שלום לכולם.
ראיתי לנכון לשתף אתכם בשיחה שלי כעת עם ח.י.
כידוע לחלקכם, ח.י. שינו בזמנו את המדיניות לגבי הרחבת האחריות ל- 3 שנים נוספות למסכי oled כך שזו הפסיקה לכלול צריבות - הסיבה שמרבית בעלי ה-oled הרחיבו אחריות מלכתחילה, מה שהוריד משמעותית את כדאיות ההרחבה האמורה. כעת מתברר (בשיחה שלי מול נציג ח.י.) שהחליטו בישיבה בשבוע שעבר עם מנהלת המוצר של LG שיחזרו לכלול את נושא הצריבות - כך שכעת נושא הצריבות שוב כן כלול בהרחבה, כלומר מי שירחיב אחריות יהיה מכוסה בנושא זה ל-6 שנים תמימות - שירות לא מבוטל כלל בלשון המעטה (שיש להזכיר שבמרבית ארצות העולם נושא הצריבות ב-oled אינו מכוסה דרך היבואנים ורק פה ושם דרך הרחבות במוקדי הקניה כגון ההרחבה של geek squad בבסט ביי בארה"ב). יש לקוות ששינוי המדיניות של ח.י. תשאר הפעם על כנה. אם המדיניות אכן תשאר - צריך לדעתי לשוב ולהסיר את הכובע בפניהם.
אודי.
שינוי מדיניות הרחבת האחריות של ח.י. לגבי צריבות (שוב)
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: שינוי מדיניות הרחבת האחריות של ח.י. לגבי צריבות (שוב)
יש לזה סימוכין ?
ח.י הם היבואן נותן השירות הטוב בארץ ועשין יש להם המון במה להשתפר. לדעתי דברים כאלו יפה שיוציאו ללקוחות בצורה מסודרת.
ח.י הם היבואן נותן השירות הטוב בארץ ועשין יש להם המון במה להשתפר. לדעתי דברים כאלו יפה שיוציאו ללקוחות בצורה מסודרת.
Re: שינוי מדיניות הרחבת האחריות של ח.י. לגבי צריבות (שוב)
ואי הם מעצבנים.
זה הסיבה היחידה ששדרגתי טלוויזיה כי התעקשו על ביטול הצריבה במתן אחריות מורחבת.
ראבק
זה הסיבה היחידה ששדרגתי טלוויזיה כי התעקשו על ביטול הצריבה במתן אחריות מורחבת.
ראבק