כי זה לא דגם שקיים בארץ, זה לא מכשיר שהם ייבאו. אין להם אפשרות לטפל בו.
לעזור למישהו בלי להרוויח כלום זה משהו אחד, לתת שירות למוצר שלא אתה סיפקת, כחברה, זה משהו שונה לגמריי.
OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
כי החברה משלמת לו על כל תיקון? בכל מקרה זו התנהלות רגילה של יבואנים בארץ.20/01/2021 11:38TheCoolest כתב: ↑ @claudia5
למה שהיבואן יתן שירות למוצר שהוא לא מכר ללקוח? ובנוסף לזה גם דגם שבכלל אף פעם לא שווק כאן בארץ (אמריקאי)....
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
אני לא מבין על מה הוויכוח פה? החברה משלמת להם רק הטלוויזיות שהם מכרו.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
מבין אותם לגמרי מכמה סיבות:20/01/2021 12:19ag43 כתב: ↑כי החברה משלמת לו על כל תיקון? בכל מקרה זו התנהלות רגילה של יבואנים בארץ.20/01/2021 11:38TheCoolest כתב: ↑ @claudia5
למה שהיבואן יתן שירות למוצר שהוא לא מכר ללקוח? ובנוסף לזה גם דגם שבכלל אף פעם לא שווק כאן בארץ (אמריקאי).......
1. נניח שיגרם נזק כלשהו או שאפילו תהיה טענה לנזק, ילך בחור פלוני (שהם לא מכירים) ויטען בבית משפט שהתרשלו בכך שגרמו נזק לטלוויזיה. ייעיין כבודו בחומר ויגלה שהטכנאים של החברה לא מכירים את המוצר כי הרי אינו מיועד לשוק המקומי. הרי זו רשלנות.
2. מי יטפל בעניין ההובלה ?
3. הכסף של היבואן הוא לא מלתת שירות אלא מלמכור. הוא נותן שירות, בתקופה מאד בעייתית (טכנאים חסרים כי אנשים חולים, יש בעיה של ניהול מלאי וכו'), כי הוא חייב. הוא סופג המון תלונות (ובצדק ?) על השירות בתקופה הזו. אז יבזבז משאבים על משהו שהוא לא הכרחי ?
בדיוק בשביל זה יש טכנאים פרטים.
- yuria
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4171
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 99 פעמים
- קיבל תודות: 239 פעמים
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
גם אני ניסיתי לפנות ל-LG העולמית עבור מנגנון ARC כושל ב-C8 אבל אין לינק כזה מתאים, כי אתה תמיד מועבר לח.י....
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
- KobyHaly (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 7
- הצטרף: ינואר 2021
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
עדכון:
קיבלתי את הלוח היום - תוך יומיים מהרגע שנשלח מארצות הברית ...
הרכבתי אותו - פעולה של 10-15 דקות
המסך עובד מעולה והכל נראה תקין.
תודה לכולם על העזרה !
קיבלתי את הלוח היום - תוך יומיים מהרגע שנשלח מארצות הברית ...
הרכבתי אותו - פעולה של 10-15 דקות
המסך עובד מעולה והכל נראה תקין.
תודה לכולם על העזרה !
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
אני לא חושב שהיבואן צריך לתת שרות על מה שלא הגיע דרכו
לעיתים אלו אפילו חלקי חילוף שהוא לא מחזיק במלאי
קנית בחו"ל בזול... יש לזה מחיר
שרות עולה כסף! רוצה שרות תקנה בארץ.
רוצה שרות טוב? תקנה בחנות מתמחה
לעיתים אלו אפילו חלקי חילוף שהוא לא מחזיק במלאי
קנית בחו"ל בזול... יש לזה מחיר
שרות עולה כסף! רוצה שרות תקנה בארץ.
רוצה שרות טוב? תקנה בחנות מתמחה
- yuria
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4171
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 99 פעמים
- קיבל תודות: 239 פעמים
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
הפיתרון הכי טוב במקרה שלך20/01/2021 19:50KobyHaly כתב: ↑ עדכון:
קיבלתי את הלוח היום - תוך יומיים מהרגע שנשלח מארצות הברית ...
הרכבתי אותו - פעולה של 10-15 דקות
המסך עובד מעולה והכל נראה תקין.
תודה לכולם על העזרה !...
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
- Barakberkovich
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 189
- הצטרף: ספטמבר 2018
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 23 פעמים
Re: OLED E7 - ספק כח העלה עשן - להתקשר לריקול או להזמין ספק חדש ?
20/01/2021 19:50KobyHaly כתב: ↑ עדכון:
קיבלתי את הלוח היום - תוך יומיים מהרגע שנשלח מארצות הברית ...
הרכבתי אותו - פעולה של 10-15 דקות
המסך עובד מעולה והכל נראה תקין.
תודה לכולם על העזרה !...
שמחים לשמוע שבסוף הכל הסתדר