Unlimited + 015 בעיות Buffering

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

@pickitup
·

הייתי מנסה לחבר את המחשב ישירות לשקע של אנלימטד, או אם יש סיב ישירות למתאם האופטי (כלומר ללא ראוטר בינך לבין התשתית של אנלימטד) ובודק מה המצב ככה. בהנחה שזה לא בעיה בציוד אצלך בבית, ולאור זאת אתה מקבל תוצאות נמוכות יחסית לחבילה שלך מול שרתים שונים בארץ, זאת כנראה בעיה בתשתית.

הנציגים של אנלימטד קצת קשים לגבי בדיקות speedtest, אבל לבדיקה של רימון ול-nperf הם מתייחסים (לא הכרתי לא את זה ולא את זה עד לשיחות איתם....). הטכנאי גם ראה תוצאות כאלה? הוא באמת טוען שתוצאה כמו ה-nperf שלך לעיל תקינה?

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #77 

pickitup כתב: נניח בדק מהירות היה 550, בדק שוב היה 650, בדק שוב היה 780 ואז אומר שזה בסדר ותמיד צריך לבדוק כמה פעמים עד שמקבלים תוצאה גבוהה.
...
זה באמת תמיד עולה ועולה כשאתה בודק שוב ושוב? אם זה פשוט משתנה כל הזמן זה הגיוני, במיוחד אם נכנס סיב לדירה שלך (ראה המשך). אם זה תמיד הולך ועולה זה די מוזר לי ואני לא יודע מה להבין מזה.

אם סיב נכנס לדירה אז זה GPON שהינו שיתופי (קצת כמו תשתית של הוט). אם יש בבניין כמה לקוחות מחוברים אז הגיוני שלא תוכל לקבל את המהירות המובטחת של 1 גיגה מלא בהורדה (בהנחה שה-GPON מוגבל ל-2.5 גיגה הורדה, אז כבר 3 לקוחות של 1 גיגה לא יכולים לקבל רוחב פס מלא בו זמנית). עדיין התוצאה של nperf של 100 מגה נראית לי מוגזמת וגם פינג ו-jitter כזה זה לא תקין.

eizen5
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1024
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

נמחק.

נושא שלא נקרא #78 

נמחק.
נערך לאחרונה על ידי eizen5 ב 30/12/2023 19:41, נערך פעם 1 בסך הכל.

pickitup
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 221
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #79 

@eran405
אמרתי לו שאמרו לי בתמיכה הטלפונית שהאתר שהם מסתמכים על האמינות שלו הכי הרבה זה nperf, ענה לי שזה לא נכון אלא רק על רימון והוא לא נכנס בכלל לבדוק ב-nperf.

בכל מקרה התחברתי הרגע ישירות עם הכבל רשת לנוקיה gpon שלהם והרצתי את בדיקות המהירות שוב ולהפתעתי הרבה רימון עלה ל-924.4, speedtest ל-578 בארץ ול-290 בפרנקפורט, fast.com נשאר אותו דבר בהתחלה ועכשיו עומד על 15 בלבד.

בנוגע ל-nperf: בבדיקה הראשונה הפתיע עם 643, אבל בבדיקות אח"כ מקבל 285-345 (עשיתי איזה 10 בדיקות הרגע)
האחרונה:
[img2=793x148]https://i.ibb.co/QkRzp8Z/speedtest.jpg[/img2]
אגב אני היחיד בבניין עם סיבים.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #80 

@shmizan
·

דבר ראשון אני רק משתף את הדעה שלי, וגם אשמח לשמוע איזה ספק בארץ הוא לא מה"ספקים גרועים". מאיזה ספק אתה מרוצה מבחינת השירות שלהם ומבחינת הביצועים שלהם בשעות העומס בימים של סגר/חגים?

מהניסיון שלי מול הרבה חברות, אני הרבה יותר מרוצה מאנלימטד מבחינת השירות, אם כל הבעיות שלהם. לא ברור לי למה אבל אצל חברות אחרות אני מקבל את ההרגשה שהם "בכוונה" נותנים שירות גרוע, והיה לי יותר ממקרה אחד של שירות שגובל ברמאות ונוכלות אצל החברות הכי נחשבות בשוק. גם מבחינה טכנית, הייתי שנים אצל בזב"ל ואפשר היה להשיג את המוקד הטכני שלהם בכל שעה, והנציג הראשון שעונה תמיד היה מאד נחמד אבל לא היה לו את היכולת לעזור ואז הוא מעביר לנציג שני ששומע שיש לי ראוטר פרטי ופחות או יותר בזה השיחה נגמרת (בשלב מסויים אפילו עברתי ל-double NAT רק בשביל שהציוד שלהם יהיה הראוטר הראשי וזה גם לא היה מקובל עליהם שיש לי ראוטר פרטי מחובר מאחורי הראוטר שלהם). ועל אף כל זאת עדיין הייתי עוזב את אנלימטד בלי לחושב פעמיים אם לא היה לי צורך בחבילה סימטרית (או אם לפרטנר פייבר הייתה חבילה סימטרית).

דווקא בגלל כל זאת אני מבין את כל מי שמרגיש חובה "להעניש" את אנלימטד או כל חברה שהוא מקבל ממנה שירות לא טוב. עדיין שווה לחשוב האם על הדרך אתה גם "מעניש" את עצמך. לחברה בסוף זה לא באמת יזיז שאתה עוזב אותה, לאור השירות בארץ במקביל לקוחות לא מרוצים מהמתחרה יעבורו אליהם....

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

@pickitup
·

אני לא יודע מה להגיד לך. אם אתה היחיד בבניין אין שום סיבה שלא תקבל 1 גיגה יציב וקבוע. הבדיקה מול רימון יציבה לגמרי על מעל 900 מגה ברגע שאתה מחבר ישירות? בהנחה שזה בעיה בתשתית, גם הבדיקה של רימון תושפע, אולי רק במקרה קיבלת תוצאות גבוהות בבדיקה של רימון, ואולי גם עניין של מיקריות האם אתה בודק דרך ראוטר או בחיבור ישיר.

גם הפינג/jitter הזה לא נראה לי תקין. איך נראה WinMTR (לא ממש משנה לאן כי בעיקר מעניינים ההופים הראשונים עד הספק)? דרך אגב יש אצלך חייגן pppoe?

בנוסף, אפשר לעבור רק בשביל הבדיקה ל-018 ואז יש שרת speedtest של הספק. אני לא בטוח עד כמה אנלימטד יקבלו את זה, אבל אם אתה עובר ספק וגם ב-018 יש את אותם בעיות מול השרת המקומי שלהם זה בטוח בעיה בתשתית.

eizen5
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1024
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

נמחק.

נושא שלא נקרא #82 

נמחק.
נערך לאחרונה על ידי eizen5 ב 30/12/2023 19:41, נערך פעם 1 בסך הכל.

pickitup
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 221
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #83 

@eran405

[img2=753x318]https://i.ibb.co/Z1rW73X/sp.png[/img2]

[img2=751x323]https://i.ibb.co/5W5kM2q/sp.png[/img2]

ללא חייגן pppoe
כרגע עם הראוטר יציב 850 בממוצע ברימון, nperf על כ-290

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #84 

@shmizan
·

אני לא יודע מה המצב כרגע אצל בזב"ל, אבל:

א. אני מסכים שבזב"ל אחד הספקים היותר טובים ואולי הכי טוב מבחינת היציבות בחיבוריות שלו לחו"ל, וזה אפילו עוד יותר מורגש במשחקי רשת וכו'. אבל יש בעיה כי הוא מוגבל לתשתית בזק/הוט שהיא מאד בעייתית (ובנוסף השילוב עם הוט פחות יציב). במיוחד למי שצריך סטרימנג מכמה מכשירים במקביל לשימושים רגישים כמו משחקי רשת (לדוגמא פותח השירשור), כבר התשתית של בזק/הוט תבטיח שהוא לא יצליח לקבל את מבוקשו.

ב. מבחינת שירות כבר פירטתי שחוויית השירות שלי מבזב"ל הייתה הרבה יותר גרועה מאשר אצל אנלימטד. לגיטימי לגמרי שלך וכנראה גם לאחרים יש דעה אחרת, זה לגמרי סובייקטיבי וכל אחד והחוויות שלו. בכל מקרה, זה שעוברים מחברה כי יש לה שירות "גרוע" לא מבטיח כלום לגבי השירות שתקבל בחברה החדשה (לצערי כל פעם שעברתי רק בגלל הנושא של השירות התאכזבתי מהחברה החדשה עוד יותר). זה מאד מצער אותי אבל זה המצב של שוק התקשורת הפרטי בארץ.

זה ברור גם שלאנלימטד כרגע בעיות קשות במוקד שירות שלהם. זה שהם סוגרים את המוקד ב-10 בלילה, חוץ מהפן המעשי שאולי מפריע לחלק מהאנשים (אישית אני מעדיף לקבל שירות טוב בשעות נוחות על לא לקבל שירות באמצע הלילה), מראה איך הם רואים את המוקד הזה ועד הוא בנוי להיות מוקד תמיכה רציני וגדול. זה עבד כשבקושי היו להם לקוחות אבל כנראה שהיום זה כבר לא המצב.

דרך אגב, איזה ביצועים עדיין גרועים אצל 015 היום? אני לא סתם טוען שהמצב יותר טוב, אלא משתף בדיקות שהשתפרו פלאים מאז אתמול/שלשלום.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #85 

@pickitup
·

לא יודע מה להגיד לך, הפינגים תקינים ויציבים (שם לב לעמודת ה-worst) ואם אני מבין נכון גם הבדיקות מול רימון. אם הייתה בעיה בתשתית לא הגיוני שהיא תשפיע רק על nperf. קצת מוזר שאני אם אותו הספק לא רואה בעיות עם nperf אבל בתקווה בדיקת מהירות ב-nperf זה לא השימוש שמעניין אותך. האם יש שימושים אמיתיים שעדיין לא תקינים?

חשוב לחזור ולהדגיש, שבעיות של תשתית לא יציבה, או עומס על תשתית שיתופית, יכולים לבוא וללכת וזה מאד מבלבל. כדאי להמשיך לעקוב ולחזור על הבדיקות אם הבעיות חוזרות.

pickitup
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 221
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #86 

@eran405
·
הכי מפריע לי זה חוסר היציבות מול נטפליקס.
כבר לא ממש מצליח לצפות ב-4k ולפעמים זה מצליח להגיע רק ל-480p ואז אני עוצר.
תודה על העזרה 👍

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #87 

@pickitup
·

נטפליקס זה בעיה עם 015, הם מנותבים לארה"ב (?!).

א. תנסה להעלות את הנושא מול התמיכה שלהם מידי פעם. אם אתה מוכן להתאמץ קצת, תעלה מול הצאט של netflix, שכמעט ב-100% יגידו לך שרק הספק יכול לעדכן את זה מולם. תשלח את התגובה של netflix למייל info של אנלימטד ותבקש להעביר ל-015. למיטב הבנתי רק 015 יכולים לטפל בזה, אבל זה אמור להיות ממש קל, לא ברור מה העיכוב בנושא (בשלב הזה, נציגים של המוקד של אנלימטד כבר מזכירים לי שזה אחת הבעיות עם 015...).

ב. לבינתיים, תנסה להחליף כתובת - ראה את הסוף של ההודעה הזאת:
https://www.hometheater.co.il/vp3097166#3097166
אולי תצליח ליפול על ניתוב לישראל (אין לי מנוי אז אני לא יכול להגיד עד כמה זה השפיע בפועל):


ג. תנסה את 018 או אולי את סלקום פייבר. אם כל החסרונות של 018, כמה שיודע לי יש להם שרת netflix מקומי אז לפחות ב-fast.com מקבלים תוצאות מצויינות. אני לא יודע מה המצב אצל סלקום פייבר, אולי מישהו עם סלקום פייבר ונטפליקס יכול להגיד. אם יש פרטנר פייבר הם כמובן אופציה יותר טובה, גם להם יש שרת נטפליקס מקומי.

pickitup
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 221
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #88 

@eran405
·
כבר דיברתי עם נציג של נטפליקס שאמר לפנות ל-ISP
כבר דיברתי עם נציגה של 015 שאמרה שאין להם אפשרות לטפל בזה גם אם היו רוצים והכל דרך אנלימיטד
הטכנאי של אנלימיטד שהיה אצלי אתמול אמר או לפנות אל 015 או לנסות לעבור ל-018.
אין לי בבניין תשתית סיבים אחרת פרט לזו של אנלימיטד.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #89 

pickitup כתב: כבר דיברתי עם נציג של נטפליקס שאמר לפנות ל-ISP
כבר דיברתי עם נציגה של 015 שאמרה שאין להם אפשרות לטפל בזה גם אם היו רוצים והכל דרך אנלימיטד
...
א. נטפליקס בוחרת לאיזה שרת לנתב את הפניות שלך. fast.com "מוכיח" שהבעיה בצד של נטפליקס ולא אצל הספק. אם הנציג של נטפליקס טוען אחרת אז לא הצלחת להסביר לו את הבעיה (שאתה גר בישראל וגולש דרך ספק בישראל ומנותב לשרתים שלהם בארה"ב).

ב. בזמנו כשפניתי לנטפליקס בנושא הזה (לגבי אקספון) הם הודה שהבעיה בצד שלהם אבל שהם לא מטפלים בזה מול הלקוח. צריך שה-ISP יפנה אליהם ויתאם מולם את טווחי הכתובות שלו ואז הם מנתבים את זה בהתאם (או משהו כזה).

אם אתה רוצה לקדם את הנושא מול 015, הייתי עולה שוב לצאט מול netflix ואו שהם בכל זאת יכולים לטפל בבעיה ללא הספק, או שהם יכתבו לך באופן רשמי שה-ISP חייב לפנות אליהם. במקרה השני תצלם או תעשה copy paste לתשובה שלהם ותשלח את זה במייל לאנלימטד ותבקש להעביר את המידע ל-015. אם אין תגובה אחרי יום-יומיים מומלץ להתקשר למוקד של אנלימטד לגבי האם קיבלו והעבירו את המייל ל-015 (הגורמים שאתה מדבר איתם באנלימטד לא יכולים לטפל בבעיה אלה רק להפנות מידע לגורמים הטכניים של 015, לכן אין כל תועלת לדבר איתם על הנושא עצמו). דרך אגב גם אצל ספקים אחרים זה בדיוק אותו הדבר, רק שהמוקד שייך לחברה (עדיין הנציגים הם נציגי תמיכה ולא גורמים טכניים, ומומלץ במקרים כאלה להעביר מידע כתוב ולבקש להעביר הלאה לגורמים הטכניים).

כשאתה אומר "דיברתי עם נציגה של 015", הצלחת להגיע בטלפון לנציג טכני של 015 שמטפל בספק אינטרנט שלהם או שדיברת עם נציגה של שיחות לחו"ל וכו'? על אף מספר ניסיונות לא הצלחתי להגיע לאף נציג של האינטרנט של 015 ונאמר שלי שהטיפול מול לקוחות באינטרנט הוא רק דרך אנלימטד (ואני מנחש שזה מה שאתה מתכוון).

MaorOvadia
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 49
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #90 

@eran405
·הבעיה בספק לפחות אצלי אני הייתי באנלימיטד 015 בחבילה של 1000/100 וקיבלתי בFAST
10 מגה ושחזרתי לבזק/בזק בינלאומי בחבילה של 100/5 קיבלתי בFAST קיבלתי בסביבות 90-95 מגה יציב
מצחיק מאוד והזוי שבחבילה של 1000 מגה סיבים אתה מקבל תוצאה הרבה יותר גרועה מבזק בחבילה 100/5 מגה
אני חוזר הסיבים של אנלימיטד לא שווה עם אין ספק איכותי כמו בזק בינלאומי או הספק של פרטנר
אצלי לצערי לא זמין סיבים בפרטנר רק אנלימיטד וזה היה גרוע בכל החודש חינם שהייתי אצלהם רק תקיעות ואיטיות בנטפליקס משהו שלא היה לי אף פעם בבזק
גם הזוי שהם כל הזמן מתעקשים לבדוק את המהירות באתר רימון וטוענים שספיד טסט זה אתר לא אמין זה לפחות מה שאנלימיטד אמרו לי

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”