·Nunatak כתב:אני מחכה לחבילה שלפני שבועיים נכנסה לארץ, הם לא עונים להודעות שאני שולח לא דרך האתר שלהם ולא דרך האתר של ARAMEX ובטח שהם לא עונים לטלפון.
היתרון היחיד שלהם הוא שהם משתמשים בשליחים של דואר ישראל, הבעיה היא שהם לא מעדכנים באתר את מס' המעקב המקומי אחרת היה אפשר לפתור את זה לבד מול הדואר.
גם אצלי זאת חבילה מGEARBEST ושלחתי להם הודעה שהיא לא הגיעה ותלונה על השירות של Aramex/GCX. הניסיון שלי עם gearbest עצמם הוא דווקא חיובי, אני מאמין שהם ינסו לראות מה קורה עם זה ואם לא תהיה התקדמות תוך כמה ימים יוציאו חבילה חדשה....
לכל המנוסים עם החברה הזו:
אם חבילה הגיעה היום ל Delivery Office של GCX (עברה שחרור ממכס)
איך הם משנעים אותה אלי: באמצעות שליח שלהם או דרך דואר ישראל(אם כן,אז האם דואר ישראל שליחים?)
יש לי מספר מעקב באתר של aramex שמורכב רק מספרות.
האם הם ממירים את המספר הזה למספר מעקב אחר שאוכל לעקוב אחריו?
תודה לתשובה