רכשתי טלוויזית LG והשירות לא כזה טוב כמו שאנשים מסוימים רושמים כאן לעיתים קרובות

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

mdk_25 כתב:
...
...
·
אם הטלויזיה נפתחה ע״י המתקין והוא ראה שהיא תקולה?
בתיאור הקודם לא הזכרת את זה.

אם כן - זה ממש לא בסדר. והוא כנראה היה אמור לקחת את הטלויזיה איתו ולחזור ביום אחר עם טלויזיה אחרת.
אם לא, אז יש לך פשוט טלויזיה עם תקלה (אולי).
ואז זה לא משנה אם זה ביום ה-3, ב-103 או ה-303. הטיפול הוא אותו טיפול.
אתה חושב שהטיפול צריך להיות שונה רק בגלל שמצאת תקלה (אולי) בשבוע הראשון של הטלויזיה, ולא בשבוע ה-10?

ולמה אני רשום ״אולי״ - כי לפי התיאור שלך בכלל לא נתת לטכנאים שלהם אפשרות לאבחן את התקלה.
דרשת החלפה על המקום בלי בכלל לתת להם לאבחן ולהבין מה התקלה ואיך אפשר לסדר אותה.
אני לחלוטין חושב שאתה היית לא בסדר במקרה הספציפי הזה.

לגבי ההחזרה אתה צודק.
יש לך זכות מלאה להחזיר את המוצר (בהתאם להוראת החוק) ולקבל את הכסף חזרה.
אז תחזיר, ואז תיקח את הכסף שלך ותקנה מסך חדש מאותו סוג.
או תקנה מסך מיצרן אחר אם אתה לא סומך על LG.
זה פשוט עד כדי כך...
...
בסופו של דבר רכשתי טלוויזית LG עקב המלצות כאן בפורום על השירות שלהם והחוויה שלי הייתה לא טובה והיה חשוב לי לציין זאת בפורום. יש כאן אנשים מסוימים שקיבלו את זה לא טוב. יש לקחת בחשבון שאני לקוח חוזר שלהם ואין לי משהו אישי נגדם.

אני לא הייתי בעת ההתקנה אלא נציג מטעמי שלא עשה שום שימוש בטלוויזיה. כאשר הגעתי הביתה והשתמשתי בטלוויזיה הבחנתי בבעיות. יש מספר בעיות שלא משנה מה אנשים יכתבו כאן (יש כאן מספר טענות מגוחכות )הן קיימות ולא צריכות להיות. לא מעניין אותי אם אפשר לתקן או לא - טלוויזיה חדשה תקולה לא מתקנים אלא מחליפים או מקבלים החזר כספי מלא. אנחנו לא פראיירים של אף אחד.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שח.י. לא ניסו להגיע איתי בכלל לשלב של לפתור את הבעיה גם כאשר ביקשתי מנהל או מישהו טכני כדי להסביר לו ולשלוח תיעוד של הבעיות.

כדי למי שקורא את זה לעשות חיפוש כאן בפורום ולראות איך אנשים משבחים את השירות שלהם.. יש טענות כמו "מספקים טלוויזיה חדשה ללא שאלות" ועוד טענות שנכון להיום נראות לי לא רלוונטיות.

shaked
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 695
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 43 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

כדאי גם לפני קנייה לקרוא את החוקים והתקנות הרלוונטיות, במקום לכתוב שוב ושוב דברים לא נכונים.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

מה בדיוק לא היה טוב בחוויה שלך? שקיבלת מכשיר (אולי) מקולקל, לא נתת סיכוי לבדוק אותה וישר התעקשת על החלפה.
שרות הלקוחות לא שילשל מפחד ולמרות שהם חייבים ואתה מתעקש הם לא פתרו לך את הבעיה?

אתה טוחן מים, לא טוב לך תחזיר.
מה בדיוק מטרת השרשור?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #34 

@d2idan
·
אז תחזיר את המסך, וקבל החזר מלא.

d2idan (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

TheCoolest כתב:@d2idan
·
אז תחזיר את המסך, וקבל החזר מלא.
...
·זה מה שעשיתי.... אנשים כאן מקבלים באופן אישי את החוויה הלא טובה שהייתה לי מה אני אעשה שהם מנפחים את האשכול הזה.. זהו נגמר, להתקדם.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

אנשים לא מנפחים כלום.

זה בסדר גמור לתת משוב שלילי
וכמו שכבר כתבתי לך תקלות קורות ולפעמים גם אצל נותני השרות הטובים יש פאשלות
ועם זאת הפרט לא מעיד על הכלל ובאופן יחסי לשאר נותני השרות, הם עדיין הטובים ביותר.

אנשים הגיבו לך שההתנהלות שלך לא היתה תקינה, אולי אפילו מתלהמת והציפיות שלך לא היו ריאליות, זה הכל.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”