בזק בינלאומי, שיטת מצליח

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
puma1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1572
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

בזק בינלאומי, שיטת מצליח

נושא שלא נקרא #1 

היום צלצלה אליי נציגת שירות של בזק בנלאומי, שאמרה לי שההתטבה שלי לקראת סיום (משלם כרגע 29 על 200 מגה) ואם אני לא רוצה לשלם 59 ש"ח, שאני אשמע על ההצעות החדשות, הציעה חבילה ב43 ש"ח, עם כל מיני שטויות של "הגנת סייבר", כמובן שזה לא מעניין ואין לי צורך בזה, כשאמרתי לה שאם היא לא יכולה לתת לי את אותו מחר שתנתק אותי, היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות, שם אוכל לבקש להתנתק

כשענתה לי הנציגה בשירות לקוחות, היא שאלה למה אתה רוצה להתנתק, המבצע שלך מסתיים רק עוד 3 חודשים. אז החלטתי לחזור למספר שממנו צלצלו אליי, שאלתי את הנציגה למה הם מצלצלים אליי שלושה חודשים לפני, ולמה שאני אשלם מעכשיו יותר. מה שהיה לה להגיד שוב ושוב הי שככה הם מצלצלים לכולם, 3 חודשים לפני, לא היה לה שום הסבר הגיוני למה ש-3 חודשים לפני אשלם יותר, כמובן שהיא גם לא ציינה את העובדה שנשאר לי שלושה חודשים שאמרתי לה שאם אין את אותו מחיר אני רוצה להתנתק, אלא הפנתה אותי לשירות לקוחות

אחרי כמה דקות חזר אליי המנהל, שההסבר שלו לעניין היה שיש לי חבילה "רגילה" והם רוצים לשדרג לי אותה (עם כל ה"הגנות" שלהם) ואם אין לי צורך אני יכול להמשיך עם החבילה שלי לעוד 3 חודשים, אמר שיבדוק אם נאמר לי משהו בשיחה שאולי הטעה אותי, כמובן שזה מה שאומרים לכולם, ואין מה לבדוק

השיחות מוקלטות, ויש פה ניסיון הטעיה ברור לכל הלקוחות של בזק בנלאומי 3 חודשים לפני, רוב האנשים לא באמת זוכרים מתי נגמרת להם החבילה בכל חברה (כולל אני) ולכן הניסיון הזה כבר 3 חודשים לפני לדחוף לי חבילה יקרה יותר, זאת שיטת מצליח במיטבה

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

תעבור להוטנט. תשלם פחות (חודשיים חינם ואח"כ 20 ש"ח לחודש). בלי שטיקים ובלי תרגילים.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

booras
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 140
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

איכס, בזק

מתן_בזק_בינלאומי
עובד טלפוניה/אינטרנט
עובד טלפוניה/אינטרנט
הודעות: 200
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

Re: בזק בינלאומי, שיטת מצליח

נושא שלא נקרא #4 

puma1 כתב:היום צלצלה אליי נציגת שירות של בזק בנלאומי, שאמרה לי שההתטבה שלי לקראת סיום (משלם כרגע 29 על 200 מגה) ואם אני לא רוצה לשלם 59 ש"ח, שאני אשמע על ההצעות החדשות, הציעה חבילה ב43 ש"ח, עם כל מיני שטויות של "הגנת סייבר", כמובן שזה לא מעניין ואין לי צורך בזה, כשאמרתי לה שאם היא לא יכולה לתת לי את אותו מחר שתנתק אותי, היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות, שם אוכל לבקש להתנתק

כשענתה לי הנציגה בשירות לקוחות, היא שאלה למה אתה רוצה להתנתק, המבצע שלך מסתיים רק עוד 3 חודשים. אז החלטתי לחזור למספר שממנו צלצלו אליי, שאלתי את הנציגה למה הם מצלצלים אליי שלושה חודשים לפני, ולמה שאני אשלם מעכשיו יותר. מה שהיה לה להגיד שוב ושוב הי שככה הם מצלצלים לכולם, 3 חודשים לפני, לא היה לה שום הסבר הגיוני למה ש-3 חודשים לפני אשלם יותר, כמובן שהיא גם לא ציינה את העובדה שנשאר לי שלושה חודשים שאמרתי לה שאם אין את אותו מחיר אני רוצה להתנתק, אלא הפנתה אותי לשירות לקוחות

אחרי כמה דקות חזר אליי המנהל, שההסבר שלו לעניין היה שיש לי חבילה "רגילה" והם רוצים לשדרג לי אותה (עם כל ה"הגנות" שלהם) ואם אין לי צורך אני יכול להמשיך עם החבילה שלי לעוד 3 חודשים, אמר שיבדוק אם נאמר לי משהו בשיחה שאולי הטעה אותי, כמובן שזה מה שאומרים לכולם, ואין מה לבדוק

השיחות מוקלטות, ויש פה ניסיון הטעיה ברור לכל הלקוחות של בזק בנלאומי 3 חודשים לפני, רוב האנשים לא באמת זוכרים מתי נגמרת להם החבילה בכל חברה (כולל אני) ולכן הניסיון הזה כבר 3 חודשים לפני לדחוף לי חבילה יקרה יותר, זאת שיטת מצליח במיטבה
...
היי,

נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא.

