לי גם ביטלו הכל למעט איזה ג'קט שעלה 20 דולר שהוא הגיע אבל שני סט קורנינג ומעשנת כמובן ביטלו
מישהו קיבל מעשנת ?
Target האמריקאי - שולח משלוח בינלאומי חינם עד 20/8 לישראל באמצעות DHL
קיבלו מעשנות ואפילו דברים יותר כבדים,
מאמין שבורדפרי באמת התכוונו בהתחלה לשלוח הכל וכל מי ששלחו לו חבילות במשלוח הראשון קיבל או יקבל (חוץ מהחבילות שעוכבו במכס)
כל מה שהמתין במחסנים שלהם למשלוחים הבאים לארץ התבטל, לא משנה אם כבד או קל.
כנראה בורדפרי הריצו את העלויות שכרוכות בזה, בתוספת הקשיים שהמכס והחברות שילוח הקשו עליהם בארץ והחליטו שלא מוכנים לספוג את ההפסד הזה.
לי ביטלו 3 חבילות, אחד נשלח ותקוע במכס, ומשום מה כל יום ב-8:00 בבוקר במשך השבועיים האחרונים מנסים להעביר את החבילה במכס והיא שוב ושוב נתקעת...
מאמין שבורדפרי באמת התכוונו בהתחלה לשלוח הכל וכל מי ששלחו לו חבילות במשלוח הראשון קיבל או יקבל (חוץ מהחבילות שעוכבו במכס)
כל מה שהמתין במחסנים שלהם למשלוחים הבאים לארץ התבטל, לא משנה אם כבד או קל.
כנראה בורדפרי הריצו את העלויות שכרוכות בזה, בתוספת הקשיים שהמכס והחברות שילוח הקשו עליהם בארץ והחליטו שלא מוכנים לספוג את ההפסד הזה.
לי ביטלו 3 חבילות, אחד נשלח ותקוע במכס, ומשום מה כל יום ב-8:00 בבוקר במשך השבועיים האחרונים מנסים להעביר את החבילה במכס והיא שוב ושוב נתקעת...
מתוך הכתבה בYNET שדיברתי עליה (כולל לינק שהבאתי) בתגובה הקודמת, "לא נגענו" /b]
המבצע בטרגט: כ-20 אלף חבילות בדרך לישראל, רובן מתעכבות, חלקן לא יגיעו
לקוחות מתלוננים: קנינו באתר רשת הקמעונאות טרגט במסגרת מבצע משלוחי החינם, אבל נתבקשנו לשלם מסים נוספים או שהחבילה מתעכבת. על פי הערכות הסיבות לכך לקוחות ישראלים הזמינו כמויות אדירות של חבילות, כולל סלונים וקירות טיפוס, ובאתר מחפשים כרגע חברה שתעבירן ארצה. חבילות שלא יגיעו כוללות הזמנה של מזון בכמויות גדולות והזמנה עקיפה של מוצרים שאפשר לקנות בחנויות טרגט בלבד ואי אפשר לקנות אונליין.
מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L ... ,00.html[b]
אתם כנראה במסע הכחשה או בהזיות (אם כבר מדברים על בעיות פסיכולוגיות), היה באג באתר ואנשים ניצלו את זה נקודה.
את הפח שהזמנתי עדיין אי אפשר להזמין ללא הבאג, אתם יכולים לבדוק בעצמכם : https://intl.target.com/p/simplehuman-s ... A-16760351
וגם רוב המוצרים הגדולים שאנשים מקבוצת INEEDITIL (קבוצה של כ-19 אלף איש) הזמינו והמוצר הגיע (בוסטרים, עגלות, צידניות, ריהוט גן, משחקי גן, מעשנות 3 במספר ועוד), לא היה אפשרי להזמין אותם ללא הבאג, יש שם לינקים למוצרים שהזמינו ועדיין אי אפשר להזמין אותם ללא הבאג, תבדקו בעצמכם.
אין מה לעשות, רוב המוצרים השווים היו במצב של "ONLY AT STORES" (כנראה שבגלל זה הם גם היו במלאי ונשלחו מהר למי שהזמין בתחילת המבצע) שאי אפשר להוסיף לעגלה ללא הבאג (לא משנה מאיזו סיבה), במקרה הם גם מוצרים כבדים (הפח שהזמנתי היה רשום כ-8 קילו במשלוח), בגלל זה רוב האנשים קיבלו ביטולים על המוצרים האלו (ממש כמו הבחור פה מלמעלה), יכול מאוד להיות גם שהיה לבורדפרי הקצאת משקלים למשלוח (בכל זאת זה מבצע עולמי), בגלל שאנשים הזמינו מוצרים שנשלחים דרך הבאג (גם כי הם המוצרים הכי שווים וגם כי רובם כבדים), הוזמנו יותר מוצרים ואנשים אחרים נדפקו (אני למשל קיבלתי מוצר אחד ואקבל עוד מוצר מתוך 3 שהזמנתי), אז ברור שלא מעניין אתכם, אבל תעשו את החשבון איך שבא לכם, ממש לא אכפת לי, אני לא מתרפס, מתנצל ובטח שלא בעל שנאה עצמית או כלשהיא כלפי מישהוא, אני חושב על טובת הכלל ואתם כנראה, לא.
אני חושב שהמשפט הזה מסכם את הסיפור הכי טוב: Buy first, Ask questions later.
המבצע בטרגט: כ-20 אלף חבילות בדרך לישראל, רובן מתעכבות, חלקן לא יגיעו
לקוחות מתלוננים: קנינו באתר רשת הקמעונאות טרגט במסגרת מבצע משלוחי החינם, אבל נתבקשנו לשלם מסים נוספים או שהחבילה מתעכבת. על פי הערכות הסיבות לכך לקוחות ישראלים הזמינו כמויות אדירות של חבילות, כולל סלונים וקירות טיפוס, ובאתר מחפשים כרגע חברה שתעבירן ארצה. חבילות שלא יגיעו כוללות הזמנה של מזון בכמויות גדולות והזמנה עקיפה של מוצרים שאפשר לקנות בחנויות טרגט בלבד ואי אפשר לקנות אונליין.
מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L ... ,00.html[b]
אתם כנראה במסע הכחשה או בהזיות (אם כבר מדברים על בעיות פסיכולוגיות), היה באג באתר ואנשים ניצלו את זה נקודה.
את הפח שהזמנתי עדיין אי אפשר להזמין ללא הבאג, אתם יכולים לבדוק בעצמכם : https://intl.target.com/p/simplehuman-s ... A-16760351
וגם רוב המוצרים הגדולים שאנשים מקבוצת INEEDITIL (קבוצה של כ-19 אלף איש) הזמינו והמוצר הגיע (בוסטרים, עגלות, צידניות, ריהוט גן, משחקי גן, מעשנות 3 במספר ועוד), לא היה אפשרי להזמין אותם ללא הבאג, יש שם לינקים למוצרים שהזמינו ועדיין אי אפשר להזמין אותם ללא הבאג, תבדקו בעצמכם.
אין מה לעשות, רוב המוצרים השווים היו במצב של "ONLY AT STORES" (כנראה שבגלל זה הם גם היו במלאי ונשלחו מהר למי שהזמין בתחילת המבצע) שאי אפשר להוסיף לעגלה ללא הבאג (לא משנה מאיזו סיבה), במקרה הם גם מוצרים כבדים (הפח שהזמנתי היה רשום כ-8 קילו במשלוח), בגלל זה רוב האנשים קיבלו ביטולים על המוצרים האלו (ממש כמו הבחור פה מלמעלה), יכול מאוד להיות גם שהיה לבורדפרי הקצאת משקלים למשלוח (בכל זאת זה מבצע עולמי), בגלל שאנשים הזמינו מוצרים שנשלחים דרך הבאג (גם כי הם המוצרים הכי שווים וגם כי רובם כבדים), הוזמנו יותר מוצרים ואנשים אחרים נדפקו (אני למשל קיבלתי מוצר אחד ואקבל עוד מוצר מתוך 3 שהזמנתי), אז ברור שלא מעניין אתכם, אבל תעשו את החשבון איך שבא לכם, ממש לא אכפת לי, אני לא מתרפס, מתנצל ובטח שלא בעל שנאה עצמית או כלשהיא כלפי מישהוא, אני חושב על טובת הכלל ואתם כנראה, לא.
אני חושב שהמשפט הזה מסכם את הסיפור הכי טוב: Buy first, Ask questions later.
בטח שיש קשר, כנראה המוצרים שלך הגיעו באיחור כי לא היו במלאי, זה קרה לי עם המוצר השלישי שהזמנתי:
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/pro ... 0300772424
נשלח ב-20 הגיע ב- 25 לבורדרפרי ולא נשלח לארץ, לאומת זאת שאר המוצרים (בשתי הזמנות שונות שאחת פוצלה ונשלחה חלקית), נשלחו ב-20 הגיעו ב-23 לבורדרפרי ונשלחו לארץ (הכבדה הגיע עם שליח והקלה ממתינה לי בדואר):
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/pro ... YW57774561
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/pro ... 0313733767
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/pro ... 0300772424
נשלח ב-20 הגיע ב- 25 לבורדרפרי ולא נשלח לארץ, לאומת זאת שאר המוצרים (בשתי הזמנות שונות שאחת פוצלה ונשלחה חלקית), נשלחו ב-20 הגיעו ב-23 לבורדרפרי ונשלחו לארץ (הכבדה הגיע עם שליח והקלה ממתינה לי בדואר):
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/pro ... YW57774561
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/pro ... 0313733767
נערך לאחרונה על ידי eli1989 ב 05/09/2017 0:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
חלק מזה זה גם מזל, אם המוצר במלאי או לא, אם היה לך מספר מעקב מטארגט לבורדרפרי היית יכול לדבר, בגלל שאין לך מספר מעקב אז אתה סתם מנחש ואוכל סרטים, אתה לא יודע להגיד אם יש לבורדפרי וטרגט באמת הקצאה לנגיד 6000 משלוחים (בערך מה שנשלח בפועל) ללא תקציב מוגבל, או תקציב כספי מסויים והם באמת מפסידים כסף.
בפועל, מי שהמוצר שלו הוזמן בתחילת המבצע, היה במלאי ונשלח מהר קיבל את המוצר, (זאת הנגלה הראשונה שאנשים קיבלו מה- 26 לאוגוסט).
בפועל, מי שהמוצר שלו הוזמן בתחילת המבצע, היה במלאי ונשלח מהר קיבל את המוצר, (זאת הנגלה הראשונה שאנשים קיבלו מה- 26 לאוגוסט).
·eli1989 כתב:מתוך הכתבה בYNET שדיברתי עליה (כולל לינק שהבאתי) בתגובה הקודמת, "לא נגענו" /b]
המבצע בטרגט: כ-20 אלף חבילות בדרך לישראל, רובן מתעכבות, חלקן לא יגיעו
לקוחות מתלוננים: קנינו באתר רשת הקמעונאות טרגט במסגרת מבצע משלוחי החינם, אבל נתבקשנו לשלם מסים נוספים או שהחבילה מתעכבת. על פי הערכות הסיבות לכך לקוחות ישראלים הזמינו כמויות אדירות של חבילות, כולל סלונים וקירות טיפוס, ובאתר מחפשים כרגע חברה שתעבירן ארצה. חבילות שלא יגיעו כוללות הזמנה של מזון בכמויות גדולות והזמנה עקיפה של מוצרים שאפשר לקנות בחנויות טרגט בלבד ואי אפשר לקנות אונליין.
מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L ... ,00.html[b]
אתם כנראה במסע הכחשה או בהזיות (אם כבר מדברים על בעיות פסיכולוגיות), היה באג באתר ואנשים ניצלו את זה נקודה.
את הפח שהזמנתי עדיין אי אפשר להזמין ללא הבאג, אתם יכולים לבדוק בעצמכם : https://intl.target.com/p/simplehuman-s ... A-16760351
וגם רוב המוצרים הגדולים שאנשים מקבוצת INEEDITIL (קבוצה של כ-19 אלף איש) הזמינו והמוצר הגיע (בוסטרים, עגלות, צידניות, ריהוט גן, משחקי גן, מעשנות 3 במספר ועוד), לא היה אפשרי להזמין אותם ללא הבאג, יש שם לינקים למוצרים שהזמינו ועדיין אי אפשר להזמין אותם ללא הבאג, תבדקו בעצמכם.
אין מה לעשות, רוב המוצרים השווים היו במצב של "ONLY AT STORES" (כנראה שבגלל זה הם גם היו במלאי ונשלחו מהר למי שהזמין בתחילת המבצע) שאי אפשר להוסיף לעגלה ללא הבאג (לא משנה מאיזו סיבה), במקרה הם גם מוצרים כבדים (הפח שהזמנתי היה רשום כ-8 קילו במשלוח), בגלל זה רוב האנשים קיבלו ביטולים על המוצרים האלו (ממש כמו הבחור פה מלמעלה), יכול מאוד להיות גם שהיה לבורדפרי הקצאת משקלים למשלוח (בכל זאת זה מבצע עולמי), בגלל שאנשים הזמינו מוצרים שנשלחים דרך הבאג (גם כי הם המוצרים הכי שווים וגם כי רובם כבדים), הוזמנו יותר מוצרים ואנשים אחרים נדפקו (אני למשל קיבלתי מוצר אחד ואקבל עוד מוצר מתוך 3 שהזמנתי), אז ברור שלא מעניין אתכם, אבל תעשו את החשבון איך שבא לכם, ממש לא אכפת לי, אני לא מתרפס, מתנצל ובטח שלא בעל שנאה עצמית או כלשהיא כלפי מישהוא, אני חושב על טובת הכלל ואתם כנראה, לא.
אני חושב שהמשפט הזה מסכם את הסיפור הכי טוב: Buy first, Ask questions later....
חיפוש של 10 שניות מעלה כ 30 מעשנות שכולם נשלחות לארץ דרך דף המוצר. אז אין לי מושג למה אתה ממשיך לטעון שכל המוצרים ה"שווים" לא נשלחים רגיל אלא רק עם שימוש בטריק הידוע לשמצה (בדקתי גם בוסטרים, שולחנות וציוד כבד אחר) יש כאלו שלא ניתן ויש כאלו שכן. וגם למה אתה קובע שרוב המוצרים שהוזמנו דרך קבוצת הפייסבוק הוזמנו בשימוש ה"באג", וגם מה זה בכלל קשור? אם זה גדול וכבד, ובורדפרי לא היו מעוניינים לשלוח את זה היו יכולים לשים את זה בצד במחסן של "החזרות" ולשלוח אותם חזרה לטרגט.
אני יכול למצוא לך עוד 100 מוצרים כבדים וענקיים שנשלחים גם עכשיו בחיפוש של 10 דקות כולל רהיטים וציוד כזה או אחר.
לגבי המבצע עצמו, אם בורדפרי היו מוגבלים במשקל מלכתחילה או כמות הזמנות, היו צריכים להגביל את השימוש בקופון ל X פעמים, או לחילופין - X פעמים ללקוח.
הם לא עשו את זה וגם לא ציינו בשום מקום שהמבצע בתוקף על בסיס כל הקודם זוכה, אז לגיטימי להזמין מה שרוצים כמה שרוצים כל עוד המבצע נמשך. הלקוח הוא האחרון שצריך להאשים כאן ובאמת שאין לי מושג את מי אתה מחפש כאן. להאשים לקוחות על זה שניצלו מבצע שניתן להם? למה? אם עורך המבצע לא שם הגבלים או הגבלות כאלו ואחרים אי אפשר לצפות שהלקוח ישים כאלו לעצמו פשוט לא הגיוני.
אתה ממשיך לגרוס כי הסיבה לביטולים של ההזמנות או אי כיבודם, נעוצה בניצול ה"באג" לרעה, אבל אין לך שום מקור או עובדה להסתמך עליה. מדובר נטו בהשערה שלך שמתבססת על 0 מידע מאומת. אף אחד לא באמת יודע מה קרה ומה יקרה (עם שאר החבילות שטרם נשלחו, אבל נמצאים אצלם במחסן).
ודרך אגב, אני מעריך שאתה לא גולש בפורומים נוכריים, אז סתם שתדע שגם שם אנשים הזמינו דברים לא פחות הזויים (גדולים כקטנים) וגם שם, הם עלו על ה "באג".
וממש לסיום, כי זה מתיש ממש להתווכח עם מישהו שמתבסס על 0 מידע מאומת,
אותי כלקוח, לא מעניין מה קורה מאחורי הקלעים. הם יצאו במבצע של משלוח חינם לכל מה שידי משגת ואני רכשתי מה שראיתי לנכון באותו הרגע, גם אם רציתי 50 מעשנות כי אני פותח פסטיבל מעשנים וסיפורים, זאת זכותי!. אתה לא יכול לבוא אחר כך ובדיעבד להאשים אותי שבגלל שאני הזמנתי 50 מעשנות, אתה לא קיבלת את הפח *** שלך. אתה צריך להאשים את עורך המבצע! הוא זה שנתן לי את האפשרות לעשות זאת והוא זה שהחליט באופן שרירותי איזה הזמנה לבטל ואיזה לשלוח.
וסתם לידע כללי - אני הזמנתי 2 מעשנות, אחת יצאה מהמכס היום ואמורה להמסר מחר. השניה עדיין מחכה אי שם במחסנים של בורדפרי.
אחי הזמין 2 מעשנות, אחת עדיין במחסנים שם ואחת עדיין תקועה במכס בארץ.
את כל ה4 אתה עדיין יכול להזמין היום רגיל (ולשלם כ200$ דמי משלוח).
https://intl.target.com/p/dyna-glo-vert ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/landmann-smok ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/masterbuilt-v ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/masterbuilt-e ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/dyna-glo-wide ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/bradley-smoke ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/30-analog-ver ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/dyna-glo-vert ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/dyna-glo-vert ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/landmann-smok ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/landmann-wide ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/dyna-glo-wide ... lnk=newtab
https://intl.target.com/p/landmann-38-s ... lnk=newtab
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.
Buy first, Ask questions later.
לכל החבר'ה שדיווחו כאן שמופיע ב DHL הסטטוס "Shipment information received" ולא התעדכן ימים ארוכים.
שוחחתי עכשיו עם נציג מ BORDERFREE, הוא טוען שכל החבילות האלו ישלחו לישראל, הן מתעכבות עקב העומס הרב וככל הנראה ישלחו עם CARRIER אחר מ DHL.
אין לי מושג כמה אפשר לסמוך על מה שהם אומרים ולא יפתיע אותי אם חלק מהחבילות ישלחו, יגיעו לארץ ויעשו U TURN חזרה לארה"ב אבל נראה לי שאין לנו ברירה אלא לחכות.
שוחחתי עכשיו עם נציג מ BORDERFREE, הוא טוען שכל החבילות האלו ישלחו לישראל, הן מתעכבות עקב העומס הרב וככל הנראה ישלחו עם CARRIER אחר מ DHL.
אין לי מושג כמה אפשר לסמוך על מה שהם אומרים ולא יפתיע אותי אם חלק מהחבילות ישלחו, יגיעו לארץ ויעשו U TURN חזרה לארה"ב אבל נראה לי שאין לנו ברירה אלא לחכות.
·ofirbl כתב:לכל החבר'ה שדיווחו כאן שמופיע ב DHL הסטטוס "Shipment information received" ולא התעדכן ימים ארוכים.
שוחחתי עכשיו עם נציג מ BORDERFREE, הוא טוען שכל החבילות האלו ישלחו לישראל, הן מתעכבות עקב העומס הרב וככל הנראה ישלחו עם CARRIER אחר מ DHL.
אין לי מושג כמה אפשר לסמוך על מה שהם אומרים ולא יפתיע אותי אם חלק מהחבילות ישלחו, יגיעו לארץ ויעשו U TURN חזרה לארה"ב אבל נראה לי שאין לנו ברירה אלא לחכות....
https://www.hometheater.co.il/vp2678007#2678007
חברה תקנו אותי עם אני טועה ואופטימי מידי....
עדין לא התקבל שום תגובה רשמית מTARGET?!?! הרי עם כל ההשמצות שהחברה לא נערכה כראוי לא נראה לי סביר שזה נכון לא מדובר בחברה קטנה (אומנם האתר שלה נראה כך ) אבל אני בטוח שחשבו על זה עד הסוף.
הביטול הגיע מבורדרפרי אולי יש עדין סיכוי ש TARGET ימצאו דרך לשלח בכל זאת. הנזק התדמיתי הוא כאן אדיר, ולהזכיר לכולם זה היה מבצע כלל עולמי.
אני אומר ששווה להמתין עוד כמה ימים....
אמרתי כבר שאני אופטימי....
עדין לא התקבל שום תגובה רשמית מTARGET?!?! הרי עם כל ההשמצות שהחברה לא נערכה כראוי לא נראה לי סביר שזה נכון לא מדובר בחברה קטנה (אומנם האתר שלה נראה כך ) אבל אני בטוח שחשבו על זה עד הסוף.
הביטול הגיע מבורדרפרי אולי יש עדין סיכוי ש TARGET ימצאו דרך לשלח בכל זאת. הנזק התדמיתי הוא כאן אדיר, ולהזכיר לכולם זה היה מבצע כלל עולמי.
אני אומר ששווה להמתין עוד כמה ימים....
אמרתי כבר שאני אופטימי....