מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרשור תגובות: האם הוט.נט חוסמת את המתחרות של הוט בטלויזיה?


עמוד 4 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3688
מספר הודעות: 69115

 #46  נשלח: ה' 05/05/2016 7:09

הרקע למעבר להוט אצל הורי היה התייאשות מזה שהאינטרנט שם יעבוד באופן יציב. דווקא במקרה ההוא הרשת של בזק היתה לא יציבה בעליל.

אצלי אישית היו לי שתי חוויות עם האינטרנט של הוט. לפני עמה שנים זה היה מאוד לא יציב. ניסיתי שוב כחלק מהבדיקות של הפייבר בוקס וניסיתי את ה 200 מגה שלהם וזה היה יציב ואמין מאוד.

הם מאוד השתפרו בשנים האחרונות.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #47  נשלח: ה' 05/05/2016 7:25
Re: מהירות 200 מגה בבזק, מתי ?

uh99
·
אז בוא ואתן כמה דוגמאות למשל UNLIMITED, לקוח ממגדלי פנקס בתל אביב הזמין קו 200 מגה, בפועל בבדיקת מהירות כמעט 200 מגה הורדה ו130 מגה העלאה אחלה מדהים!!!, לבן של הלקוח יש PS4 בדיקת מהירות הרשת ה PS שש מגה ביט שנייה בעוד שבקו בזק של 50 מגה קיבל 36 מגה ביט שנייה ספק נטויזן. ברשת UNLIMITED אין ספקים גדולים והספק הכי נורמלי שם הוא אקספון או ספוטנט. כמו כן ה VPN של הלקוח למשרד לא מספיק מהיר. במקרה זה קו הבזק של 50 מגה בפועל נשאר קו ראשי והקו של UNLIMITED כמשני.

ללקוח אחר הפעם של חברה אחרת שנתתי להם תמיכה לנתב הזמינו קו של בזק של עד 100 מגה בפועל לא זוכר כמה קיבלו.
בנוסף הוזמן ללקוח 500 מגה על 5 מגה מחברת הוט דרך הוטנט אם אני זוכר נכון. הלקוח שווייצרי במקור ורוצה לצפות בתכנים משם.
דרך שרות Unblock US לא ניתן להגיע לכל התכנים, ללקוח מתקינים חיבור VPN לבית בשוויצריה כדי שיוכל לצפות בתכנים בארץ.
אתה רוצה לנחש דרך איזה קו אפשר לקבל ביצועים מספיק יציבים רמז לא הקו של הוט שמידי פעם נופל...
אז מה קורה בפועל קו הבזק הוא הקו הראשי והקו של הוט משמש לגלישה בלבד עד שצריך לאפס את הנתב שלהם.

מקרה נוסף ברמת השרון אצל משפחה שגם שם יש בן שרוצה לשחק ב PS4 בתחילה קו של בזק 15 מגה היום 40 מגה.
ספק הוטנט על תשתית הוט 100 מגה כל יום או יומיים הלקוח מתלונן על כך שמהירות הגלישה יורדת ל 15 מגה
כן גם כאן הקו של הוט נפל והבזק המשיך לעבוד, בתחילת השבוע כל שרותי הטלוויזיה של הוט והאינטרנט הפסיקו לעבוד
הגעתי ללקוח וראיתי שהטכנאי של הוט עקף את כבל ההזנה לבית דרך הגינה עם כבל באוויר, יש טלוויזיה אבל אין אינטרנט.
נשבר לי ניתקתי את הוט מהנתב השארתי רק את בזק שהיום מספקים רק 40 מגה וזהו.

גם שעבדתי בתל אביב בסוף 2014 לא יודע לגבי המצב היום, אני בפרוש זוכר נפילות רשת של הוט ש"רק" השביתו את כל התקשורת של הסניפים של חברת כ"א שבה כל הסניפים מחוברים לשרותי מחשוב בטרמינלים (לקוחות Citrix) יצא לי לשוחח עם טכנאי התקשורת שאמר לי שאז לפחות הרשת של הוט המחוברת בסיב לרשת המטרו כמדומני שלהם כל הזמן תקלות ואילו בקוי בזק כמעט אין תקלות.

חברת הוט בתקופה של הרצל עוזרי הייתה חברה עם רשת תקשורת מאוד לא יציבה ב CORE שלה אני מקווה שלמען התחרות הם ייצבו את הרשת שלהם וישקיעו את המשאבים כדי שיוכלו באמת להתחרות ולא רק במחיר ובמהירות שפשוט לא מחזיקה מים לפחות מהניסיון שלי. ייתכן כי בחלק מהמקומות שעומסי הרשת קטנים והלקוחות לא "קורעים" את הקו עם לעיתים עשרות אלפי Sessions Per Seconds אז הקו נשאר יציב. אבל מניסיוני זה פשוט לא קרה עד היום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #48  נשלח: ה' 05/05/2016 8:01

oferlaor
·אחלה יחד עם זאת מהניסיון שלי עם בזק אם מתעקשים איתם ולא מוותרים בזק בסוף ייפתרו את בעיות התשתית.
למשל משפחה מוכרת מאוד מהוד השרון סבלו מירידות מהירות בקו בזק מידי פעם ל 3 מגה ואחרי כמה שניות הסתדר.
הלקוח סבל מאוד פנה לנציגת השרות האישית שדאגה לפנות למחלקת התשתיות והם חברו את הלקוח לארון NGN חדש
קרוב יותר.

בד"כ רוב התקלות בבזק נפתרות על ידי שבודקים את הנתב מחליפים אם צריך בעיקר נתבים בני כמה שנים, או את ה (VTECH 403 שצריך לברוח מימנו כמו מאש) הכבל, השקע מהבית עד ל NGN, אם צריך מחליפים את הכבל או את קופסת החיבורים (בהרבה מקרים מדובר בד"כ בתשתית ישנה מאוד) מחליפים זוגות מחליפים פורט ב MSAG ועוברים על כל ה SIGNAL PATH

בהוט לעומת זאת לעתים לוקח להם שנים כדי לפתור זאת אם בכלל.
כך שאם יש לך מזל והתשתית של הוט באזור של הוריך נורמלית ואין יותר מידי משתמשים אז יעבוד בסדר.

תכלס הנקודה הבעייתית ביותר מבחינתי היא שהלקוחות היום דורשים בעצם איכות רשת חוטית ואלחוטית של עסק אבל במחיר ביתי אז לקוח יסכים לשלם גם 60 אלף ש"ח ומעלה על רשת (מדובר בציוד מקצועי) ועל הבית עשרות מיליוני ש"ח, 200 אלף ש"ח על נברשת בסלון ציורי שמן במליונים וכו אבל שאתה מציע ללקוח קו עסקי במאות ש"ח בחודש הלקוח לא מוכן לשלם ואומר "אבל יש לי טריפל של הוט או סלקום לא חבל" אגב מדובר בבתים שעלות האחזקה החודשית יכולה לנוע בין עשרות אלפי ש"ח למאות אלפים בחודש. כבר הגעתי לבית שראיתי כ 10 כרטיסי עובד ליד שעון הנוכחות (במקרה הזה הגעתי לייעוץ , ללקוח כבר היה קו 100 מגה סימטרי של בזק)

אגב אם מישהו חושב שניתן לבנות רשת של 30 עד 120 מוצרים שמתחברים לרשת עם ציוד ביתי של מאות ש"ח שניתן לקנות בחנויות המחשב אז זה לא מספיק ויש לא מעט בתים שאני זורק לפח ערמות של ציוד כזה שלא מחזיק מים ונופל כל העת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
satbeginner
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2011
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 121

