בסופו של דבר רכשתי טלוויזית LG עקב המלצות כאן בפורום על השירות שלהם והחוויה שלי הייתה לא טובה והיה חשוב לי לציין זאת בפורום. יש כאן אנשים מסוימים שקיבלו את זה לא טוב. יש לקחת בחשבון שאני לקוח חוזר שלהם ואין לי משהו אישי נגדם.mdk_25 כתב:·......
אם הטלויזיה נפתחה ע״י המתקין והוא ראה שהיא תקולה?
בתיאור הקודם לא הזכרת את זה.
אם כן - זה ממש לא בסדר. והוא כנראה היה אמור לקחת את הטלויזיה איתו ולחזור ביום אחר עם טלויזיה אחרת.
אם לא, אז יש לך פשוט טלויזיה עם תקלה (אולי).
ואז זה לא משנה אם זה ביום ה-3, ב-103 או ה-303. הטיפול הוא אותו טיפול.
אתה חושב שהטיפול צריך להיות שונה רק בגלל שמצאת תקלה (אולי) בשבוע הראשון של הטלויזיה, ולא בשבוע ה-10?
ולמה אני רשום ״אולי״ - כי לפי התיאור שלך בכלל לא נתת לטכנאים שלהם אפשרות לאבחן את התקלה.
דרשת החלפה על המקום בלי בכלל לתת להם לאבחן ולהבין מה התקלה ואיך אפשר לסדר אותה.
אני לחלוטין חושב שאתה היית לא בסדר במקרה הספציפי הזה.
לגבי ההחזרה אתה צודק.
יש לך זכות מלאה להחזיר את המוצר (בהתאם להוראת החוק) ולקבל את הכסף חזרה.
אז תחזיר, ואז תיקח את הכסף שלך ותקנה מסך חדש מאותו סוג.
או תקנה מסך מיצרן אחר אם אתה לא סומך על LG.
זה פשוט עד כדי כך......
אני לא הייתי בעת ההתקנה אלא נציג מטעמי שלא עשה שום שימוש בטלוויזיה. כאשר הגעתי הביתה והשתמשתי בטלוויזיה הבחנתי בבעיות. יש מספר בעיות שלא משנה מה אנשים יכתבו כאן (יש כאן מספר טענות מגוחכות )הן קיימות ולא צריכות להיות. לא מעניין אותי אם אפשר לתקן או לא - טלוויזיה חדשה תקולה לא מתקנים אלא מחליפים או מקבלים החזר כספי מלא. אנחנו לא פראיירים של אף אחד.
דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שח.י. לא ניסו להגיע איתי בכלל לשלב של לפתור את הבעיה גם כאשר ביקשתי מנהל או מישהו טכני כדי להסביר לו ולשלוח תיעוד של הבעיות.
כדי למי שקורא את זה לעשות חיפוש כאן בפורום ולראות איך אנשים משבחים את השירות שלהם.. יש טענות כמו "מספקים טלוויזיה חדשה ללא שאלות" ועוד טענות שנכון להיום נראות לי לא רלוונטיות.