תהייה לגבי אחריות בינלאומית של ניידים

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
maoravni (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 401
הצטרף: פברואר 2005
מיקום: שפלה
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

תהייה לגבי אחריות בינלאומית של ניידים

נושא שלא נקרא #1 

אני שוקל לרכוש מחשב נייד, ולצערי, עם כל התמיכה שלי בחנויות בישראל, ועם כל המיסים שאני צריך להוסיף ממשלוח מארה"ב, הרכישה בארץ לא כדאית.

אני מתכוונן על מחשבים מסדרות העליונות יותר של היצרנים, עם כרטיס מסך נוסף שיהיה מסוגל להריץ גם משחקים, אבל אני לא רוצה משקולת. כרגע על הכוונת Dell G5/XPS, וHP OMEN/ENVY. אלו מחשבים יקרים יותר ולכן ההפרש במחיר אחרי הוספת אחריות הוא עדיין גדול. בארץ גם אין מבחר גדול מבחינת המפרטים.


שאלה שלי היא לגבי אחריות בינלאומית - מה התהליך, למה לשים לב.

סיפורי שירות טובים/רעים גם יעזרו.

כרגע אני מתלבט בין לרכוש Manufacturer Refurbished דרך ebay או דרך האתרים של היצרנים. שילוח מן הסתם יהיה דרך Ushops או דרך שירות אחר בלי הגבלת כלליות.

מחשבים שכרגע על הכוונת הם Dell וHP. אל תציעו Lenovo - זה סובייקטיבי לגמרי. לא אוהב איך שהמחשבים שלהם נראים...

ag43
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

תבדוק את המדיניות של החברות הנ"ל. בכל מקרה אתה צריך שהחשבונית תהיה על שמך.

Tom1998
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 78
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

למה לקנות דרך Ushops אם יש אתרים ששולחים את זה לארץ בלי בעיה ?

maoravni (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 401
הצטרף: פברואר 2005
מיקום: שפלה
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

@Tom1998
·

אין לי בעיה אם האתר שולח לארץ. אבל אם אתה רוכש דרך האאוטלטים של היצרנים אז הם לא שולחים ישירות ומעבירים אותך לאתר הישראלי.

אם אתה רוכש דרך האתר של היצרן אז הרחבת האחריות גם יותר זולה במעמד הקנייה.

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אחריות בינלאומית או שנכללת עם המחשב או שלא - זה לא משהו שקיים באופן דיפולטי בכל רכישה של כל ממחשב מכל חברה
תבדוק טוב טוב איזו אחריות יש למחשב refurbished, זו אחריות לא בדיוק זהה לאחריות הרכישה רגילה.
אל תניח שיש אחריות בינלאומית, כי לא תהיה אם זה לא מצוין מפורשות שיש.
ותבדוק טוב טוב מי נותן את האחריות האם זו החברה היצרנית עצמה או באמצעות אחרים גם לזה יש משמעות במיוחד ברכישה מ ebay

MarioMan
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לפי מה שאני יודע, האחריות בינלאומית תקפה במידה ומדובר בדגם שנמכר בישראל.

נא לשים לב - לא סדרה, אלא דגם (מק״ט) ספציפי.

ישנם מקרים בהם יש תשלום על כל קריאת שירות עבור מחשבים שלא נקנו בהפצה רשמית פה בארץ, כמו למשל אצל Lenovo (הם גובים $50 אני חושב. לדעתי הם נותנים תמורה נהדרת בעד האגרה).
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

דווקא בעניין לנובו, נראה לי מאד מוזר מה שאתה אומר על קריאת שרות
בלנובו אתה רוכש כיסוי נוסף לאחריות בינלאומית למחשב ואני מת לראות את האמריקאי הראשון שיגבו ממנו כסף כי המחשב התקלקל בארץ...
פרט לכך, לפחות אלו שאני קניתי הם נבנו לפי הזמנה ולא דגם מדף כך שלדעתי כל זמן שהסדרה מיובאת האחריות בודאות תכובד וגם אם לא..
בחיים לא דרשו ממני דבר כזה ומצד שני, מלח מים, לא נזקקתי למימוש אחריות כבר כמה שנים

shaked
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 695
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 43 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אז אתה מוזמן לראות ולהכין את עצמך מראש
https://support.lenovo.com/il/en/solutions/ht505335

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@shaked
·וואלה צודק 40$
באמת ששנים לא נזקקתי לאחריות אבל טוב לדעת

GuyKhmel
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 224
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

מנסיוני הדל
קניתי בארה״ב Asus UX31A - שהתגלתה בו תקלה במקלדת אחרי כמה חודשי שימוש.

בלי כל בעיה התקשרתי לאחריות בארץ והם אספו וטיפלו בזה.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

בניידים של דל מהסידרה העיסקית האחריות היא בינלאומית (מכיר מישהו שקנה באמזון ומימש אחריות בארץ - טכנאי מגיע עד אליך הביתה!). שווה לבדוק אולי זה תקף לגבי כל הסדרות.

הנה דיל מצוין לדגם שאתה מחפש:

https://www.hometheater.co.il/vp3105728#3105728

NirEven
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

יכול להעיד מניסיון, קניתי XPS בארה"ב והאחריות תפסה פה בלי בעיה.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@NirEven
תלוי מתי...
ב- 2017 השתנו החוקים:
https://www.dell.com/support/contents/e ... al-support

NirEven
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@Amir64
·

צודק, לא הייתי מודע לזה.
שלי נקנה ב2016.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

[left]If a product is not sold in the traveling country, you will not get the support in that country. [/left]

זה אומר שאם הדגם לא נמכר במדינה בה את הנמצא, אין אחריות, אבל למיטב ידיעתי הדגם הזה כן נמכר.

בכל מקרה אפשר פשוט להתקשר לתמיכה שלהם ולשאול - יש להם שירות מעולה.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”