מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ניתוקים בתשתית בזק בלילות


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
Nba
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005
הבעות תודה: 127
מספר הודעות: 8430

 #1  נשלח: ו' 19/12/2008 21:26
ניתוקים בתשתית בזק בלילות

חברת בזק עושה הפסקות יזומות של התשתית בשעות הלילה וכל זאת מבלי להודיע בעוד מועד.
בתור אחד שעובד ומתפרנס מהבית וגם בשעות האלה זה פוגע מאוד בעבודה שלי ובפרנסה שלי.

שלחתי להם (להנהלה) מכתב (מייל) להסביר לי ולתת לי תשובות הוגנות לגבי הפסקות יזומות אלו.
עברו כמה ימים ו....כמובן שלא קיבלתי אפילו תשובה אוטומטית. ממש התעלמות..
מבדיקה שעשיתי, זה לא הספקית אינטרנט ולא בעיות ניתוק בתשתית עמצה בתוך הבית.
מה לדעתכם צריך לעשות?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 5432

 #2  נשלח: ו' 19/12/2008 22:19

ניראה כמו נקמה על המחיר הזול שקיבלת. אולי רוצים ליגרום לך לשדרג או להיתנתק.
לא ניראה שבזק עם מיליון לקוחות אינטרנט מחפשים להיתעסק איתך.

http://www.hometheater.co.il/vt70334.כמה-אתם-באמת-...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nba
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005
הבעות תודה: 127
מספר הודעות: 8430

 #3  נשלח: ו' 19/12/2008 22:34

קשה לי להאמין, אני לקוח שלהם מזה 10 שנים, גם אם כן, מגיע לי תשובות כאשר אני פונה לחברה כזאת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 5432

 #4  נשלח: ו' 19/12/2008 22:50

בזק נותנים שרות מהיר ובדיקה מרחוק לגביי תקינות הקו,קצר,מהירות גלשה.
לא ניתקלתי בניתוקים בליילה, ובכל מיקרה הם נותנים תמיכה טלפונית כל
הליילה,מקסימום אם ניצפתה בעיה היא מטופלת מידית או למחרת בבוקר
בכובד ראש, ללא קשר אם המנוי עיסקי או פרטי, ללא קשר למחיר שהוא משלם.
קצת מוזרה היתנהלות בסוגיה שהעלת. מקסימום עוברים לתשתית כבלים
או פונים במידית ל"אמון הציבור".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nba
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005
הבעות תודה: 127
מספר הודעות: 8430

 #5  נשלח: ו' 19/12/2008 22:58

נראה לך באמת שזו פעם ראשונה שאני מתלונן ו\או מתקשר בלילות לבזק שכמובן שאין מענה ואם יש אז זה אחרי שעות של המתנה כי המוקדנים שם ישנים ועושים טובה שעוזרים.
פתרון הם לא נותנים.
החלפתי 3 מודמים, היו אצלי 3 טכנאים, כמה עשרות של מוקדנים שבדקו את הקו ואמרו שהוא תקין.

פתרון עדיין לא נמצא.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #6  נשלח: ו' 19/12/2008 23:05

וואלה, גם אצלי.
אני חשבתי שזו בעייה פרטית ולא היה לי ברור אם בקו בזק או בראוטר שלי.
ובאמת, זה כמעט תמיד בלילה.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1375

 #7  נשלח: שבת 20/12/2008 9:16

יש לי הרגשה שעושים את זה למי שמקבל מחיר זול על התשתית

גם לי זה קורה ורק בלילות

_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 5432

 #8  נשלח: שבת 20/12/2008 9:40

חברים , למסקנה אחת הגעתי: בלילה עדיף לעשות פעילות אחרת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3793
מספר הודעות: 69593

 #9  נשלח: שבת 20/12/2008 10:39

היו לי תקלות דומות למה שאתה מתאר כאן והדיאגנוזה שלהם היתה שזו השראה וכשהורידו לי את הקצב לניסוי זה אכן פתר את הבעיה. כמובן שזו לא תשובה שסיפקה אותי ולכן עברתי להוט ומאוד מרוצה, כבר כמה חודשים.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4879

 #10  נשלח: שבת 20/12/2008 11:19

אני בשוק
גם אצלי יש את אותה הבעיה,בול איך שאתם מתארים.
סובל מניתוקים ,היו אצלי 3 טכנאים החלפתי פעמיים את הראוטר
מה לא............
אמרו לי אדוני הקו תקין ,לפעמים יש בעיות באזור שלך,(ואני גר במערב ראשון ,מה יכול להיות בעיה)
ובסוף הורידו לי את המהירות מ-8 ל-5,וגם לא פותר את הבעיה.
ממש מאוכזב

_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3793
מספר הודעות: 69593

 #11  נשלח: שבת 20/12/2008 11:31

חיים,

אחד לאחד מה שקורה לי.

מה שהכי מרגיז הוא שהייתי קם בבוקר ורואה שזה התנתק בלילה. כל מה שצריך לעשות הוא לעשות RESET למודם והכל חוזר לעצמו.

אולי זו הצעה טפשית מצידי, אבל אם אין חיבור, המודם לא אמור לנסות ולהתחבר אחרי זה שוב? מה זה הסיפור הזה של REBOOT למודם אחרי תקלה?!

מילא זה אני (גם מרגיז, כי המחשבים שלי עושים דברים בלילה), אבל נניח ואני לא בבית, אז כל הבית מושבת בגלל השטות הזו?

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4879

 #12  נשלח: שבת 20/12/2008 11:40

הבעיה שאם אני יעבור להוט,לא בטוח שלא יהיה בעיה
הבנתי שגם להם יש בעיות לא מעטות

_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nba
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005
הבעות תודה: 127
מספר הודעות: 8430

 #13  נשלח: שבת 20/12/2008 11:53

עופר, יש אפשרות במודם (ASUS) שהוא ינסה להתחבר בשנית..
חוץ מזה, תתאר לך משהו מרגיז יותר: אתה עובד בלילה ופתאום אין לך אינטרנט חצי שעה-שעה.
וזה משבש לך את כל העבודה, כל פעם שזה קורה, יורד לי כמה שנים מהחיים, מהעצבים.
הם (בבזק) לדעתי לא נותנים שירותים מקצועיים בכלל, תשובות אין להם.
זה בלתי נסבל, לעבור להוט? משמע לעזוב גם את הספקית שאני מרוצה, במקרה הזה, בזק בינלאומי.
ואני לא הכי מת על תשתית הוט.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3793
מספר הודעות: 69593

 #14  נשלח: שבת 20/12/2008 12:04

Nba,

אני משתמש באורנג' בתור גיבוי דרך האייפון (למקרי חירום)

כבר הרבה זמן אני רוצה להכניס מודם סלולרי לאחד המחשבים כגיבוי.

חיים,

היו לי חששות לפני כן בעיקר בגלל ביצועים מזעזעים בניסוי הראשון שעשיתי לפני כמה שנים עם הוט (קיבלתי חודש חינם שרץ במקביל לחיבור ה-VC שהיה לי באותה עת). היו יותר שעות מנותקות מאשר מחוברות (למזלי יש לי בראוטר מנגנון FALLBACK שהיה דואג לחבר אותי לחיבור משני במקרה של תקלה).

הם נתנו לי עוד חודש נסיון אך לא טרחתי להמשיך וביטלתי את כל העסק, כך עד לבעיות האחרונות עם בזק.

עשיתי הפעם את אותו סיפור - ביקשתי חודש לניסוי (בתשלום, אך דרשתי שאם אני מתנתק במהלך החודש, לא יהיו לי מחוייבויות כלכליות מעבר לתשלום על הטכנאי שמחבר ומנתק + החודש שהשתמשתי בקו). השארתי את ה-ADSL פעיל במהלך החודש הזה. כשראיתי שבמהלך החודש לא נתקלתי אפילו בתקלה מינורית אחת ושקצב התקשורת עלה פלאים (מ-5M ל-10M, כאשר אני מקבל רוב שעות היממה בערך 8.5-9M אפקטיבי מ-GN) ניתקתי ברוב שמחה וששון את קו הבזק.

בגלל שהרצתי את העסק במקביל, לא העברתי את המספר הטלפון של המשרד. מספר הקופסאות שקשורות לחיבור גדל (בעבר היה לי מודם וראוטר, כרגע יש לי מודם כבלים, מודם לטלפון, רואטר וסוויץ' גיגהביט - שכולם מהבהבים לי מהארון).

הופתעתי בעצמי מכמה שאני מרוצה מהשירות שם.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4879

 #15  נשלח: שבת 20/12/2008 12:11

יפה
ניקח את זה בחשבון

_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784


נערך בפעם אחרונה על-ידי חיים בתאריך שבת 20/12/2008 13:09, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht