מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



עצבים בבנק דיסקונט


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
המוח
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 21, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 1162

 #1  נשלח: א' 23/11/2008 16:38
עצבים בבנק דיסקונט

מה רציתי כולה? לסגור חשבון?
תחילת ההרפתקה היא בעמדה הממוחשבת החדשה והמרשימה שהעמיד בנק דיסקונט לשירות הלקוח....
אופציית סגירת חשבון לא קיימת שם.
רק אופציית "אחר".
לאחר שלחצת "אחר" אתה מקבל פתק עם מספר שאין לו שום קשר למספרך בתור..
בחירת אופצית "אחר" רושמת על הפתק שאתה צריך ללכת לסגן המנהל.
מספרים ליד המשרד שלו לא ראיתי.
בגלל היכרות מעמיקה עם תודעת השירות "הנהדרת" בארץ שאלתי עובדת בנק שהסתובבה שם...
החזירה אותי למכשיר המופלא לחצה 4545 ושירות כללי.
מסתבר שלא הייתי צריך ללכת לסגן המנהל.
מאושר עם כרטיס לתור אני מגיע לעמדות.
זכר לאיזשוהו מספר תור שמופיע על המסך לא קיים. לאף אחד לא היה מושג מה מקומו בתור...
החלטתי לא להתייאש וראיתי שעל הפתק רשומה גם שעת הוצאת הפתק.
שאלתי כל אחד מה השעה אצלו בפתק ולפי זה סידרנו את מקומנו בתור.
כמובן 4 עמדות רק 2 עובדות ואחת תפוסה עם זוג שכנראה ממשכן את החיים שלו כבר איזה שעה.
כעבור שעה הגעתי לרגע המיוחל וישבתי מול הפקידה.
אז ככה:בחשבון היה לי יתרת חובה של 26 שקלים..אמרתי אין בעיה נשלם וביקשתי לראות את פרוט החשבון שהפקידה הוציאה.
אה היא אומרת אתה לא יכול זה עולה 5.90 שקלים לראות את הפירוט שהרגע היא הדפיסה
אה היא אומרת, יש לך הוראת קבע גם שיורדת מהחשבון זה 22 שקלים לבטל.נו מילא...
אה היא אומרת בשביל להפקיד את הכסף לסגירת החשבון אתה צריך לשלם גם עוד 2 שקל עמלת הפקדה.
ובכלל מסתבר שהחשבון נסגר סופית רק אחרי חודש. ואני שואל למה?
פקידה: כי זה בגלל המחשב זה הזמן שלוקח לו....
טוב אני הייטקיסט ועובד מול בסיס נתונים כל הזמן. המקסימום שפעולת עדכון מאגר המידע אפילו על מחשב עגלתי ביותר היא לא יותר מ 3 דקות!
לאחר שסיימנו היא שולחת אותי לטלרית שאומרת לי להמתין בסבלנות.
אחרי 5 דקות הטלרית(עמדה ריקה) קוראת לי והיא אומרת לי כמה היא אמרה לך לשלם?
אלוהים מה אני אמור לזכור? את לא יכולה לבדוק? כמובן שלא!
חזרתי לפקידה והיא אמרה לי 55 שקלים.
שהגעתי לטלרית שמתי לב שבמסמך סגירת החשבון לא חתמה הפקידה איפה שהייתה אמורה לחתום.
שוב בגלל היכרותי עם השרות הישראלי ישר הלכתי אליה וביקשתי שתחתום.

נהדר!! שעה וחצי! פחות 55 שקל (יתרת החובה בחשבון הייתה 26 שקלים!)
המון עצבים וזלזול מוחלט בלקוחות.
מה אני אגיד לכם אני שמח שיצאתי מהבנק הזה.
חשבתי לחלוק איתכם ותגידו לי מה דעתכם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bitton71 (דודי ביטון)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 16, 2004
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 1118

 #2  נשלח: א' 23/11/2008 18:12

הבנקים בישראל זו דוגמא קלאסית לסקטור במשק שכביכול קיימת בו תחרות,
אבל הלכה למעשה אין.
העמלות דומות להפליא וגם מתייקרות תמיד במועד דומה, וכך גם הריבית על הפיקדונות השונים.
בעצם כשאני חושב על זה עכשיו, אין ספק שיש בין הבנקים תחרות עזה על מי יתן
את השירות המזעזע ביותר אצל הטלרים בסניפים.
לא יפתיע אותי אם בסוף כל יום מנהלי הסניפים מתקשרים אחד לשני ,ומנפנפים ב"הישגים",
- אצלי חיכו בתור בבוקר לפחות 45 דקות , איך אצלך ?
- שעה, שעה ורבע, אצלי שירות זה שירות...

_________________
we learned more from a three minute record
than we ever learned in school
פרופיל | שלח הודעה | חפש
guyezra
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2005
הבעות תודה: 517
מספר הודעות: 32911

 #3  נשלח: א' 23/11/2008 23:29

אני חייב לציין שהפירסומת החדשה שלהם (ארוחת ערב שישי) מעיקה במיוחד - ארוכה ומדברים יותר מדי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #4  נשלח: א' 23/11/2008 23:32

guyezra כתב:
אני חייב לציין שהפירסומת החדשה שלהם (ארוחת ערב שישי) מעיקה במיוחד - ארוכה ומדברים יותר מדי

יש לך דוגמא לפרסומת לא מעיקה?
אני עוד לא נתקלתי.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
guyezra
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2005
הבעות תודה: 517
מספר הודעות: 32911

 #5  נשלח: א' 23/11/2008 23:43

דווקא אני די אוהב את הפירסומות שלהם, הם משעשות (מודי בר און במילואים, או על חוף הים, דודיק סמדר ואפילו הבאסטה)
אגב, נדיר שאני יודע מה מפרסמים בפירסומות שאהבתי...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #6  נשלח: א' 23/11/2008 23:49

אני מסכים לפעם הראשונה שרואים פרסומת. בשאר 100 הפעמים זה מעיק.
אגב, גם אצלי יש הרבה פרסומות שאני מכיר אך אין לי מושג מה מפרסמים שם.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 2665

 #7  נשלח: ב' 24/11/2008 1:16

זה כלום לעומת מה שעשו היום בבנק הפועלים, פשוט הפילו את המחשבים בכוונה ע"מ למנוע משיכות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #8  נשלח: ב' 24/11/2008 1:22

Nissim כתב:
זה כלום לעומת מה שעשו היום בבנק הפועלים, פשוט הפילו את המחשבים בכוונה ע"מ למנוע משיכות.

ועל סמך מה אתה קובע עובדה מוזרה זו?
לא שמעת על תקלות טכניות?
גם אם מישהו מספיק עבריין שם לעשות דבר כזה, הוא צריך להיות ממש מטומטם כדי לחשוב שהוא יכול לעשות זאת למשך שבועות. יום אחד חסר משמעות.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shtirlitz
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2005
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 4845

 #9  נשלח: ב' 24/11/2008 10:03

אם לא הייתי יודע שהסיפור הוא בישראל, הייתי בטוח שהסיפור הוא נובלה קצרה ומצחיקה. מאת אדגר פו.
_________________
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
MetalliJoe
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2006
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 3764

 #10  נשלח: ב' 24/11/2008 11:26

בעעעעעע פשוט להקיא.
_________________
Silence speaks louder than words
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 2665

 #11  נשלח: ב' 24/11/2008 11:28

moco כתב:
Nissim כתב:
זה כלום לעומת מה שעשו היום בבנק הפועלים, פשוט הפילו את המחשבים בכוונה ע"מ למנוע משיכות.

ועל סמך מה אתה קובע עובדה מוזרה זו?
לא שמעת על תקלות טכניות?
גם אם מישהו מספיק עבריין שם לעשות דבר כזה, הוא צריך להיות ממש מטומטם כדי לחשוב שהוא יכול לעשות זאת למשך שבועות. יום אחד חסר משמעות.


