תודה רבה לך06/04/2021 7:39Avi_Dagan כתב: ↑תודה על הסקירה המעניינת....
למה התכוונת "בצורה יוצאת דופן" בשני החלקים הבאים:הכיול בוצע בצורה יוצאת דופן...שעשית משהו בצורה שונה מהמקובל או שהכל עבד חלק/היה קל בצורה יוצאת דופן?הכל התבצע בצורה יוצאת דופן......
השתמשתי בצמד המילים "יוצאת דופן" מהסיבות שציינת
"שהכל עבד חלק/היה קל בצורה יוצאת דופן"
היו דיווחים על בעיות אבל בתוך הרעש הגדול היו כמה עובדות לא גמורות שהיו נכונות וכל השאר נבע מ שימוש לקוי של משתמשים אשר קיבלו את המכשיר ומהירו להוריד ממשק ומערכת כיול טרם עדכנו את המכשיר לגירסה המעודכנת אשר מסנכרנת בין המכשיר לממשק ובכלל בכל הקשור להתממשקות מערכת הכיול וכפועל יוצא מזה היו המון "תקלות" שלא קשורות ל"חבלי לידה" שקיים ברוב המכשירים החדשים, מעבר לזה היו כמה באגים קטנים (טיבעי לחלוטין) והכל תוקן בהקדם האפשרי והכי חשוב בזמן שהמכשירים הגיעו לארץ והגיעו לבעלים החדשים הסתיימו הבגים הקטנים והמערכת מתופעלת באופן חלק ואין דיווחים על בעיות עם המכשירים, לכן היה חשוב לי להשתמש בצמד המילים "יוצאת דופן", כמובן שכל עניין התיאומת בין העדכון האחרון שמייצב את תיפעול המכשיר לבין הגעתם וכניסתם של המכשירים לארץ קשור ליבואן אשר דאג בצורה "יוצאת דופן"
להכניס לארץ מכשירים רק כאשר הכל יציב ומעודכן... שאפו לפיוצ'ר אודיו וידיאו על התיזמון והמיקצועיות הרבה
בהצלחה לרוכשים תתחדשו ותהנו