ברשותי 65B7Y שנרכשה ב 2017, לא הרחבתי אחריות (וגם לא היו לי בעיות איתה)
היום קיבלתי טלפון מח.י. שביקשו לתאם טכנאי "על מנת להחליף כרטיס" , הבחורה שתיאמה לא פירטה יותר אבל אמרה שזה נועד למנוע בעיות ושהם נותנים 3 חודשי אחריות נוספים. כמובן שאין עלות.
האם מישהו קיבל פניה דומה? האם מישהו יודע על מה מדובר? לא מוצא שום אזכור בפורום, למרות שמאמין שאני לא לבד בסיפור הזה...
קריאת שירות יזומה של ח.י. לB7?
- teocali
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: ספטמבר 2009
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: קריאת שירות יזומה של ח.י. לB7?
נראה שזה בדיוק מה שציינו למעלה - בתיאום הביקור שאלתי וענו לי שכן, אבל שני הטכנאים שהיו הבוקר לבצע את העבודה לא היו סגורים על הסיבה.
בכל מקרה, החליפו את ספק הכח לאחד חדש מהניילון (בדיוק 5 דקות עבודה, "65 C7).
בכל מקרה, החליפו את ספק הכח לאחד חדש מהניילון (בדיוק 5 דקות עבודה, "65 C7).
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
Re: קריאת שירות יזומה של ח.י. לB7?
בדיוק זה:
Some 60,000 TVs have been recalled due to a defect in their power boards that carries the risk of power overflow
Some 60,000 TVs have been recalled due to a defect in their power boards that carries the risk of power overflow