 #49  נשלח: ה' 05/05/2016 9:28

המסקנה היא שזה משתנה בין האיזורים ולא ניתן לקבוע חד משמעית מי עדיף היום כספק התשתית.אני מסכים עם הדעה שעדיף פחות מהיריות עם יותר יציבות.הוט מבטיחים מספרים שבהחלט עוברים בדיקות מהירות הפשוטות בדפדפנים.כשזה מגיע למשהו "מורכב" יותר כגון vpn או פורטים לא מוכרים להם,זה כבר משהו אחר.
גם חייבים להבדיל בין הוט תשתית להוטנט.דברים שונים.הבעיה שהתחילה את כל הדיון הזה הינה קשורה להוטנט בלבד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #50  נשלח: ה' 05/05/2016 9:35

satbeginner
·אכן כן אבל שוב פעם איפה שניסיתי לעבוד עם תשתית הוט ללא חייגן הלקוח אף פעם לא היה מרוצה מהיציבות, אגב גן שאני עובד עם בזק אני תמיד הופך את הנתב ל bridge ומשתמש בו כמקשר לרשת של בזק בלבד.
הנתביםשל בזק מכילים קושחה שמגבילה את ה sessions per second. מידע ממקור ראשון מאחד מספקי הציוד לבזק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1389
מספר הודעות: 4921

 #51  נשלח: ה' 05/05/2016 11:40

NetCHEIF כתב:
ציטוט:
...


אם אתה באמת "עוסק בתחום" ואתה מעודכן בחיבורי התשתית של HOT ובזק נכון למאי 2016, אז אתה בוודאי יודע שהיכולת הטכנית של בזק נחותה בהרבה מזו של HOT. אני לא מכיר אף לקוח של בזק שמקבל 100M בחבילת 100M או 40M בחבילת 40M - ברובם המוחלט של המקרים לקוח בזק מקבל סביב שני שליש ממהירות החבילה שרכש, שלא נדבר על כך שלא בכל מקום בזק מוכרת חבילות של 100M.

לעומת זאת, ב-HOT, הסיפור של "תשתית משותפת" הוא היסטוריה עתיקה שכבר מזמן אינה נכונה. ב-HOT אתה מקבל בדיוק את המהירות שרכשת, גם בחבילות הסופר מהירות שלהם 200/5 ו-500/10. בהיבט הזה אין ספק שהתשתית של HOT היא הרבה יותר יציבה וחסינה, בין השאר מכיוון שהיא אינה מתבססת על זוגות של כבלי נחושת החשופים לרעש אלא על כבלי קואקס מסוככים.

אני מצרף כאן בדיקת מהירות שעשיתי כרגע. את התוצאה הזו אני מקבל כל יום, כל היום.
·
·

מסכים.
אני רק אחזק ואגיד שגם אני עם הוט+הוטנט כבר מספר שנים לא מבוטל (לדעתי מאז שהוטנט התחילו), ומקבל את החבילה שרכשתי כל יום-כל היום (במיוחד אצלי שהטורנטים פתוחים כמעט כל השנה), ולגבי ניתוקים, נדיר.. פעם בשלושה חודשים אולי איפוס לראוטר, וגם אני לא חושב שזה באשמת הספקית אלא יותר רענון לציוד הביתי שמחוברים אליו המון קליינטים.

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3783

 #52  נשלח: ה' 05/05/2016 21:33
Re: מהירות 200 מגה בבזק, מתי ?

arotman
על שאלה לא ענית אלא נתת עוד דוגמא נגד הוט שזה אחלה ומדהים על כך אפשר לתת עוד אלף דוגמאות שגם אצל בזק לא מקבלים יותר 15 מגה ... ונתת דוגמא UNLIMITED, זה מראה שאתה יודע שאצל בזק לא הכל זהב כמו אצל הוט שהכל לא יהלומים במקום רק לגנח את הוט דורש מה שאתה מהוט דרוש גם מבזק
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #53  נשלח: ה' 05/05/2016 22:25
Re: מהירות 200 מגה בבזק, מתי ?

uh99
·
כמובן שלבזק אין יכולת להעביר חיבור של 200 מגה על נחושת היום, אבל כל הרעיון הוא שהוט מספקת 200 מגה 500 מגה שלא באמת מחזיק מים אז אחלה בבדיקת מהירות אתה רואה 200 או 500 מגה אבל מה זה שווה אם הלקוח בבית החכם צריך ללכת לנתב (או לשלוח את העוזרת) כל כמה שעות או ימים לכבות ולהדליק?
לצערי עם הוט מעולם לא היה עם מי לדבר, אני זוכר שבתקופה שבה עבדתי ב SG וניסיתי להשיג מישהו מהמחלקה הטכנית כדי לקבל קודי הפעלה ב IR ויוק שום דבר ב YES למשל הגעתי בלי בעיה למחלקת הנדסה.
תכל"ס לאחר שהשקעתי מאות שעות עם נציגים של הוט שלא הצליחו לסייע ולא הסכימו להעביר לסמכות גבוהה יותר בהחלט נשבר לי מהם. רק בתחילת השבוע כפי שכבר ציינתי עברתי עם לקוחות מראשון מסכת מטומטמת של רונדלים בין נציג חדש בנטויזן שלאחר שיחה של כמעט 45 דקות הודעתי לו שהוא אינו מבין מספיק ודרשתי להעביר לתומך בכיר ולאחר מכן חזרה להוט כדי לקבל קו אינטרנט יציב עם IP קבוע ב 30 מגה הייתי איתם סך הכל מעל 3 שעות בטלפונים, הלקוחות כבר הרימו ידיים ואני המשכתי.
את ההתמודדות מול ספקי האינטרנט ומול בזק והוט אני מבצע על בסיס כמעט יום יומי ועל המסקנות שלי כבר חזרתי מספר פעמים , אתה מוזמן להצטרף אלי ליום עבודה ולחוות בעצמך. זה נכון שבזק לא מושלמים אבל יש עם מי לדבר ותהליך האסקלציה ברור ומבנה.
בהוט מעולם אבל מעולם לא הועברתי לנציג בכיר יותר או לטכנאי רשת ובמקרה הטוב תואם טכנאי נוסף ללקוח לעוד כמה ימים ובנתיים הלקוח מתייבש.
אגב יצא לי לפגוש לראשונה טכנאי רשת של הוט במלון בצפון שבו תצרתי רשת לפני קצת פחות משנה, הטכנאי סיפר לי שהם פעם היו 7 טכנאים לאזור הצפון והם נשארו 2, הם כבר לא עובדים ישירים של הוט אלא עובדי קבלן הטכנאי סיפר לי דברים נוספים הקשורים לאיכות הציוד ולתקלות שלא רצוי לפרט אותם.
יש לציין שמאז שלהוט יש מנכ"לית חדשה זמני ההמתנה לנציג השתפרו פלאים רק חבל שיציבות רשת הנתונים שלהם לא שופרה מספיק.
שלא תבין אותי לא נכון אני חושב שתחרות היא דבר הכרחי ונכון ובנתיים מבחינת התשתית הביתית UNLIMITED מובילים ובגדול רק חבל שאין להם ספקי אינטרנט נורמליים.
(1) הבעות תודה: miCkEy6772
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NetCHEIF (לביא שיפמן - http://www.NetCHEIF.com)
גורו רשתות
גורו רשתות

הצטרף בתאריך:
  Sep 21, 2012

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 586
מספר הודעות: 2649

 #54  נשלח: ה' 05/05/2016 22:37

מה שאתה כותב הוא כל כך לא נכון וכל כך מוטה שאני מטיל ספק אם באמת התקשרת להוט לאחרונה וניסית לקבל מהם שירות. רק השבוע הייתי צריך לבקש הפעלת שירות סינון אצל הוט - שיחה של פחות מ-3 דקות, בוצע RESET למודם והשירות מופעל. אתה מכניס לסיפורים שלך נציגים של נטוויז'ן ו-UNLIMITEג שאני בכלל לא מבין איך הם קשורים. יתר על כן, אם הלקוחות שלך צריכים רוחב פס משמעותי אז בשביל מה בכלל נדרש חייגן L2TP? בכל החיבורים המהירים של הוט נעשה שימוש ב-DYNAMIC IP שהוא יציב לאין שיעור מכל חייגן אחר. אתה גם מתעלם מהבעיה הבסיסית של בזק שב-VDSL היא אינה מסוגלת לתת יותר מ-65M וגם זה לא לכולם. בהוט, וכבר העלתי אתמול תמונת מסך, אתה מקבל בדיוק את מה שאתה מזמין והחיבור יציב ואמין לאורך ימים ושבועות.
_________________
באתר http://www.netcheif.com תוכלו למצוא מדריכים וסקירות על רשתות ביתיות, חיבורי אינטרנט ונתבים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #55  נשלח: ה' 05/05/2016 23:07

NetCHEIF
· אני מניח שאני מדבר עם הוט ועם בזק יותר מרוב החברים כאן, בפורום וזה נכון שהשרות של הוט השתפר באופן משמעותי אבל שלקוח חייב כתובת IP קבועה עבור רשת מצלמות ו VPN היום בהוט אין פתרון אחר מלבד חייגן בL2TP לספק השרות שמגביל את המהירות ל 30 מגה.
כדי לקבל את ה IP הקבוע בהוט צריך קודם כל להתקשר להוט לשרות הלקוחות ולבקש ביטול שרותי הנתב ב HOTBOX לאחר מכן צריך להתקשר לספק השרות להמתין שהספק יתקשר להוט ויבצע שיוך מולם, כעת אם בוצע שינוי במהירות מול הוט למשל לשנות ממהירות 100 שלא הייתה יציבה עם חייגן L2TP, מתקשרים שוב פעם להוט, הוט מורידים מהירות וכעת נמחק השיוך , שוב פעם צריך להתקשר לספק ולבקש פעם נוספת שיוך. האם כתבתי כאן משהו שאינו נכון?
גם שניסיתי להשאיר לקוחות עם שרות נתב ב HOTBOX למשל אצל לקוח באירוס עם יחסית לא כל כך הרבה ציוד בבית רק כ 15 NODES הלקוח היה מידי פעם צריך לאפס את הנתב.

לביא, אם אתה רוצה אני אשוחח עם הלקוחות ואבקש את רשותם להעביר אליך את פרטיהם, אם יש לך איזה שהוא קשר עם פיגורה בכירה בחברה אשמח לשתף פעולה, הרי בסופו של דבר אין לי משהו אישי נגד הוט אלא תסכול מצטבר לגבי בעיות יציבות שאני נתקל בהם באופן קבוע.
התרחיש עובד כך, מגיעים לבית שיש בו הוט מנסים להשתמש בחיבור של הוט במשך תקופה, הלקוח ואני מתעצבנים מול הוט הלקוח עובר לבזק.

אני לא מתעלם מכך שבזק אינה מסוגלת לספק בהרבה מקומות מהירות גבוהה גם מ 40 מגה, במקרה של הלקוחות שלי מהירות ההורדה היא לא חזות הכל ומהירות העלאה יותר חשובה לנו בגלל גישה למצלמות אבטחה לעתים גם מול מוקד צופה עובדה שהוט לא מוכנים לספק מהירות גבוהה מ 2 מגה העלאה אלא אם כן אתה מזמין 500 מגה.
(1) הבעות תודה: miCkEy6772
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3783

 #56  נשלח: ה' 05/05/2016 23:27
אילו הלקוח בראש עדיפות ולא רק הכסף של הלקוח ...

arotman
אז אתה מסכם שיש בעיות בשתי החברות הללו והן לא חפות מחסרונות טכנולגיות . ..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #57  נשלח: ה' 05/05/2016 23:38
Re: אילו הלקוח בראש עדיפות ולא רק הכסף של הלקוח ...

uh99
·
אני לא מבין לאן אתה חותר, בכל העמודים שכתבתי כאן היכן כתבתי שבזק מושלמים? כל טענתי היא שבבזק יש למי לפנות
אם מספיק מתעקשים, עד עתה כאשר נתקלתי בבעיות יציבות בהוט הבעיות לא נפתרו באמת.
כבר היו לי מצבים שבזק חזרו עם תשובה של לא ניתן לספק מהירות גבוהה מ 15 מגה באזור זה או שהועברה בקשה למחלקת תשתיות להוסיף NGN באזור. או אפילו פעם שצריך להמתין לקבלן חיצוני שיעביר עמוד טלפון, אבל בסופו של יום בבזק יפתרו את הבעייה ובהוט ברוב המקרים לא.
אגב אני ממש לא מבין את הכותרת אין שום משמעות לכסף של הלקוח לפחות אצלי, הלקוח צריך לקבל את הרשת היציבה ביותר והאיכותית ביותר ומכיוון שאני כמעט לא מוכר ציוד אלא הדילר שהביא אותי ללקוח אז הרווח שלי הוא מעבודת הייעוץ ועבור עבודת התיצור והפיקוח, לשם כך אני מחזיק בודק רשת FLUKE של 1800$ ומשקף תדרי רדיו ב 1500$ מבחינתי מחר חברת נסטלה יכולה לספק שרותי אינטרט אם הם יספקו תשתית אינטרנט יציבה אז מה הבעייה להשתמש בשרותים שלה.
(1) הבעות תודה: miCkEy6772
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007

מיקום: פאתי מלאבס
הבעות תודה: 2216
מספר הודעות: 32686

 #58  נשלח: ו' 06/05/2016 3:03

לא הבנתי למה צריך IP קבוע עבור גישה למצלמות IP אצל לקוח פרטי. למה לא לשלב עם שירות Dynamic DNS?
לגבי IP קבוע עבור חברה או בית עסק, זה כבר סיפור אחר בקטגוריה אחרת.

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
satbeginner
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2011
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 121

 #59  נשלח: ו' 06/05/2016 7:45

אולי באמת משהו השתפר בהוט לאחרונה,אבל הם עדיין רחוק מבזק ברמת השירות והידע של הנציגים.לפחות מניסיוני.לגבי המהירות שדיברו עליה גם,אני מעדיף 15 מגה יציב ללא סינונום מאשר 100 מגה שלא ממש עובד בכל המצבים שאני צריך.אבל שוב,אני מזכיר לכולם שדיון הזה התחיל בבעיות של הוטנט,הספקית האינטרנט ולא כל ההוט.מי שרוצה קצת יותר מהאינטרנט שלו מעבר לגלישה פשוטה,שלא יתחבר להוטנט.יחסוך לעצמו הרבה עצבים!
(1) הבעות תודה: arotman
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #60  נשלח: ו' 06/05/2016 8:28

pixies
·
לא ניתן לסמוך על שרותים כאלה תמיד, כאשר הנתב עלה התחבר לאינטרנט ונרשם למשל מול DYNDNS ,הכל עובד כשורה
כעת הייתה הפסקת חשמל או סתם ניתוק וחיבור מחדש לספק השרות גם אם העדכון של DYNDNS עבר בהצלחה יכול ליהיות מצב שלקוח שפונה מחו"ל או באפילו מהארץ למשל ל client.dyndns-ip.com יקבל עדיין כתובת IP קודמת כי הטלפון, המחשב הנייד, המחשב במוקד הצופה מחזיק ב CACHE DNS שלו את הכתובת הקודמת, לעיתים גם לוקח בין כמה שעות לעד 48 שעות עד שהרפליקציה של שרתי ה DNS בעולם מתעדכנת כראוי. במערכות יותר גדולות מקובל להחזיק קווים נוספים לגיבוי לצורך שליטה ובקרה במערכות הקטנות יותר פחות מקובל.
אני חייב לציין שתרבות ה"סמוך" הישראלית בתחום הבתים החכמים וגם ברשתות בחברות קטנות ובינוניות עובדת לא כמו שעון תרתי משמע. רק אתמול בערב הייתי במשרד באחד המגדלים ברמת גן. המשרד הזמין רשת נפרדת לגישה לאינטרנט עבור העובדים, מי שהתקין את הרשת פשוט זרק את הציוד כמעט בלי לתצר , לא עודכנו גרסאות קושחה, לא החלפו סיסמאות ניהול וכו".

היום בעצם מעל 60 אחוז מהיקף העבודה שלי הוא להגיע לאתרים ולתקן טעויות של אחרים. לא יכול לומר שאני יודע טוב יותר את העבודה מאחרים. אבל חוסר תשומת הלב לפרטים והמרדף אחרי העבודה הבאה או אחרי התשלום החודשי הקבוע שגובים מהלקוח בלי בעצם לטפל בבעיות עצמם כדי שיהיה ניתן להמשיך ו"להציל" את הלקוח, מפריע לי מאוד בתור אחד שגדל בתחום התקשורת והמחשוב בצבא ובתעשיה קשה לי לקבל זאת.

משום כך שאני מגיע לאתר אני בודק את כל מכלול המערכות (סקר אתר) מתחיל לתעד מצב קיים וגיבוי של הגדרות קיימות.
הרבה פעמים בעיקר בבתים החכמים הגדולים יש מערכות של חשמל חכם, מיזוג, אזעקה, מצלמות אבטחה, אינטרקום IP, מרכזיית טלפוניה IP, מערכות AV , מערכת שליטה, כל מערכת יכולה להגיע מספק אחר וכל מערכת צריכה את ההגדרות שלה ברשת ואת אפשרות הגישה אליה מבחוץ לצורך תמיכת הספק וצריכה לדבר עם שאר המערכות ב IP.
כך שבהחלט יכול ליהיות מצב ששאני מגיע לבית שגרים בו אולי 4 נפשות אבל בפועל כמות הציוד בבית הופכת אותו לבית עם יותר ציוד ממשרד בינוני.
בבית שלא מזמן סיימתי שגרים בו בדרך קבע 2 נפשות בלבד, יצא לי להגדיר 4 רשתות שונות (VLAN), רשת מצלמות אבטחה, רשת כללית , רשת אלחוטית לאורחים כולל SSID נפרד עם אפשרות גישה לאינטרנט אבל ללא גישה לרשת הכללית ורשת DMZ עבור שרתי מצלמות (בשרתים המקצועיים יותר יש חיבור אחד למצלמות IP וחיבור נוסף לגישה ללקוח)

עוד דוגמה לחוסר תשומת לב ואי לקיחת אחריות, מגיע למשרד משולב מגורים כלומר דירה ומשרד עם כמה עובדים באותו המקום.
במקום הזה עברו כמה וכמה חברות שכל אחד שם את הציוד שלו לקח את הכסף והלך, המשרד משלם כמעט 2000 ש"ח בחודש על תחזוקת הרשת, במשרד מתלוננים כל העת על ניתוקים מרשת האינטרנט ובכלל משרותי אחסון הקבצים והמדפסות.
כמובן שאין ספר אתר והתעוד היחיד שקיים הוא כמה שרבוטים על נייר. אני פונה לנציג החברה שמקבלת כסף עבור תחזוקת הרשת
לגבי הגדרות מוזרות בנתב והתשובה שאני מקבל היא" אלא היו ההגדרות לפני שהגענו לא רציתי לשנות"

בסופו של דבר יחד עם אחד הדילרים שאיתו אני עובד שהביא אותי לאתר והצוות שלו עברנו על כל כבלי הרשת, החלפנו מחברים וחלק מהכבלים, החלפנו את ממתג הרשת הראשי, את נתב ה Fortigate60 שהיה שם ועשה בעיות באחר, התקנו 3 יחידות גישה אלחוטיות חדשות וחילקנו את הרשת ל 3 רשתות, רשת משרד, רשת ביתית ורשת לאורחים כולם נגישות באמצעות Wi-Fi.
בסופו של יום מכל הסלט של הגדרות הנתב נשארו 3 חוקים בלבד.. וכמובן שהלקוח קיבל תעוד רשת מלא עם גיבוי של כל קבצי התצורה של מוצרי הרשת, דו"ח בדיקת הרשת בקובץ PDF של ה FLUKE וכו" נציג החברת האחזקה עשה גם את החלק שלו ועבר על כל הגדרות התחנות והשרת עם כמה המלצות לשיפור בשרת ממני.


נערך בפעם אחרונה על-ידי arotman בתאריך ו' 06/05/2016 8:54, נערך סך הכל פעם אחת
(2) הבעות תודה: satbeginner , miCkEy6772
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+ עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht