הוא לא פירסם את שם החנות אז לא ניתן לבדוק אם יש להם אתר סחר באינטרנט
בסה"כ הוא לא ביקר בחנות הפיזית
תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י
@gechts
·
לא כולם קיבלו מענה הולם מח. י.
מסך אחד שלי זכה להתעלמות מהם.
מסך שני עם צריבות שגם חיינו עם זה ועכשיו הופיע פס רוחבי אך האחריות הסתיימה וכך הולך לפח מסך אחרי שלוש שנים שעלה 10,000 ש״ח.
ח. י. יעשו את שהם צריכים וגם זה לא תמיד חלק לכולם.
אני לא חושב שזו סיבה להמנע ממותגים אחרים שיכולים להוכיח את עצמם יותר מ lg
ובעניין האחריות זה גם עניין של מזל שבראש ובראשונה שלא תזדקק.
עדיף לך לרכוש מחנות שיש לך אבא ואמא מאשר לסמוך על המוניטין המפוקפק בעיניי של ח. י.
אני רציתי סוני וחשבתי כמוך והנה אנחנו כאן.
·
לא כולם קיבלו מענה הולם מח. י.
מסך אחד שלי זכה להתעלמות מהם.
מסך שני עם צריבות שגם חיינו עם זה ועכשיו הופיע פס רוחבי אך האחריות הסתיימה וכך הולך לפח מסך אחרי שלוש שנים שעלה 10,000 ש״ח.
ח. י. יעשו את שהם צריכים וגם זה לא תמיד חלק לכולם.
אני לא חושב שזו סיבה להמנע ממותגים אחרים שיכולים להוכיח את עצמם יותר מ lg
ובעניין האחריות זה גם עניין של מזל שבראש ובראשונה שלא תזדקק.
עדיף לך לרכוש מחנות שיש לך אבא ואמא מאשר לסמוך על המוניטין המפוקפק בעיניי של ח. י.
אני רציתי סוני וחשבתי כמוך והנה אנחנו כאן.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@TheCoolest
·
כל דבר שאתה קונה לרבות מסך אתה מצפה להנות ממנו שנים רבות ולא בכפוף לאחריות.
מני ח. י. והיצרן יודעים טוב מאד ש c6. הייתה בעייתית מאד ועלתה יותר מכל מסך שבא אחריו.
שלחתי פנייה באתר שמתוארכת 12 ימים מסיום האחריות לאחר השארת הודעה שבועיים קודם במענה קולי.
אני חושב שחברה עם מוניטין ראוי לא הייתה מפקירה אותנו.
הפעם היחידה שנתקלתי בשירות מעולה היה יורוקום עם פלזמה פנסוניק שעד היום עובדת מצויין.
אז אין לי שום דבר טוב לומר על המוניטין של ח. י. או של lg
ועצוב שהשוואה היחידה היא ל אלקטרוניקס פרו. אבל הם לא הרבה יותר מיוחדים בעיניי.
·
כל דבר שאתה קונה לרבות מסך אתה מצפה להנות ממנו שנים רבות ולא בכפוף לאחריות.
מני ח. י. והיצרן יודעים טוב מאד ש c6. הייתה בעייתית מאד ועלתה יותר מכל מסך שבא אחריו.
שלחתי פנייה באתר שמתוארכת 12 ימים מסיום האחריות לאחר השארת הודעה שבועיים קודם במענה קולי.
אני חושב שחברה עם מוניטין ראוי לא הייתה מפקירה אותנו.
הפעם היחידה שנתקלתי בשירות מעולה היה יורוקום עם פלזמה פנסוניק שעד היום עובדת מצויין.
אז אין לי שום דבר טוב לומר על המוניטין של ח. י. או של lg
ועצוב שהשוואה היחידה היא ל אלקטרוניקס פרו. אבל הם לא הרבה יותר מיוחדים בעיניי.
@sagico
·
לדעתי מרכישה להתקנה ב 24 שעות + החזרה תוך 60 יום זה משהו שראוי לציון.
מעבר לכך ברוב הדיונים שקראתי בפורום, יש שביעות רצון מח.י.
הדרישה שלך, שיטפלו בך 12 יום אחרי שנגמרה האחריות הזויה בעיניי, מצטער.
לאיזה רמת שירות אתה רגיל? נתקלת בחברות אחרות שכן מכבדות את האחריות שבועיים אחרה שעברה? אשמח אם תשתף.
ובלי קשר - אתה חי בארץ? לעמוד באחריות זה רגיל וסטדנרט?
·
לדעתי מרכישה להתקנה ב 24 שעות + החזרה תוך 60 יום זה משהו שראוי לציון.
מעבר לכך ברוב הדיונים שקראתי בפורום, יש שביעות רצון מח.י.
הדרישה שלך, שיטפלו בך 12 יום אחרי שנגמרה האחריות הזויה בעיניי, מצטער.
לאיזה רמת שירות אתה רגיל? נתקלת בחברות אחרות שכן מכבדות את האחריות שבועיים אחרה שעברה? אשמח אם תשתף.
ובלי קשר - אתה חי בארץ? לעמוד באחריות זה רגיל וסטדנרט?
ראשית עוד לא ממש התלוננתי ושיתפתי את כל מה שעברתי.
ההמתנה הארוכה בטלפון השארת הודעות אי חזרה
מיילים ,המתנה לחזרה, שיחות עם מנהלים , שלושה חודשים.
שנית כל דבר לגופו, סדרת המסכים שלי הייתה בעייתית באופן גורף.
בעולם הרכב קוראים לזה ריקול, לא מחכים שתתלונן אלא מיידעים אותך שמדובר בתקלה גורפת.
אני יודע שזה לא אותו דבר ובכל זאת כיוון שידוע שהמסך היה בעייתי והוחלף לכל מי שאני מכיר, ונכון שחלפו שלוש שנים כלומר מעל 1000 ימי האחריות.
עוד עשרה ימים לא מהווים את גולת הכותרת. לדעתי. לדעתך לא תהיה בריא.
אני לא חושב שיש מה לשבח חברה שפועלת כדין ונותן שירות רגיל.
אני כן חושב שצריך לשבח חברה שיוצאת מגדר הרגיל.
אז ח. י. בעיניי היא עוד חברה שנותנת שירות רגיל במקרה הטוב. ורע במקרה הפחות טוב. יש גם לא מעט פוסטים בפורום גם שכאלו שלא מרוצים.
ההמתנה הארוכה בטלפון השארת הודעות אי חזרה
מיילים ,המתנה לחזרה, שיחות עם מנהלים , שלושה חודשים.
שנית כל דבר לגופו, סדרת המסכים שלי הייתה בעייתית באופן גורף.
בעולם הרכב קוראים לזה ריקול, לא מחכים שתתלונן אלא מיידעים אותך שמדובר בתקלה גורפת.
אני יודע שזה לא אותו דבר ובכל זאת כיוון שידוע שהמסך היה בעייתי והוחלף לכל מי שאני מכיר, ונכון שחלפו שלוש שנים כלומר מעל 1000 ימי האחריות.
עוד עשרה ימים לא מהווים את גולת הכותרת. לדעתי. לדעתך לא תהיה בריא.
אני לא חושב שיש מה לשבח חברה שפועלת כדין ונותן שירות רגיל.
אני כן חושב שצריך לשבח חברה שיוצאת מגדר הרגיל.
אז ח. י. בעיניי היא עוד חברה שנותנת שירות רגיל במקרה הטוב. ורע במקרה הפחות טוב. יש גם לא מעט פוסטים בפורום גם שכאלו שלא מרוצים.
בישראל לקבל שירות גם כשיש לך אחריות זה לא דבר ברור מאליו. יש פה בפורום מספיק על אלקטרוניקס פרו, י שלום ואחרים.
אני מבין את האכזבה ממסך שעלה 10000 שח והולך לפח אחרי 3 שנים, אבל זאת צריכה להיות טענה ליצרן, לא ליבואן.
"נתקלת בחברות אחרות שכן מכבדות את האחריות שבועיים אחרה שעברה? אשמח אם תשתף."
נתקלתי פעמיים - נספרסו ואיקאה. דל תיקנו לי מחשב שבוע לפני תום האחריות. זהו בערך.
ח.י. לטעמי עושים את מה שהתחייבו ולא מעבר, ובתחום הטלויזיות זה הכי טוב שניתן לקבל בארץ.
אני מבין את האכזבה ממסך שעלה 10000 שח והולך לפח אחרי 3 שנים, אבל זאת צריכה להיות טענה ליצרן, לא ליבואן.
"נתקלת בחברות אחרות שכן מכבדות את האחריות שבועיים אחרה שעברה? אשמח אם תשתף."
נתקלתי פעמיים - נספרסו ואיקאה. דל תיקנו לי מחשב שבוע לפני תום האחריות. זהו בערך.
ח.י. לטעמי עושים את מה שהתחייבו ולא מעבר, ובתחום הטלויזיות זה הכי טוב שניתן לקבל בארץ.