צודק, הלכתי רחוק מדי, אבל אני חושב שזה היה יכול להיות שווה להם מבחינה כלכלית.
אגב, היום זה נמשך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #12  נשלח: ב' 24/11/2008 13:02

Nissim כתב:
moco כתב:
Nissim כתב:
זה כלום לעומת מה שעשו היום בבנק הפועלים, פשוט הפילו את המחשבים בכוונה ע"מ למנוע משיכות.

ועל סמך מה אתה קובע עובדה מוזרה זו?
לא שמעת על תקלות טכניות?
גם אם מישהו מספיק עבריין שם לעשות דבר כזה, הוא צריך להיות ממש מטומטם כדי לחשוב שהוא יכול לעשות זאת למשך שבועות. יום אחד חסר משמעות.


צודק, הלכתי רחוק מדי, אבל אני חושב שזה היה יכול להיות שווה להם מבחינה כלכלית.
אגב, היום זה נמשך.

איך?
אני רק רואה פה פגיעה בבנק.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
MetalliJoe
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2006
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 3764

 #13  נשלח: ב' 24/11/2008 13:44

איפה אתה רואה פגיעה בבנק? הוא כולא כסף שלך אצלו!
נ.ב. לפעמים עדיף שבנק יעשה את זה, מאשר הוא יתמוטט בגלל שכולם מושכים את הכסף שלהם.

_________________
Silence speaks louder than words
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #14  נשלח: ב' 24/11/2008 13:56

MetalliJoe כתב:
איפה אתה רואה פגיעה בבנק? הוא כולא כסף שלך אצלו!
נ.ב. לפעמים עדיף שבנק יעשה את זה, מאשר הוא יתמוטט בגלל שכולם מושכים את הכסף שלהם.

מאיפה אתם מביאים את תיאוריות הקונספירציה הללו?
זה הזוי, והיה בעל משמעות רק אם אפשר היה לעשות זאת למשך חודשים.
זה פשוט הפוך, דבר כזה יכול לגרום לאנשים למשוך את הכסף.

יש פה נזק תדמיתי אדיר לבנק שיגרום להם להפסד לקוחות. למרות שהצרכן הישראלי הממוצע מגלה נאמנות עיוורת לבנק שלו, לא כולם כאלה ובעיקר הם יפסידו פותחי חשבונות חדשים.
יש פה אירוניה גדולה, כי בנק הפועלים תמיד השויץ (ובצדק, עד עכשיו) במערכת שירותי האינטרנט המתקדמת ביותר. אני מכיר הרבה אנשים שהעדיפו לנהל ני"ע דרך שם ולשלם עמלות גבוהות יותר ממקום אחר בגלל השירות הזה.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2806
מספר הודעות: 47109

 #15  נשלח: ב' 24/11/2008 13:59

כל הבנקים אותו הדבר.

אני בבנק מזרחי, הזמנתי פנקס צ'קים וביקשתי מהסניף שלי שישלח אותו לסניף בנתניה. אמרו שיקח 2-3 ימים מקסימום, בשיא תמימותי הגעתי ש ב ו ע אחרי ההזמנה לסניף בנתניה וכמובן שלא הגיע. שבוע אחרי שוב אותו סיפור, וזה אחרי שכל פעם שאני מגיע הם מאלצים אותי לחכות בתור (לא - חס וחלילה שיבדקו אם הגיע לפני שאני מחכה 45 דקות בתור, את מי מעניין הזמן שלי שבוזבז סתם? ובדיקה בטלפון אתם אומרים? נראה אתכם מגיעים למי שצריך - בייחוד כיום שאין כבר מספרים ישירם לסניפים אלא רק "מרכז מידע" כללי). אחרי 2 ביקורים בסניף ושעה וחצי מזמני רק בהמתנה בתור, מה אומרת לי הפקידה? "למה את לא מדפיס את זה במכונה למעלה וזהו?"...

רציתי להרוג מישהו באותה שניה... אם אפשר להדפיס את זה במכונה מיידית, למה לתת לי הזמין בטלפון? למה לא להגיד לי את זה בפעם הראשונה שהפנקס לא הגיע? מדהים.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Huber בתאריך ב' 24/11/2008 14:29, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht