פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

פורום מסכי OLED בחסות LG
Razi27 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #1 

פוסט פירגון ענקי לCrossover shop ולרועי על איכות שירות בלתי מתפשרת!
הזמנתי מקרוסאובר CX55 והגיעו להתקין את הטלוויזיה ברביעי האחרון (שבוע שעבר) בשעות הערב (18:00) ליתר דיוק.
התרגשתי כולי מההגעה המסך היה נראה חדש ותקין למעט הניילון הנדבק שהייתי צריך להוריד (מוכר לי שחייב להיות דבר כזה אבל לא ייחסתי אליו חשיבות)
שיחקתי בפלייסטיישן 5, נהניתי מנטפליקס והלכתי לישון.
בוקר למחרת, יום חמישי בעודי פותח את התריסים וקרני השמש נכנסות לחדר, אני מבין בשריטות על כל המסך! (אין לי חתול בבית) ובנוסף כמה מקומות שבהן יש מכות וסדקים קטנים, יכולים להסתכל בתמונות.
מיד חייגתי לרועי מקרוסאובר וציינתי בפניו שהדבר לא מתקבל על הדעת .
בלי היסוס, ובלי ניסיון לטייח דברים- הוא פתח קריאה מול ח.י ובשישי כבר קיבלתי אסמס לתיאום הגעת טכנאי.
הטכנאים הגיעו אתמול, שמו לב לשריטות ולפגיעות והתחילה שיחת ועידה עם המנהל האיזורי האם לשלוח טכנאי בכיר או להחליף את המסך באותו המקום.
לאחר דין ודברים בין הטכנאים עם המנהל שלהם (חייב לציין שהיו אדיבים והסכימו עם כל מילה שלי) התקבל האישור מהמנהל והמסך הוחלף למסך חדש *עם ניילון נדבק על המסך!*
מצרף לכם את התמונה של המסך החדש וההבדלים בין המסכים שקיבלתי .
לח.י שלום, איך מספקים דבר כזה ללקוחות לפני בדיקה? העיקר שלקחו את האחריות על עצמם והחליפו לי בלי בעיות.
חברים, שורה תחתונה: אין על השירות של קרוסאובר ובמיוחד על האדיבות של רועי.

חושחאש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 746
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 59 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #2 

רועי הוא התותח הכי גדול בתחום גם במחירים ,בשירות ובאמינות.הדאגה ללקוח עומדת אצלו לפני הכל.

shahar31
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 565
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 46 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #3 

נשמע לי מוזר מאוד. לא שמת לב לדברים האלה בהתקנה עצמה?

Moto
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 316
הצטרף: אוקטובר 2010
מיקום: מרכז
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #4 

שאפו ל-@Crossover-shop, הוכחה נוספת מדוע כדאי לרכוש בחנות מתמחה !
The following line is true
The previous line is false

רועי51
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 808
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #5 

מבקש להעזר בניסיונך, האם המסך הראשון היה נטול מדבקה והאם על המדבקה של החדש יש סימן כל שהוא של המותג או משהו אחר שיזהה אותה כמקורית. הפוסט שלך מעורר מחשבות נוגות באשר לשאלה להיכן עובר המסך שהגיע אליך לראשונה. לא אוהב את התחושה המתעוררת שמדובר במסכים שהוחזרו ע"י לקוחות והיבואן מגלגל אותם לפרייארים שלא ישימו לב.

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #6 

לרז הנסיך - מגיע לך הטוב ביותר אין ספק עברנו תהליך ארוך עד המסך! אז תתחדש ותהנה מגיע לך כל דקה של טיפול!

קצת סדר בדברים רק כדי שכולם יהיו רגועים ושלווים
למתקינים יש בממוצע ברכב 12 מסכים - כל קריאת שירות היא שונה בתכלית - יש התקנות חדשות - יש החלפות - יש מסכים זמניים וכו

ברכב היו מספר מסכי OLED 55CX אחת מהן היתה מסך זמני ללקוח שממתין למסך 86 שלא במלאי (לא לקוח שלנו של חנות אחרת)

המסכים הזמניים ארוזים כמעט באופן זהה למסכים החדשים - ח.י שומרים על האריזות ודואגים לציוד הזמני אצלהם במחסן כחדש

הטכנאים משכו מהרכב את המסך הלא נכון - המסך הזמני והעלו אותו ללקוח כחדש באי ידיעה
המסך ארוז עם באנדים כחדש לכל דבר כמובן כי הוא נארז ככה במחסן


כמובן שקל לראות - שהמסך לא חדש - כפי שרז ציין יש עליו פגמים קוסמטיים ובגלל זה הוא עבר למחסן מסכים זמניים

מיד שהבנתי שיש בעיה הפעלתי את השירות - שתוך יום עלו על הבעיה ותיאמו מייד החלפה למסך וזה אחרי בדיקה עם מנהל צוות הטכנאים בבית הלקוח מול המספר הסידורי של המסך שהגיע


זה לא משהו שקורה בדרך כלל - זה משהו בהחלט חריג
כמובן שכל לקוח היה יכול להתנהל מול ח.י ישירות להבנה של הבעיה והטיפול זה פשוט היה אורך מעט יותר זמן עד שהיה מגיע לגורמים הרלוונטיים לטיפול



כל המסכים החדשים מגיעים עם נילון נצמד על המסך - כן זה הפרמטר העיקרי להבין שקיבלת מסך חדש
כל שאר הדברים - לשים לב שאין מדבקה ירוקה על הפאה השמאלית או הימנית של הקרטון שבדרך כלל מעידה על מסך זמני \ מתיקון (במקרה הזה המדבקה לא היתה על הקרטון אבל היה טופס תואם ברכב)


בכל מקרה - אם יש ספק - תמיד מומלץ להיוועץ און ליין עם החנות - או לציין משהו שנראה לכם חריג כבר בזמן ההתקנה!!


שמח לעזור שאפשר

רועי
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

tovtovtov
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 515
הצטרף: דצמבר 2007
שם מלא: tovtovtov
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #7 

השירות של רועי הוא בהחלט יוצא דופן לטובה.
חברים זה היתרון הכי גדול ...חוץ מהמחיר, בלקנות מכזה מקום
LG 65CX
Receiver-Denon AVR-X4500
Speakers-SVS Ultra BS, Q Acoustics 3090, Morel SP-1
Sub-SVS SB2000

Razi27 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #8 

09/12/2020 10:01  
רועי51 כתב:
מבקש להעזר בניסיונך, האם המסך הראשון היה נטול מדבקה והאם על המדבקה של החדש יש סימן כל שהוא של המותג או משהו אחר שיזהה אותה כמקורית. הפוסט שלך מעורר מחשבות נוגות באשר לשאלה להיכן עובר המסך שהגיע אליך לראשונה. לא אוהב את התחושה המתעוררת שמדובר במסכים שהוחזרו ע"י לקוחות והיבואן מגלגל אותם לפרייארים שלא ישימו לב.
...
בהמשך להתייחסות של רועי בנושא הזה, התייחסות שלי ממוקדת לשאלה שלך.
המסך הראשון שקיבלתי הגיע ללא המדבקה הגדולה שעל המסך (שם חשדתי לראשונה אבל לא ייחסתי לזה יותר מידי חשיבות)
המסך השני הגיע עם המדבקה הגדולה שהטכנאים ביקשו שאני אסיר אותה.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #9 

רועי - תודה על ההבהרה.

אין ספק שרכישה בחנויות מתמחות זו הדרך הנכונה שיש עם מי לדבר הן לפני והן אחרי.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

רועי51
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 808
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #10 

אני נשאר מעט סקפטי ברשותכם, למרות שאיני יודע כמובן. אבל אצלי מתעוררות שאלות, ראשית לאן הולכים המסכים המוחזרים ע"י לקוחות שקנו באתרים המאפשרים החזרה אחרי פרק זמן תוך כדי שימוש, שנית מה הבעיה לארוז מחדש מסך שהוחזר, הרי האריזה קיימת, מדבקה אין בעיה להדביק שוב, שלישית מתקשה קצת לקבל שמתקין אינו יודע שהטלויזיה שהוא מביא ללקוח אינה חדשה כשסימני ההיכר כה ברורים. הדרך היחידה לאמת טריות ובתוליות היא בדיקה של זמן השימוש בפועל שעבר על המסך שקיבלתם, אם אפשר לקבל את הנתון הזה בטלפון מאמין שגם בטלויזיה זה ניתן.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #11 

נשמע ממש רע
ככה עובדים ח.י. ?
לקוח קונה מסך חדש ומקבל משומש
לא שאלו את עצמם להיכן נעלם המשומש ?
ואם היו מתקינים אצל מישהו שלא רגיש, ככה היה נשאר.

רועי51
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 808
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55

נושא שלא נקרא #12 

שוב ובהסתייגות המתבקשת שאיני יודע עובדתית, מעריך בזהירות שיש לא מעט קליינטים הסבורים שקיבלו מסך חדש ובעצם קיבלו יד שניה. ואגב אצלי אישית המסך הכי טוב שהיה לי ועדיין ישנו, הוא מסך פנסוניק 42 בן שבע שקניתי אותו בזמנו בידיעה שהוחזר ע"י לקוח שרצה גדול יותר, אבל גם יידעו אותי וגם קיבלתי הנחה נאה. רוצה להאמין שהאפשרות הזו שהעליתי, אינה נכונה, אבל אם כן זו שערוריה לא קטנה.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”