מסתבר ששלשום ב 03:00 בלילה החבילה שלי עברה למצב של Delivered.
הזייה.
אמזון התחילו לעבוד עם GCX?
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... c&start=45
לפי הדיון הנל המצב לא השתפר בשנתיים האחרונות.
לפי הדיון הנל המצב לא השתפר בשנתיים האחרונות.
@homie23
·
לי יש ניסיון לא טוב איתם למרות שקיבלתי את החבילה בזמן סביר.
שלחו לי בבוקר מסרון עם הפרטים של השליח שאמור היה ליצור איתי קשר באותו היום כדי לתאם מסירה. כתבתי לשליח, אבל הוא לא ענה ולא יצר איתי קשר במהלך כל היום.
למחרת ניסיתי לדבר עם המוקד שלהם, חיכיתי על הקו 42 דקות ונותקתי סתם כך, בלי שמישהו ענה.
בסוף הצלחתי להסתמס עם נציג השירות שלהם ותיאמתי משלוח ליום למחרת.
למחרת היום שוב קיבלתי מסרון עם הפרטים של השליח, אבל הוא לא ענה להודעה שלי ולא יצר איתי קשר (הבטיחו לי במוקד שהוא יתן לי התראה של חצי שעה) , לא הצלחתח להשיג את המוקד ולא להסתמס איתם, בסוף השליח כן הופיע אצלי עם החבילה. שאלתי אותו למה אתה לא עונה להודעות? הוא אמר לי יש לחץ, בלק פריידיי ובלה, בלה,בלה....
·
לי יש ניסיון לא טוב איתם למרות שקיבלתי את החבילה בזמן סביר.
שלחו לי בבוקר מסרון עם הפרטים של השליח שאמור היה ליצור איתי קשר באותו היום כדי לתאם מסירה. כתבתי לשליח, אבל הוא לא ענה ולא יצר איתי קשר במהלך כל היום.
למחרת ניסיתי לדבר עם המוקד שלהם, חיכיתי על הקו 42 דקות ונותקתי סתם כך, בלי שמישהו ענה.
בסוף הצלחתי להסתמס עם נציג השירות שלהם ותיאמתי משלוח ליום למחרת.
למחרת היום שוב קיבלתי מסרון עם הפרטים של השליח, אבל הוא לא ענה להודעה שלי ולא יצר איתי קשר (הבטיחו לי במוקד שהוא יתן לי התראה של חצי שעה) , לא הצלחתח להשיג את המוקד ולא להסתמס איתם, בסוף השליח כן הופיע אצלי עם החבילה. שאלתי אותו למה אתה לא עונה להודעות? הוא אמר לי יש לחץ, בלק פריידיי ובלה, בלה,בלה....
גם אני קיבלתי חבילה מצ'יטה, למרות שעל פי אמאזון הם שלחו את המוצר דרך ARAMEX שהם כאמור ידועים לנו כ-GCX.
כנראה ש-GCX עובדים בשת"פ עם צ'יטה. בכל אופן, את האמת שזה היה די מהיר...אין תלונות.
גם GCX ענו לי זריז כאשר שלחתי להם מייל (דרך פה: http://service.gcx.co.il/support/tickets/new).
להבנתי זו הייתה צורת התקשורת היחידה עמם; לא מצאתי שום מספר טלפון. אבל כפי שאמרתי, להפתעתי, ענו ממש מהר במייל.
כנראה ש-GCX עובדים בשת"פ עם צ'יטה. בכל אופן, את האמת שזה היה די מהיר...אין תלונות.
גם GCX ענו לי זריז כאשר שלחתי להם מייל (דרך פה: http://service.gcx.co.il/support/tickets/new).
להבנתי זו הייתה צורת התקשורת היחידה עמם; לא מצאתי שום מספר טלפון. אבל כפי שאמרתי, להפתעתי, ענו ממש מהר במייל.
- michaelfar
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 234
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
דווקא לי נסיון קרוב פחות מוצלח עם GCX\צ'יטה.
לא משהו קריטי, אבל הם שלחו לי הודעה לבחור נקודת איסוף למשלוח. לא רק שהנקודה הקרובה היתה מרחק של חצי שעה הליכה, אני בכלל רציתי שזה יגיע אלי הביתה וזו לא היתה אופציה.
רק אחרי שניסיתי להשיג אותם מלא זמן (בסוף ענו לי בצ'ט) ואמרו לי שהחבילה שלי בכל לא בארץ (היא היתה, הם הסתכלו על חבילה אחרת שלי והתעקשו בכל זאת) הם אמרו לי שאם אני לא עונה להודעה זה יגיע לכתובת שנתתי לאמזון.
כל ההתנהלות שלהם החל מהמייל למילוי פרטים שנראה כמו איזה מייל פישינג ועד היחס של הנציגים פשוט מצ'וקמק.
אגב, חבילה אחרת מאותה הזמנה ב I PARCEL הגיעה כמה ימים קודם. לא בהכרח קשור אבל מבחינתי נקודה לרעתם.
לא משהו קריטי, אבל הם שלחו לי הודעה לבחור נקודת איסוף למשלוח. לא רק שהנקודה הקרובה היתה מרחק של חצי שעה הליכה, אני בכלל רציתי שזה יגיע אלי הביתה וזו לא היתה אופציה.
רק אחרי שניסיתי להשיג אותם מלא זמן (בסוף ענו לי בצ'ט) ואמרו לי שהחבילה שלי בכל לא בארץ (היא היתה, הם הסתכלו על חבילה אחרת שלי והתעקשו בכל זאת) הם אמרו לי שאם אני לא עונה להודעה זה יגיע לכתובת שנתתי לאמזון.
כל ההתנהלות שלהם החל מהמייל למילוי פרטים שנראה כמו איזה מייל פישינג ועד היחס של הנציגים פשוט מצ'וקמק.
אגב, חבילה אחרת מאותה הזמנה ב I PARCEL הגיעה כמה ימים קודם. לא בהכרח קשור אבל מבחינתי נקודה לרעתם.
·dodi88 כתב:גם אני קיבלתי חבילה מצ'יטה, למרות שעל פי אמאזון הם שלחו את המוצר דרך ARAMEX שהם כאמור ידועים לנו כ-GCX.
כנראה ש-GCX עובדים בשת"פ עם צ'יטה. בכל אופן, את האמת שזה היה די מהיר...אין תלונות.
גם GCX ענו לי זריז כאשר שלחתי להם מייל (דרך פה: http://service.gcx.co.il/support/tickets/new).
להבנתי זו הייתה צורת התקשורת היחידה עמם; לא מצאתי שום מספר טלפון. אבל כפי שאמרתי, להפתעתי, ענו ממש מהר במייל....
ARAMEX זה החברה שמביאה את זה לארץ.
GCX זה החברה שמטפלת בזה בארץ. אצלי העבירה את החבילה לצ'יטה\בר-הפצה