חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

פורום מסכי OLED בחסות LG
CampofMusic (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #1 

טוב דחיתי את זה קצת זמן אבל הייתי חייב לפרוק פה על השירות של קבוצת ח.י,
גם אני התהלבתי על ה OLED, רכשתי את הטלוייזיה(65CX) עם רמקולים ורסיבר בתחילת נובמבר בערך, אחרי הרכישה עובד החנות(לא קשור ליבואן) אמר לי שהם צריכים לשלוח לי הודעה בימים הקרובים לתאם התקנה.
עבר יום יומיים לא שלחו כלום, טוב מתקשר לחנות שקניתי בחור אחר ענה לי סיפרתי לו על זה שלא שלחו הודעה להתקנה, הוא הסביר לי שהם ישלחו הודעה בימים הקרובים בטענה שיש עומסים בגלל ה-BLACK FRIDAY.
תוך כדי מתקשר לקבוצת ח.י במוקד ומסביר להם שעדיין לא שלחו הודעה לתאם התקנה, הסבירו לי שלא נכנסה הזמנה שלי, טוב אמרתי עוד יום יומיים וזה ייכנס, מתקשר שוב לקבוצת ח.י הפעם הם הצליחו לזהות את ההזמנה, אחרי כמעט שבוע+ אחרי שביצעתי את הקנייה הם אומרים לי "כן אפשר לתאם התקנה לעוד שבוע+" באותו רגע הייתי בהלם, מחכה שבוע לתיאום ואז עוד שבוע להתקנה, ביקשתי את המועד המוקדם ביותר עדיין לא הייתי מרוצה שהיא ענת לי שזה רק בתחילת שבוע הבא שרק התחלנו תשבוע.
מתקשר שוב לחנות שקניתי מימנה הפעם מבקש את הבחור שקניתי מימנו(הבחור שמנהל את החנות, לא בעל המקום), הסברתי לו את המצב באותו רגע הוא התקשר ל"סוכן" שלו ומשם העניינים התגלגלו והטלוויזיה נחתה יום אחרי בבית שלי.

אומר לזכותם של ח.י המתקינים הם הדבר הכי מקצועי אצלהם, אבל כל דבר אחר על הפנים, אחרי שהתקינו חזרתי לעבודה שלי(הייתי במשמרת שעזבתי להתקנה) שסיימתי את העבודה חזרתי הביתה לבדוק תטלוויזיה, רציתי לבדוק בדיקת צבעים לראות שהכל תקין ואז שמתי לב לפיקסלים שרופים, כל פיקסל יש לו שלושה צבעים אדום ירוק וכחול, החלטתי להשים תמונה מלאה של כל אחד בצבע מלא וגיליתי שיש לא מעט פיקסלים שרופים על המסך, כמה בכחול כמה בירוק וכמה באדום, התקשרתי לקבוצת ח.י, ועוד פעם הסיפור מתחיל, עד שהם מגיעים מורחים אותי על הפיקסלים לקח איזה שבוע שהטכנאי(לא מתקין) מגיע אליי, לפני שהוא בכלל הגיע קבוצת ח.י הייתה צריכה לשלוח למעבדה את התמונות ששלחתי כדי שהם יגידו כן לא שחור לבן וואלק טלוויזיה חדשה צריך לחכות הרבה, טוב עוד כמה ימים עוברים ואני לא סבלני לחכות מתקשר אליהם והם עונים לי שצריך לתאם טכנאי שיבוא ויבדוק את זה "מקרוב" כדי לחליט אם להחליף או לא כמה בדיקות לפני שבכלל הם מחליטים להחליף מסך,טוב עוד שבוע עד שהטכנאי מגיע, הבחור הגיע עם דף נייר ודיסקון קי ורצה לעשות אותו בדיקה כמו הבדיקה שאני עשיתי, הוא ראה 3 פיקסלים רשם בדוח והלך.

מפה ושם שואל את הבחור לפני שהוא הולך מה קורה העלאה? הוא עונה לי שקבוצת ח.י מתאמת איתי מתקין, יענו לא רק שלקח איזה כמה ימים לבדיקה ועוד שבוע לטכנאי ואז הוא בא לראות ליטרלי 3 פיקסלים וללכת אני צריך עוד לחכות למתקינים שיבואו ויתקינו לי חדש, וואלה איזה כיף לי, טוב לא חיכיתי יותר מידי כי כמה ימים או שבוע אחרי כבר מתקינים הגיעו והחליפו תמסך למסך "חדש" שוב מרכאות "חדש".

התקינו לי ביקשתי שישארו קצת לבדיקת המסך עם הצבעים הבחורים הזדרזו לצאת נשארו איזה כמה דקות וכבר הלכו, עם הבדיקה שלי בדקות האלו לא היה נראה שיש משהו שרוף, ובכל זאת הזדרזתי לחזור לעבודה ושסיימתי את עבודתי חזרתי הביתה לבדוק אותה בצורה מלאה, ועוד פעם פיקסלים שרופים, אבל מה הקאץ? שזה רק 2 פיקסלים, אוקיי טוב אז אני מתקשר שוב לקבוצת ח.י, מסביר את טענתי בנושא ודורש מסך חדש, עוד פעם מתחיל כל העיניין של הבדיקות במעבדה דרשתי שיחסכו מימנו את הכאב ראש של ההמתנה הארוכה הזו בבדיקות ושיבואו עם טכנאי ומתקין ויחליפו כי זה כבר פעם שנייה שזה קורה וזה פשוט בושה שככה כל המריחות האלו בשביל מסך טלוויזיה, הבחורה הסבירה לי שאין לה אפשרות לזרז את התהליך, ביקשתי שיחת מנהלת ואחרי כמה שעות התקשר אליי "מיקי" מנהל המוקד כנראה, הסברתי לו שוב את מה שאמרתי לבחורה במוקד והוא גם סירב לקצר תתהליך המייאש הזה בתמורה צילמתי לקבוצת ח.י את הפקיסלים ושלחתי להם בוואטצאפ את התמונות, חיכיתי יומיים והתקשר אליי מיקי עוד פעם בטענה שהבדיקה שהיית תשובתה שלילית ואין באפשרותם להחליף את המסך בגלל ש"באחריות" מתחת ל3 פיקסלים לא מחליפים מסך, פה כבר החלטתי להתקשר שוב לחנות שקניתי מימנה וללחוץ על החנות שתסדר את זה עם קבוצת ח.י שתחליף, דיבורים עם החנות כל יום בערך בלי תשובות חיוביות כל כך, מתקשר בנוסף לזה לקבוצת ח.י ושאלתי איפה כתוב באחריות שמתחת ל3 פיקסלים לא מחליפים מסך כי בתעודה שקיבלתי עם המסך לא כתוב זאת, ואז מיקי שולח לי הודעת SMS אני מאמין, בSMS יש קישור לתעודת אחריות חדשה שלא הופיעה לי באריזת הטלוויזיה, ובאמת היה כתוב שתחת ל3 פיקסלים לא מחליפים מסך.

כמה ימים אחרי שיגעון עם החנות שקניתי, הבחור שרכשתי מימנו יצר קשר עם הסוכן והסוכן העביר את זה הלאה יענו "דחף אותי לקדימה של התור",
עוד פעם עברו כמה ימים וקיבלתי הודעת SMS שזומן לי מתקין לבית מתאם קבוצת ח.י מה שאומר לי שהם אישרו להחליף מסך, המועד היה לעוד שבוע וחצי בערך החלטתי להתקשר למוקד ולבקש להקדים את המועד ובאמת כמה שעות אחרי במוקד התקשרו והביאו לי מועד יותר מוקדם, השתבצתי למועד ובום תוך שעה שעתיים מתקשר אליי מיקי "מנהל המוקד" ואומר לי שבסופו של דבר השיבוץ בוטל אחרי "בדיקה שנייה" עם הטלוויזיה בהחלטתם שאם אין 3 פיקסלים שרופים ויותר הם לא מחליפים את המסך למסך חדש אותו טענה שטען בפעם הראשונה שסירבו להחליף למרות שכבר השתבצתי.

סגרתי את השיחה האחרונה שכבר איבדתי את התקווה שאקבל מסך תקין לחלוטין ללא פיקסלים שרופים בדיוק כמו שחבר שלי "זכה" לקבל עם ה C9 שלו עם פיקסלים שלמים ותקינים, עוד כמה ימים נוספים שעברו וניסיתי להתקשר לחנות שרכשתי מימנה את הטלוויזיה לראות מה הוא יכול לעשות, ניסה להתקשר לסוכן לשלוח לו הודעה, כל פעם ענה לי בתשובות של "הסוכן לא עונה לי" "הוא כנראה כבר לא עובד" "אל תדאג בסוף אני רואה אותך עם טלוויזיה חדשה ותקינה, יהיה בסדר", הבחור עד היום לא התקשר אליי ועבר שבוע שבועיים מאז, כולי מאוכזב מהשירות של קבוצת ח.י וגם מהחנות שרכשתי מימנה אבל ברוב מאשים את ח.י בכל הסיפור הזה, בחיים לא קיבלתי שירות של תקוות ואכזבות אבל בעיקר מריחות בשביל טלוויזיה, בצער רב אני משאיר תטלוויזיה למרות שמאד רציתי ללכת נגד החברה אבל כבר התאיישתי מכל הסיפור שהיה לי, בסופו של דבר החלטתי לחיות עם המסך שלי ככה וזהו בידיעה שהטלוויזיה שלי הגיעה עם פיקסלים שרופים.

חלקכם אולי תגידו שאני סתם מגזים ושאני לא אשים לב לפיקסלים השרופים כי הם כל כך קטנים ורק בבדיקות אפשר להשים לב אליהם אם מסתכלים קרוב מאד, אז אוקיי זה נכון אני לא אראה אותם, אבל בידיעה שלי זה מציק לי בעיקר מציק לי שהשקעתי הון של כסף ושמעו טלוויזיה כזו עולה הרבה כסף אני חושב שהמינימום זה לקבל טלוויזיה תקינה מ א' עד ת', ואם היבואנית לא יכולה להיות ישרה עם הלקוחות לפני הקנייה אז היא מגלגלת הון של כסף על כל קונה כי לפני שהחליפו את המסך הטלוייזיה(הטלוויזיה עם ההתקנה הראשונה) היא הגיעה עם לא פחות 5-8 פיקסלים שרופים!.

בקיצור חברים באמת אם כמה שאומרים שקבוצת ח.י הם יבואן נהדר, לצערי אני חושב שלא, הם עושים עבודה נוראית במוקד שלהם בחיים לא היה לי כזה מריחות בשביל סה"כ טלוויזיה ואני מאוכזב מהיבואן שלא לקח אחריות מלאה על זה שהטלוויזיות שלהם באות עם פיקסלים שרופים בעיקר שמדובר בטלוויזיה שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו בתקציבים האלו, אם היה אלטרנטיבה טובה יותר מה-OLED עם כל הטכנולוגיות שדחפו לה למשחקים סרטים וסדרות כלל הנראה שהייתי קונה את אותו האלטרנטיבה, אבל בשוק כרגע אין ואני באמת מקווה שבקרוב LG כבר לא תהיה השחקנית הנחשקת בשוק כדי שאוכל לרכוש מיבואן שיכול להיות טוב יותר מימנה בהרבה.

תודה רבה לכל מי שקרא/ה, אומנם זה ארוך אבל היה חשוב לי לשתף אתכם בסיפור שלי.

roee7777
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 799
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #2 

מתחילת נובמבר , עברו חודשיים והחליפו לך את הטלויזיה פעמיים.. זאת בעיה נפוצה ב oled שיש פיקסלים שרופים?
כי אני לפני קניה

CampofMusic (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #3 

06/01/2021 22:40  
roee7777 כתב:
מתחילת נובמבר , עברו חודשיים והחליפו לך את הטלויזיה פעמיים.. זאת בעיה נפוצה ב oled שיש פיקסלים שרופים?
כי אני לפני קניה
...
המלצה שלי חכה קצת לשמוע איך המסכים של סמסונג יצליחו.

אני מאמין שזה בעיה יותר נפוצה בקרב OLED מאשר מסכים אחרים.

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 251
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #4 

אין לי ממש מה להגיד בנושא - ה-C8 שאני קיבלתי לפני שנה וחצי לא הייתה בעייתית כמו שלך. הייתה לי בעיה שהווליום הרגיש לי מאוד נמוך, ודווקא הנציג במוקד הסכים איתי שהווליום יותר מדי נמוך ותיאם לי טכנאי - הטכנאי הגיע עם רמקולים חדשים מוכנים להחלפה... אבל כשהדגמנו לו את הבעיה הוא אמר שהרמקולים בסדר (הם באמת נשמעו מושלם פשוט לא מחרישי אוזניים גם אם עולים ל-80 או ל-100) ושהחלפת הרמקולים לא תתקן את זה. ניסינו קצת להתווכח שכדאי לפחות לנסות אבל הוא התעקש שאין תקלה. האמת היא שאני חושב שהוא כנראה צודק (אני לא רציתי לפנות לח״י מלכתחילה אבל המשפחה התעקשה). בכל מקרה הווליום החלש שכנע אותנו לקנות סאונד בר (לא של LG אם אתה תוהה) ששדרג את איכות הסאונד בצורה די רצינית לא רק בווליום, אז סוף טוב מבחינתי.
חייב לומר שלמרות שהטכנאי סירב לנסות לתקן את הבעיה, ממה שזכור לי הוא היה מנומס ומקצועי.


מה שכן מעניין אותי - למה כל כך היה דחוף לך לקבל את הטלוויזיה באותו שבוע כשח״י רצו לתאם לך התקנה לשבוע הבא? מה הלחץ? זה לא חלב שאתה קופץ למכולת לקנות מעכשיו לעכשיו. כמה קשה זה כבר יהיה לחכות עוד שבוע, כשהטלוויזיה הזאת תישאר איתך כנראה עוד 5 שנים או יותר? אני חייב לומר שזה ספציפית לא גורם לך להישמע כמו קורבן מסכן שמנסים למרוח אותו. אין להם מה להרוויח מלתת לך את הטלוויזיה שבוע אחרי, זה קורה מסיבות לוגיסטיות, וכשאתה מנסה לתמרן את המערכת רק בשביל התקטננות של שבוע - אני לא מוצא את עצמי בצד שלך.


אבל האמת היא שזה לא רלוונטי. לגבי פיקסלים שרופים - דעתי האישית תמיד הייתה שפיקסל שרוף אחד הוא מספיק כדי להרוס מסך. היסטורית הרבה תעודות אחריות של מסכים (בארץ ובעולם) כללו סעיף שפחות מ-X פיקסלים שרופים זה בגדר התקין ולא מזכה בהחלפה. לצערנו החוק איתם (נראה לי) אז אין מה לעשות. :(

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1465
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #5 

07/01/2021 1:50  
CampofMusic כתב:
06/01/2021 22:40  
roee7777 כתב:
מתחילת נובמבר , עברו חודשיים והחליפו לך את הטלויזיה פעמיים.. זאת בעיה נפוצה ב oled שיש פיקסלים שרופים?
כי אני לפני קניה
...
המלצה שלי חכה קצת לשמוע איך המסכים של סמסונג יצליחו.

אני מאמין שזה בעיה יותר נפוצה בקרב OLED מאשר מסכים אחרים.
...
מעניין

CampofMusic (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #6 

07/01/2021 1:52  
NeatNit כתב:
אין לי ממש מה להגיד בנושא - ה-C8 שאני קיבלתי לפני שנה וחצי לא הייתה בעייתית כמו שלך. הייתה לי בעיה שהווליום הרגיש לי מאוד נמוך, ודווקא הנציג במוקד הסכים איתי שהווליום יותר מדי נמוך ותיאם לי טכנאי - הטכנאי הגיע עם רמקולים חדשים מוכנים להחלפה... אבל כשהדגמנו לו את הבעיה הוא אמר שהרמקולים בסדר (הם באמת נשמעו מושלם פשוט לא מחרישי אוזניים גם אם עולים ל-80 או ל-100) ושהחלפת הרמקולים לא תתקן את זה. ניסינו קצת להתווכח שכדאי לפחות לנסות אבל הוא התעקש שאין תקלה. האמת היא שאני חושב שהוא כנראה צודק (אני לא רציתי לפנות לח״י מלכתחילה אבל המשפחה התעקשה). בכל מקרה הווליום החלש שכנע אותנו לקנות סאונד בר (לא של LG אם אתה תוהה) ששדרג את איכות הסאונד בצורה די רצינית לא רק בווליום, אז סוף טוב מבחינתי.
חייב לומר שלמרות שהטכנאי סירב לנסות לתקן את הבעיה, ממה שזכור לי הוא היה מנומס ומקצועי.


מה שכן מעניין אותי - למה כל כך היה דחוף לך לקבל את הטלוויזיה באותו שבוע כשח״י רצו לתאם לך התקנה לשבוע הבא? מה הלחץ? זה לא חלב שאתה קופץ למכולת לקנות מעכשיו לעכשיו. כמה קשה זה כבר יהיה לחכות עוד שבוע, כשהטלוויזיה הזאת תישאר איתך כנראה עוד 5 שנים או יותר? אני חייב לומר שזה ספציפית לא גורם לך להישמע כמו קורבן מסכן שמנסים למרוח אותו. אין להם מה להרוויח מלתת לך את הטלוויזיה שבוע אחרי, זה קורה מסיבות לוגיסטיות, וכשאתה מנסה לתמרן את המערכת רק בשביל התקטננות של שבוע - אני לא מוצא את עצמי בצד שלך.


אבל האמת היא שזה לא רלוונטי. לגבי פיקסלים שרופים - דעתי האישית תמיד הייתה שפיקסל שרוף אחד הוא מספיק כדי להרוס מסך. היסטורית הרבה תעודות אחריות של מסכים (בארץ ובעולם) כללו סעיף שפחות מ-X פיקסלים שרופים זה בגדר התקין ולא מזכה בהחלפה. לצערנו החוק איתם (נראה לי) אז אין מה לעשות. :(
...
העניין הוא שקובצת ח.י מרחו אותי מתחילת ההזמנה שנשלחה אליהם שלא התקשרו לתאם התקנה ואני מחכה כמה ימים בלי תשובה,
אחרי שהחברה כן קיבלה את ההזמנה(עבר כבר שבוע מאז ההזמנה) הם אומרים לי עוד שבוע+ יבואו מתקינים יענו שבועים+ לבוא ולהתקין טלוויזיה שלוקח להם ליטרלי 20 דקות בלחץ עם כוס קפה לדרך.
ואז מתחיל כל המריחות של המוקדים ושל הבדיקות אצלהם ושל הטכנאי לבוא לראות כולה 3 פיקסלים שרופים וללכת ואז עוד מריחות עד שהתקינים יבואו ואז הבחורה בטלפון מביאה לי תאריכים לא ריאלים בכלל לעוד שבוע+ כאילו בחיית לא תגיד הטלוויזיה הגיעה שלמה בדקתי והכל תקין איתה ואז חצי שנה או שנה+ אחרי אני רואה תקלה ואני מדווח ואז הם אומרים לי שבוע+ לא היה לי כזה מפריע.

אבל בחיית מדובר בטלוויזיה *חדשה* מדגיש את החדשה אני חושב שיותר מראוי לבוא לקראת הלקוח עם פדיחה כזו שמביאים טלוויזיה יקרה וחדשה ולטפל בתקלה כזו במהרה ולא למרוח את הלקוח בתאריכים כאילו זה משלוח מאליקספרס.

אז כן בשלב מסוים כבר עצבן אותי שמרחו אותי בצורה כזו והחלטתי להתעקש על תאריכים קרובים יותר.

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 251
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #7 

דיברתי רק על המשלוח המקורי. זה נשמע שהחנות פישלה ולא ח.י כי הזמנה לא הגיעה אליהם.

cabasse1
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: יוני 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #8 

מלכת האולד חחח מלכת הפירסומת. ככה זה מי שחוסך חוטף. לך תסביר את כל אלה שמתהדרים בLG . אני עדיין לא ראיתי שום תלונה וחס ושלום לא אראה על מסכי איכות אמיתיים קרי סוני או פיליפס או פנסוניק.

רועי51
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 737
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 18 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #9 

מסכי אולד של פיליפס ופנסוניק בקושי נמכרים כאן, גם סוני אני מעריך מוכרת פחות אולדים מאשר LG, ואגב כולן כידוע משתמשות במסכים של LG ההבדלים הם במעבדים בתכונות החיבורים ובכיולים. התלונות כידוע רובן כולן נוגעות למסכים, כך שלקרוא למסך זהה אצל סוני או פנסוניק "איכותי אמיתי" בניגוד ל LG, זה קצת מגוחך. מהסיבות הללו הסיכוי שתראה תלונה על מסך של LG גבוה יותר סטטיסטית מאשר על מסך אחר. אותי מטרידה כפי שכבר כתבתי במקום אחר, השאלה להיכן הולכים המסכים המוחזרים של LG בין בשל פיקסלים שרופים, בין מסיבות אחרות, לא קיבלתי תשובה מספקת, מעריך אגב שהענין הזה נכון לגבי כל היבואנים. טרם ראיתי מכירות של סוג ב' או מסכים מוחזרים אצל היבואנים למיניהם, מה שכן היה קיים עת קניתי מסך פנסוניק לפני כמה שנים תוך הצהרת המוכר שמדובר במסך שתקין שהוחזר בשל גודל לא מתאים, ובהנחה משמעותית.

CampofMusic (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: יולי 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #10 

08/01/2021 18:37  
רועי51 כתב:
מסכי אולד של פיליפס ופנסוניק בקושי נמכרים כאן, גם סוני אני מעריך מוכרת פחות אולדים מאשר LG, ואגב כולן כידוע משתמשות במסכים של LG ההבדלים הם במעבדים בתכונות החיבורים ובכיולים. התלונות כידוע רובן כולן נוגעות למסכים, כך שלקרוא למסך זהה אצל סוני או פנסוניק "איכותי אמיתי" בניגוד ל LG, זה קצת מגוחך. מהסיבות הללו הסיכוי שתראה תלונה על מסך של LG גבוה יותר סטטיסטית מאשר על מסך אחר. אותי מטרידה כפי שכבר כתבתי במקום אחר, השאלה להיכן הולכים המסכים המוחזרים של LG בין בשל פיקסלים שרופים, בין מסיבות אחרות, לא קיבלתי תשובה מספקת, מעריך אגב שהענין הזה נכון לגבי כל היבואנים. טרם ראיתי מכירות של סוג ב' או מסכים מוחזרים אצל היבואנים למיניהם, מה שכן היה קיים עת קניתי מסך פנסוניק לפני כמה שנים תוך הצהרת המוכר שמדובר במסך שתקין שהוחזר בשל גודל לא מתאים, ובהנחה משמעותית.
...
ששאלתי את המתקינים לאיפה המסך הולך אחרי שלוקחים אותו ומחליפים ל"חדש" הוא צחק איתי ואמר לי שזורקים אותו,
עכשיו בחיית אני חושב שזה חרטא שחברה שייבא מוצר שבתכלס תקין חוץ מפיקסלים שרופים(מזכיר המסך בין ה-5-8 פיקסלים שרופים) ללכת ולזרוק מוצר כזה נשמע הזייה, עכשיו איך בדיוק אפשר למחזר מוצר כזה בלי להפסיד הון של כסף כל פעם שיש למישהו מסך עם פיקסלים שרופים? שאלה טובה, אולי יש סיכוי שעושים קומבינה בארץ בוא נגיד ככה ומחליקים ללקוח הבא.

לא רוצה להביא שם רע לחברה, אבל נשמע לי הזייה שLG החברה הראשית שהיא מייצרת את ה OLED בעצמה עדיין מייצרת את המסכים עם פיקסלים שרופים, אני עם כל המסכים שיש לי בבית ויש לי לא מעט לא נתקלתי אף פעם בפיקסל שרוף, אבל יכול להיות שזה לא LG ואולי זה פה בארץ הבעיה.

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 251
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #11 

להבנתי הם (הם = כל חברה שמוכרת מוצר עם אחריות) מוכרים במחיר עם מספיק רווח כך שסטטיסטית, לפי ההערכה שלהם למספר המוצרים שיאלצו להחליף עקב אחריות, הם עדיין יוצאים עם רווח. יכול להיות שעם לקוח אחד ספציפי הם ייצאו מופסדים אבל יותר אכפת להם מהממוצע.

ומלבד זה, יבואן שנתקע עם מוצר תקול (בין אם הוא נמצא תקול לפני שנמכר ללקוח או אחרי) יכול במקרים מסויימים להחזיר אותו ליצרן הבינלאומי או לדווח על זה ולקבל החזר על העלות.

בהחלט יש מקרים שאין מה לעשות מלבד לזרוק. לפחות אני מקווה שממחזרים מה שאפשר...

רועי51
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 737
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 18 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #12 

קראתי כאן בשירשור אחר על מסך משומש שהגיע למישהו שהזמין חדש ורק מששם לב לסריטות הוחלף בחדש. הסבר של נציג אחת מהחנויות הבהיר שמדובר בטעות וסופק מסך שחזר מתיקון במקום חדש, או משהו ברוח זו. אפשר לקבל, אפשר גם לא, הסבר מספק של היבואן שלהבנתי מכותרת הפורום יש לו אולי איזו ידיעה על מה שנכתב כאן, טרם ראיתי.

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 251
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם עם השירות של קבוצת ח.י, מאוכזב מאד!(ארוך)

הודעה שלא נקראה #13 

לא התכוונתי שתמיד זורקים, רק אם לא ניתן לתקן/לשחזר. כמובן שזה חמור מאוד אם מגיע מוצר משוחזר כשהוזמן חדש, אבל אם יש להם מוצר מוחזר שהם יכולים לשחזר אין סיבה שלא יעשו זאת כדי למכור במחיר מוזל. (זה יותר ריווחי מאשר לזרוק לפח מן הסתם)

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”