מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
מספיקלי
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 03, 2010
הבעות תודה: 137
מספר הודעות: 2351

 #16  נשלח: ג' 14/04/2020 19:43

בעיית אישור בנקאי ושאר אישורים קיימת בכל הבנקים.
אני ביקשתי ביטול הקצאת מסגרת ודרשו ממני מסמך חתום של כל בעלי החשבון...
לא הסכימו לאישור טלפוני.
הבנק שאכפת לו ומבין לקוחות נמצא רק בחלומות.

_________________
אינני מנוי הוט/יס

+K1 עם DVB וK18.4.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 280
מספר הודעות: 2556

 #17  נשלח: ג' 14/04/2020 22:34

מצטרף, אני חבר במספר בנקים ובנק לאומי קורס תחת העומס.
נכשלות עסקאות בחול בכרטיסי אשראי עם הלוגו של לאומי ואף אחד לא יודע איך לסדר את זה, פשוט הקפאתי את כל הפעילות העסקית שלי עם הבנק הזה, והעברתי הכל למזרחי טפחות.
אין שירות לקוחות, אין אפשרות להגיע לסניף שלי בשום צורה, ומי שחוזר אלי בשיחות האלה, ניכר שהמטרה היחידה היא לסגור את הפנייה ומהר.

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 201
מספר הודעות: 2293

 #18  נשלח: ג' 14/04/2020 23:42

מנסיון אישי, גם בשגרה ההמתנה למוקד לאומי קול היא ארוכה והפנינג פונג שלפעמים עושים לך בין המוקד לסניף הוא די מעיק.
אי אפשר להתקשר ישירות לסניף והמוקד משאיר הודעה שיחזרו אליך מכיוון שהמוקד לא תמיד יכול לבצע דברים חריגים.
והרי על זה כולנו מתקשרים למוקד, על דברים חריגים, כי כל השאר אפשר לבצע באינטרנט.

עקב השירות ועקב כך שאין להם חשבון ללא עמלות עו״ש, עזבתי השנה את לאומי ועברתי לדיסקונט לחשבון טאצ׳ר ללא עמלות.
אני די מרוצה ובפעמים הבודדות שהייתי צריך את המוקד ענו די מהר.
JamesStone אפשר היום לסגור חשבון בקליק באתר הבנק וגם לפתוח חשבון חדש באתרי הבנקים השונים. ללא טפסים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
borsood
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 14, 2011
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 75

 #19  נשלח: ד' 15/04/2020 23:02
Re: בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה

oferlaor כתב:
אני כבר מיליון שנה עם בנק לאומי והם פשוט מתפקדים בזיון בזמן קורונה.
4. במייל לבנקאית האישית שלי
·
זה מה שחשוב\חמור. מה שווה "בנקאית אישית" אם היא לא מתקשרת בזמן צורך? הלא 90% מהפעילויות היום מתבצעות ללא בנקאית...
יש לך מייל של מנהלת הסניף? זה הצעד הבא.
מעבר לזה תצטרך לחכות לשיפור במצב, ואז לפעול.
אם מדובר בעסק ויש אפשרות להסיט פעילות לבנק אחר, זה גם פתרון חלקי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
corola98
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2006
מספר הודעות: 69

 #20  נשלח: ה' 16/04/2020 0:38

נכון שמעצבן, נכון שמרגיז אבל המשק לא בסיטואציה רגילה, אחוז ניכר מעובדי הבנקים לא עובד ואלו שכן עובדים מגבים המון עובדים וסניפים אחרים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 2665

 #21  נשלח: ה' 16/04/2020 0:45

הייתי לקוח של הבנק לפני שנים רבות ויום אחד העבירו אותי ללאומי קול. זה היה השבוע האחרון שלי איתם למרות שניסו להחזיר לבנקאי אישי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 265
מספר הודעות: 7578

 #22  נשלח: ה' 16/04/2020 6:36

איך אפשר לטעון ש-3 נסיונות רצופים ללא מענה בהפרש של 5 דקות אחד מהשני - זה ניסיון סביר להשיג את הלקוח? בפרט, כשללקוח אין אפשרות לחזור בעצמו אל המתקשר??
הרי אם הלקוח באמצע משהו שלוקח יותר מ-15 דקות, סביר להניח שאולי לא יוכל לענות.

חייבת להיות דרך פשוטה ויעילה ללקוח לחזור למי שהתקשר, או לפחות איכשהו לסמן למערכת שעכשיו הוא זמין.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dragon (אילן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 16, 2006

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 4684

 #23  נשלח: ו' 17/04/2020 0:39

זה לא רק בזמן קורונה, זה כל הזמן. שירות ללקוח ברמה של (הרבה) מתחת לאפס זה אחד החוליים הכי מובהקים של העידן הזה, העידן הטכנולוגי. זה המחיר האמיתי שאנו משלמים כנגד זה שהכל זול היום, במובן הכספי (חוץ מדיור).
_________________
Above all, it's a Sony
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 201
מספר הודעות: 2293

 #24  נשלח: ו' 17/04/2020 4:05

לא בטוח שזה בגלל שהכל זול. מה גם שעמלות הבנקים לא ממש השתנו.
לפני קצת יותר מעשר שנים שמנוי סלולר עלה פי עשר, עדיין השירות היה גרוע עם זמני המתנה גבוהים.
שלא לדבר על זה שהיה צריך לבוא למרכז שירות של חברת הסלולר ולחכות שעות לתיקון או קניית מכשיר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 485
מספר הודעות: 4510

 #25  נשלח: ו' 17/04/2020 9:49

שירות טוב זה לא בנורמה הישראלית.
זו הסיבה שאנחנו מופתעים לטובה כשמקבלים שירות סטנדרטי.
לא רק בחנויות, זה מתחזק יותר כשמדובר בעובד ציבור, או שירות לציבור הרחב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dragon (אילן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 16, 2006

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 4684

 #26  נשלח: ו' 17/04/2020 15:45

liorp כתב:
לא בטוח שזה בגלל שהכל זול. מה גם שעמלות הבנקים לא ממש השתנו.
לפני קצת יותר מעשר שנים שמנוי סלולר עלה פי עשר, עדיין השירות היה גרוע עם זמני המתנה גבוהים.
שלא לדבר על זה שהיה צריך לבוא למרכז שירות של חברת הסלולר ולחכות שעות לתיקון או קניית מכשיר.


זה ודאי קשור, מאחר שבין היתר המחירים הזולים מתאפשרים תודות לזה שחברות מעסיקות פחות עובדים - הרבה פחות ממה שצריך - במתן שירות ללקוחות.
לפני 10 שנים זה כמעט כמו היום. תחשוב 20 שנה ויותר אחורה.

_________________
Above all, it's a Sony
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 265
מספר הודעות: 7578

 #27  נשלח: ו' 17/04/2020 16:57

dragon כתב:
זה לא רק בזמן קורונה, זה כל הזמן. שירות ללקוח ברמה של (הרבה) מתחת לאפס זה אחד החוליים הכי מובהקים של העידן הזה, העידן הטכנולוגי. זה המחיר האמיתי שאנו משלמים כנגד זה שהכל זול היום, במובן הכספי (חוץ מדיור).


לא מסכים שזה חייב להיות ככה בעידן הזה. אני במזרחי-טפחות ויש לי תמיד אפשרות לחזור טלפונית לבנק ולדבר עם בן אדם. גם אם הבנקאי שלי לא זמין, מישהו אחר יענה לי.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 332

 #28  נשלח: ו' 17/04/2020 17:59

ufffnick כתב:
שירות טוב זה לא בנורמה הישראלית.
זו הסיבה שאנחנו מופתעים לטובה כשמקבלים שירות סטנדרטי.
לא רק בחנויות, זה מתחזק יותר כשמדובר בעובד ציבור, או שירות לציבור הרחב.


·כל כך צודק
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dragon (אילן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 16, 2006

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 4684

 #29  נשלח: ו' 17/04/2020 18:43

איינשטיין כתב:

ציטוט:
...


לא מסכים שזה חייב להיות ככה בעידן הזה. אני במזרחי-טפחות ויש לי תמיד אפשרות לחזור טלפונית לבנק ולדבר עם בן אדם. גם אם הבנקאי שלי לא זמין, מישהו אחר יענה לי.


לא התייחסתי לבנקים באופן ספציפי, אלא בכלל. ייתכן שהשירות במזרחי-טפחות טוב יותר, אבל אין לי ספק שגם שם הוא פחות טוב מכפי שהיה בעבר הרחוק. כך זה אצל כולם.

_________________
Above all, it's a Sony
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht