מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3764
מספר הודעות: 69498

 #1  נשלח: ג' 14/04/2020 11:55
בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה

אני כבר מיליון שנה עם בנק לאומי והם פשוט מתפקדים בזיון בזמן קורונה.

אתמול בבוקר עשיתי פעולה בחשבון. הייתי בפגישה והם התקשרו אלי איזה 3 פעמים במרווח של 5 דקות (מה לעשות שהייתי בפגישה והייתי ב do not disturb). ניסיתי לחזור אליהם:
1. במספר הראשי, מבוך פסיכי של תפריטים שלא מוביל לשום מקום
2. במספר של הסניף שלי
3. במספר של הסניף הראשי (לוד)
4. במייל לבנקאית האישית שלי

בשום מקום אין שום תגובה. נכנסתי לאתר רואה שהם ביטלו את הפעולה שעשיתי ללא הסבר.

אוקיי, הזמנתי דרך האתר שלהם תור לשוחח עם בנקאי, כשהגיע השעה שקבעתי שום טלפון.

אוקיי, צ'אט דרך האתר שלהם. זה בוט, אין שום דרך להגיע לבן אנוש.

היום הצלחתי לחדור את החומה הפסיכית של המבוך תפריטים קוליים שלהם (שמלאים בפרסומות ובאין ספור הסברים על מני שירותים שפשוט לא מעניינים אף אחד- אם אני שומע עוד הסבר על מה זה גודיז אני אחנוק מישהו). הצלחתי להגיע למישהי שהסבירה לי שאין לה גישה ולא יכולה להבין באמת למה ביטלו לי את הפעולה שביקשתי אבל כן כתוב לה שהתקשרו אלי להודיע לי שזה בוטל ולא עניתי. נהדר. למה הפעולה השניה שעשיתי 10 דקות אחרי שזה בוטל עדיין לא בוצעה? באמת מעניין היא אמרה לי בשיחה.

אוקיי, נעשה להם שיימינג ברשת. הייתי מת, יש להם בוט גם בפייסבוק ואין אפשרות לשלוח הודעות.

היום חצי יום, היא הבטיחה לי שמישהו לפחות יסתכל על הבקשה שלי היום. אנחנו ב-12:00 וזה רשום שזה לא טופל...

ג'יזס, יש מישהו שעובד בבנק לאומי בכלל בימים אלה? חשבתי שזה עובדים חיונייים...

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
alcd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 05, 2011
הבעות תודה: 160
מספר הודעות: 2764

 #2  נשלח: ג' 14/04/2020 12:10
Re: בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה

oferlaor כתב:
אני כבר מיליון שנה עם בנק לאומי והם פשוט מתפקדים בזיון בזמן קורונה.

אתמול בבוקר עשיתי פעולה בחשבון. הייתי בפגישה והם התקשרו אלי איזה 3 פעמים במרווח של 5 דקות (מה לעשות שהייתי בפגישה והייתי ב do not disturb). ניסיתי לחזור אליהם:
1. במספר הראשי, מבוך פסיכי של תפריטים שלא מוביל לשום מקום
2. במספר של הסניף שלי
3. במספר של הסניף הראשי (לוד)
4. במייל לבנקאית האישית שלי

בשום מקום אין שום תגובה. נכנסתי לאתר רואה שהם ביטלו את הפעולה שעשיתי ללא הסבר.

אוקיי, הזמנתי דרך האתר שלהם תור לשוחח עם בנקאי, כשהגיע השעה שקבעתי שום טלפון.

אוקיי, צ'אט דרך האתר שלהם. זה בוט, אין שום דרך להגיע לבן אנוש.

היום הצלחתי לחדור את החומה הפסיכית של המבוך תפריטים קוליים שלהם (שמלאים בפרסומות ובאין ספור הסברים על מני שירותים שפשוט לא מעניינים אף אחד- אם אני שומע עוד הסבר על מה זה גודיז אני אחנוק מישהו). הצלחתי להגיע למישהי שהסבירה לי שאין לה גישה ולא יכולה להבין באמת למה ביטלו לי את הפעולה שביקשתי אבל כן כתוב לה שהתקשרו אלי להודיע לי שזה בוטל ולא עניתי. נהדר. למה הפעולה השניה שעשיתי 10 דקות אחרי שזה בוטל עדיין לא בוצעה? באמת מעניין היא אמרה לי בשיחה.

אוקיי, נעשה להם שיימינג ברשת. הייתי מת, יש להם בוט גם בפייסבוק ואין אפשרות לשלוח הודעות.

היום חצי יום, היא הבטיחה לי שמישהו לפחות יסתכל על הבקשה שלי היום. אנחנו ב-12:00 וזה רשום שזה לא טופל...

ג'יזס, יש מישהו שעובד בבנק לאומי בכלל בימים אלה? חשבתי שזה עובדים חיונייים...

תוסיף לרשימה:
נעלמו:
בנק הפועלים
הייטקזון

חצי קלאץ׳:
ויזה כאל
מגדל

זמינים:
ישפאר

אני מנצל את זמן להשקיע בתכנון פיננסי, ביטוחים,החזרי מס, חסכונות והשקעות - ושירות של אותם חברות | גורמים בזמן המשבר גם תורם להבין על מי אפשר לסמוך ועל מי לא.
(1) הבעות תודה: menny
פרופיל | שלח הודעה | חפש
toxin
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2008

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 576
מספר הודעות: 8300

 #3  נשלח: ג' 14/04/2020 13:38

בנק פועלים אותו דבר. העיקר "נעבור את זה ביחד"...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 4793

 #4  נשלח: ג' 14/04/2020 15:07

כבנקאי אגיב אך אדגיש כי מעבר לנתונים שכתבת כמובן שאינני יודע יותר.
בד״כ כאשר מבקשים לבצע פעולה באינטרנט שהיא או בס״ג חריג או אחר , נדרש אישור בנקאי.
לשם כך , לעיתים הבנקאי מנסה להשיג את בעל החשבון לשם אימות הפעולה - כמובן להבטחת בעל החשבון ולמניעת פעולות שגויות / לא ע״י בעל החשבון / אישור שאר בעלי החשבון במידה והחשבון משותף.
ללא אישור טלפוני לפחות , לא ניתן לאשר הפעולה בפועל וזאת על מנת להגן על בעל החשבון.
אינני עובד בבל״ל והתגובה עצמית שלי ולא מייצגת גורם אחר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 326

 #5  נשלח: ג' 14/04/2020 15:28

רונן כתב:
כבנקאי אגיב אך אדגיש כי מעבר לנתונים שכתבת כמובן שאינני יודע יותר.
בד״כ כאשר מבקשים לבצע פעולה באינטרנט שהיא או בס״ג חריג או אחר , נדרש אישור בנקאי.
לשם כך , לעיתים הבנקאי מנסה להשיג את בעל החשבון לשם אימות הפעולה - כמובן להבטחת בעל החשבון ולמניעת פעולות שגויות / לא ע״י בעל החשבון / אישור שאר בעלי החשבון במידה והחשבון משותף.
ללא אישור טלפוני לפחות , לא ניתן לאשר הפעולה בפועל וזאת על מנת להגן על בעל החשבון.
אינני עובד בבל״ל והתגובה עצמית שלי ולא מייצגת גורם אחר.


·ואם לא הצלחת להשיג את הלקוח לא מן הראוי לנסות להשיג אותו שוב לפני ביטול פעולה ?
אולי במייל ? אולי בווטסאפ ? אולי ב-SMS ?
זה פשוט נראה שיש להם רשימה ענקית של טלפונים לחזור אליהם ומי שלא עונה נדפק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 4793

 #6  נשלח: ג' 14/04/2020 15:55

mosheamsalem56 כתב:
ציטוט:
...


·ואם לא הצלחת להשיג את הלקוח לא מן הראוי לנסות להשיג אותו שוב לפני ביטול פעולה ?
אולי במייל ? אולי בווטסאפ ? אולי ב-SMS ?
זה פשוט נראה שיש להם רשימה ענקית של טלפונים לחזור אליהם ומי שלא עונה נדפק.
·

אני לא בא להגן כרגע , אבל הגיוני בעיני שצריך לדבר עם בעל החשבון
ולזהותו טלפונית במיוחד בגין פעולה חריגה.
לפי הכתוב, הבנק ניסה 3 פעמים לאמת טלפונית.

מה היה אומר הלקוח אם היו מאשרים פעולה בטעות ?
היה שואל - מדוע לא התקשרתם לוודא ? , נכון ?
״הייתי זמין ...״
חובת הזהירות מצדיקה לדעתי את הבנק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3764
מספר הודעות: 69498

 #7  נשלח: ג' 14/04/2020 15:56

עד כאן בסדר. הבעיה שאין דרך לחזור אליהם. לא משאירים הודעה ואין מסלול חוזר. כשהיה לי בנקאי אישי לפחות היה לי כתובת. עכשיו זה מרגיש כאילו הם בנק של 3 עובדים.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 326

 #8  נשלח: ג' 14/04/2020 16:00

רונן כתב:

ציטוט:
...


·

אני לא בא להגן כרגע , אבל הגיוני בעיני שצריך לדבר עם בעל החשבון
ולזהותו טלפונית במיוחד בגין פעולה חריגה.
לפי הכתוב, הבנק ניסה 3 פעמים לאמת טלפונית.

מה היה אומר הלקוח אם היו מאשרים פעולה בטעות ?
היה שואל - מדוע לא התקשרתם לוודא ? , נכון ?
״הייתי זמין ...״
חובת הזהירות מצדיקה לדעתי את הבנק.


·
ברור אני מבין את אמצעי הזהירות
אני רק חושב שאם צריך אישור בנקאי לביצוע הפעולה , צריך גם שיהיה אישור מהלקוח לבטל את הפעולה
הרי בפועל הפעולה עדיין לא בוצעה אז אין פה איזשהי בעיית אבטחה.
אם היו מתקשרים שוב פעם אחרי שעה , אחרי שעתיים , יום אחרי , מתישהו היו תוספים אותו וכל העוגמת נפש הייתה נמנעת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 4793

 #9  נשלח: ג' 14/04/2020 16:00

oferlaor כתב:
עד כאן בסדר. הבעיה שאין דרך לחזור אליהם. לא משאירים הודעה ואין מסלול חוזר. כשהיה לי בנקאי אישי לפחות היה לי כתובת. עכשיו זה מרגיש כאילו הם בנק של 3 עובדים.
·
במצב של הקורונה , הבנקים , למרות שהם מקום עבודה חיוני
פועלים לפי מתכונת מצומצמת.
זאת על מנת להגן על הלקוחות והעובדים .

אני לא מאמין שבימים כתיקונם קיימת אכזבת שירות כפי המתואר.

ד״א , ביטלתי טיסה באל על , שם המצב גרוע ביותר כי התקשורת ביני
לבינם חד צדדית , הבנת נכון , אני פונה אליהם והם לא מגיבים...
וממתין לשווא להחזר כספי שמגיע לי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 4793

 #10  נשלח: ג' 14/04/2020 16:07

mosheamsalem56 כתב:
ציטוט:
...


·
ברור אני מבין את אמצעי הזהירות
אני רק חושב שאם צריך אישור בנקאי לביצוע הפעולה , צריך גם שיהיה אישור מהלקוח לבטל את הפעולה
הרי בפועל הפעולה עדיין לא בוצעה אז אין פה איזשהי בעיית אבטחה.
אם היו מתקשרים שוב פעם אחרי שעה , אחרי שעתיים , יום אחרי , מתישהו היו תוספים אותו וכל העוגמת נפש הייתה נמנעת
·
ממה שהבנתי בעובדות שהועלו , אין צורך באישור ביטול פעולה מצד הלקוח.
מה שקרה לדעתי , זה שהלקוח ביקש לבצע פעולה שנדרשת לגביו אישור בנקאי ( זה רשום באתר )
אם אין אישור בנקאי , בקשת הלקוח לא מבוצעת.
הלקוח מבקש והבנק מאשר
לא - הלקוח נותן הוראה שחייבת להתבצע !
אישור הבנק כפוף בין השאר למצב החשבון , הוראות בעלי החשבון לפי הרכב חתימות
אי מניעה בשל קיום עיקול או קיזוז , יתרה לביצוע ע״ת , לא יום עסקים וכו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 326

 #11  נשלח: ג' 14/04/2020 16:11

רונן כתב:

ציטוט:
...


·
ממה שהבנתי בעובדות שהועלו , אין צורך באישור ביטול פעולה מצד הלקוח.
מה שקרה לדעתי , זה שהלקוח ביקש לבצע פעולה שנדרשת לגביו אישור בנקאי ( זה רשום באתר )
אם אין אישור בנקאי , בקשת הלקוח לא מבוצעת.
הלקוח מבקש והבנק מאשר
לא - הלקוח נותן הוראה שחייבת להתבצע !
אישור הבנק כפוף בין השאר למצב החשבון , הוראות בעלי החשבון לפי הרכב חתימות
אי מניעה בשל קיום עיקול או קיזוז , יתרה לביצוע ע״ת וכו.


·אתה לא יורד לסוף דעתי...
אני לא אומר שאין צורך באישור הלקוח , להיפך , מסכים , חייב
אני רק אומר שאם הבנק לא הצליח להשיג אותו אז גם לבנק אסור לבצע פעולה של ביטול . שימשיך לנסות להשיג אותו עד שהוא כן מצליח , אם זה מטעמי אבטחה אז הוא מדבר איתו בטלפון ונגמר הסיפור
אם הוא מחליט שאין אישור מטעמים אחרים זה כבר משהו אחר , אבל גם אז , להמשיך לנסות להשיג את הלקוח כדי למסור לו את ההודעה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 4793

 #12  נשלח: ג' 14/04/2020 16:25

mosheamsalem56 כתב:
ציטוט:
...


·אתה לא יורד לסוף דעתי...
אני לא אומר שאין צורך באישור הלקוח , להיפך , מסכים , חייב
אני רק אומר שאם הבנק לא הצליח להשיג אותו אז גם לבנק אסור לבצע פעולה של ביטול . שימשיך לנסות להשיג אותו עד שהוא כן מצליח , אם זה מטעמי אבטחה אז הוא מדבר איתו בטלפון ונגמר הסיפור
אם הוא מחליט שאין אישור מטעמים אחרים זה כבר משהו אחר , אבל גם אז , להמשיך לנסות להשיג את הלקוח כדי למסור לו את ההודעה.
·
הבנק לא מבצע ״פעולת ביטול״
הבנק לא מאשר את בקשת הלקוח ( זה לא אותו דבר )
הפעולה כלל לא נעשתה. ( מופיעה ע״ת אבל לא סופית )
הבנק התקשר 3 פעמים , נכון ?
הלקוח מטעמו ( מבלי לפגוע בפותח השרשור ) אמור לצפות
לתקשורת מהבנק על מנת לאשר בקשה חריגה.
שיהיה זמין !
פעולות בסכום סביר בד״כ מאושרות אוטומטית ללא בנקאי.
זאת על מנת למנוע את המתואר ...
אולי הבנק מבקש פרטים נוספים , לדוגמא לעניין הלבנת הון ?
הסבר , אסמכתאות , מהות הפעולה ?
אז הלקוח ביקש בקשה ולא עונה ?
אם כל הכבוד לכל הצדדים צריך להיות אובייקטיבי.
אם אני לדוגמא מבקש לבצע פעולה חריגה , האמן לי שאהיה זמין.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2017
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 326

 #13  נשלח: ג' 14/04/2020 16:29

רונן כתב:

ציטוט:
...


·
הבנק לא מבצע ״[b]פעולת ביטול[/b]״
הבנק לא מאשר את בקשת הלקוח ( זה לא אותו דבר )
הבנק התקשר 3 פעמים , נכון ?
הלקוח מטעמו ( מבלי לפגוע בפותח השרשור ) אמור לצפות
לתקשורת מהבנק על מנת לאשר בקשה חריגה.
שיהיה זמין !
פעולות בסכום סביר בד״כ מאושרות אוטומטית ללא בנקאי.
זאת על מנת למנוע את המתואר ...
אולי הבנק מבקש פרטים נוספים , לדוגמא לעניין הלבנת הון ?
הסבר , אסמכתאות , מהות הפעולה ?
אז הלקוח ביקש בקשה ולא עונה ?
אם כל הכבוד לכל הצדדים צריך להיות אובייקטיבי.
אם אני לדוגמא מבקש לבצע פעולה חריגה , האמן לי שאהיה זמין.


נראה לי ההבדל בגישות שלנו נובע מהעובדה שאתה חלק מהמערכת.
כשאי אפשר לדעת מתי יחזרו אלייך אין אפשרות לתכנן להיות זמין.
מבחינתי אני לקוח של הבנק , אני משלם לבנק כסף עבור שירותים , בנק אמור לשרת אותי , לא ההיפך , לכל דבר שאני צריך אני לא אמור לרדוף אחריו על מנת לקבל שירות שאני משלם עבורו.
זה לב העניין , הרצון לשרת את הלקוח ולא לצאת מידי חובה.
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונן
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2004

מיקום: מול המחשב
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 4793

 #14  נשלח: ג' 14/04/2020 16:34

mosheamsalem56 כתב:
ציטוט:
...


נראה לי ההבדל בגישות שלנו נובע מהעובדה שאתה חלק מהמערכת.
כשאי אפשר לדעת מתי יחזרו אלייך אין אפשרות לתכנן להיות זמין.
מבחינתי אני לקוח של הבנק , אני משלם לבנק כסף עבור שירותים , בנק אמור לשרת אותי , לא ההיפך , לכל דבר שאני צריך אני לא אמור לרדוף אחריו על מנת לקבל שירות שאני משלם עבורו.
זה לב העניין , הרצון לשרת את הלקוח ולא לצאת מידי חובה.
·
·
הבנק אמור לשמור על בעל החשבון.
זאת על מנת שלא יבוצעו פעולות שגויות / לא חוקיות.
הבנק ניסה ליצור קשר עם הלקוח 3 פעמים ללא הצלחה.

מיצינו !

חג שמח ומועדים לשמחה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JamesStone (James Stone)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 24, 2015
הבעות תודה: 98
מספר הודעות: 1003

 #15  נשלח: ג' 14/04/2020 16:42
גם אני בבל"ל. עוד לפני הקורונה רציתי לעבור לדיסקונט.

אבל כעת, כשהסניפים לא פועלים ולעניין מעבר בנק בטח צריך לחתום על מיליון דפים, התוכנית הושבתה.

חבל שלא עשיתי זאת קודם. חבל !



ג'יימס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht