תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

הוא לא פירסם את שם החנות אז לא ניתן לבדוק אם יש להם אתר סחר באינטרנט
בסה"כ הוא לא ביקר בחנות הפיזית

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

יש חדש?

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

לא נעים, לא משכנע שאחריות של ח. י. אומר שתישן טוב בלילה

DrorFuchs (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

היי אחרי המון דחיות אני רק מעדכן שאושרה לי החלפה של הטלויזיה
אבל ברגע האחרון מתברר שזה מחודש refurbished

כמובן שביטלתי

מחכה לראות מה קורה בהמשך

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

@gechts
·
לא כולם קיבלו מענה הולם מח. י.
מסך אחד שלי זכה להתעלמות מהם.
מסך שני עם צריבות שגם חיינו עם זה ועכשיו הופיע פס רוחבי אך האחריות הסתיימה וכך הולך לפח מסך אחרי שלוש שנים שעלה 10,000 ש״ח.
ח. י. יעשו את שהם צריכים וגם זה לא תמיד חלק לכולם.
אני לא חושב שזו סיבה להמנע ממותגים אחרים שיכולים להוכיח את עצמם יותר מ lg
ובעניין האחריות זה גם עניין של מזל שבראש ובראשונה שלא תזדקק.
עדיף לך לרכוש מחנות שיש לך אבא ואמא מאשר לסמוך על המוניטין המפוקפק בעיניי של ח. י.
אני רציתי סוני וחשבתי כמוך והנה אנחנו כאן.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #36 

@sagico
·
אם נגמרה האחריות אז מה אתה רוצה שהם יעשו?

Shasoosh
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

אני גם לא הבנתי.
כולם מדברים על השירות הטוב של ח.י אז אתה מצפה שהם יהיו אקסטרה נחמדים כי עברו רק 12 יום?

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

@TheCoolest
·
כל דבר שאתה קונה לרבות מסך אתה מצפה להנות ממנו שנים רבות ולא בכפוף לאחריות.
מני ח. י. והיצרן יודעים טוב מאד ש c6. הייתה בעייתית מאד ועלתה יותר מכל מסך שבא אחריו.
שלחתי פנייה באתר שמתוארכת 12 ימים מסיום האחריות לאחר השארת הודעה שבועיים קודם במענה קולי.
אני חושב שחברה עם מוניטין ראוי לא הייתה מפקירה אותנו.
הפעם היחידה שנתקלתי בשירות מעולה היה יורוקום עם פלזמה פנסוניק שעד היום עובדת מצויין.
אז אין לי שום דבר טוב לומר על המוניטין של ח. י. או של lg
ועצוב שהשוואה היחידה היא ל אלקטרוניקס פרו. אבל הם לא הרבה יותר מיוחדים בעיניי.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

@Shasoosh
·
מה טוב כל כך?
שהם נותנים שירות במסגרת האחריות שהם מחוייבים לה? שהם עושים את עבודתם?
התבלבלת מאד
זה לא טוב, זה רגיל זה הסטנדרט, כך צריך.

Shasoosh
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

@sagico
·
לדעתי מרכישה להתקנה ב 24 שעות + החזרה תוך 60 יום זה משהו שראוי לציון.
מעבר לכך ברוב הדיונים שקראתי בפורום, יש שביעות רצון מח.י.
הדרישה שלך, שיטפלו בך 12 יום אחרי שנגמרה האחריות הזויה בעיניי, מצטער.
לאיזה רמת שירות אתה רגיל? נתקלת בחברות אחרות שכן מכבדות את האחריות שבועיים אחרה שעברה? אשמח אם תשתף.

ובלי קשר - אתה חי בארץ? לעמוד באחריות זה רגיל וסטדנרט?

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

אה הבנתי את הגישה שלך.
אנחנו בארץ.
צריך להיות אסיר תודה על כך שקיבלנו אחריות בכלל....

Shasoosh
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

ממש לא. אבל צריך להיות ראלי קרי לא להיות מופתע ולהתלונן אם לא מכבדים אחריות אחרי שבועיים.
(לדעתי גם בחו"ל יהיה הזוי לצפות לדבר כזה)

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

ראשית עוד לא ממש התלוננתי ושיתפתי את כל מה שעברתי.
ההמתנה הארוכה בטלפון השארת הודעות אי חזרה
מיילים ,המתנה לחזרה, שיחות עם מנהלים , שלושה חודשים.
שנית כל דבר לגופו, סדרת המסכים שלי הייתה בעייתית באופן גורף.
בעולם הרכב קוראים לזה ריקול, לא מחכים שתתלונן אלא מיידעים אותך שמדובר בתקלה גורפת.
אני יודע שזה לא אותו דבר ובכל זאת כיוון שידוע שהמסך היה בעייתי והוחלף לכל מי שאני מכיר, ונכון שחלפו שלוש שנים כלומר מעל 1000 ימי האחריות.
עוד עשרה ימים לא מהווים את גולת הכותרת. לדעתי. לדעתך לא תהיה בריא.
אני לא חושב שיש מה לשבח חברה שפועלת כדין ונותן שירות רגיל.
אני כן חושב שצריך לשבח חברה שיוצאת מגדר הרגיל.
אז ח. י. בעיניי היא עוד חברה שנותנת שירות רגיל במקרה הטוב. ורע במקרה הפחות טוב. יש גם לא מעט פוסטים בפורום גם שכאלו שלא מרוצים.

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

בישראל לקבל שירות גם כשיש לך אחריות זה לא דבר ברור מאליו. יש פה בפורום מספיק על אלקטרוניקס פרו, י שלום ואחרים.
אני מבין את האכזבה ממסך שעלה 10000 שח והולך לפח אחרי 3 שנים, אבל זאת צריכה להיות טענה ליצרן, לא ליבואן.

"נתקלת בחברות אחרות שכן מכבדות את האחריות שבועיים אחרה שעברה? אשמח אם תשתף."
נתקלתי פעמיים - נספרסו ואיקאה. דל תיקנו לי מחשב שבוע לפני תום האחריות. זהו בערך.
ח.י. לטעמי עושים את מה שהתחייבו ולא מעבר, ובתחום הטלויזיות זה הכי טוב שניתן לקבל בארץ.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

הכי טוב אתה מתכוון הרע במיעוטו...מסכים
אירוקה נתנו לי שירות למשקפיים שלא באחריות
היו עוד כמה צדיקים בסדום

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”