתי לפי מחשבון, במרחק שלך הזום המקסימלי נותן 107 אינץ׳
לכן אתה לא רואה את הבעיה...

אצלי, בדקתי עכשיו בדיוק... מרחק 3.15 מטר ומסך 80 בלבד...
הזום הוא ב- 1.2, כמעט באמצע (זום מקסימלי לסוני מהדגמים האלה הוא - 1.5)
הטווח הבעייתי להערכתי הוא מ- 1.15 ועד 1.35 פחות או יותר...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 281
מספר הודעות: 3049

 #24  נשלח: שבת 19/04/2014 1:20

שלום לכם
במקרנים
30/50/55 יש בדיוק אותם עדשות רק בדגמים עלונים עדשות שונות-
אצלי אין בעיית פוקוס בכלל בדקתי הלוך ושוב לאורך כל תקופה של שנה וחמישה חודשים כבר 998 שעות
עם דיסק 709 כיול ופרמטרים נוספים - שיש בדיסק
אין בעיה ולא קטנה ביותר בפוקוס בין מרכז לכל אורך ורוחב ואלכסון אפילו קצה הפינות עם פרמטרים שונים של דיסק הבדיקה וגם צילום עם פרטים בפינות התמונה המסך .
-לא פינות לבנות זוהרות בכל מצבי כניסה עם ובלי אות- שחור מושלם בין כל הפינות למרכז הדבר יחדי החזר אור מקירות לבנים ווילונות וציוד בהיר .- שמוחזר בסרט אין מה לעשות בנדון לפחות אצלי כרגע לא תלוי במקרן .
התמזגות לילה לתוך הפסים השחורים -מושלמת סצנות כמו טיטאניק לילה לורנס איש ערב וכו .
איכות צבעים פינומנאלית בסרטים עם העברות לבלורי גם אחרי 998 שעות עוצר נשימה
כולל בדיקת קונוורס המצוי ללא שינויים קיצונים +-5/6 לכל פרמטר B/G R וכו לכל התהליך =צהוב לבן כחול וכו -ממרחק ממקום ישבה
האם יש הבדלים בטמפרטורות צבע בין הפרמטרים השונים לעוצמת אור וכו אין מה לגעת או לכוון יותר ניקוי פילטר אבק בזמן וזהו .
במקרן VPL-HW30ES SONY
בדיקת כוונן תבניות לכל הפרמטרים כוון של הזום הוא =הדבר יחידי קינגסטון 7-
מרחק בדיוק מהקיר המסך למקרן הוא 3.80 מעדשה למסך 119-FULL


ניסיתי בעבר מידות שונות של הקרנה כולל חריגה על הקיר לגודל 135 +- ללא שינוים הקיר נותן תוצאות מדהימות גם ללא מסך יורד רק הטלויזיה מפריע מאחרונית

ניסיתי על המסך עצמו ליצור תמונה קרובה לזו של 85/90 לראות איך ומה לא ראיתי שום שינוי בפוקוס !!!!!
אחכי חזרתי 119

לא מחפש יותר מי ומה יושב ונהנה מתמונה עם חדות וצבעים לטעמי מושלמת .
בברכת חג שמח





פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #25  נשלח: שבת 19/04/2014 1:52

SONYES תודה על הפירוט...

לפי המחשבון, בתנאי הצפייה שלך, כדי לקבל 119 אינץ׳ אתה בסוף הזום (1.47) כדי לקבל 85-90 אתה בתחילת הזום (1.05 עד 1.11)
במצבים הנ״ל גם אצלי התמונה מצויינת...

אם אתה יכול, תנסה להקרין גודל של 97 עד 102 אינץ... אשמח לדעת אם אתה רואה בעיה בפוקוס בטווח הזה
אם יש באפשרותך לחבר מחשב ולהריץ את גריד הנקודות הירוקות איתו בדקתי (הלינק בפוסט הראשון) זה יהיה מעולה !

ייתכן בהחלט שהבעייה קיימת רק ביחידות מסויימות, או בסדרות מסויימות... הרי לא סביר שלאורך מספר שנים, מדגם 30 ועד ה- 55 לא בוצעו שום
שינויים בקו הייצור של העדשות... מספיק ששינו ספק זכוכית או טמפרטורות ייצור וכבר יש שינוי במוצר הסופי...

כל שאני יודע, שהתופעה נראתה בשתי יחידות בצורה זהה לחלוטין... לאחר החג, אנסה לארגן יחידה נוספת לבדיקה...
לאחר כל כך הרבה משחקים, אני יודע להמחיש את הבעיה תוך 5 דקות של סטאפ...

אשמח לשמוע תוצאות במידה ותוכל לבדוק...

שמח בשבילך שהמקרן ותנאי הצפייה שלך יוצרים עבורך תמונה מושלמת.
לצערי אצלי הפוקוס הוא מאד בעייתי בתנאי הצפייה הנוכחים ואיני יכול לחיות עם זה...
כנראה שאחפש אלטרנטיבות...

שוב תודה !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #26  נשלח: שבת 19/04/2014 2:13

כדי למצוא יותר חומר על הבעיה, מכיוון שה-55 חדש יחסית, עשיתי חיפוש על ה-50 ומסתבר שיש מידע על בעיות דומות ב- AVS...
http://www.avsforum.com/t/1436740/sony-vpl-hw50es-...

הדבר שהכי הדהים אותי, למרות שהמקרנים מורכבים ביפן, העדשה למעשה מיוצרת בסין והיא מפלסטיק !!! אפילו לא זכוכית...
אין ספק שבחומר כזה לא יציב, בהשוואה לזכוכית יהיו יותר פגמים...

פשוט מדהים אותי איפה סוני מחפשים להוזיל עלויות... באחד האלמנטים הכי חשובים במקרן !
הנה הציטוט מהאתר -

The first time Sony used this lens which is manufactured in China and is entirely made out of plastic lens elements was in the HW30. The same lens isuysed in the 50. Sony's better projetors have glass element lenses made in Japan.
This lens simply can't compete. It is sharp enough for viewing at normal viewing distances by people with normal vision but ill always look unsharp when viewed with one's nose two inches from the screen. It just won't sharpen up like a more expensive glass lens. Sony has made the lens appear to perform better in the 50 than it did in the 30 through electronic trickery (RC) . In relevant part, the RC enhances the contrast transitions in the picture and makes the lens capable of resolving them because they are enhanced. So it looks like the lens is better but it really isn't. Use of a plastic lens was a necessary design compromise to meet target price points, pure and simple. Every projector at a given price point has design compromises. It ALWAYs could be made much better and higher performing and more reliable yada yada yada, but not for the given price point. Improve one lower another.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 550
מספר הודעות: 1576

 #27  נשלח: שבת 19/04/2014 7:55

אייל,

כבר נכתב כאן בעבר...ואם חפרת ב-avs, אז בוודאי ראית לא מעט פוסטים הקשורים עם בעיות הקשורות עם המקרנים אותם איזכרת. העובדה שאתה כרגע מציין בעיה שנובעת משינוי זום/פוקוס רק תקשה על הליך הבדיקה לפני הרכישה.
כחובב סוני מושבע ....אני כבר מספר שנים מצר על העובדה שהצרכן (הקפדן) נאלץ לעבור דרך ללא פשוטה למצוא יחידה מושלמת...אגב הדבר נכון גם למקרני jvc שאינם חפים מבעיות.
תבדוק יחידה נוספת...ממליץ לך לבדוק את נושא הפינות והקונוורגנס גם ביחידה החדשה, על מנת לא לפתור בעיה אחת ולגלות אחרות ...בהמשך...
ככל שהיא לא תתאים...נסה למצוא יחידה מוצלחת של jvc.

רן
פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 281
מספר הודעות: 3049

 #28  נשלח: שבת 19/04/2014 10:04

eyalgro

שלום לך
אכן הקדמת אותי -גם אני קראתי את אותו מאמר בדיוק וכנראה אמין ביותר
העדשות הן מפלסטיק ומיוצרות בסין לזה אין הרבה משמעות מכוון זה תחת הדרישות של סוני
למקרנים הטופ יש עדשות זכוכית מיצרן גרמני /או יפני ידוע -אני אומר את זה מאמר שקראתי לפני זמן מה בפורום חול
אולי לא מוכן להתחייב .
השיפור בתמונה היה בRC .
אצלי אין אך אני משתמש עם הפרוססור של LX83 של התמונה זהה לחלוטין -של בלוי רי BDP-LX91 הראפרנס של פיוניר לפני 3 שנים {מעבד שיוצר במיוחד עבור הבלוי רי הזה 91 עי פיוניר עצמם להתאים לדרישות הקורו-הדבר היחד המבדיל כי את התמונה מקבל מבחוץ ובבלו רי קורא בעצמו - הטכנולוגיה נעצרה אצל פיוניר שם בקורו6090 ובבלו רי הזה 91 יש לי אחד מלמטה BDP-LX08 זהה לחלוטין מבחינת לאלקטרוניקה ל LX71 - שיש התיחסות למצב הקרנה האם זה פלסמה של פיוניר - או רגיל רק במכשיר המעבד הוא 14BIT/297MHZ- כמו LX91 }
יש לו מנגנון עיבוד תמונה לא מבייש את הסוני עצמו עם עומק ותמונה ופרמטרים של כיול טובים מאד - יש סרטים שמשתמש ויש שלא - כמו שחברים כאן עושים עם הדרבי
סטיתי מהנושא מעט
לצורך הבחידקה יש לכייל גם את הבלוי רי
חשוב כי המכשיר הבלוי רי המשדר יהיה על אוטו DEEP COLOR קיים בסוני BDP-S490 10/12/16 BIT

או בPIONEER LX08 36BIT המתאים ל12 של הסוני המקרן ובלוי רי
זה כבר סיפור אחר לכיול צבעים וטמפרטורות צבע
לעיניננו


לא אוכל להריץ דרך מחשב זה קצת סיפור להוציא תמונה וכ- רק דיסק בדיקה

בדיסק בדיקה של 709 תוכל גם אתה להוריד אותו מאתרים שונים בפורמט שונה מה ש=מתאים לך MP4
מספיק טוב ומדוייק לראות אם יש שינויים כן אולו לא והיכן לשפר

חשוב לציין כי מנסיוני החדות במקרן והצבעים טובים יותר אחרי בערך חצי שעה לא חובה תמיד בדקתי אחי זמן זה .30 דקות הדלקה מגיע לטופ .

שכחתי לציין כי החדות נקבעת גם עי כפתור החדות שרפנס כלומר על השלט למטה כפתור שמאלי
הוא נמצא בכיול החברה 10 כמעט בכל המצבים פרט לדיינמיק אולי קופץ ליותר - סינמה 1 זה המצב של ראפראנס אצל 50/55

ברסיבר המעבד נמצא על פירוט 8+ זה רק בצפיה בסרט לצורך בדיקה לא משתמש במעבד ברסיבר .
העלתי ל40/50 לצורך הבדיקה

ואכן בתמונת רשתות מספרים קשתות וכו בכל 4 הפינות מושלם אפילו עם הרמתי עד 100 רק חידד טיפה אך אין מצב של חוסר אחידות או מריחה של המספרים או הצורות

כל זה עשיתי ממרחק הצפיה +- שאני על כיסא יציב ומכוון ידנית את הפוקוס = ברגע שהגעתי לדיוק שאני יכול לקרא את כל המספרים ללא שובלים או מריחה בכל 4 הפינות ובמרכז - זהו ואז כוונתי את היתר .
כי יש השפע על החדות עם כוון של קוונורס שאני תראה למטה בהמשך .
כוונתי את המיקום בכל הקצוות של המסך עי אני אם היום ההיהתי מתקין את המקרן על מדף מעל לראש זה טוב יותר במקום למתוח את הקצוות לש המקרן בשיפט וכו -מזה כבר עניין של העדפה

אגב במפרט של החוברת חיש הוראות מפורטות ושדורשות מקצוענות וידע לגבי התקנה מידות ופרמטרים שונים נמצאים בחוברת של סוני המגיע עם המקרן או באתר החברה ניתן להורדה בחינם .

יאמר לזכות הצוות ההתקנה של החנות אניגמה של ישראל לופו בחיפה על התשומת הלב שהקדישו להתקנה אצלי -תודה

גם תוכל לראות בשינוי אם להכניס את הקונורס לפעולה כן או לא ניתן לראות הבדלים בשיוני גוון הרשתות לאדום כחול עם שינוי קונוורס בלי שינוי - עם שינוי הופך ללבן אפור מדוייק עד לרווחים הקטנים ביותר .
בכל הפינות מרכז באלכסון וכל הצורות במקומן העוות היחידי מגיע קצת מגל מסויים קטן במסך וזה באמת זניח בפינה ימנית תחתונה
רק בגלל המסך כי רואים את זה בסרטים 2.35 לא נראה אפילו שום גל או עוות בטוח לא פינות זוהרות -אם אומרים שיש כאלו לא ראיתי אצלי
במצב של סרט אתה מתרכז בכל התמונה ב180 מעלות בפורמט 2.35 לא מסתכל על הפינות אמרתי גם קודם בסצנות חשוכות לחלוטין המיזוג הין השחור של הפסים למטה ולמעלה מתמזג היטב הטבה עם הסטצנה החשוכה ככה רואים שחור אחד מושלם על כל המסך
16.9 זניח לחלוטין
לא פינות זוהרות ובבדיקה עם הקוביות מספרים צורות משולשים וכל פלאי הגאומטריה גם ב16.9 וגם בשבלונה במיוחדת על 2.35 לבדיקת החדות ויש אחת כזו
אצלי במקרן החדות בפינות והקוונורס המדוייק גם בפינות וגם במרכז וגם בקשתות לאורך ורוחב למעלה ולמטה אחיד כי זה פרמטר חשוב מאד משפיע על החדות -הכל מושלם {לדעתי אין מה לגעת יותר } כמעט ואין מושלם אבסולוטי 100 אחוז -לכמה אחוזים בודדים של אולי חוסר דיוק ממש 100 זה זניח ולא מורגש או נראה ממרחק הצפיה -נכון ישבתי שעות וימים לחפש את המ לא בסדר ומה כן בסדר - שעות על גבי שעות
הגעתי למסקנה כי קיבלתי מקרן מעולה ואין מה לחפש מעבר לזה -מה לא בסדר ??? נהנה עד השמיים
ככה אני לא ממהר להחליף מקרן או שידרוג או שגעון נוסף שיעלה לי כסף רב

מקסימום החלפת מנורה -


אנסה לצלם לך את מה אני אומר שיחשיך במצלמה לא עובר בדיוק מושלם בצילום את מה אני אומר לךבסידרת צילומים שעשה עבורך על המסך שלי ל על מה אני מדבר


גם ברור דבר אחד כי אם ממש תסתכל מקרוב קרוב לא אידאלי כמובן לצפיה בסרט אין קוונברס מושלם טיפ טופ ותמיד ניתן לשפר וכל עוד זה בגבולות +-10 אין מה לשפר הרבה מעט לכאן ולכאן כמו אצלי +-5/7 בכל הפרמטרים של הקונוורס ויש כאלו כמה בתוך הכיול וזה ממש טוב -

את ההבדלים האלו נסיתי להקצין ולהגזים עם הקוווורס וחדות לכוונים הקיצונים ביותר האמתמ קשה לי לראות אפילו ממרחק של מטר וחצי מהמקרן את השינויים שעשיתי +20 V -20 +-20 H קשה לראות רק בקוביות רואים קצת בסרט עצמו קשה לבחין זה כבר סיפור אחר אם זה R B/G B R/B/G וכוכ

קשה להבחין ממקום צפיה שלי - בטוח שבאולם קולנוע רואים הרבה יותר גרוע מהקרנה של DVD מראשית 1997 שמוקרן אצלי במכשיר הדי וידי פיוניר משנת 2000 DV535 -
ככה שתוצאות שאנו מקבלים עם ההקרנה היא מעולה

לא מחפש לשפר לקראת ה1000 שעות עברתי ממש עכשו לפני ימים ספורים שוב על הכל מחדש לפני הפוסט שלך
בהמלצת יניב שעוד היה דיון על השקת ה55 על כל הפרמטרים - המליץ על כיול מחדש בתבניות אור קוונור חדות וכו

רשמתי את כל מה שהיה קודם ליתר ביטחון

חברים אל שניתי כלום הלכ אותו הדבר לא באור לא בחדות לא קוונורס לא בקונטרסט אגב אני רואה ב70 ולמטה מזה עד חמישים לפעמיים קונטרסט תלוי בסרט

ברייטנב 45/50 כמובן תלוי בסרט חדות 40/80 גם תלוי בסרט כי יש לפעמיים אובר חדות מדגיש דברים לא טובים גרעניות בתמונה הכל משתנה בהתאם בדרך כל אני שם על סינמה 1 מקביל לראפראנס 50/55
וזהו נהנה
כבר לא מחפש מה לא טוב אפה ניתן לשפר
מקרין נהנה ואומר חבל שזה ניגמר - ולפעמיים רואה את הסרט שוב בקטעים נרחבים ממנו

מקווה שלא עייפתי אותך או את החברים כאן

שבת שלום וחג שמח
פרופיל | שלח הודעה | חפש
MrHicUp (גיא.ל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 28, 2006

מיקום: רמת הגולן
הבעות תודה: 43
מספר הודעות: 1402

 #29  נשלח: שבת 19/04/2014 12:26

SONYES, אני עובר כאן על הפוסטים. אני מאריך את נכונותך להגיב ביתר פירוט אבל אתה חייב להקפיד על דיקדוק ומרווחים. זה פשוט נורא מעייף לקרוא כך ואז אתה מפספס את כול מה שרצית להעביר לשאר חברי הפורום.
קבל זאת כהערה בונה, חלילה לא על מנת לפגוע
פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 281
מספר הודעות: 3049

 #30  נשלח: שבת 19/04/2014 12:31

MrHicUp

חג שמח
צודק במאה אחוזים 100%

יש לי בעיה עם פיסוק נקודות ולפעמיים בורח לי אות או שתיים אתכם הסליחה

אשתדל זה פשוט מנתק לי את קו המחשבה

בברכה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מקרנים עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht