מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



50JU6800 HDR ב1000 יורו כולל הכל מאירופה


עמוד 12 מתוך 13
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  11  |  12  |  13  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
talshap
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2010
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 140

 #166  נשלח: ג' 10/05/2016 21:46

מי חברת השילוח הכושלת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2371

 #167  נשלח: ג' 10/05/2016 21:50

I Parcel שהיא בארץ דואר שליחים ישראל ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wallalon
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 14, 2009

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 1908

 #168  נשלח: ג' 10/05/2016 23:03

אאוצ' איזה באסה.

קצת צפוי עם טלויזיה, אבל אני מקווה שימצא פתרון ראוי, לפי השמועות אמזון פותרים עניינים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2371

 #169  נשלח: ד' 11/05/2016 7:38

היו כאן אנשים בשרשור הזה שהמסך הגיע אליהם שלם ובמצב מצוין

המזל שלי לצערי לא היה כזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elandes (Eli)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2005
הבעות תודה: 26
מספר הודעות: 296

 #170  נשלח: ד' 11/05/2016 8:30
אין כזה דבר החלפה מבחינתם. הם יכולים לעשות עבורך הזמנה נוספת בעלות 0

Newboy ולגבי המסך הקיים. אם תתעקש שלא בא לך ואתה לא יכול לסחוב אותו. הם יגידו לך לשמור לעצמך
·
(1) הבעות תודה: Newboy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2371

 #171  נשלח: ד' 11/05/2016 11:42
מייל מאמזון שהתקבל עכשיו

Good day,

Amazon.de?tag=quabyvii08-21& informed about your credit.

We confirm the made today refund of € ---- for your order .

The refund applies to the following item (s):

Product: Samsung UE50JU6850 125 cm (50 inch) TV (Ultra HD, Triple Tuner, Smart TV)
Amount: 1


Reason for the refund: Damaged during transit



Thank you for shopping at Amazon.de.?tag=quabyvii08-21&

Regards

Amazon.de?tag=quabyvii08-21& Customer


נערך בפעם אחרונה על-ידי Newboy בתאריך ד' 11/05/2016 13:48, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yakirzana
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2011
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 168

 #172  נשלח: ד' 11/05/2016 11:44

דבר איתם בצ'אט. אין יותר נוח מזה. תגובה מיידית .
בהחלט מבאס לראות , פאשלה של חברת השילוח , מניח שזה קרה בארץ.
אני הזמנתי ועוד 2 חברים וקיבלנו מסכים תקינים , היו גם הרבה בפורום שהזמינו מusa שהגיע תקין.

אין לך מה לדאוג , השירות של אמזון איכותי. גם אם יבקשו לשלוח בחזרה ( לא מאמין שיתעקשו ) אתה תקבל החזר מלא על המשלוח (אפילו בשירות dhl שהם באים אליך לאסוף את המשלוח) . דרך אגב , לא שמת לב בעת קבלת המשלוח למעיכה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2371

 #173  נשלח: ד' 11/05/2016 11:46

לפי המייל שקיבלתי הם זיכו אותי כבר עכשיו

אני מבין מכך, שהם לא היו מוכנים לשלוח מסך אחר חדש (עכשיו באתר המסך זה כבר לא נשלח לארץ ...)

כך נכתב במייל נוסף מהם עכשיו:

I'm sorry to hear about the issue with your order.

I can see in our system that it was not possible to send a replacement to you due to export restriction.

Given the nature of the product in question there's no need to return the item to us. Please keep or dispose of it at your convenience.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #174  נשלח: ד' 11/05/2016 12:14

איזה שירות. תענוג. נסה למכור/למסור את השלט/ושאר חלקים שלא נפגעו.
_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2371

 #175  נשלח: ד' 11/05/2016 13:47

אני חושב לנסות לקבל מהיבואן בארץ הצעת מחיר לתיקון. מישהו יכול להפנות אותי?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1279

 #176  נשלח: ד' 11/05/2016 14:37

אני באמת נורא שמח בשבילך שקיבלת החזר כספי במהירות רבה.

התמונות שהעלית, של המסך שהגיע מגרמניה כשהוא שבור גרמו לי גם שברון לב והזדהות עם מה שעובר עליך.
Newboy כתב:
כ"כ שמחתי שהוא מגיע היום ועכשיו אני בדאון מטורף ......
·
כמי שהטיף כאן בפורום כמה פעמים שלא להזמין מסכים מחו"ל
בגלל החשש שיקרה מה שקרה לך, וגם בגלל סיבות נוספות כמו העדר אחריות והתאמה.

אני לא מתעלם משאלת המחיר החשובה, מהנכונות של אנשים להמר ולקחת סיכונים
ומהעובדה שיש כאלה שזה מצליח להם.

אני חושב שבסופו של דבר, מדובר במוצר שאמור לגרום להנאה ממנו ולא לעבור את "הדאון המטורף" שאתה עברת.

ברור שישנם כאן כאלה שלא מסכימים איתי.

אבל אני רוצה לשאול אותך Newboy, לאור הניסיון שלך והחוויה שתיארת,
האם היום היית מזמין שוב מסך מחו"ל בגלל הפער במחירים
וממליץ גם לרבים אחרים שמתלבטים כאן לקחת את הסיכון הזה?

אני מבקש גם שלא תענה מיד אלא כעבור מספר ימים,
כי אתה אולי עדיין בתוך "הגל" והמערבולת הרגשית שחווית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1591
מספר הודעות: 13405

 #177  נשלח: ד' 11/05/2016 14:51

הבנת נכון.
הם הפסיקו לשלוח לארץ כבר לפני כמה חודשים.
כנראה שלאלה שביצעו הזמנה על הגבול של הביטול היה סיכוי שההזמנה תכובד והם ישלחו את המסך, אבל לא מפתיע שהם לא שולחים לך עוד אחד אלא נותנים לך זיכוי.

החלפת פאנל באופן כללי תעלה לך כמו טלויזיה חדשה. תוסיף לזה שאין את הדגם הזה בארץ בכלל והתיקון פשוט לא אפשרי.

se1
מסך יכול להגיע פגום גם ממחסן של חנות\יבואן. במצב הזה היבואן צריך להחליף לך אותו.
זה לוקח זמן.
אני לא רואה סיבה לפחד להזמין מחו"ל בגלל סיכוי לפאנל שבור. במקרה הכי גרוע תקבל זיכוי. במקרה היותר טוב יוחלף המוצר לאחר על חשבון הספק.
אלה שהזמינו ויזיו מטארגט ונתקלו בבעיה דומה קיבלו זיכוי ויכלו להזמין מכשיר נוסף ללא קושי.
מישהו קיבל מסך עם אחידות לא טובה וטארגט הציעו לו להחזיר את הטלויזיה על חשבונם, עם איסוף מהבית תמורת זיכוי כספי מלא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #178  נשלח: ד' 11/05/2016 15:01

se1
אתה טועה בהבנה - יש אחריות - ודווקא בגלל המרחק יש סיכוי לקבל החזר מלא הרבה יותר טוב מאשר בארץ. נכון, לא יגיע אליך טכנאי לבדוק - אבל זה גם "יתרון".
ע"ע הפיוניר (רסיבר) שלי שהפסיק לעבוד לפתע ופשוט שלחתי אליהם - חצי שנה אחרי שקיבלתי איתו! וקיבלתי זיכוי מלא (כי לא היה להם כבר את הדגם).

_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2371

 #179  נשלח: ד' 11/05/2016 15:01

se1 כתב:
אני באמת נורא שמח בשבילך שקיבלת החזר כספי במהירות רבה.

התמונות שהעלית, של המסך שהגיע מגרמניה כשהוא שבור גרמו לי גם שברון לב והזדהות עם מה שעובר עליך.

ציטוט:
...


·



·
תודה רבה על ההזדהות
האמת שברגע שראיתי את זה הרגשתי כמו אגרוף בפרצוף, אמרתי לעצמי שזה לא יתכן שזה קרה
אבל אחרי שעה בערך אמרתי לעצמי - מה בסך הכל קרה. זה הכל עניין של כסף. מול אמאזון זה בטח ייפתר לכאן או לכאן. אני בריא ומאושר בחיים. אז כל דבר בפרופורציה...
אבל להגיד לך שאני לא אכלתי את הלב זה יהיה שקר. שדוקא הנאחס הזה נפל בחלקי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 686

 #180  נשלח: ד' 11/05/2016 15:04

סיפור אמיתי מלפני חודש...
הזמנתי כיריים מאוד יקרות של בוש, מאמזון גרמניה.
שלחו אותם ב UPS, חבילה של כ 22 ק"ג.
קיבלתי אחרי שבוע, חבילה כולה מפורקת. UPS לא רצו להפיץ תחילה כי אמרו שהחבילה מפורקת.
לבסוף הסכמנו שהם יפיצו לי אותה, אפתח אותה ואם אכן יהיה נזק למוצר, אצור איתם קשר ואחזיר את החבילה.
החבילה הגיע ואכן היה נזק לא קטן.
יצרתי עם UPS קשר והם אספו את הכיריים חזרה.
במקביל הודעתי כמובן לאמזון והם ביקשו שאשלח חזרה. לא היתה לי עם זה בעיה, כיון ש UPS הסכימו לאסוף על חשבון השולח.
במקביל אמזון מיד שלחו כיריים חדשים. כנראה שמשהו לא היה נכון בניירת שלהם והכיריים עשו סיבוב בגרמניה וחזרו חזרה לאמזון.
שוב הודעתי להם והם שלחו בפעם השלישית !!!
גם הפעם הכיריים עשו סיבוב בגרמניה וחזרו חזרה אליהם.
אחרי הפעם השלישית הם החליטו שהם מבטלים את ההזמנה והציעו לי לעשות הזמנה חדשה (אם אני רוצה).
שאלתי מה עם ההחזר הכספי והם ענו שהוע יגיע בקרוב. עברו כשבועיים ואין שום החזר.
הפעם החלטתי להתקשר אליהם. עברו על כל המקרה ומיד הבינו והתנצלו והבטיחו להריץ את ההחזר עוד באותו היום. ואכן כך היה.
באותו יום אני נכנס לאמזון ספרד וקולט את אותו דגם הכיריים ב 200 יורו פחות !!!
כמובן שמיד הזמנתי ואחרי כשבוע קיבלתי אותם. אמנם החבילה די ניזוקה, אבל הכיריים בפנים חדשות וללא שום נזק !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  11  |  12  |  13  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht