היום צלצלה אליי נציגת שירות של בזק בנלאומי, שאמרה לי שההתטבה שלי לקראת סיום (משלם כרגע 29 על 200 מגה) ואם אני לא רוצה לשלם 59 ש"ח, שאני אשמע על ההצעות החדשות, הציעה חבילה ב43 ש"ח, עם כל מיני שטויות של "הגנת סייבר", כמובן שזה לא מעניין ואין לי צורך בזה, כשאמרתי לה שאם היא לא יכולה לתת לי את אותו מחר שתנתק אותי, היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות, שם אוכל לבקש להתנתק
כשענתה לי הנציגה בשירות לקוחות, היא שאלה למה אתה רוצה להתנתק, המבצע שלך מסתיים רק עוד 3 חודשים. אז החלטתי לחזור למספר שממנו צלצלו אליי, שאלתי את הנציגה למה הם מצלצלים אליי שלושה חודשים לפני, ולמה שאני אשלם מעכשיו יותר. מה שהיה לה להגיד שוב ושוב הי שככה הם מצלצלים לכולם, 3 חודשים לפני, לא היה לה שום הסבר הגיוני למה ש-3 חודשים לפני אשלם יותר, כמובן שהיא גם לא ציינה את העובדה שנשאר לי שלושה חודשים שאמרתי לה שאם אין את אותו מחיר אני רוצה להתנתק, אלא הפנתה אותי לשירות לקוחות
אחרי כמה דקות חזר אליי המנהל, שההסבר שלו לעניין היה שיש לי חבילה "רגילה" והם רוצים לשדרג לי אותה (עם כל ה"הגנות" שלהם) ואם אין לי צורך אני יכול להמשיך עם החבילה שלי לעוד 3 חודשים, אמר שיבדוק אם נאמר לי משהו בשיחה שאולי הטעה אותי, כמובן שזה מה שאומרים לכולם, ואין מה לבדוק
השיחות מוקלטות, ויש פה ניסיון הטעיה ברור לכל הלקוחות של בזק בנלאומי 3 חודשים לפני, רוב האנשים לא באמת זוכרים מתי נגמרת להם החבילה בכל חברה (כולל אני) ולכן הניסיון הזה כבר 3 חודשים לפני לדחוף לי חבילה יקרה יותר, זאת שיטת מצליח במיטבה
בזק בינלאומי, שיטת מצליח
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: בזק בינלאומי, שיטת מצליח
היי,puma1 כתב:היום צלצלה אליי נציגת שירות של בזק בנלאומי, שאמרה לי שההתטבה שלי לקראת סיום (משלם כרגע 29 על 200 מגה) ואם אני לא רוצה לשלם 59 ש"ח, שאני אשמע על ההצעות החדשות, הציעה חבילה ב43 ש"ח, עם כל מיני שטויות של "הגנת סייבר", כמובן שזה לא מעניין ואין לי צורך בזה, כשאמרתי לה שאם היא לא יכולה לתת לי את אותו מחר שתנתק אותי, היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות, שם אוכל לבקש להתנתק
כשענתה לי הנציגה בשירות לקוחות, היא שאלה למה אתה רוצה להתנתק, המבצע שלך מסתיים רק עוד 3 חודשים. אז החלטתי לחזור למספר שממנו צלצלו אליי, שאלתי את הנציגה למה הם מצלצלים אליי שלושה חודשים לפני, ולמה שאני אשלם מעכשיו יותר. מה שהיה לה להגיד שוב ושוב הי שככה הם מצלצלים לכולם, 3 חודשים לפני, לא היה לה שום הסבר הגיוני למה ש-3 חודשים לפני אשלם יותר, כמובן שהיא גם לא ציינה את העובדה שנשאר לי שלושה חודשים שאמרתי לה שאם אין את אותו מחיר אני רוצה להתנתק, אלא הפנתה אותי לשירות לקוחות
אחרי כמה דקות חזר אליי המנהל, שההסבר שלו לעניין היה שיש לי חבילה "רגילה" והם רוצים לשדרג לי אותה (עם כל ה"הגנות" שלהם) ואם אין לי צורך אני יכול להמשיך עם החבילה שלי לעוד 3 חודשים, אמר שיבדוק אם נאמר לי משהו בשיחה שאולי הטעה אותי, כמובן שזה מה שאומרים לכולם, ואין מה לבדוק
השיחות מוקלטות, ויש פה ניסיון הטעיה ברור לכל הלקוחות של בזק בנלאומי 3 חודשים לפני, רוב האנשים לא באמת זוכרים מתי נגמרת להם החבילה בכל חברה (כולל אני) ולכן הניסיון הזה כבר 3 חודשים לפני לדחוף לי חבילה יקרה יותר, זאת שיטת מצליח במיטבה...
נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא.
מתן, בזק בינלאומי
- 1OrenBen-Moshe
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 144
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 35 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
גם אני קיבלתי שיחה כזו
אבל כיוון שתפסו אותי לא מוכן ולא היה לי זמן באותו רגע אז זרמתי כי גם כך נגמרו לי 3 חודשי ההטבה
תכלס הייתי מוכן לשלם 100 שח לאינטרנט יציב ספק+תשתית אבל זה היה לפני הסיפור שפירסמתי בפוסט השני ולפני שהבניין שלי חובר לתשתית פרטנר פייבר
בקרוב כנראה אנטוש את קבוצת בזק לטובת הסיבים
תכלס הייתי מוכן לשלם 100 שח לאינטרנט יציב ספק+תשתית אבל זה היה לפני הסיפור שפירסמתי בפוסט השני ולפני שהבניין שלי חובר לתשתית פרטנר פייבר
בקרוב כנראה אנטוש את קבוצת בזק לטובת הסיבים
- UriM
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 631
- הצטרף: יולי 2007
- שם מלא: אורי
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 87 פעמים
טיפ קטן.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל.
המיקרה שלך ומה ששמעתי דירבן אותי לבדוק עד מתי
החבילה שלי ולי יש עוד 3 חודשים לפחות אני יודע
שלא ינסו לתכמן אותי
החבילה שלי ולי יש עוד 3 חודשים לפחות אני יודע
שלא ינסו לתכמן אותי
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
- puma1 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1572
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 23 פעמים
- קיבל תודות: 140 פעמים
Re: בזק בינלאומי, שיטת מצליח
לא מבין מה יש לבדוק, היא אמרה לי במפורש שזה נוהל רגיל, ומתקשרים לכולם שלושה חודשים לפני, השיחה מוקלטתמתן_בזק_בינלאומי כתב:היי,......
נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא.
מתן, בזק בינלאומי...
- puma1 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1572
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 23 פעמים
- קיבל תודות: 140 פעמים
יש לי (מעבר לזה שהיום מחוייבים להודיע לך לפני שהמחיר עולה), פשוט חשבתי שנשאר עוד איזה שבוע ואנחנו לקראת הסוף, אז לא בדקתי בגלל שבכל מקרה אני לא מוכן לשלם יותר וישר אמרתי לה שתנתק אותי, זה מה שקורה כל שנה, אומרים שיעלו לי, אני מבקש להתנתק, ואיכשהו תמיד אני מקבל מבצע "מיוחד" רק לי באותו מחיר לעוד שנה. בכל מקרה אף פעם לא צלצלו אליי 3 חודים לפני, אבל מסתבר לפי דבריה שזה דבר שעושים עם כולם כרגע 3 חודשים לפני שמסתיימת התוכניתUriM כתב:טיפ קטן.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל....
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
בתאריך ה- 1/1/2018 התקשרה אלי מישהי מבזק בינלאומי.
הציעו לי גם שדרוג כזה, ו"הבטחת מחיר" גבוה, ולא הסכמתי.
אז הציעה לי להאריך את ההסכם עד ל- 1/1/2019, במקום עד התאריך המקורי שהיה.
זה היה 3 חודשים אחרי תחילת הסכם לשנה, הכולל חודשיים חינם, ולפני שקיבלתי את חודשי החינם.
הסכמתי.
אח"כ גליתי שלא קיבלתי את ההטבה של החודש הראשון חינם. התקשרתי, ואמרו לי שינית מסלול ב- 1/1/2018, ואתה כבר לא במסלול עם החודשיים חינם.
נערכו כמה וכמה שיחות, שבסופן החזירו בחזרה את המסלול עם חודשיים חינם, וכמובן דחו את החודשים שבהם אקבל את חודשי החינם.
בשום אופן לא הסכימו שחודשי החינם יהיו החודשים המקוריים שהובטחו. ("מה זה משנה לך? תקבל חודשיים חינם... מה זה משנה איזה?")
למרות דרישות חוזרות שלי, בכמה שיחות, לבדוק למה ואיך קרה שזו שהתקשרה אלי שינתה מסלול למרות שלא ביקשתי לשנות,
הציעה להאריך תוקף חוזה, בלי להגיד שתוך כדי היא גם מבטלת לי את חודשי החינם.
לא קיבלתי תשובה.
ובכלל, למה התקשרות להארכת תוקף של שירות מתחילה את שנת השירות החדשה, כולל המחיר החדש, מיום השיחה, ולא מיום סיום ההסכם הקודם?
זו גניבה של ימים\שבועות, שכבר היה לי בהם הסכם, לפעמים עם מחיר נמוך יותר.
לדעתי - עניין לתביעה ייצוגית.
הציעו לי גם שדרוג כזה, ו"הבטחת מחיר" גבוה, ולא הסכמתי.
אז הציעה לי להאריך את ההסכם עד ל- 1/1/2019, במקום עד התאריך המקורי שהיה.
זה היה 3 חודשים אחרי תחילת הסכם לשנה, הכולל חודשיים חינם, ולפני שקיבלתי את חודשי החינם.
הסכמתי.
אח"כ גליתי שלא קיבלתי את ההטבה של החודש הראשון חינם. התקשרתי, ואמרו לי שינית מסלול ב- 1/1/2018, ואתה כבר לא במסלול עם החודשיים חינם.
נערכו כמה וכמה שיחות, שבסופן החזירו בחזרה את המסלול עם חודשיים חינם, וכמובן דחו את החודשים שבהם אקבל את חודשי החינם.
בשום אופן לא הסכימו שחודשי החינם יהיו החודשים המקוריים שהובטחו. ("מה זה משנה לך? תקבל חודשיים חינם... מה זה משנה איזה?")
למרות דרישות חוזרות שלי, בכמה שיחות, לבדוק למה ואיך קרה שזו שהתקשרה אלי שינתה מסלול למרות שלא ביקשתי לשנות,
הציעה להאריך תוקף חוזה, בלי להגיד שתוך כדי היא גם מבטלת לי את חודשי החינם.
לא קיבלתי תשובה.
ובכלל, למה התקשרות להארכת תוקף של שירות מתחילה את שנת השירות החדשה, כולל המחיר החדש, מיום השיחה, ולא מיום סיום ההסכם הקודם?
זו גניבה של ימים\שבועות, שכבר היה לי בהם הסכם, לפעמים עם מחיר נמוך יותר.
לדעתי - עניין לתביעה ייצוגית.
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
חבל על הזמן, חברים. למי שיש לו הקלטות - תעשו עם זה רעש: תיצרו קשר עם הכל כלול בערוץ 10 (או תכנית צרכנות אחרת שאתם מעדיפים) - פרטי קשר אפשר למצוא פה: http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=546465
הם קיימים בשביל אייטמים כאלה בדיוק. אל תתנו לנבלות האלה לסגור את זה בשקט. יש פה שיטה, תשימו עליה זרקור. זאת הדרך היחידה שיעשו לזה סוף. ועם קצת מזל גם איזה קנס שמנמן על אי-עמידה בתנאי הרשיון.
הם קיימים בשביל אייטמים כאלה בדיוק. אל תתנו לנבלות האלה לסגור את זה בשקט. יש פה שיטה, תשימו עליה זרקור. זאת הדרך היחידה שיעשו לזה סוף. ועם קצת מזל גם איזה קנס שמנמן על אי-עמידה בתנאי הרשיון.
נערך לאחרונה על ידי שלגון ב 27/11/2018 1:30, נערך פעם 1 בסך הכל.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...