תקלה חוזרת של אודיו באפליקציה של נטפליקס ב-C8

פורום מסכי OLED בחסות LG
NeatNit (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

תקלה חוזרת של אודיו באפליקציה של נטפליקס ב-C8

נושא שלא נקרא #1 

בזמן האחרון (שבוע-שבועיים), בזמן שאני צופה בנטפליקס לפעמים באמצע הצפייה האודיו מפסיק, או מתחיל להתעוות. לצערי לא הקלטתי את זה כדי להדגים אבל בואו רק נגיד שזה לא משהו קטן שרק אודיופיל היה שם לב אליו, אלא זה ממש מונע צפייה. התקלה לא קורית לי באף אפליקציה אחרת או קלט HDMI, אלא רק ב-Netflix. החלפה לאפליקציה אחרת (שם האודיו בסדר) וחזרה לנטפליקס - האודיו עדיין תקול.

שתי שיטות שמצאתי לסדר את הבעיה באופן זמני:
1. לצאת לגמרי מהאפליקציה (כפתור בית -> העברת ה"עכבר" לשם Netflix בחלק העליון של המסך -> לחיצה על ה-X שמופיע) ואז להיכנס שוב
2. לשנות את פלט האודיו לרמקול פנימי של הטלוויזיה, ואחר כך להחזיר ל-HDMI ARC

מישהו חוץ ממני חווה בעיה דומה? יודעים מה הגורם לזה? האם זה הסאונד בר, מערכת ההפעלה של הטלוויזיה, או האפליקציה?

האודיו יוצא מסאונד בר JBL Bar 9.1 שמחובר בעזרת HDMI ARC.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”