מתן, בזק בינלאומי

1OrenBen-Moshe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 144
הצטרף: מאי 2016
נתן תודות: 35 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

מה יש לבדוק ניסו לעבוד עליו. אין צורך בוועדות חקירה הנזק כבר נעשה

Nir50
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 59
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

גם אני קיבלתי שיחה כזו

נושא שלא נקרא #6 

אבל כיוון שתפסו אותי לא מוכן ולא היה לי זמן באותו רגע אז זרמתי כי גם כך נגמרו לי 3 חודשי ההטבה
תכלס הייתי מוכן לשלם 100 שח לאינטרנט יציב ספק+תשתית אבל זה היה לפני הסיפור שפירסמתי בפוסט השני ולפני שהבניין שלי חובר לתשתית פרטנר פייבר
בקרוב כנראה אנטוש את קבוצת בזק לטובת הסיבים

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

כן... שיטת מכירה פרמטיבית וידועה...
לפני שנתיים בערך קיבלתי שיחה זהה, זה גרם לי לנסות את 018 אקספון.
עד היום אני לקוח מרוצה של אקספון ב 65 שח לספק ותשתית ביחד.
תנסה אין מה להפסיד.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

UriM
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 631
הצטרף: יולי 2007
שם מלא: אורי
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

טיפ קטן.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל.

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

המיקרה שלך ומה ששמעתי דירבן אותי לבדוק עד מתי
החבילה שלי ולי יש עוד 3 חודשים לפחות אני יודע
שלא ינסו לתכמן אותי
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

puma1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1572
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

Re: בזק בינלאומי, שיטת מצליח

נושא שלא נקרא #10 

מתן_בזק_בינלאומי כתב:
...
...
היי,

נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא.

מתן, בזק בינלאומי
...
לא מבין מה יש לבדוק, היא אמרה לי במפורש שזה נוהל רגיל, ומתקשרים לכולם שלושה חודשים לפני, השיחה מוקלטת

puma1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1572
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

UriM כתב:טיפ קטן.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל.
...
יש לי (מעבר לזה שהיום מחוייבים להודיע לך לפני שהמחיר עולה), פשוט חשבתי שנשאר עוד איזה שבוע ואנחנו לקראת הסוף, אז לא בדקתי בגלל שבכל מקרה אני לא מוכן לשלם יותר וישר אמרתי לה שתנתק אותי, זה מה שקורה כל שנה, אומרים שיעלו לי, אני מבקש להתנתק, ואיכשהו תמיד אני מקבל מבצע "מיוחד" רק לי באותו מחיר לעוד שנה. בכל מקרה אף פעם לא צלצלו אליי 3 חודים לפני, אבל מסתבר לפי דבריה שזה דבר שעושים עם כולם כרגע 3 חודשים לפני שמסתיימת התוכנית

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

בתאריך ה- 1/1/2018 התקשרה אלי מישהי מבזק בינלאומי.
הציעו לי גם שדרוג כזה, ו"הבטחת מחיר" גבוה, ולא הסכמתי.
אז הציעה לי להאריך את ההסכם עד ל- 1/1/2019, במקום עד התאריך המקורי שהיה.
זה היה 3 חודשים אחרי תחילת הסכם לשנה, הכולל חודשיים חינם, ולפני שקיבלתי את חודשי החינם.
הסכמתי.
אח"כ גליתי שלא קיבלתי את ההטבה של החודש הראשון חינם. התקשרתי, ואמרו לי שינית מסלול ב- 1/1/2018, ואתה כבר לא במסלול עם החודשיים חינם.
נערכו כמה וכמה שיחות, שבסופן החזירו בחזרה את המסלול עם חודשיים חינם, וכמובן דחו את החודשים שבהם אקבל את חודשי החינם.
בשום אופן לא הסכימו שחודשי החינם יהיו החודשים המקוריים שהובטחו. ("מה זה משנה לך? תקבל חודשיים חינם... מה זה משנה איזה?")

למרות דרישות חוזרות שלי, בכמה שיחות, לבדוק למה ואיך קרה שזו שהתקשרה אלי שינתה מסלול למרות שלא ביקשתי לשנות,
הציעה להאריך תוקף חוזה, בלי להגיד שתוך כדי היא גם מבטלת לי את חודשי החינם.
לא קיבלתי תשובה.

ובכלל, למה התקשרות להארכת תוקף של שירות מתחילה את שנת השירות החדשה, כולל המחיר החדש, מיום השיחה, ולא מיום סיום ההסכם הקודם?
זו גניבה של ימים\שבועות, שכבר היה לי בהם הסכם, לפעמים עם מחיר נמוך יותר.
לדעתי - עניין לתביעה ייצוגית.

mgold
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: נובמבר 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

תהרגו אותי, לא מבין אנשים שמנויים לבזק.
עזבו את עניין העקיצות, למה לשלם לחברה שלא מסוגלת לספק את המהירות עליה הם גובים כסף ?

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

יש כאלו שאין להם ברירה כי אין תשתית הוט, או כי לא מוכנים להתקשר שוב עם הוט לעולם.
חוץ מזה, מדובר כאן על בזק בינלאומי, ולא על תשתית בזק.

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

חבל על הזמן, חברים. למי שיש לו הקלטות - תעשו עם זה רעש: תיצרו קשר עם הכל כלול בערוץ 10 (או תכנית צרכנות אחרת שאתם מעדיפים) - פרטי קשר אפשר למצוא פה: http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=546465
הם קיימים בשביל אייטמים כאלה בדיוק. אל תתנו לנבלות האלה לסגור את זה בשקט. יש פה שיטה, תשימו עליה זרקור. זאת הדרך היחידה שיעשו לזה סוף. ועם קצת מזל גם איזה קנס שמנמן על אי-עמידה בתנאי הרשיון.
נערך לאחרונה על ידי שלגון ב 27/11/2018 1:30, נערך פעם 1 בסך הכל.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”